The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



- Gerben Zonderland - 15-02-2006

Bredanaar Wrote:Ik hoop dat Verdonk doorzet en Kalou niet versneld laat naturaliseren. :razz:

Ik hoop dat jij straks bij het oversteken geschept wordt door een dronken bejaarde in een ongekeurde en onverzekerde Daf 33 Stationwagon. Die rijden er nog genoeg rond in het Brabantsche...:wink:


- waf - 15-02-2006

Treesong Wrote:
waf Wrote:maar als je daar bent hoef je daar niet voor te kiezen.

Heel veel Nederlanders kiezen er in Spanje ook niet voor om een lekkere zarzuela te eten, je hebt helemaal gelijk... :8:
tsja, de spaanse keuken. Puke ik denk dat we nu uitgepraat zijn.


- Treesong - 15-02-2006

waf Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:maar als je daar bent hoef je daar niet voor te kiezen.

Heel veel Nederlanders kiezen er in Spanje ook niet voor om een lekkere zarzuela te eten, je hebt helemaal gelijk... :8:
tsja, de spaanse keuken. Puke ik denk dat we nu uitgepraat zijn.

Geeft toch niks? Voor Hollanders zoals jij zijn er in Spanje plenty restaurantjes waar je een schnitzel met frietjes en appelmoes kan eten...


- Kleine Jan - 15-02-2006

15 februari, 15:27 uur

Goed nieuws vanuit de ziekenboeg van FC Groningen. In de aanloop naar de wedstrijd tegen RKC Waalwijk keren zeven leden van de eerste selectie terug bij de groep. Vier van hen zijn nog niet volledig aangesloten en volgen ook nog een individueel programma.

Dinsdag, terwijl de rest van de eerste selectie vrij was, trainden de geblesseerden individueel op het Stadion Oosterpark. Vandaag sloten drie spelers weer volledig aan bij de groep. Gijs Luirink is na zes competitieduels afwezigheid met een enkelkwetsuur terug bij de eerste selectie. Bruno Silva is hersteld van zijn knieblessure en is zaterdag inzetbaar, net als Gibril Sankoh die afgelopen zondag nog geblesseerd uitviel met last van zijn voet.

De vier spelers van wie de inzetbaarheid de komende dagen nog onder de loep zal worden genomen, zijn: Kiran Bechan (hamstring), Paul Matthijs (bovenbeen), Glen Salmon (kuit) en Evgeniy Levchenko (knie). Bechan maakte half november tijdens het uitduel met Heerenveen voor het laatst deel uit van de selectie. Matthijs en Salmon, ontbraken net als Silva in de afgelopen twee wedstrijden. Levchenko ontbrak afgelopen zondag in Roosendaal voor het eerst dit seizoen in de selectie.

Bron: FC Groningen


- Ekslem - 16-02-2006

Bruno Silva heeft gisteren (woensdag - red.) op de training een enkelblessure opgelopen. Inmiddels is een zwelling ontstaan. De Uruguayaan was net hersteld van een knieblessure.

Bron: FC Groningen


- Ricochan - 16-02-2006

Ekslem Wrote:Bruno Silva heeft gisteren (woensdag - red.) op de training een enkelblessure opgelopen. Inmiddels is een zwelling ontstaan. De Uruguayaan was net hersteld van een knieblessure.

Bron: FC Groningen


Zal die veel gekozen zijn?


- FC Petr - 16-02-2006

Ricochan Wrote:
Ekslem Wrote:Bruno Silva heeft gisteren (woensdag - red.) op de training een enkelblessure opgelopen. Inmiddels is een zwelling ontstaan. De Uruguayaan was net hersteld van een knieblessure.

Bron: FC Groningen


Zal die veel gekozen zijn?

Denk het niet, hij komt net terug van een blessure, het was dus nog niet zeker dat ie in de basis zou starten, als 't Buijs was geweest hadden we nu al veel :letitallout: en Icon_evil zien staan.


- Ekslem - 17-02-2006

1 of andere gast suggereerde op het gastenboek van Heracles dat Hoogma door zijn enkel zou zijn gegaan op de training. Ik weet niet of het waar is en eventueel hoe ernstig.


- Gerben Zonderland - 17-02-2006

Quote:Achterhoede Ajax raakt nu ook Grygera kwijt

17/2/2006 16:17

Vlak voor de belangrijke duels met Internazionale raakte Ajax Zdenek Grygera kwijt. De Tsjechische international liep vrijdag een zweepslag op tijdens een training van de Amsterdammers.
Tijdens een sprint kreeg Grygera flink last van zijn rechterkuit, met als gevolg dat hij er een paar weken uit ligt. 'Dit is een behoorlijke tegenvaller', liet een balende coach Danny Blind weten via de website van Ajax. 'Een ouderwetse zweepslag, ik wist niet dat die nog bestond. Maar Zdenek heeft 'm.'

Voor Blind maakt Grygera's blessure het er niet makkelijker op om een defensie samen te stellen voor het duel met RBC Roosendaal van komende zondag. Hatem Trabelsi en Emmanuel Boakye kampen ook met pijntjes. Trabelsi is herstellende van blessure aan zijn bilspier, Boakye kampt met een overstrekte knie.

Grygera speelde de laatste weken als rechtsback vanwege de absentie van Trabelsi en na het vertrek van Nigel de Jong. John Heitinga nam Grygera's plaats in het hart van de Amsterdamse achterhoede (naast Thomas Vermaelen) over.

Woensdag denkt Blind wel te kunnen beschikken over het tweetal, net als over Wesley Sneijder. 'Het lijkt me logisch dat ik in de opstelling van zondag rekening houd met wat we tegen Inter van plan zijn. Daarmee zeg ik niet dat de wedstrijd tegen RBC niet belangrijk is', aldus Blind.



- FC Petr - 17-02-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Achterhoede Ajax raakt nu ook Grygera kwijt

17/2/2006 16:17

Vlak voor de belangrijke duels met Internazionale raakte Ajax Zdenek Grygera kwijt. De Tsjechische international liep vrijdag een zweepslag op tijdens een training van de Amsterdammers.
Tijdens een sprint kreeg Grygera flink last van zijn rechterkuit, met als gevolg dat hij er een paar weken uit ligt. 'Dit is een behoorlijke tegenvaller', liet een balende coach Danny Blind weten via de website van Ajax. 'Een ouderwetse zweepslag, ik wist niet dat die nog bestond. Maar Zdenek heeft 'm.'

Voor Blind maakt Grygera's blessure het er niet makkelijker op om een defensie samen te stellen voor het duel met RBC Roosendaal van komende zondag. Hatem Trabelsi en Emmanuel Boakye kampen ook met pijntjes. Trabelsi is herstellende van blessure aan zijn bilspier, Boakye kampt met een overstrekte knie.

Grygera speelde de laatste weken als rechtsback vanwege de absentie van Trabelsi en na het vertrek van Nigel de Jong. John Heitinga nam Grygera's plaats in het hart van de Amsterdamse achterhoede (naast Thomas Vermaelen) over.

Woensdag denkt Blind wel te kunnen beschikken over het tweetal, net als over Wesley Sneijder. 'Het lijkt me logisch dat ik in de opstelling van zondag rekening houd met wat we tegen Inter van plan zijn. Daarmee zeg ik niet dat de wedstrijd tegen RBC niet belangrijk is', aldus Blind.


:roll:


- Gerben Zonderland - 25-02-2006

FC Petr Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Achterhoede Ajax raakt nu ook Grygera kwijt

17/2/2006 16:17

Vlak voor de belangrijke duels met Internazionale raakte Ajax Zdenek Grygera kwijt. De Tsjechische international liep vrijdag een zweepslag op tijdens een training van de Amsterdammers.
Tijdens een sprint kreeg Grygera flink last van zijn rechterkuit, met als gevolg dat hij er een paar weken uit ligt. 'Dit is een behoorlijke tegenvaller', liet een balende coach Danny Blind weten via de website van Ajax. 'Een ouderwetse zweepslag, ik wist niet dat die nog bestond. Maar Zdenek heeft 'm.'

Voor Blind maakt Grygera's blessure het er niet makkelijker op om een defensie samen te stellen voor het duel met RBC Roosendaal van komende zondag. Hatem Trabelsi en Emmanuel Boakye kampen ook met pijntjes. Trabelsi is herstellende van blessure aan zijn bilspier, Boakye kampt met een overstrekte knie.

Grygera speelde de laatste weken als rechtsback vanwege de absentie van Trabelsi en na het vertrek van Nigel de Jong. John Heitinga nam Grygera's plaats in het hart van de Amsterdamse achterhoede (naast Thomas Vermaelen) over.

Woensdag denkt Blind wel te kunnen beschikken over het tweetal, net als over Wesley Sneijder. 'Het lijkt me logisch dat ik in de opstelling van zondag rekening houd met wat we tegen Inter van plan zijn. Daarmee zeg ik niet dat de wedstrijd tegen RBC niet belangrijk is', aldus Blind.


:roll:

:roll:


- Gerben Zonderland - 25-02-2006

Quote:Heitinga zeker zes weken uitgeschakeld
AMSTERDAM - Trainer Danny Blind van Ajax kan de komende zes weken niet over John Heitinga beschikken. De verdediger kneusde afgelopen woensdag tijdens het duel in de Champions League met Internazionale een nier en moet voorlopig rust houden.
De blessure van Heitinga is de zoveelste tegenvaller voor Blind. Hij kan voorlopig ook geen beroep op de geblesseerde Tsjechen Grygera en Galasek doen. Sneijder en Pienaar zijn eveneens nog niet fit.

Blind kent zondag tijdens de uitwedstrijd tegen Heracles vooral defensieve problemen. Behalve Heitinga en Grygera moet de oefenmeester ook Trabelsi missen. De Tunesiër is geschorst. Jeugdspeler Michael Timisela debuteert daarom waarschijnlijk in de basisformatie van de Amsterdammers.



- waf - 25-02-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Heitinga zeker zes weken uitgeschakeld
AMSTERDAM - Trainer Danny Blind van Ajax kan de komende zes weken niet over John Heitinga beschikken. De verdediger kneusde afgelopen woensdag tijdens het duel in de Champions League met Internazionale een nier en moet voorlopig rust houden.
De blessure van Heitinga is de zoveelste tegenvaller voor Blind. Hij kan voorlopig ook geen beroep op de geblesseerde Tsjechen Grygera en Galasek doen. Sneijder en Pienaar zijn eveneens nog niet fit.

Blind kent zondag tijdens de uitwedstrijd tegen Heracles vooral defensieve problemen. Behalve Heitinga en Grygera moet de oefenmeester ook Trabelsi missen. De Tunesiër is geschorst. Jeugdspeler Michael Timisela debuteert daarom waarschijnlijk in de basisformatie van de Amsterdammers.

hoe kom je daar nou aan? :|

heeft hij 'geen spieren op z'n nieren'?


- Treesong - 26-02-2006

waf Wrote:heeft hij 'geen spieren op z'n nieren'?

Nee, en boksen kan ie ook al niet :waf:


- Kleine Jan - 26-02-2006

Doelman Lodewijks er lang uit
Pieter Ooms | Feyenoord | 26-02-2006 19:30:49

Wed €15 gratis bij Unibet

Op de officiële website van Feyenoord wordt zojuist duidelijk geschept over de blessure van Patrick Lodewijks. De 39-jarige doelman kwam aan het eind van de eerste helft in het duel met FC Groningen ongelukkig in botsing met een speler en moest daardoor vroegtijdig het veld verlaten.

Lodewijks werd direct naar een ziekenhuis in Groningen gebracht en moest daar de eerste testen ondergaan. Als snel werd er een scheur in de binnenband van zijn linkerknie geconstateerd. Morgen wordt hij in Rotterdam verder onderzocht.

De verwachting van de club is dat Lodewijks tussen de vier en zes weken niet inzetbaar zal zijn voor Feyenoord.


- Ricochan - 27-02-2006

Nu is het weer korter geworden.. Maar waar heeft die Koeman het over?!

"Als PSV volgende week verliest en wij winnen".. PSV speelt gewoon thuis tegen H'Veen hoor....

En Feijenoord krijgt de giantkiller Utrecht op bezoek.


Feyenoord zeker maand zonder Lodewijks

26/2/2006 20:07

Patrick Lodewijks moet voorlopig toekijken. De doelman van Feyenoord staat door een knieblessure zeker een maand aan de kant.
De wedstrijd tegen zijn oude club FC Groningen eindigde voor Lodewijks kort voor rust. De ervaren goalie was ongelukkig op zijn knie terechtgekomen en moest noodgedwongen naar de kant. Een eerste diagnose, opgesteld na een bezoek aan het ziekenhuis in Groningen, wijst op een beschadiging van zijn knieband. Maandag moet nader onderzoek uitsluitsel geven.

Lodewijks moet waarschijnlijk de beslissende fase missen. 'We geven het nog niet op. Als PSV volgende week verliest en wij winnen, is de achterstand vier punten', zei Feyenoord-trainer Erwin Koeman op de website van de Rotterdamse club. 'Dan ligt het opeens weer open. Ik verwacht dat we volgende week definitief weten hoe het ervoor staat.'


- Vret Mien Gras - 27-02-2006

Diba geblesseerd!


- gittermaster - 28-02-2006

yep!

Blessure Diba 'terwijl het net zo lekker ging'

27/2/2006 14:17

Anouar Diba kan zijn goede vorm de komende weken niet etaleren bij NAC Breda. De Marokkaanse dribbelaar is zes weken uitgeschakeld met een ingescheurde spier in zijn bovenbeen.
De blessure ontstond toen Diba in de uitwedstrijd tegen SC Heerenveen (NAC verloor met 2-1) in de grond trapte. 'Ik voelde al iets en vroeg uit voorzorg al om een wissel. Ik ging alvast wat op links lopen om me een beetje aan het spel te kunnen onttrekken', vertelt de aanvaller op de website van zijn club.

'Toch kreeg ik de bal, ik nam hem aan en keek naar afspreelmogelijkheden. Johan Vonlanthen zag ik vrij lopen, helemaal op rechts. Het was een kansrijke situatie, dus ik moest 'm wel geven. Ik gaf de bal en voelde direct een heftige pijnscheut. Toen wist ik dat het helemáál mis was.'

De diagnose is dat de bovenbeenblessure Diba zes weken gaat kosten. 'En dat terwijl het net zo lekker ging.'


- Peter - 28-02-2006

Ricochan Wrote:Nu is het weer korter geworden.. Maar waar heeft die Koeman het over?!

"Als PSV volgende week verliest en wij winnen".. PSV speelt gewoon thuis tegen H'Veen hoor....

En Feijenoord krijgt de giantkiller Utrecht op bezoek.

En volgens mij heeft ie ook de rest van het programma niet bekeken. PSV moet alleen nog maar naar de ondersten en Ajax.

Ronde 1
3-3 NEC – AZ
4-3 PSV – SC Heerenveen
5-3 Feyenoord – Utrecht

8-3 Champions League 1/8 finale: Ol. Lyon - PSV

Ronde 2
11-3 Ajax – PSV
12-3 Willem II – AZ
13-3 Feyenoord – RKC

Ronde 3
18-3 PSV – NEC
19-3 AZ – Feyenoord

22-3 Gatorade Cup 1/2 finale: PSV- AZ

Ronde 4
25-3 Willem II – PSV
26-3 RKC – AZ
27-3 Feyenoord – ADO Den Haag

Ronde 5
1-4 RBC – PSV
2-4 Feyenoord – FC Twente
2-4 AZ – NAC

Ronde 6
7-4 SC Heerenveen – Feyenoord
8-4 PSV – Groningen
9-4 Ajax – AZ

Ronde 7
12-4 PSV – Feyenoord
12-4 AZ – FC Twente

Ronde 8
16-4 NAC – PSV
16-4 Feyenoord – RBC
16-4 Heerenveen - AZ


- waf - 28-02-2006

psvee moet ook nog tegen fainoid. en hopelijk moet nac de laatste dag nog strijden voor een punt.

maar het is een beetje hopen tegen beter weten in.... maar opgeven? nooit! (als de spelers dat nou ook eens bedacht hadden de 1ste helft in grun...)

onderschatten jullie intussen jullie angstgegner willem II maar.


- Vret Mien Gras - 28-02-2006

Einde seizoen Lodewijks.


- Kennedy - 03-03-2006

Rahim is licht geblesseerd en heeft last van z'n oude knieblessure. Het is dus nog onzeker of hij zondag mee kan spelen tegen Heracles. Dit meldt de TCT vanmorgen.

De verwachting is trouwens dat Zomer en Gakhokidze het snelst terugkeren van hun blessure. Eerstgenoemde zou tegen RBC, over 2 weken, weer mee kunnen spelen.


- Bumme - 03-03-2006

2/3/2006 - Lichte blessure Sarpong

De jonge middenvelder Sarpong kampt met een achillespeesblessure. Hij heeft daardoor de selectie voor Oranje onder 19 moeten afzeggen. Onzeker is nog of hij het duel van Ajax van komend weekend haalt


- Voyou - 03-03-2006

Buikgriep houdt Dirk Kuijt aan de kant

3/3/2006 14:26

Feyenoord moet het zondag tegen FC Utrecht mogelijk doen zonder Dirk Kuijt. De aanvaller heeft last van buikgriep.
Kuijt is niet het enige zorgenkindje in de selectie van Feyenoord. Ook achter de naam Romeo Castelen staat een vraagteken. De rechtsbuiten waagde zich vanwege een lichte knieblessure niet op het trainingsveld. Zaterdag weet trainer Erwin Koeman of hij een dag later gebruik kan maken van Castelen.

Zaterdag valt ook een besluit over Sebastian Pardo. De Chileense middenvelder keert dan terug uit zijn geboorteland, waar hij een oefenduel afwerkte met de nationale ploeg. 'Na zo'n lange vliegreis is het maar zeer de vraag of hij fit is', zegt Koeman op de website van Feyenoord.


- goa - 03-03-2006

Toch lullig voor die 2246 managers


- Kleine Jan - 03-03-2006

Mooi is dat.. :|


- gittermaster - 03-03-2006

Voyou Wrote:Buikgriep houdt Dirk Kuijt aan de kant

3/3/2006 14:26

Feyenoord moet het zondag tegen FC Utrecht mogelijk doen zonder Dirk Kuijt. De aanvaller heeft last van buikgriep.
Kuijt is niet het enige zorgenkindje in de selectie van Feyenoord. Ook achter de naam Romeo Castelen staat een vraagteken. De rechtsbuiten waagde zich vanwege een lichte knieblessure niet op het trainingsveld. Zaterdag weet trainer Erwin Koeman of hij een dag later gebruik kan maken van Castelen.

Zaterdag valt ook een besluit over Sebastian Pardo. De Chileense middenvelder keert dan terug uit zijn geboorteland, waar hij een oefenduel afwerkte met de nationale ploeg. 'Na zo'n lange vliegreis is het maar zeer de vraag of hij fit is', zegt Koeman op de website van Feyenoord.

Heeft die van Nistlerooij toch nog iets nuttigs gedaan Icon_twisted


- Mist - 03-03-2006

Kuijt speelt heus wel. Die heeft voor Feyenoord nog nooit een wedstrijd gemist en zo'n griepje houdt hem echt niet aan de kant.


- Ricochan - 03-03-2006

Als het hem iig maar van scoren afhoudt :8:


- Treesong - 03-03-2006

Twee witte boterhammen met pindakaas, een glas karnemelk met twee sinasprilletjes en Kuit is weer boven Jan :wink: