The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



- Lamme Lennie - 20-01-2006

Hoofdwond maakt meespelen Seip onzeker

20/1/2006 16:39

Heerenveen kan tegen Sparta mogelijk niet beschikken over Marcel Seip, die op de training een wond in zijn gezicht opliep.

De ochtendtraining eindigde voor Seip in mineur. De verdediger kwam hard in botsing met Jeroen Drost. De schade was een wond net boven zijn oog. Seip moest voor de behandeling naar het ziekenhuis. Zijn oog zit dicht, hetgeen reden is pas op de wedstrijddag te bepalen of het meespelen verantwoord is.

Ook Drost kwam er niet zonder kleerscheuren vanaf. Maar de hechtingen zijn geen obstakel voor een optreden zaterdag tegen Sparta Rotterdam.

Als Seip inderdaad niet kan spelen tegen Sparta, zal trainer Gertjan Verbeek moeten improviseren over de positie centraal achterin. Michel Breuer, die kampt met een hamstringblessure, is immers niet beschikbaar.


- Treesong - 20-01-2006

Sta je dan met je Friezen


- Ekslem - 20-01-2006

Treesong Wrote:Sta je dan met je Friezen

Kan deze in het EB topic?


- Peter - 20-01-2006

Treesong Wrote:Sta je dan met je Friezen

Kijk, een echte die-hard werken tot 15.00, dan zuipen en om 18.00 toch weer ff op het forum komen! =D>


- Treesong - 20-01-2006

Peter Wrote:
Treesong Wrote:Sta je dan met je Friezen

Kijk, een echte die-hard werken tot 15.00, dan zuipen en om 18.00 toch weer ff op het forum komen! =D>

Het eten is nog niet klaar :wink:


- Lamme Lennie - 25-01-2006

Tegenvaller voor Vermaelen en Blind
Een tegenvaller voor verdediger Thomas Vermaelen. De Ajacied hoopte komend weekend hersteld te zijn van zijn enkelblessure. Woensdag kreeg hij weer last en liet hij voor de zekerheid een MRI-scan van zijn enkel maken.
Vermaelen verliet in de wedstrijd tegen NEC (15 januari) geblesseerd het veld. De jonge Belg had gehoopt dit weekend tegen Utrecht weer fit te zijn. Na het onderzoek van woensdag lijkt dat onwaarschijnlijk.
Een tegenvaller voor Danny Blind, want zijn andere centrale verdediger, Zdenek Grygera, is zondag ook niet inzetbaar. Hij is voor een duel geschorst.


- Ricochan - 25-01-2006

Lamme Lennie Wrote:Tegenvaller voor Vermaelen en Blind
Een tegenvaller voor verdediger Thomas Vermaelen. De Ajacied hoopte komend weekend hersteld te zijn van zijn enkelblessure. Woensdag kreeg hij weer last en liet hij voor de zekerheid een MRI-scan van zijn enkel maken.
Vermaelen verliet in de wedstrijd tegen NEC (15 januari) geblesseerd het veld. De jonge Belg had gehoopt dit weekend tegen Utrecht weer fit te zijn. Na het onderzoek van woensdag lijkt dat onwaarschijnlijk.
Een tegenvaller voor Danny Blind, want zijn andere centrale verdediger, Zdenek Grygera, is zondag ook niet inzetbaar. Hij is voor een duel geschorst.

Sta je dan met je ajaks verdedigers
:wink:


- FC Wageningen - 25-01-2006

Lamme Lennie Wrote:Na het onderzoek van woensdag lijkt dat onwaarschijnlijk.
:x


- Peter - 27-01-2006

Affelay is geblesseerd geraakt op de training, hoogst onzeker voor zondag. Maar wrs is er maar 1 iemand met deze dark horse in zn team. Icon_evil


- Lamme Lennie - 27-01-2006

Peter Wrote:Affelay is geblesseerd geraakt op de training, hoogst onzeker voor zondag. Maar wrs is er maar 1 iemand met deze dark horse in zn team. Icon_evil

En toen bleven er nog 9 over Wink


- Balthazar - 27-01-2006

Daniel Majstorovic lijkt aan te willen koersen op een breuk met FC Twente. De verdediger is door trainer Rini Coolen uit de selectie gezet, nadat hij vanochtend te laat op de training verscheen. Majstorovic is te druk met het zoeken naar een nieuwe club en te weinig met zijn werk bij Twente, meldde de trainer. Het ligt in de lijn der verwachting dat Peter Niemeyer zaterdag tegen Sparta wederom de plaats in de laatste linie overneemt. Begin volgende week loopt de transferperiode af, tot die tijd zal Majstorovic niet tot de selectie behoren.


- Ricochan - 27-01-2006

Die zal wel (vaak) gekozen zijn...


- Peter - 27-01-2006

Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Affelay is geblesseerd geraakt op de training, hoogst onzeker voor zondag. Maar wrs is er maar 1 iemand met deze dark horse in zn team. Icon_evil

En toen bleven er nog 9 over Wink

Ach ik heb wel Bakens en Huntelaar, das het belangrijkste.


- Tripplexxx - 27-01-2006

Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Affelay is geblesseerd geraakt op de training, hoogst onzeker voor zondag. Maar wrs is er maar 1 iemand met deze dark horse in zn team. Icon_evil

En toen bleven er nog 9 over Wink

Ach ik heb wel Bakens en Huntelaar, das het belangrijkste.

Undecided :cheers:


- Ricochan - 27-01-2006

Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Affelay is geblesseerd geraakt op de training, hoogst onzeker voor zondag. Maar wrs is er maar 1 iemand met deze dark horse in zn team. Icon_evil

En toen bleven er nog 9 over Wink

Ach ik heb wel Bakens en Huntelaar, das het belangrijkste.

een wisselspeler en 1 die geen pepernoot meer raakt :8:


- FC Petr - 27-01-2006

Ik moet het ook met 9 spelende giganten doen, eh......7 bedoel ik, want ik heb ook Niedzelan en Jones per ongeluk meegeteld.


- Treesong - 27-01-2006

FC Petr Wrote:Ik moet het ook met 9 spelende giganten doen, eh......7 bedoel ik, want ik heb ook Niedzelan en Jones per ongeluk meegeteld.

Die gaan idd verliezen dus hopen maar dat ze geen kaart pakken :wink:


- FC Petr - 27-01-2006

Dit betreft een win win situatie geachte vrind, ik ga er van uit dat nek verliest...winnen ze dan hoop ik dat dit door toedoen van mijn twee uitverkoren spelers is gebeurd.


- Lamme Lennie - 31-01-2006

Quote:Gerk maand uitgeschakeld
31 januari 2006, 10:00
Door: Jeroen Kuiper
FC Twente kan voorlopig niet beschikken over aanwinst Anatoli Gerk. De Rus is een maand uitgeschakeld door een hamstringblessure. Gerk speelde tot dusver twee competitieduels voor de Tukkers.
Zaterdag viel Gerk na een half uur uit in het met 1-0 verloren competitieduel tegen Sparta. De verwachting is dat hij tegen Heracles Almelo weer van de partij is



- Peter - 31-01-2006

Danny Buijs is niet inzetbaar.


- Treesong - 31-01-2006

Peter Wrote:Danny Buijs is niet inzetbaar.

Is het nu al woensdagmiddag? Confused


- Peter - 31-01-2006

Treesong Wrote:
Peter Wrote:Danny Buijs is niet inzetbaar.

Is het nu al woensdagmiddag? Confused

Nee, dit staat gewoon op fcgroningen.nl. Ik vond het wel een vermelding waard aangezien 1891 managers m hebben opgesteld op dit moment. Confused


- Treesong - 31-01-2006

Nu nog een link een glaasie Yogi drink :wink:


- Kleine Jan - 31-01-2006

Peter heeft wel gelijk Undecided

Quote:Blessures
Danny Buijs is niet inzetbaar. Zijn plaats bij de eerste selectie wordt ingenomen door Shutlan Axwijk, die overigens voorlopig vast bij de selectie zal behoren. De technische staf wil graag van dichtbij de kwaliteiten van de linksbuiten van Jong FC Groningen kunnen beoordelen.
Ron Jans over de blessures en de wedstrijd: "Stefano Seedorf doet weer delen van de training mee, maar is nog niet inzetbaar. Over een week hopen we dat hij weer een stuk verder is. Verder sluit Gijs Luirink op 6 februari weer aan bij de selectie. Danny Buijs is geblesseerd aan zijn bovenbeen. Ook Kiran Bechan en Arnold Kruiswijk zijn er nog niet bij.
Deze twee weken is het een kwestie van herstellen en wedstrijden spelen. We hebben in januari maar één keer twee trainingen op een dag gehad. Ook hebben we al het hele seizoen geen activiteiten in de interlandweekends. Op tactisch gebied doen we in deze periode niet veel, maar de jongens hebben natuurlijk al zo'n twintig wedstrijden in het hoofd zitten. De concentratie die nodig is om tactisch bij te leren, willen we juist graag voor de wedstrijden benutten."



- Peter - 31-01-2006

Duh. :razz:


- Treesong - 31-01-2006

Danke Peter... dat zijn weer wat extra centjes om de boel up te graden =D>


- Kennedy - 31-01-2006

Twente maand zonder Gerk
FC Twente zal het een maand moeten doen zonder aanwinst Anatoli Gerk. De Rus viel afgelopen zaterdag in de uitwedstrijd met Sparta uit met een hamstringblessure.

De 21-jarige Gerk werd zaterdag wegens de kwetsuur reeds na dertig minuten vervangen door Patrick Gerritsen. De Russische middenvelder was bezig aan zijn tweede wedstrijd in dienst van Twente na zijn komst in de winterstop van Anderlecht.

Naast Gerk kampen Patrick Gerritsen (enkelblessure), Rahim (enkelblessure), Dmitri Shoukov (enkelblessure), Niels Wellenberg (onwillige bilspier) en Sharbel Touma (knieblessure) eveneens met kwetsuren.


- BIERTEAM.NET - 31-01-2006

Kleine Jan Wrote:Peter heeft wel gelijk Undecided

Quote:Blessures
Danny Buijs is niet inzetbaar. Zijn plaats bij de eerste selectie wordt ingenomen door Shutlan Axwijk, die overigens voorlopig vast bij de selectie zal behoren. De technische staf wil graag van dichtbij de kwaliteiten van de linksbuiten van Jong FC Groningen kunnen beoordelen.
Ron Jans over de blessures en de wedstrijd: "Stefano Seedorf doet weer delen van de training mee, maar is nog niet inzetbaar. Over een week hopen we dat hij weer een stuk verder is. Verder sluit Gijs Luirink op 6 februari weer aan bij de selectie. Danny Buijs is geblesseerd aan zijn bovenbeen. Ook Kiran Bechan en Arnold Kruiswijk zijn er nog niet bij.
Deze twee weken is het een kwestie van herstellen en wedstrijden spelen. We hebben in januari maar één keer twee trainingen op een dag gehad. Ook hebben we al het hele seizoen geen activiteiten in de interlandweekends. Op tactisch gebied doen we in deze periode niet veel, maar de jongens hebben natuurlijk al zo'n twintig wedstrijden in het hoofd zitten. De concentratie die nodig is om tactisch bij te leren, willen we juist graag voor de wedstrijden benutten."

En komt dit van <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.fcgroningen.nl">http://www.fcgroningen.nl</a><!-- w -->? Ik kan het bericht namelijk niet vinden, maar dat kan aan mij liggen... Heb je misschien een rechtstreekse link naar het bericht?


- Vret Mien Gras - 31-01-2006

Niks bekend over Buijs:
Quote:Aanstaande woensdag speelt FC Groningen zijn eerste bekerduel in de Euroborg. In de kwartfinale voor de Gatorade Cup treffen ze PSV Eindhoven. In de competitie staan de Eindhovenaren bovenaan en FC Groningen staat verrassend op de vijfde plaats.

In de competitie heeft FC Groningen dit seizoen PSV thuis al getroffen. Er werd toen in het Oosterparkstadion met 1-0 gewonnen van de ploeg uit Eindhoven. Voor wedstrijden om de beker speelde Groningen twee keer eerder een thuisduel tegen PSV. Op 9 maart 1983 was FC Groningen met 2-0 te sterk voor de Eindhovenaren. Jan de Jonge en Erwin Koeman maakten de doelpunten. Op 9 juni 1991 verloor de FC in de finale van het bekertoernooi met 1-4

Het is alweer een tijdje geleden dat FC Groningen wist door te dringen tot de halve finale van het landelijke beker-toernooi. Wie weet gaat dit woensdagavond lukken in de wedstrijd die om 20:45 uur begint. In de eigen Euroborg is FC Groningen nog ongeslagen en dat willen we natuurlijk graag zo houden.
Op dit moment staat FC Groningen in de competitie op een plaats die recht geeft op de play-offs voor de Champions League. Maar ook via het bekertoernooi is het mogelijk Europees voetbal te halen.

De wedstrijd staat onder leiding van arbiter Temmink. Inia en Theelen zijn de assistent arbiters en Liesveld is vierde offical.

Op dit moment is er nog niets bekend over opstellingen en geblesseerden. Wellicht later meer.

EDIT:
Staat wel degelijk op de officiele site van Groningen, bij voorbeschouwing Gron-PSV aanstaande woensdag.


- Ekslem - 31-01-2006

BIERTEAM.NET Wrote:
Kleine Jan Wrote:Peter heeft wel gelijk Undecided

Quote:Blessures
Danny Buijs is niet inzetbaar. Zijn plaats bij de eerste selectie wordt ingenomen door Shutlan Axwijk, die overigens voorlopig vast bij de selectie zal behoren. De technische staf wil graag van dichtbij de kwaliteiten van de linksbuiten van Jong FC Groningen kunnen beoordelen.
Ron Jans over de blessures en de wedstrijd: "Stefano Seedorf doet weer delen van de training mee, maar is nog niet inzetbaar. Over een week hopen we dat hij weer een stuk verder is. Verder sluit Gijs Luirink op 6 februari weer aan bij de selectie. Danny Buijs is geblesseerd aan zijn bovenbeen. Ook Kiran Bechan en Arnold Kruiswijk zijn er nog niet bij.
Deze twee weken is het een kwestie van herstellen en wedstrijden spelen. We hebben in januari maar één keer twee trainingen op een dag gehad. Ook hebben we al het hele seizoen geen activiteiten in de interlandweekends. Op tactisch gebied doen we in deze periode niet veel, maar de jongens hebben natuurlijk al zo'n twintig wedstrijden in het hoofd zitten. De concentratie die nodig is om tactisch bij te leren, willen we juist graag voor de wedstrijden benutten."

En komt dit van <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.fcgroningen.nl">http://www.fcgroningen.nl</a><!-- w -->? Ik kan het bericht namelijk niet vinden, maar dat kan aan mij liggen... Heb je misschien een rechtstreekse link naar het bericht?

Ik zie het nu ook niet meer, maar ik weet zeker dat het er wel gestaan heeft (of nog steeds als ik ook niet goed kijk)