The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



- Ricochan - 15-02-2006

FC Petr Wrote:
Treesong Wrote:Brrr, nog niet... Ik stond vanochtend al heel vroeg sinaasappels te persen en eieren te bakken voor me meissie die terug is gekomen uit Doebaai. Xtragaap4de

Klasse man, het meissie treft 't maar met jou. =D>

Dat doet ie ook maar 1 x per jaar
:wink:


- FC Petr - 15-02-2006

Ricochan Wrote:
FC Petr Wrote:
Treesong Wrote:Brrr, nog niet... Ik stond vanochtend al heel vroeg sinaasappels te persen en eieren te bakken voor me meissie die terug is gekomen uit Doebaai. Xtragaap4de

Klasse man, het meissie treft 't maar met jou. =D>

Dat doet ie ook maar 1 x per jaar
:wink:

Hoezo, kom jij soms net uit Doebaai? :wink:


- Treesong - 15-02-2006

Echte liefde hè... :waf:

En ik weet gelukkig ook uit ervaring dat je na een paar dagen arabierenvoer en de rommel die de KLM durft voor te zetten, erg trek kunt hebben in een lekkere Hollandse boterham, verse jus en een ordinair gebakken ei met een kop echte koffie :wink:


- Ricochan - 15-02-2006

Treesong Wrote:Echte liefde hè... :waf:

En ik weet gelukkig ook uit ervaring dat je na een paar dagen arabierenvoer en de rommel die de KLM durft voor te zetten, erg trek kunt hebben in een lekkere Hollandse boterham, verse jus en een ordinair gebakken ei met een kop echte koffie :wink:


Nou idd dat KLM voer is echt niet te vreten, ik heb het de laatste keren zelfs niet eens meer genomen.


- goa - 15-02-2006

Lekker je boterhammentrommeltje meegenomen? =D>


- Ricochan - 15-02-2006

Als ik vanuit Thailand vlieg hoef ik sowieso geen eten meer van die KLM want dan vliegen ze om een uur of elf en zit ik nog vol met heerlijk Thais eten.


- FC Petr - 15-02-2006

Ricochan Wrote:Als ik vanuit Thailand vlieg hoef ik sowieso geen eten meer van die KLM want dan vliegen ze om een uur of elf en zit ik nog vol met heerlijk Thais eten.


Mmmm....

Thais of Indiaas eten, ik begrijp je volkomen. :cheers:


- Treesong - 15-02-2006

Zal wel lekker stinken dan in dat vliegtuig.... =D>


- waf - 15-02-2006

Treesong Wrote:Echte liefde hè... :waf:

En ik weet gelukkig ook uit ervaring dat je na een paar dagen arabierenvoer en de rommel die de KLM durft voor te zetten, erg trek kunt hebben in een lekkere Hollandse boterham, verse jus en een ordinair gebakken ei met een kop echte koffie :wink:

ik maak al 10 jaar elke ochtend sap. niks bijzonders.

overigens is de term arabierenvoer niet helemaal goed gekozen. je kunt daar meer dan uitstekend thais en chinees kanen.

wat heeft ze gedaan daar, oud hollandsch spotprenten uitdelen?


- waf - 15-02-2006

FC Petr Wrote:Thais of Indiaas eten, ik begrijp je volkomen. :cheers:

in een zin de beste en een van de slechtere keukens ter wereld....


- Treesong - 15-02-2006

waf Wrote:ik maak al 10 jaar elke ochtend sap. niks bijzonders.

Gefeliciteerd :roll:

waf Wrote:overigens is de term arabierenvoer niet helemaal goed gekozen. je kunt daar meer dan uitstekend thais en chinees kanen.

Met die term is helemaal niks mis... haha, Sjinees eten in het midden-oosten... Ontzettende Hollander! :razz:

waf Wrote:wat heeft ze gedaan daar, oud hollandsch spotprenten uitdelen?


Nope... feauteaushoots begeleiden en andere mode-gerelateerde nincompooperites


- Ricochan - 15-02-2006

Thais is mijn fav eten, ik kook/eet het bijna dagelijks. Japans ben ik ook gek op, maar eet ik minder vaak.


- Treesong - 15-02-2006

waf Wrote:
FC Petr Wrote:Thais of Indiaas eten, ik begrijp je volkomen. :cheers:

in een zin de beste en een van de slechtere keukens ter wereld....

Precies! De heerlijke chicken vindaloo tegenover die halflauwe rommel uit Thailand, waar alleen de soepen te pruimen zijn


- Ricochan - 15-02-2006

Treesong Wrote:
waf Wrote:
FC Petr Wrote:Thais of Indiaas eten, ik begrijp je volkomen. :cheers:

in een zin de beste en een van de slechtere keukens ter wereld....

Precies! De heerlijke chicken vindaloo tegenover die halflauwe rommel uit Thailand, waar alleen de soepen te pruimen zijn

[-X


- Treesong - 15-02-2006

Het spijt me... ik vind de gemiddelde Thaise hap niet echt bijzonder... veel citroengras en kokos en verder weinig... un affair de gout zullewemaarzegge


- Ekslem - 15-02-2006

Welke Thai en Indier zijn er nu precies geblesseerd?


- waf - 15-02-2006

Treesong Wrote:Het spijt me... ik vind de gemiddelde Thaise hap niet echt bijzonder... veel citroengras en kokos en verder weinig... un affair de gout zullewemaarzegge

over smaak valt niet te twisten. maar je bent wel en sloeber. :razz:


- Treesong - 15-02-2006

Help! Die Topicpolizei! :eeeek:


- Bor de Wolf - 15-02-2006

Heeft iemand een update over Rudy Jansen?


- Treesong - 15-02-2006

waf Wrote:
Treesong Wrote:Het spijt me... ik vind de gemiddelde Thaise hap niet echt bijzonder... veel citroengras en kokos en verder weinig... un affair de gout zullewemaarzegge

over smaak valt niet te twisten. maar je bent wel en sloeber. :razz:

Zegt de sloeber die Chinees eet in Dubai... :lol:


- Bor de Wolf - 15-02-2006

Treesong Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:Het spijt me... ik vind de gemiddelde Thaise hap niet echt bijzonder... veel citroengras en kokos en verder weinig... un affair de gout zullewemaarzegge

over smaak valt niet te twisten. maar je bent wel en sloeber. :razz:

Zegt de sloeber die Chinees eet in Dubai... :lol:

dit in t vreettopic zetten en mijn vraag van hierboven beantwoorden. En wel nu!


- waf - 15-02-2006

Treesong Wrote:Zegt de sloeber die Chinees eet in Dubai... :lol:

je hebt chinees eten en chinees eten.


- Treesong - 15-02-2006

waf Wrote:
Treesong Wrote:Zegt de sloeber die Chinees eet in Dubai... :lol:

je hebt chinees eten en chinees eten.

Tuurlijk... ik verkeer in de luxepositie om in een stad te wonen met een cluster prima Chinese restaurants... but det wazzent de point :wink:


- waf - 15-02-2006

Treesong Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:Zegt de sloeber die Chinees eet in Dubai... :lol:

je hebt chinees eten en chinees eten.

Tuurlijk... ik verkeer in de luxepositie om in een stad te wonen met een cluster prima Chinese restaurants... but det wazzent de point :wink:

er zitten daar nu eenmaal veel indiers, pinda's en paki's. misschien wel meer dan arabieren en iig meer dan locals. je hebt niet echt veel goede restaurants, de goede restaurants serveren oosters. dat wazdepoint.


- Treesong - 15-02-2006

waf Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:Zegt de sloeber die Chinees eet in Dubai... :lol:

je hebt chinees eten en chinees eten.

Tuurlijk... ik verkeer in de luxepositie om in een stad te wonen met een cluster prima Chinese restaurants... but det wazzent de point :wink:

er zitten daar nu eenmaal veel indiers, pinda's en paki's. misschien wel meer dan arabieren en iig meer dan locals. je hebt niet echt veel goede restaurants, de goede restaurants serveren oosters. dat wazdepoint.

Je kunt natuurlijk ook gewoon eerlijk opbiechten dat je Arabierenvoer niet te vreten vindt... :waf:


- waf - 15-02-2006

Treesong Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:Zegt de sloeber die Chinees eet in Dubai... :lol:

je hebt chinees eten en chinees eten.

Tuurlijk... ik verkeer in de luxepositie om in een stad te wonen met een cluster prima Chinese restaurants... but det wazzent de point :wink:

er zitten daar nu eenmaal veel indiers, pinda's en paki's. misschien wel meer dan arabieren en iig meer dan locals. je hebt niet echt veel goede restaurants, de goede restaurants serveren oosters. dat wazdepoint.

Je kunt natuurlijk ook gewoon eerlijk opbiechten dat je Arabierenvoer niet te vreten vindt... :waf:

ik haat koeskoes, jeugdtrauma, maar ik heb prima shoarma en bijgerechten gegeten bij een keurige libanees, overige voor weinig. maar als je daar bent hoef je daar niet voor te kiezen.


- Bor de Wolf - 15-02-2006

[Image: offtopic.gif][Image: offtopic.gif][Image: offtopic.gif][Image: offtopic.gif][Image: offtopic.gif][Image: offtopic.gif][Image: offtopic.gif][Image: offtopic.gif][Image: offtopic.gif][Image: offtopic.gif][Image: offtopic.gif][Image: offtopic.gif]


- Mukkus - 15-02-2006

Bor de Wolf Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:Het spijt me... ik vind de gemiddelde Thaise hap niet echt bijzonder... veel citroengras en kokos en verder weinig... un affair de gout zullewemaarzegge

over smaak valt niet te twisten. maar je bent wel en sloeber. :razz:

Zegt de sloeber die Chinees eet in Dubai... :lol:

dit in t vreettopic zetten en mijn vraag van hierboven beantwoorden. En wel nu!

Kun je je vraag niet in het vreettopic zetten? :wink:


- Treesong - 15-02-2006

waf Wrote:maar als je daar bent hoef je daar niet voor te kiezen.

Heel veel Nederlanders kiezen er in Spanje ook niet voor om een lekkere zarzuela te eten, je hebt helemaal gelijk... :8:


- Bredanaar - 15-02-2006

Ik hoop dat Verdonk doorzet en Kalou niet versneld laat naturaliseren. :razz: