The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



- centre court - 07-09-2006

Greene en Bahia in 't centrum.


- FC Petr - 07-09-2006

Dus: Tiendalli-Green-Bahia-Drenthe(of eindelijk is die belg)


- centre court - 07-09-2006

Drenthe.


- Bocaloca - 07-09-2006

leonard


- Treesong - 07-09-2006

Michel Angel


- centre court - 07-09-2006

Bocaloca Wrote:leonard

denk dat sparta voor hem net te vroeg komt.


- Bredanaar - 08-09-2006

Quote:ZEIST - De tuchtcommissie van de KNVB heeft vrijdag Sekou Cissé van Roda JC geshorst voor vier wedstrijden. Het is de straf voor de kopstoot die de Ivoriaanse voetballer van de Limburgse club uitdeelde aan Sigourney Bandjar van Excelsior in de competitiewedstrijd op 19 augustus.


De straf van de tuchtcommissie is hoger dan die van de aanklager betaald voetbal. Die eiste vier wedstrijden uitsluiting, waarvan één voorwaardelijk. De aanvaller van Roda kan nog in beroep tegen de uitspraak.

En dat terwijl hij nog geblesseerd is :crazy:


- centre court - 08-09-2006

Bocaloca Wrote:leonard

Gewoon Drenthe dus. Leonard ligt er nog 2 weekjes uit.


- Ad Wim - 15-09-2006

Quote:Groningse blessures na duel met Partizan

15/9/2006 9 :11

Het is nog maar de vraag of FC Groningen zondag kan beschikken over Glen Salmon, Arnold Kruiswijk en Erik Nevland. Alle drie hielden blessures over aan het duel met Partizan Belgrado.
Salmon moest zich al na een half uur laten vervangen. De Zuid-Afrikaan kampt met een hamstringblessure. Kruiswijk stapte na een uur van het veld vanwege een pijnlijke enkel. Nevland maakte de negentig minuten vol, omdat coach Ron Jans al drie keer had gewisseld, maar de Noorse spits had wel flink last van een buikspier.

Komende zondag moet FC Groningen in de Eredivisie op bezoek bij Sparta Rotterdam.
Ik heb er geen een van in mijn team :8:


- Ad Wim - 15-09-2006

Quote:PSV vraagteken voor Charisteas, Boussaboun

15/9/2006 9 :08

Erwin Koeman was al niet al te vrolijk na het 2-2 gelijkspel van Feyenoord bij Lokomotiv Sofia, en het humeur van de coach verslechterde door de blessures van Angelos Charisteas en Ali Boussaboun.
Beide aanvallers moesten voortijdig van het veld. Een half uur voor tijd ging de Griekse spits naar de kant met een liesblessure, terwijl de Marokkaan (zelf in de zestigste minuut ingevallen) na achttien minuten alweer moest afhaken door een pijnlijke knie.

Het is twijfelachtig of beide aanvallers zondag inzetbaar zijn als Feyenoord in de Kuip gastheer is voor PSV. 'Dat is het slechtste nieuws van de avond, het komt op een slecht moment', baalde Koeman.
:roll:

Maar mensen Harry in hun team? :8:


- Kezmania - 15-09-2006

Cocu twee tot drie weken out
BN/De Stem meldt dat Phillip Cocu twee tot drie weken met een blessure langs de kant zal staan. De aanvoerder van PSV bleek zijn quadriceps te hebben gescheurd, bij onderzoek in het Anna Ziekenhuis in Geldrop, omdat hij al enkele dagen last had van zijn bovenbeen. Cocu mist hierdoor waarschijnlijk de wedstrijden tegen Feyenoord, Kozakken Boys, ADO, Bordeaux en Heerenveen.


- Winstonicus - 15-09-2006

Ad Wim Wrote:
Quote:PSV vraagteken voor Charisteas, Boussaboun

15/9/2006 9 :08

Erwin Koeman was al niet al te vrolijk na het 2-2 gelijkspel van Feyenoord bij Lokomotiv Sofia, en het humeur van de coach verslechterde door de blessures van Angelos Charisteas en Ali Boussaboun.
Beide aanvallers moesten voortijdig van het veld. Een half uur voor tijd ging de Griekse spits naar de kant met een liesblessure, terwijl de Marokkaan (zelf in de zestigste minuut ingevallen) na achttien minuten alweer moest afhaken door een pijnlijke knie.

Het is twijfelachtig of beide aanvallers zondag inzetbaar zijn als Feyenoord in de Kuip gastheer is voor PSV. 'Dat is het slechtste nieuws van de avond, het komt op een slecht moment', baalde Koeman.
:roll:

Maar mensen Harry in hun team? :8:


Angelos Charisteas, kopen ze een keer een top spits ligt ie er bij een topwedstrijd uit :lol: :lol: :wink:


- Ad Wim - 15-09-2006

Kezmania Wrote:Cocu twee tot drie weken out
BN/De Stem meldt dat Phillip Cocu twee tot drie weken met een blessure langs de kant zal staan. De aanvoerder van PSV bleek zijn quadriceps te hebben gescheurd, bij onderzoek in het Anna Ziekenhuis in Geldrop, omdat hij al enkele dagen last had van zijn bovenbeen. Cocu mist hierdoor waarschijnlijk de wedstrijden tegen Feyenoord, Kozakken Boys, ADO, Bordeaux en Heerenveen.
Zuur voor PSV, maar het zat er natuurlijk een keer aan te komen.


- centre court - 15-09-2006

Zelfde gaat met Stam gebeuren binnenkort. je kan er op wachten.


- Tripplexxx - 15-09-2006

centre court Wrote:Zelfde gaat met Stam gebeuren binnenkort. je kan er op wachten.

Tegen die tijd is het verschil met Feyenoord al wel meer dan 20 punten in het voordeel van Ajax, dus dat kunnen ze dan best lijden.


- Vret Mien Gras - 18-09-2006

Spits Danko Lazovic kneust voet

Danko Lazovic heeft zaterdagavond in het duel tegen NAC ( 0- 1) een voetkneuzing opgelopen. Het is zeer twijfelachtig of de spits van Vitesse woensdag in de bekerwedstrijd tegen hoofdklasser Argon inzetbaar is.
Ook Mads Junker is een vraagteken. De Deense aanvaller kreeg een knietje in zijn bo­venbeen (paardenkus) en moet de komende dagen worden op­gelapt. Vitesse speelt drie dagen na het bekerduel de belang­rijke thuiswedstrijd tegen het verrassend sterke Heracles.


- Sjaak - 18-09-2006

Hey Vret Mien Gras, niet dat ik je niet vertrouw hoor, maar heb je ook een bron?


- Sjaak - 18-09-2006

Sorry Vret voor het wantrouwen, de wijzen komen nog steeds uit het oosten, ik heb de bron gevonden. thanks


- FC Petr - 18-09-2006

Eddy =D>


- Ad Wim - 18-09-2006

Een gekneusde voet, dat kan toch weken duren?


- Sjaak - 18-09-2006

FC Petr Wrote:Eddy =D>


Ook een fan Petr? en ben je recentelijk geweest?


- Vret Mien Gras - 18-09-2006

Sjaak Wrote:Sorry Vret voor het wantrouwen, de wijzen komen nog steeds uit het oosten, ik heb de bron gevonden. thanks

Sjaak, ik lees jouw post nu pas.
Alsnog zal ik je de bron geven; de Gelderlander.

Ik vergeef jouw wantrouwen in mij :wink:


- FC Petr - 18-09-2006

Sjaak Wrote:
FC Petr Wrote:Eddy =D>


Ook een fan Petr? en ben je recentelijk geweest?

Niet geweest, Eddy is briljant. Notworthy


- Ad Wim - 19-09-2006

Quote: Ook Afellay moet nog verstek laten gaan

19/9/2006 14:26

PSV treedt met een uitgeklede formatie aan tegen Kozakken Boys. Naast Phillip Cocu, Jason Culina en Jefferson Farfán heeft Ibrahim Afellay zich af moeten melden.
'Afellay heeft nog steeds last van hoofdpijn en zolang dat het geval is kan hij niet spelen', aldus PSV-trainer Ronald Koeman. De middenvelder heeft nog steeds last van de klap die hij overhield toen hij een vrije trap van Pierre van Hooijdonk met het hoofd onschadelijk maakte.

Koeman wilde niet vooruitlopen op Afellay's inzetbaarheid zaterdag tegen ADO Den Haag. 'We zullen hem pas vrijgeven als de klachten weg zijn, maar het is pas dinsdag. Zoals ik het nu in kan schatten is het wel zeer twijfelachtig voor het komend weekend.'

Michael Ball en Michael Lamey zijn evenmin beschikbaar tegen Kozakken Boys. De twee backs zijn geschorst naar aanleiding van hun gele kaarten in het bekertoernooi van vorig seizoen. Koeman geeft daarnaast Alex waarschijnlijk rust, hetgeen ruimte geeft voor het starten van Manuel Da Costa. 'Er zijn momenten dat hij kan en moet gaan spelen', aldus Koeman.

Koeman ziet het bekerduel met Kozakken Boys als een mooie kans. 'Het zijn uitstekende wedstrijden om spelers wedstrijdritme op te laten doen en de nieuwe spelers wat meer aan elkaar te laten wennen. Feit blijft wel dat we momenteel een hoop belangrijke spelers moeten missen en het programma liegt er ook niet om.'



- Vret Mien Gras - 19-09-2006

Van Gessel heeft een knieblessure overgehouden aan de heerlijke winst in het gelre-syndroom na een botsing met clubhoer Hersi.


- Dugarry - 19-09-2006

Ad Wim Wrote:Een gekneusde voet, dat kan toch weken duren?

Een paar dagen tot een week maximaal lijkt mij. Als het zwaar gekneust was geweest had ie wel harder lopen janken en duiken afg. zaterdag.


- Stiene - 19-09-2006

FC Groningen mist 5 basisspelers tegen Top Oss
Gepubliceerd op 19-09-06 om 15:30 door Andreas Hillenga
FC Groningen trainer Ron Jans kan morgen niet beschikken over vijf basisspelers in het bekerduel tegen Top Oss.

De vijf geblesseerden zijn Erik Nevland, Glen Salmon, Paul Matthijs, Koen van de Laak en Arnold Kruiswijk. Antoine van de Linden mistte zondag nog de wedstrijd tegen Sparta Rotterdam maar is er morgen wel weer bij.

Ron Jans heeft de jeugdspelers Robbin Kieft, Tom Hiariej en Tim Velten toegevoegd bij de selectie voor de wedstrijd tegen Top Oss.


- Vret Mien Gras - 19-09-2006

Stiene Wrote:Tim Velten toegevoegd bij de selectie voor de wedstrijd tegen Top Oss.

Tim, ik vroeg me al af naar welke club hij was vertrokken. Jammer dat hij nu met de varkens is gaan voetballen.


- Vret Mien Gras - 19-09-2006

Ik was een beetje aan het surfen en kwam de volgende aandachtspunten tegen:

- Luirink is zes weken uitgeschakeld.
- Basisplaats Timmer is twijfelachtig.
- Niels Oude Kamphuis is fit om misschien een basisplaats te krijgen.
- Cornelisse is nog twijfelachtig voor bekerduel (naweeen griep).
- Nelisse en Van Buuren spelen geen bekerduel wegens blessures.
- Keller nog zes weken uit de roulatie.
- Farfan speelt aankomend weekend nog niet maar tegen Bordeaux weer inzetbaar.
- Imschoot heeft een gebroken teen.


- Mukkus - 19-09-2006

- Tarvajarvi maand 'out'. Hamstringblessure.