The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



- Kleine Jan - 13-02-2006

2de keeper van NEC is komende tijd een optie!

Quote:NEC minstens maand zonder Babos in doel

13/2/2006 18:33

Een forse tegenvaller voor NEC. Doelman Gábor Babos blijkt zondag in het duel met FC Utrecht een forse knieblessure te hebben opgelopen. De Hongaar ligt er minstens een maand uit.
Babos hield een scheurtje in zijn linker binnenmeniscus te over aan het 1-1 gelijkspel in Nieuw Galgenwaard. NEC vreest de doelman vier tot zes weken te moeten missen.

In zijn eerste seizoen bij NEC is Babos uitgegroeid tot een steunpilaar van de Nijmeegse defensie. Slechts drie clubs in de Eredivisie incasseerden dit seizoen minder tegendoelpunten dan NEC. Hij hield bovendien al tien keer de nul voor de huidige nummer acht van Nederland.



- Lance - 13-02-2006

Quote:Van Emmerik, Raymon NEC 5.00M

Dat wordt tijd voor een nieuwe opzet :-k


- Kleine Jan - 13-02-2006

Lance Wrote:
Quote:Van Emmerik, Raymon NEC 5.00M

Dat wordt tijd voor een nieuwe opzet :-k

Dat kost idd niet duur!

Hopen dat NEC niet opeens een keepert uit de hoge hoed tovert die we niet kunnen kiezen bij CM!


- Lamme Lennie - 13-02-2006

Kleine Jan Wrote:Dat kost idd niet duur!

:eeeek: [-X


- Kleine Jan - 13-02-2006

Lamme Lennie Wrote:
Kleine Jan Wrote:Dat kost idd niet duur!

:eeeek: [-X

ook nog wat van gaan zeggen... :lol:


- Ricochan - 13-02-2006

Kleine Jan Wrote:
Lance Wrote:
Quote:Van Emmerik, Raymon NEC 5.00M

Dat wordt tijd voor een nieuwe opzet :-k

Dat kost idd niet duur!

Hopen dat NEC niet opeens een keepert uit de hoge hoed tovert die we niet kunnen kiezen bij CM!


Kost niet veel....is niet duur.... :wink:

Maar die keeper kan wel eens van pas komen in deze dure week :8:


- Kleine Jan - 13-02-2006

Eigenlijk had ik het voor mezelf moeten houden .... #-o

:wink:


- Ricochan - 13-02-2006

Kleine Jan Wrote:Eigenlijk had ik het voor mezelf moeten houden .... #-o

:wink:

Ja de voorpagina van de VI lezen we niet allemaal.....
:wink:


- Ekslem - 13-02-2006

Ik had Babos er al instaan, nu kan ik een nog beter team opstellen. Alhoewel nu zul je zien dat de pannekoek die ik ga upgraden gaat vlammen :x


- Kleine Jan - 13-02-2006

Ricochan Wrote:
Kleine Jan Wrote:Eigenlijk had ik het voor mezelf moeten houden .... #-o

:wink:

Ja de voorpagina van de VI lezen we niet allemaal.....
:wink:

ssssssttttttt :-$


- Ricochan - 13-02-2006

Ik heb gelijk 4.4 miljoen over wat moet ik ermee #-o


- Peter - 14-02-2006

Van Emmerik op doel.. die houden de komende maand de nul dus niet. #-o


- goa - 14-02-2006

Heracles of NEC? :-k


- recreantb - 14-02-2006

Peter Wrote:Van Emmerik op doel.. die houden de komende maand de nul dus niet. #-o

tuurlijk wel!


- Peter - 14-02-2006

Sturing mist nog erg veel spelers

De personele problemen bij Vitesse zijn nog niet voorbij. Vrijdag, in het thuisduel met PSV, ontbreken de geschorste Remco van der Schaaf en de geblesseerden Theo Janssen, Michael Jansen en Peter van den Berg. De inzetbaarheid van Harald Wapenaar (hersenschudding), Ruud Knol en Michael Dingsdag (slepende klachten) en Paul Verhaegh (ziek) is twijfelachtig.

===
Misschien toch maar Farfan erin nu de hele verdediging van Vitesse twijfelachtig is.


- FC Petr - 14-02-2006

Peter Wrote:Sturing mist nog erg veel spelers

De personele problemen bij Vitesse zijn nog niet voorbij. Vrijdag, in het thuisduel met PSV, ontbreken de geschorste Remco van der Schaaf en de geblesseerden Theo Janssen, Michael Jansen en Peter van den Berg. De inzetbaarheid van Harald Wapenaar (hersenschudding), Ruud Knol en Michael Dingsdag (slepende klachten) en Paul Verhaegh (ziek) is twijfelachtig.

===
Misschien toch maar Farfan erin nu de hele verdediging van Vitesse twijfelachtig is.

Doet iig niet mee. :|


- Ricochan - 15-02-2006

Barry maar niet kiezen....

Van Gaal zet 'mindere' Opdam op de bank

14/2/2006 23:24

Barry Opdam is zijn basisplaats bij AZ kwijt. Coach Louis van Gaal is niet tevreden over de recente prestaties van de Oranje-international en zet de 29-jarige centrale verdediger woensdag dan ook op de bank voor het eerste UEFA Cupduel met Real Betis Sevilla.
Van Gaal lichtte in Sevilla zijn keuze toe: 'Na een heel goed begin is Barry zwaar geblesseerd geraakt aan zijn knie. Daarna is hij niet meer in zijn oude vorm gekomen. De concurrentie is hevig bij ons achterin. Ik kies voor de beste spelers en daar hoort Barry even niet bij.' Kew Jaliens staat woensdag aan de aftrap op de positie van Opdam.

Opdam zelf reageerde allerminst vrolijk op de mededeling van Van Gaal. 'Als dit een manier is om mij te prikkelen, is hij bij mij aan het verkeerde adres. Dan heb ik liever dat hij me dat even uitlegt in een persoonlijk gesprek.'

'Ik weet ook wel dat ik in een mindere periode zit. Maar dat geldt voor het hele team. Mede daardoor heb ik na mijn blessure mijn draai nog niet helemaal gevonden', aldus een geïrriteerde Opdam tegenover het ANP


- Ekslem - 15-02-2006

Hopelijk blijft ie daar ff zitten en komt ie er bij het NL elftal ook niet meer in! Die gast komt straks op het WK gewoon snelheid te kort tegen wereldspitsen.


- waf - 15-02-2006

Peter Wrote:Sturing mist nog erg veel spelers

De personele problemen bij Vitesse zijn nog niet voorbij. Vrijdag, in het thuisduel met PSV, ontbreken de geschorste Remco van der Schaaf en de geblesseerden Theo Janssen, Michael Jansen en Peter van den Berg. De inzetbaarheid van Harald Wapenaar (hersenschudding), Ruud Knol en Michael Dingsdag (slepende klachten) en Paul Verhaegh (ziek) is twijfelachtig.

===
Misschien toch maar Farfan erin nu de hele verdediging van Vitesse twijfelachtig is.

het zit psvee wederom niet tegen.... dat moet toch een keer gaan gebeuren....


- Ricochan - 15-02-2006

Ekslem Wrote:Hopelijk blijft ie daar ff zitten en komt ie er bij het NL elftal ook niet meer in! Die gast komt straks op het WK gewoon snelheid te kort tegen wereldspitsen.


Hoho, je weet dat Marco hem dan juist op gaat stellen, dat deed hij met Vlaar ook...


- Treesong - 15-02-2006

waf Wrote:het zit psvee wederom niet tegen.... dat moet toch een keer gaan gebeuren....

Op de dag dat nonkel Guus Eindhoven verlaat, maar da's logies


- Bor de Wolf - 15-02-2006

Treesong Wrote:
waf Wrote:het zit psvee wederom niet tegen.... dat moet toch een keer gaan gebeuren....

Op de dag dat nonkel Guus Eindhoven verlaat, maar da's logies

Ik voorspel dat er weer wat reclameschermen naar beneden kom vallen vrijdagavond. Ik zag Vreven namelijk weer met een schroevendraaier lopen in de buurt van het stadion. PSV-ers zonder helm komen bij niet in t team.


- FC Petr - 15-02-2006

Bor de Wolf Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:het zit psvee wederom niet tegen.... dat moet toch een keer gaan gebeuren....

Op de dag dat nonkel Guus Eindhoven verlaat, maar da's logies

Ik voorspel dat er weer wat reclameschermen naar beneden kom vallen vrijdagavond. Ik zag Vreven namelijk weer met een schroevendraaier lopen in de buurt van het stadion. PSV-ers zonder helm komen bij niet in t team.

:oops: Vreven ligt lekker in de zon.


- Treesong - 15-02-2006

Voor de mensen met opdam: die is door Lowie tot bankzitter gedegradeerd


- Ricochan - 15-02-2006

Treesong Wrote:Voor de mensen met opdam: die is door Lowie tot bankzitter gedegradeerd


Yo ! lees ff een paar reacties hoger....


- Treesong - 15-02-2006

Ricochan Wrote:
Treesong Wrote:Voor de mensen met opdam: die is door Lowie tot bankzitter gedegradeerd


Yo ! lees ff een paar reacties hoger....

sjit :roll:


- Gerben Zonderland - 15-02-2006

Ricochan Wrote:Opdam zelf reageerde allerminst vrolijk op de mededeling van Van Gaal. 'Als dit een manier is om mij te prikkelen, is hij bij mij aan het verkeerde adres. Dan heb ik liever dat hij me dat even uitlegt in een persoonlijk gesprek...'

...in het bijzijn van mijn zaakwaarnemer, vrouw, schoonmoeder en therapeut."


- FC Petr - 15-02-2006

Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:
Treesong Wrote:Voor de mensen met opdam: die is door Lowie tot bankzitter gedegradeerd


Yo ! lees ff een paar reacties hoger....

sjit :roll:

:lol: Wakker Tree?


- Treesong - 15-02-2006

Brrr, nog niet... Ik stond vanochtend al heel vroeg sinaasappels te persen en eieren te bakken voor me meissie die terug is gekomen uit Doebaai. Xtragaap4de


- FC Petr - 15-02-2006

Treesong Wrote:Brrr, nog niet... Ik stond vanochtend al heel vroeg sinaasappels te persen en eieren te bakken voor me meissie die terug is gekomen uit Doebaai. Xtragaap4de

Klasse man, het meissie treft 't maar met jou. =D>