The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



- centre court - 19-09-2006

Timmer blijft 1e doelman.


- de nieuwe - 19-09-2006

centre court Wrote:Zelfde gaat met Stam gebeuren binnenkort. je kan er op wachten.
Quote:Stam krijgt rust in bekerwedstrijd.

Ajax-aanvoerder Jaap Stam zal er niet bij zijn als zijn team het voor de beker opneemt tegen het twee van RKC Waalwijk komende woensdag. De verdediger kampt met wat kleine pijntjes en wordt uit voorzorg aan de kant gehouden.

Stam zal tevens niet deelnemen aan de trainingen tot en met vrijdag om zich te sparen. Verwacht wordt dat Stam komend weekend, thuis tegen NEC, gewoon weer van de partij zal zijn bij de Amsterdammers.



- Peter - 19-09-2006

de nieuwe Wrote:
centre court Wrote:Zelfde gaat met Stam gebeuren binnenkort. je kan er op wachten.
Quote:Stam krijgt rust in bekerwedstrijd.

Ajax-aanvoerder Jaap Stam zal er niet bij zijn als zijn team het voor de beker opneemt tegen het twee van RKC Waalwijk komende woensdag. De verdediger kampt met wat kleine pijntjes en wordt uit voorzorg aan de kant gehouden.

Stam zal tevens niet deelnemen aan de trainingen tot en met vrijdag om zich te sparen. Verwacht wordt dat Stam komend weekend, thuis tegen NEC, gewoon weer van de partij zal zijn bij de Amsterdammers.

Ajax geeft Stam en anderen rust in beker

19/9/2006 17:20

Ajax speelt woensdag zonder Jaap Stam tegen Jong RKC Waalwijk in de tweede ronde van het toernooi om de KNVB beker. De aanvoerder krijgt rust, net als enkele andere spelers.
Stam heeft last van zijn knieën en enkels, al is de hinder niet al te groot. Vrijdag zal hij ook weer aansluiten bij de selectie, die zich dan gereed maakt voor de competitiewedstrijd tegen NEC.

'Wij vonden het als technische staf verstandiger om Jaap een paar dagen van de groepstraining af te halen', legde assistent-coach Hennie Spijkerman uit. 'Na de nederlaag tegen Roda JC is iedereen op zoek naar eerherstel en als aanvoerder gaat hij ook daarin voorop. Maar er komen nog belangrijke wedstrijden en hij is voor ons te belangrijk om hem nu te laten spelen.'

Naast Stam zal er nog een aantal basisspelers rust gegund worden tijdens het duel in Waalwijk en niet aan de aftrap verschijnen. Maar wie dat zullen zijn, daarover liet Spijkerman zich niet uit. 'Er zullen een paar andere jongens in staan en ik mag toch aannemen dat die elke kans om zich te bewijzen met twee handen zullen aangrijpen', is de assistent vol vertrouwen over een goede afloop voor Ajax.



Beide enkels en beide knieën. :lol:


- de nieuwe - 20-09-2006

Peter Wrote:Beide enkels en beide knieën. :lol:

Tja, de jaren beginnen te tellen, he


- centre court - 20-09-2006

centre court Wrote:Zelfde gaat met Stam gebeuren binnenkort. je kan er op wachten.


Xtragaap4de

beide knieen en beide enkels. wordt er niet beter op met japie. nu kan ie zich nog redden door dit soort potjes te laten schieten en doordeweeks niet te trainen. Binnenkort is ie in competitiewedstrijden aan de beurt.


- Hoef - 20-09-2006

Geen last minute geblesseerden te melden deze week? Of toch.....?


- Vret Mien Gras - 20-09-2006

Hoef Wrote:Geen last minute geblesseerden te melden deze week? Of toch.....?

AUB!

Quote:Aad de Mos grijpt keihard in bij Vitesse. De trai­ner begint vanavond met een flink gewijzigd team aan de bekerwedstrijd in Mijdrecht tegen hoofdklasser Argon. Na de smadelijke thuisneder­laag tegen NAC ( 0- 1) is de maat vol voor De Mos. De gelouterde trainer zet vanavond de Denen Mads Junker en Anders Due op de bank, net als Siebe Blondelle. „ Het is een combinatie van on­vrede en rekening houden met Argon”, zo legde De Mos zijn keuzes gisteren uit. Of de maatregelen een structu­reel karakter hebben, dat wilde De Mos nog niet zeggen. „ Vraag me dat maar na de wedstrijd.”
De bekerwedstrijd van van­avond is dus een soort examen voor de spelers die nieuw in het elftal komen. Dat zijn Anduele Prijor ( voor Junker), Etiënne Esa­jas ( voor Due) en Purrel Fränkel ( voor Blondelle). Junker en Due zijn gepasseerd omdat ze tot dus­ver niet kunnen overtuigen. En Fränkel speelt in plaats van Blon­delle omdat De Mos hem aanval­lend hoger aanslaat. Daarnaast neemt Tim De Meersman op het middenveld de plek in die open is gevallen door de blessure van Theo Jans­sen. De regisseur staat drie we­ken buitenspel. Onur Kaya viel zaterdag in het duel met NAC in voor Janssen, maar de Turkse Belg zit vanavond weer op de bank.

Danko Lazovic speelt weer ge­woon in het centrum van de aan­val. De Mos probeerde het tegen NAC met de Serviër op de rech­tervleugel. „ Dat was eenmalig. Dat heb ik nu gezien”, aldus De Mos, die vanavond ook geen be­roep kan doen op Ruud Knol ( zit zijn laatste duel schorsing uit) en de langdurig geblesseerden Michael Jansen en Abubakari Ya­kubu. „ Met het inbrengen van De Meersman en Prijor krijgen we meer balans en dat hebben we nodig. Het is belangrijk dat we de organisatie in het veld hand­haven. En niet zoals zaterdag iets willen forceren en uit de or­ganisatie lopen, als het doel­punt uitblijft”, zo vervolgde de Haagse oefenmeester. „ Zo lang­zamerhand krijgen mede door blessures en schorsingen vijf, zes spelers een kans uit het team, dat in de voorbereiding te­gen Genclerbirligi nog het scha­duwteam vormde. Die jongens krijgen kansen, die ze moeten pakken.”



- Vret Mien Gras - 20-09-2006

GOD is terug :wink:


- de nieuwe - 20-09-2006

Hup Heracles !


- Hoef - 20-09-2006

Vret Mien Gras Wrote:GOD is terug :wink:

Ik zeg: twee keer Heracles durrin!


- Vret Mien Gras - 20-09-2006

Ooh ja, Heubach is geblesseerd en hij speelt niet mee in de beker, waarschijnlijk in het weekend ook niet!


- Hoef - 20-09-2006

Keurig op tijd, Vret!


- Vret Mien Gras - 20-09-2006

Jij hebt hem toch niet, beste Hoef!


- Lamme Lennie - 20-09-2006

Veel mensen met Due, Junker en Blondelle trouwens.


- Hoef - 20-09-2006

Vret Mien Gras Wrote:Jij hebt hem toch niet, beste Hoef!

Daarom zeg ik ook dat het keurig op tijd is, waarde Vret Mien Gras!


- FC Petr - 20-09-2006

Lamme Lennie Wrote:Veel mensen met Due, Junker en Blondelle trouwens.

:roll: Ik gaf het al in eerdere berichten aan dat dit zou gebeuren.


- cruijff - 20-09-2006

helpt wel allemaal zeg... 1-0 achter tegen argon :roll:


- FC Petr - 20-09-2006

:oops: Schandalig, maar de 1-1 is al een feit.


- Mukkus - 20-09-2006

Seizoen lijkt voorbij voor Mounir El Hamdaoui

Dikke pech voor Mounir El Hamdaoui en Willem II. De aanvaller blijkt in het bekerduel met Flevo Boys een zware knieblessure te hebben opgelopen. Voor hem lijkt het seizoen nu al voorbij.


- Ad Wim - 20-09-2006

En daarmee valt meteen de smaakmaker en uitblinker van Willem II weg. En ze hadden er al zo weinig...


- Hoef - 20-09-2006

Zou het leed dan toch punten gaan opleveren? [-o<


- Mukkus - 20-09-2006

Je vergeet Geert den Ouden, Hoef!

edit:
Vorige week schoot me de naam Zwaanswijk opeens binnen, het lijkt of het deze week Geert den Ouden is.....ik krijg hem alleen een beetje te laat door. Het zal toch niet....


- Hoef - 20-09-2006

Nomen est omen dus die bejaarde zal het leed niet doen schrikken


- Mukkus - 20-09-2006

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.geertdenouden.nl/">http://www.geertdenouden.nl/</a><!-- m --> en dan naar 'questions'. Daar kun je hem vragen om niet te scoren tegen NAC en Zwaanswijk in de gelegenheid te stellen om wel te scoren....

Hij werd ook genoemd in het ADO-omkoopschandaal, dus misschien valt er wat te ritselen. Jammer dat zijn gastenboek niet meer in gebruik is.


- Hoef - 20-09-2006

Heb hem voor de zekerheid maar gemaild. Ben benieuwd of ik antwoord krijg...

Beste Geert,

Ik speel mee met het spel VI Competitiemanager. Deze week heb ik onder andere Zwaanswijk in de verdediging opgesteld. Dit betekent dat als je scoort as weekend en NAC verliest, ik minpunten krijg voor Zwaanswijk. Aangezien ik graag veel punten haal met dit spel, wil ik je (en je ploeggenoten) vriendelijk verzoeken niet te scoren tegen NAC zodat Zwaanswijk minimaal 5 punten voor me haalt. Als het even kan zou het nog mooier zijn als je team Zwaanswijk in de gelegenheid stelt te scoren zodat ik nog veel meer punten ga halen. Ik heb die punten echt nodig anders haal ik de concurrentie niet in. Ik ben bijna de enige die Zwaanswijk heeft opgesteld. Hoop dat je er begrip voor hebt en ook je ploeggenoten kunt overhalen me een plezier te doen.

Ondanks dat het al laat is, wilde ik je dit bericht toch zo snel mogelijk sturen. Graag niet vandaag terugmailen want misschien worden mijn ouders dan wakker.

Alvast bedankt
Bartje Hoef (9 jaar uit Leiden)


- Mukkus - 20-09-2006

Daar is ie wel gevoelig voor, brieven van kinderen. Misschien had je nog kunnen zeggen dat je 'gehandicapt' bent. Hoeft niet heel erg te zijn. Iets van: "Ik zal nooit kunnen voetballen, omdat mijn ene been 10cm korter is. In het dagelijkse leven heb ik er geen last van en ik heb veel vriendjes enzo, maar voetballen is lastig. Gelukkig kan ik mijn vriendjes helpen door als doelpaal in het veld te staan....."

En ik mis het omkopen: "Helaas kan ik je geen geld aanbieden, maar ik heb wel Pokemon-plaatjes om je om te kopen."

Ik denk toch, dat ie gaat scoren. Hier trapt ie niet in....


- Feits - 21-09-2006

AU ! El Hamdaoui van WII rest seizoen uitgeschakeld. Gescheurde kruisband en kapotte miniscus leuk zo'n bekerwedstrijdje tegen Flevo Boys.


- Flixieluv - 21-09-2006

Hoef Wrote:Heb hem voor de zekerheid maar gemaild. Ben benieuwd of ik antwoord krijg...

Beste Geert,

Ik speel mee met het spel VI Competitiemanager. Deze week heb ik onder andere Zwaanswijk in de verdediging opgesteld. Dit betekent dat als je scoort as weekend en NAC verliest, ik minpunten krijg voor Zwaanswijk. Aangezien ik graag veel punten haal met dit spel, wil ik je (en je ploeggenoten) vriendelijk verzoeken niet te scoren tegen NAC zodat Zwaanswijk minimaal 5 punten voor me haalt. Als het even kan zou het nog mooier zijn als je team Zwaanswijk in de gelegenheid stelt te scoren zodat ik nog veel meer punten ga halen. Ik heb die punten echt nodig anders haal ik de concurrentie niet in. Ik ben bijna de enige die Zwaanswijk heeft opgesteld. Hoop dat je er begrip voor hebt en ook je ploeggenoten kunt overhalen me een plezier te doen.

Ondanks dat het al laat is, wilde ik je dit bericht toch zo snel mogelijk sturen. Graag niet vandaag terugmailen want misschien worden mijn ouders dan wakker.

Alvast bedankt
Bartje Hoef (9 jaar uit Leiden)

:lol:


- gittermaster - 21-09-2006

:lol: :lol:


- Flixieluv - 21-09-2006

Feits Wrote:AU ! El Hamdaoui van WII rest seizoen uitgeschakeld. Gescheurde kruisband en kapotte miniscus leuk zo'n bekerwedstrijdje tegen Flevo Boys.

Ja, GVD. En ik heb die vent dus bij profcoach! Leek eerst zo'n goeie keus, en nu zit ik tot de winterstop met een geblesseerde... :cry: