The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



- Lamme Lennie - 31-03-2006

Kone aanvoerder en ook Arveladze in mijn team! :roll:


- FC Petr - 31-03-2006

Lamme Lennie Wrote:Kone aanvoerder en ook Arveladze in mijn team! :roll:

Koné is toch nog niet geheel onzeker?

Maar ik moet toegeven.... :oops: het weekend op deze manier te starten is behoorlijk klote.


- Lamme Lennie - 31-03-2006

Ach, het went al hoor. Als het begin volgend seizoen maar weer over is :Big Grin


- FC Petr - 01-04-2006

Lamme Lennie Wrote:Ach, het went al hoor. Als het begin volgend seizoen maar weer over is :Big Grin

Tja, maar dat is vaak het probleem :roll: elk seizoen verwacht ik veel maar sta ik vaak al na 5 rondes op een flinke achterstand........hoe flikt kabouter Sean dat toch telkens weer?


- Kleine Jan - 01-04-2006

Training vrijdag: Blessure Jansen

Rudy Jansen zal zaterdagavond ontbreken in de opstelling van Heracles Almelo tegen Sparta. Een blessure aan het bovenbeen houdt hem aan de kant, op de laatste training vrijdagmiddag verscheen hij niet op het veld.

Afgaand op die training lijkt Peter Bosz weer te kiezen voor het aanvalsduo Tamerus/Hirayama. Zij zullen voor de doelpunten moeten gaan zorgen. Hirayama, twee weken geleden nog zelfverzekerd dat hij zou gaan scoren, is nu wat voorzichtiger. "Het belangrijkst is dat we als team Sparta morgen zullen verslaan. Ik zal proberen te scoren, ik ga zeker m'n best gaan doen om een doelpuntje mee te pikken".

Ragnar Klavan lijkt zijn rentree te gaan maken, hij voegde zich vorige week al weer bij de selectie en speelde maandagavond een solide wedstrijd met het tweede elftal. Mark Looms lijkt het slachtoffer te gaan worden van zijn terugkeer, hoewel een opstelling waarin beide spelers voorkomen ook mogelijk is.

Nico-Jan Hoogma, Marnix Smit en Stefaan Tanghe trainden niet voluit. Onduidelijk is nog of zij inzetbaar zijn.

De selectie brengt de nacht door in Ommen waar zij net als voor de wedstrijd tegen Willem II op trainingskamp gaan. Gezien de goede uitwerking toen is hier opnieuw voor gekozen

:cry:


- FC Petr - 01-04-2006

Kleine Jan Wrote:kabouter Sean?

Jan waar is je puntmuts, Jan waar is je muts..waar is je puntmuts gebleven.... :-({|=


- Kleine Jan - 01-04-2006

FC Petr Wrote:
Kleine Jan Wrote:kabouter Sean?

Jan waar is je puntmuts, Jan waar is je muts..waar is je puntmuts gebleven.... :-({|=

Haha.. snapte hem opeens ja...

Puntmuts heb ik niet.. wel een kuifje... :razz:


- FC Petr - 01-04-2006

Kleine Jan Wrote:
FC Petr Wrote:
Kleine Jan Wrote:kabouter Sean?

Jan waar is je puntmuts, Jan waar is je muts..waar is je puntmuts gebleven.... :-({|=

Haha.. snapte hem opeens ja...

Puntmuts heb ik niet.. wel een kuifje... :razz:

Hmm... :-k we kunnen er natuurlijk ook kuifsmurf van maken.

Maar hoe speel jij het toch altijd voor elkaar om in die top mee te draaien?


- Kleine Jan - 01-04-2006

Komt vast een hoop mazzel bij kijken maar zoals Treesong eerder al zei...zonder het forum ben ik natuurlijk nergens... :8:


- waf - 01-04-2006

Kleine Jan Wrote:Komt vast een hoop mazzel bij kijken maar zoals Treesong eerder al zei...zonder het forum ben ik natuurlijk nergens... :8:

zeker niet voornamelijk mazzel hoor. tis gevoel en spelinzicht. doorgaans (behalve dit jaar denk ik) eindig ik bij de top honderd. nooit slechter, maar op 1 keer na, ook niet bij de top 30. misschien is het verschil dat ik niet alle sites afstruin en dan niet weet dat bijv steensel niet speelt, maar dat denk ik niet.

daarnaast speel ik al 6 jaar of zo tegen flixieluv en hoef en van hen heb ik nog nooit verloren. niet dat dat zo'n prestatie is, maar als het alleen maar mazzel was hadden ze heus wel eens boven mij geeindigd. ook met de vi-liek doen we altijd met 8 man mee, maar ik strijd eigenlijk steevast met 1 man om de eerste plaats. dat kan toch geen toeval zijn?


- Kleine Jan - 06-04-2006

:roll:

Unieke absentie van Dirk Kuijt dreigt

6/4/2006 14:51

In vijf jaar tijd hoefde Dirk Kuijt zijn club in de Eredivisie nooit in de steek te laten. Maar een voetblessure dreigt een einde te maken aan die onafgebroken reeks van 183 wedstrijden.
Feyenoord kan vrijdag waarschijnlijk niet beschikken over Dirk Kuijt. De spits heeft een voetblessure opgelopen, die meespelen uiterst onzeker maakt. Erwin Koeman wil de Katwijker (nog) niet afschrijven voor het duel met SC Heerenveen.

'Dirk heeft een forse bloeduitstorting, het is maar de vraag of hij het redt. Ik heb er uiteraard overleg over met de medische staf. Als hij risico loopt, speelt hij niet', aldus de trainer op de website van Feyenoord.

Voor Kuijt, die vrijdag aan een laatste test wordt onderworpen, zou een afzegging een einde betekenen aan een mooie reeks. Sinds zijn optreden namens FC Utrecht tegen PSV op 18 maart 2001 miste de Katwijker geen enkele competitiewedstrijd van zijn club.

Met zijn 183 wedstrijden heeft Kuijt de langste reeks staan van de huidige spelers in de Eredivisie. Alleen Bas Roorda blijft enigszins in het spoor. De keeper van FC Groningen heeft tot nu toe 65 wedstrijden op rij gespeeld.


- Dugarry - 06-04-2006

Jan, een RAMP!!!


- Flixieluv - 06-04-2006

waf Wrote:
Kleine Jan Wrote:Komt vast een hoop mazzel bij kijken maar zoals Treesong eerder al zei...zonder het forum ben ik natuurlijk nergens... :8:

zeker niet voornamelijk mazzel hoor. tis gevoel en spelinzicht. doorgaans (behalve dit jaar denk ik) eindig ik bij de top honderd. nooit slechter, maar op 1 keer na, ook niet bij de top 30. misschien is het verschil dat ik niet alle sites afstruin en dan niet weet dat bijv steensel niet speelt, maar dat denk ik niet.

daarnaast speel ik al 6 jaar of zo tegen flixieluv en hoef en van hen heb ik nog nooit verloren. niet dat dat zo'n prestatie is, maar als het alleen maar mazzel was hadden ze heus wel eens boven mij geeindigd. ook met de vi-liek doen we altijd met 8 man mee, maar ik strijd eigenlijk steevast met 1 man om de eerste plaats. dat kan toch geen toeval zijn?

Sta dik boven jou met viliek, ouw opschepper!


- Frits - 06-04-2006

vind dit wel een apart topic waard eigenlijk

Hulde voor Kuyt... wat een reeks!


- Gerben Zonderland - 07-04-2006

Quote:Sneijder verlaat opnieuw training

RTV Noord-Holland weet te melden dat Wesley Sneijder vanmiddag voortijdig de training moest verlaten. De middenvelder van Ajax kampt al maanden met problemen aan zijn hamstrings en het is nog maar de vraag of hij de rest van deze competitie nog in actie kan komen.

Een kwartier voor het einde besloot Sneijder op te geven. Direct na de oefensessie is hij naar het ziekenhuis vertrokken om een MRI-scan te maken. De uitslag is vooralsnog onduidelijk, maar volgens de zender ziet het er naar uit dat hij niet op tijd fit is voor de duels met AZ, Vitesse en RKC Waalwijk.

:| Die gaat dus ook niet naar het WK...


- Ekslem - 07-04-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Sneijder verlaat opnieuw training

RTV Noord-Holland weet te melden dat Wesley Sneijder vanmiddag voortijdig de training moest verlaten. De middenvelder van Ajax kampt al maanden met problemen aan zijn hamstrings en het is nog maar de vraag of hij de rest van deze competitie nog in actie kan komen.

Een kwartier voor het einde besloot Sneijder op te geven. Direct na de oefensessie is hij naar het ziekenhuis vertrokken om een MRI-scan te maken. De uitslag is vooralsnog onduidelijk, maar volgens de zender ziet het er naar uit dat hij niet op tijd fit is voor de duels met AZ, Vitesse en RKC Waalwijk.

:| Die gaat dus ook niet naar het WK...

Daar missen we weinig aan!


- Gerben Zonderland - 07-04-2006

Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Sneijder verlaat opnieuw training

RTV Noord-Holland weet te melden dat Wesley Sneijder vanmiddag voortijdig de training moest verlaten. De middenvelder van Ajax kampt al maanden met problemen aan zijn hamstrings en het is nog maar de vraag of hij de rest van deze competitie nog in actie kan komen.

Een kwartier voor het einde besloot Sneijder op te geven. Direct na de oefensessie is hij naar het ziekenhuis vertrokken om een MRI-scan te maken. De uitslag is vooralsnog onduidelijk, maar volgens de zender ziet het er naar uit dat hij niet op tijd fit is voor de duels met AZ, Vitesse en RKC Waalwijk.

:| Die gaat dus ook niet naar het WK...

Daar missen we weinig aan!

Vind je? Ik vond hem, voor zijn blessure, een van de weinige spelers die zich nog enigszins aan de malaise bij Ajax wist te onttrekken en ook bij Oranje speelde hij de laatste keren niet slecht.


- Kleine Jan - 07-04-2006

Ik vond hem tegen Schotland wel heel goed spelen....


- Ekslem - 07-04-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Sneijder verlaat opnieuw training

RTV Noord-Holland weet te melden dat Wesley Sneijder vanmiddag voortijdig de training moest verlaten. De middenvelder van Ajax kampt al maanden met problemen aan zijn hamstrings en het is nog maar de vraag of hij de rest van deze competitie nog in actie kan komen.

Een kwartier voor het einde besloot Sneijder op te geven. Direct na de oefensessie is hij naar het ziekenhuis vertrokken om een MRI-scan te maken. De uitslag is vooralsnog onduidelijk, maar volgens de zender ziet het er naar uit dat hij niet op tijd fit is voor de duels met AZ, Vitesse en RKC Waalwijk.

:| Die gaat dus ook niet naar het WK...

Daar missen we weinig aan!

Vind je? Ik vond hem, voor zijn blessure, een van de weinige spelers die zich nog enigszins aan de malaise bij Ajax wist te onttrekken en ook bij Oranje speelde hij de laatste keren niet slecht.

Heeft het hele jaar nog niet gespeeld. Ik vond hem trouwens niet zo opvallen hoor bij Ajax voor zijn blessure, maar dat kan ook aan mijn liggen en het feit dat het alweer ff geleden is. Op de plek van sneijder hebben we voldoende spelers die imo meer bruikmaar zijn dan hij. Als je een type Sneijder toch mee wilt hebben, zou je Aissati mee kunnen nemen!


- Ekslem - 11-04-2006

Quote:Kuijt denkt nu echt te moeten passen

Door middel van een verdovende injectie kon Dirk Kuijt vrijdag toch met Feyenoord aantreden tegen SC Heerenveen (1-1), maar woensdag in de topper tegen PSV zal de aanvoerder zeer waarschijnlijk wel ontbreken.
'Zoals het er nu voorstaat, zal ik tegen PSV écht een keer moeten passen', zegt Kuijt in het Algemeen Dagblad. 'Met de belangrijke play-offs op komst wil ik eigenlijk niet nog een keer de spuit erin zetten.'

Mocht Kuijt het duel in het Philips Stadion inderdaad aan zich voorbij moeten laten gaan, dan komt er een einde aan een unieke reeks. De aanvaller speelde 179 wedstrijden op rij in de Eredivisie.

Toch maar geen Kuijt dus....


- Gerben Zonderland - 11-04-2006

Ekslem Wrote:Heeft het hele jaar nog niet gespeeld. Ik vond hem trouwens niet zo opvallen hoor bij Ajax voor zijn blessure, maar dat kan ook aan mijn liggen en het feit dat het alweer ff geleden is. Op de plek van sneijder hebben we voldoende spelers die imo meer bruikmaar zijn dan hij. Als je een type Sneijder toch mee wilt hebben, zou je Aissati mee kunnen nemen!

Aissati? Die speelt toch nog in Oranje onder 15? Mag die wel zo lang weg bij zijn mammie? Hij is nog veeeeeeeel te jong en vooral te onervaren om uberhaupt in overweging te nemen voor een selectieplaats. Dit is al het 4e seizoen voor Sneijder bij Ajax, hij heeft zo'n 20 europese wedstrijden gespeeld en ook 20 interlands. Maar goed, het doet er ook niet toe, want Sneijder is blesseé en zal ook niet geselecteerd worden (net als Aissati).

EDIT: (als je het over de duivel hebt.....)
Quote:Sneijder op tijd hersteld voor play-offs

11/4/2006 9 :20

In de belangrijke slotfase van het seizoen kan Ajax weer beschikken over Wesley Sneijder. De middenvelder behoort woensdag tot de selectie voor het duel met Vitesse.
Sneijder had de training al eerder hervat, maar trainer Danny Blind besloot hem tegen AZ nog niet op de bank te zetten. De 21-jarige international kampte dit seizoen met een hamstringblessure, die hem herhaaldelijk aan de kant hield.

De ziekenboeg bij Ajax loopt langzaam leeg. John Heitinga speelde tegen AZ alweer een hele wedstrijd, terwijl Nicolae Mitea met een korte invalbeurt zijn rentree maakte. Ook Edgar Manucharyan is weer fit. Urby Emanuelson en Zdenek Grygera worden op korte termijn speelklaar verwacht.



- gittermaster - 11-04-2006

misschien dat ie woensdag even meespeelt, geel pakt en schorsing tegen RKC uitzit, zodat ie "vrij" de play-offs in kan


- Ekslem - 14-04-2006

En dat is 10 :letitallout:

Quote:Inzetbaarheid Gibbs en Elia twijfelachtig bij ADO

14/4/2006 9 :27

ADO Den Haag moet het zondag in de cruciale wedstrijd tegen Sparta Rotterdam mogelijk stellen zonder Cory Gibbs en Eljero Elia.
Beide spelers vielen tijdens het duel met RBC Roosendaal (2-1) geblesseerd uit. Elia moest zich voor de rust al laten vervangen met een enkelblessure. Gibbs bleef na de rust in de kleedkamer achter. De Amerikaanse verdediger kampt met een hamstringblessure.

ADO Den Haag heeft in het eigen Zuiderpark genoeg aan een gelijkspel om het eredivisieschap veilig te stellen.



- realphoolie - 14-04-2006

Alex viert Pasen bij zijn familie in brazilie, die is der dus niet bij. Beasley en Assati zijn ziek, Cocu krijgt waarschijnlijk rust..


- FC Wageningen - 14-04-2006

Oke, ben Alex en Gibbs dus ook kwijt =D>


- BIERTEAM.NET - 14-04-2006

Ik ben Gibbs, Nevland en Pothuizen al kwijt, en Emmanuelson lijkt terug te keren dus dan zal Schilder ook niet spelen denk ik! Gaat goed #-o


- Kleine Jan - 14-04-2006

Pothuizen, hoe kom je erop.... :lol:


- BIERTEAM.NET - 14-04-2006

Kleine Jan Wrote:Pothuizen, hoe kom je erop.... :lol:

Hoezo? Speelt de afgelopen wedstrijden steeds in de basis en is lekker goedkoop! Dat hij nu geblesseerd is geraakt is gewoon pech, anders had hij vast wel gespeeld!


- Gerben Zonderland - 24-04-2006

Quote:Maduro niet tegen FC Groningen

Hedwiges Maduro zal niet in de twee wedstrijden tegen FC Groningen in de finale van de play-offs om deelname aan de voorronde van de Champions League in actie kunnen komen.

De jeugdige middenvelder van Ajax raakte zondag in de uitwedstrijd tegen Feyenoord (2-4) geblesseerd. Maduro liep een beschadiging aan zijn rechter enkelband op en zal naar verluidt twee tot vier weken uitgeschakeld zijn.

Ajax speelt op 26 april eerst thuis in de Amsterdam ArenA en op 3 mei ontvangt FC Groningen de ploeg uit de hoofdstad.

Leuk idee, die play-offs....


- FC Wageningen - 25-04-2006

Niemand nog geschorst toch? Wink