The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



- Dugarry - 03-03-2006

Ik hoop dat ie aids heeft.


- Bumme - 03-03-2006

Dugarry Wrote:Ik hoop dat ie aids heeft.

:crazy:


- Vret Mien Gras - 03-03-2006

Ik wou nog Kuyt als Cap maken om verschil te maken met zoveel andere managers. Gelukkig toch niet gedaan en heb ik nog steeds Bouchiba als Captain.


- AssyriskaFF - 03-03-2006

Al die 2246 managers krijgen allemaal zero points voor Dirkie Big Grin
En 1593 managers zero punten voor Shota Big Grin


- EB Sports - 03-03-2006

Feyenoord niet gekozen, omdat FC Utrecht altijd kan verrassen.


- Matador! - 03-03-2006

Kuyt speelt toch wel.


- FC Petr - 04-03-2006

De volgende spits.


FC Groningen zonder Salmon naar Willem II

3/3/2006 19:19

FC Groningen moet het zaterdag bij Willem II doen zonder Glen Salmon en Bruno Silva. Beiden zijn geblesseerd.
Salmon ondervindt teveel last van een kuitblessure. De Zuid-Afrikaan, die dit seizoen clubtopscorer is met zeven goals, had al eerder dit seizoen last van dezelfde kwetsuur.


- FC Wageningen - 06-03-2006

Is Affeladze alweer genezen?


- FC Petr - 06-03-2006

FC Wageningen Wrote:Is Affeladze alweer genezen?


Had ie dan de griep ofzo?


- harry_bierdop - 06-03-2006

Dugarry Wrote:Ik hoop dat ie aids heeft.

Waar zijn de moraalridders nou?? Mijn opmerking over neuzen met gasmaskers op was over het randje idd maar hierop wordt niet gereageerd dan?

Behoudens eens :crazy: van bumme..


- Vret Mien Gras - 07-03-2006

harry_bierdop Wrote:
Dugarry Wrote:Ik hoop dat ie aids heeft.

Waar zijn de moraalridders nou?? Mijn opmerking over neuzen met gasmaskers op was over het randje idd maar hierop wordt niet gereageerd dan?

Behoudens eens :crazy: van bumme..

Beaam.
Dugarry heeft veel vriendjes hier dat weet je toch....


- Riekki - 08-03-2006

Tanghe twee weken uitgeschakeld
08 maart 2006, 11:36
Door: Edzard van Eeckhout
Stefaan Tanghe kan door een gebroken rib een aantal weken niet in actie komen voor zijn club Heracles Almelo. De Belg liep de blessure op in het duel met Ajax van anderhalve week geleden. De 34-jarige middenvelder mist in de duels tegen NEC en Willem II.
Tanghe bleef afgelopen weekend in het duel met FC Twente uit voorzorg aan de kant. Toen was echter nog niet bekend hoe zwaar de blessure van de Belg was. Intussen is gebleken dat de routinier een gebroken rib heeft opgelopen en dat hij zeker een aantal weken vanaf de kant moet toekijken.

Ook zijn landgenoot Jan Wuytens kan twee weken niet in actie komen. Hij heeft een enkelblessure.


- goa - 08-03-2006

harry_bierdop Wrote:
Dugarry Wrote:Ik hoop dat ie aids heeft.

Waar zijn de moraalridders nou?? Mijn opmerking over neuzen met gasmaskers op was over het randje idd maar hierop wordt niet gereageerd dan?

Behoudens eens :crazy: van bumme..

Ik vond dat die :crazy: het wel aardig samenvatte eigenlijk. Weinig aan toe te voegen....


- gittermaster - 08-03-2006

harry_bierdop Wrote:
Dugarry Wrote:Ik hoop dat ie aids heeft.

Waar zijn de moraalridders nou?? Mijn opmerking over neuzen met gasmaskers op was over het randje idd maar hierop wordt niet gereageerd dan?

Behoudens eens :crazy: van bumme..

Ik geloof dat er op jouw opmerking ook maar 1 reactie was hoor... :roll:


- FC Petr - 09-03-2006

AZ mogelijk zonder Molhoek en Arveladze tegen Willem II

Rogier Molhoek en Shota Arveladze moeten het competitieduel Willem II- AZ mogelijk laten schieten. Het duo kampt met blessures en de wedstrijd in Tilburg komt vermoedelijk nog net iets te vroeg. Arveladze ontbrak ook afgelopen weekend al, toen AZ in Nijmegen met 0-2 wist te winnen van NEC. Arveladze liep ruim anderhalve week geleden, in het duel met PSV, een hamstringblessure op. Hoewel het herstel van deze kwetsuur voorspoedig verloopt, wil men bij AZ nog geen risico nemen. Mede met het oog op de play-offs zal de Georgiër dit weekend nog rust krijgen, zodat hij zijn blessure goed kan laten genezen.Molhoek kampt sinds deze week met een blessure aan zijn buik. De middenvelder heeft last van de aanhechting van een buikspier en kon eerder deze week niet met de groep meetrainen. De kans is hierdoor klein dat hij zondag in actie zal komen

Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt :letitallout: stelletje malloten!!!


- Ekslem - 09-03-2006

Waar maak je je druk om. Niemand zal het in zijn kop gehaald hebben om Arveladze deze week op te stellen!


- Kennedy - 09-03-2006

Je zal hem maar hebben!!!


- FC Petr - 09-03-2006

Ekslem Wrote:Waar maak je je druk om. Niemand zal het in zijn kop gehaald hebben om Arveladze deze week op te stellen!


Pfffff.....je hebt gelijk, ik was bang dat er enkele teleurgesteld zouden worden.


- Matador! - 09-03-2006

Quote:Meest gekozen spelers
1.Kuijt, Dirk 3131
2. Arveladze, Shota 1760
3. Cziommer, Simon 1510
4. Huntelaar, Klaas-Jan 1462
5. Janssen, Theo 1401

Zoveel mensen hebben hem idd niet...


- Ekslem - 09-03-2006

Dus minstens 1760 managers die hun team nooit aanpassen? Weten we dat ook weer!


- Kleine Jan - 10-03-2006

Ekslem Wrote:Dus minstens 1760 managers die hun team nooit aanpassen? Weten we dat ook weer!

FC Petr Wrote:Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt stelletje malloten!!!


1759 dus....


- Kennedy - 10-03-2006

Kleine Jan Wrote:
Ekslem Wrote:Dus minstens 1760 managers die hun team nooit aanpassen? Weten we dat ook weer!

FC Petr Wrote:Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt stelletje malloten!!!


1759 dus....
Undecided


- Ekslem - 10-03-2006

Kleine Jan Wrote:
Ekslem Wrote:Dus minstens 1760 managers die hun team nooit aanpassen? Weten we dat ook weer!

FC Petr Wrote:Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt stelletje malloten!!!


1759 dus....

:wink:


- FC Petr - 10-03-2006

Ekslem Wrote:
Kleine Jan Wrote:
Ekslem Wrote:Dus minstens 1760 managers die hun team nooit aanpassen? Weten we dat ook weer!

FC Petr Wrote:Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt stelletje malloten!!!


1759 dus....

:wink:

Ja, enig risico nemen hoort bij dit spelletje.....hopelijk verliest AZ nu. :wink:


- Bredanaar - 10-03-2006

Nog een aanvaller minder bij RKC: Hans v/d Haar heeft een gebroken middenvoetsbeentje en is voor een aantal weken uit de roulatie.


- Matador! - 10-03-2006

Bredanaar Wrote:Nog een aanvaller minder bij RKC: Hans v/d Haar heeft een gebroken middenvoetsbeentje en is voor een aantal weken uit de roulatie.

Die heb ik in mn team #-o


- Amor Fati - 10-03-2006

Franck Grandel en Etienne Shew-Atjon komen dit seizoen toch niet meer in actie bij FC Utrecht. Beide spelers hebben een ingescheurde kruisband overhouden aan een optreden met Jong Utrecht.
De blessures van beide spelers waren op het eerste gezicht ernstig, maar daags na het duel kwam Utrecht met het bericht naar buiten dat het waarschijnlijk wel mee zou vallen.

Nader onderzoek heeft uitgewezen dat zowel Grandel als Shew-Atjon zich toch op volgend seizoen moeten richten. Doelman Grandel heeft een achterste kruisband ingescheurd en is drie tot vier maanden uitgeschakeld. Van verdediger Shew-Atjon is zijn herstelperiode nog niet bekend, maar zeker is dat hij een voorste kruisband heeft ingescheurd.



Dat was dan een lekkere wedstrijd voor Utrecht, twee zwaargeblesseerden. Ze hebben dit weekend sowieso al een probleem achterin met drie schorsingen


- FC Petr - 10-03-2006

'T is inderdaad jammer voor een club als Utrecht dat dit moet gebeuren zo tegen het einde van het seizoen, zeker nu ze zich kunnen plaatsen voor de play-offs.
Ik denk dat ze het nu moeilijk gaan krijgen, en er liggen toch nog een aantal andere clubs op de loer om dat plekkie weg te kapen.

Heerenveen kan de eerste dreun al gaan uitdelen van het weekend.


- Treesong - 10-03-2006

Alsof Grandel zo'n groot verlies is :razz:


- FC Petr - 10-03-2006

Treesong Wrote:Alsof Grandel zo'n groot verlies is :razz:

Grandel mag je niet onderschatten. :wink:

Daarnaast missen ze drie verdedigers deze ronde en staan er ook een aantal weer op scherp heb ik ergens gelezen......