The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



- Hoef - 21-09-2006

Verkeerde forum, flixieluv!


- Kleine Jan - 21-09-2006

Hoef Wrote:Heb hem voor de zekerheid maar gemaild. Ben benieuwd of ik antwoord krijg...

Beste Geert,

Ik speel mee met het spel VI Competitiemanager. Deze week heb ik onder andere Zwaanswijk in de verdediging opgesteld. Dit betekent dat als je scoort as weekend en NAC verliest, ik minpunten krijg voor Zwaanswijk. Aangezien ik graag veel punten haal met dit spel, wil ik je (en je ploeggenoten) vriendelijk verzoeken niet te scoren tegen NAC zodat Zwaanswijk minimaal 5 punten voor me haalt. Als het even kan zou het nog mooier zijn als je team Zwaanswijk in de gelegenheid stelt te scoren zodat ik nog veel meer punten ga halen. Ik heb die punten echt nodig anders haal ik de concurrentie niet in. Ik ben bijna de enige die Zwaanswijk heeft opgesteld. Hoop dat je er begrip voor hebt en ook je ploeggenoten kunt overhalen me een plezier te doen.

Ondanks dat het al laat is, wilde ik je dit bericht toch zo snel mogelijk sturen. Graag niet vandaag terugmailen want misschien worden mijn ouders dan wakker.

Alvast bedankt
Bartje Hoef (9 jaar uit Leiden)

Undecided Undecided


- Hoef - 21-09-2006

En we hebben een antwoord:

geert den ouden Wrote:Beste Bartje,

Ik heb je mail over onze wedstrijd van dit weekend gelezen. Ik begrijp natuurlijk dat je met je spelletje wilt winnen (dat wil ik namelijk zelf ook) maar het is natuurlijk niet eerlijk als ik ga valsspelen om jou te helpen. Dan speel je eigenlijk zelf ook een beetje vals en zo wil je vast niet winnen.
Ik ga dus proberen om te zorgen dat Willem II wint en als dat je punten kost bij je spel, is dat heel vervelend maar het seizoen is nog lang en de bal is rond.

Veel succes met je spel!

Vriendelijke groet
Geert


Ik heb hem natuurlijk onmiddellijk teruggemaild:

Geert,

Ik vind het niet zo leuk dat je gaat proberen om doelpunten te scoren tegen Zwaanswijk. Ik denk trouwens toch niet dat je dat gaat lukken omdat je eigenlijk helemaal geen goede voetballer bent.
Ik heb je Paniniplaatjes verbrand en ben nu bezig om je foto op de site van vi.nl in de fik te steken. Ik hoop dat je in de warming up eens flink hard in de grond schopt zodat je helemaal niet mee kunt doen.

Bartje


- de nieuwe - 21-09-2006

=D>


- Jansoe - 21-09-2006

:lol: :lol:


- Guest - 21-09-2006

Go Hoeffie :lol:


- de nieuwe - 21-09-2006

Roda's Van Dessel opnieuw maanden eruit

21/9/2006
Aan het blessureleed van Kevin van Dessel (27) lijkt geen einde te komen. De Belgische middenvelder van Roda JC stond al elf maanden aan de kant en daar komen er nog eens vier bij als gevolg van een operatie aan een botkneuzing. Van Dessel werd woensdag in Antwerpen geopereerd.

Als gevolg van gescheurde kruisbanden lag Van Dessel er al lang uit. Hij kwam voor het laatst in actie op 16 oktober 2005. In het met 2-1 gewonnen duel met FC Utrecht sloeg het noodlot al in de 29ste minuut toe.


- Ekslem - 22-09-2006

@Hoef: (hehe)


- FC Wageningen - 22-09-2006

Undecided


- Flixieluv - 22-09-2006

:lol: Ik hoop alleen dat de humorpillen vanavond nog niet zijn uitgewerkt, Bartje... :wink:


- HattrickManagerVanHetJaar - 22-09-2006

Briljant :lol:


- Feits - 22-09-2006

Heel mooi gesproken Hoef :wink:
Hierbij alvast een voorproefje van de situatie in Huize Den Ouden Vanavond

[Image: 77142335_13995917a0_m.jpg]


- AssyriskaFF - 22-09-2006

HAHA Geniaal Big Grin


- FC Petr - 22-09-2006

Geen Geert in de basis. :lol:


- FC Wageningen - 22-09-2006

Was ie toch geschrokken :lol:


- FC Petr - 22-09-2006

[-X Nee, naar wat ik heb gehoord heeft ie tijdens de warming up flink hard in de grond geschopt.


- de nieuwe - 25-09-2006

Ben benieuwd wat Koeman na de blessure van Bahia nu weer uit zijn verdedigers-hoedje gaat toveren. Is en blijft Drenthe zijn (logische?)vervanger. Tiendalli-Greene-Saidi-Drenthe bv.?
Of moeten we Tiendalli maar ff vergeten?Wie helpt? :roll:
Edit: Dan vergeet ik Leonard nog :roll:


- Winstonicus - 25-09-2006

Twente’s Gerritsen zwaar geblesseerd

Jong-Oranje international Patrick Gerritsen is vanavond zwaar geblesseerd geraakt in een wedstrijd van Jong-FC Twente tegen Jong-Heerenveen. De talentvolle aanvaller heeft zowel z’n kuit als zijn scheenbeen gebroken in de met 0-3 verloren wedstrijd.

Twaalf minuten voor tijd kwam de 19-jarige jeugdinternational hard in aanraking met Jong-Heerenveen doelman Boy Waterman waarbij hij dus beide beenderen brak.

Hij is niet de eerste die dit deze week overkomt. Afgelopen zaterdag overkwam ADO Den Haag-doelman Stefan Postma hetzelfde euvel. Hoe lang Gerritsen uit de roulatie zal zijn, is nog niet bekend.


- centre court - 25-09-2006

de nieuwe Wrote:Ben benieuwd wat Koeman na de blessure van Bahia nu weer uit zijn verdedigers-hoedje gaat toveren. Is en blijft Drenthe zijn (logische?)vervanger. Tiendalli-Greene-Saidi-Drenthe bv.?
Of moeten we Tiendalli maar ff vergeten?Wie helpt? :roll:
Edit: Dan vergeet ik Leonard nog :roll:

ligt eraan of je tegen 2 of 3 spitsen speelt.


- Riekki - 26-09-2006

Collen in ieder geval niet. Die heeft een schouderblessure opgelopen bij de wedstrijd Jong Feyenoord-Jong Ajax


- Mukkus - 26-09-2006

Winstonicus Wrote:Twente’s Gerritsen zwaar geblesseerd

Jong-Oranje international Patrick Gerritsen is vanavond zwaar geblesseerd geraakt in een wedstrijd van Jong-FC Twente tegen Jong-Heerenveen. De talentvolle aanvaller heeft zowel z’n kuit als zijn scheenbeen gebroken in de met 0-3 verloren wedstrijd.

Twaalf minuten voor tijd kwam de 19-jarige jeugdinternational hard in aanraking met Jong-Heerenveen doelman Boy Waterman waarbij hij dus beide beenderen brak.

Hij is niet de eerste die dit deze week overkomt. Afgelopen zaterdag overkwam ADO Den Haag-doelman Stefan Postma hetzelfde euvel. Hoe lang Gerritsen uit de roulatie zal zijn, is nog niet bekend.

Reactie van voetbalzone, drie keer raden waar hij fan van is.....

MnH1987 - Dinsdag, 26 September om 00:13
Groot talent en dit is echt k*t voor hem want beide benen is niet niks en ik hoop voor hem dat hij er snel weer boven op is en dat het geen gevolgen met zich meebrengt voor zijn toekomst!! Patrick Sterkte man ..AFCA The Pride Of Mokum ..


- gittermaster - 26-09-2006

Mukkus Wrote:
Winstonicus Wrote:Twente’s Gerritsen zwaar geblesseerd

Jong-Oranje international Patrick Gerritsen is vanavond zwaar geblesseerd geraakt in een wedstrijd van Jong-FC Twente tegen Jong-Heerenveen. De talentvolle aanvaller heeft zowel z’n kuit als zijn scheenbeen gebroken in de met 0-3 verloren wedstrijd.

Twaalf minuten voor tijd kwam de 19-jarige jeugdinternational hard in aanraking met Jong-Heerenveen doelman Boy Waterman waarbij hij dus beide beenderen brak.

Hij is niet de eerste die dit deze week overkomt. Afgelopen zaterdag overkwam ADO Den Haag-doelman Stefan Postma hetzelfde euvel. Hoe lang Gerritsen uit de roulatie zal zijn, is nog niet bekend.

Reactie van voetbalzone, drie keer raden waar hij fan van is.....

MnH1987 - Dinsdag, 26 September om 00:13
Groot talent en dit is echt k*t voor hem want beide benen is niet niks en ik hoop voor hem dat hij er snel weer boven op is en dat het geen gevolgen met zich meebrengt voor zijn toekomst!! Patrick Sterkte man ..AFCA The Pride Of Mokum ..

Ik vond t ook een bizar bericht hoor!
0-3 thuis tegen Heerneveen...


- Lamme Lennie - 26-09-2006

Mukkus Wrote:
Winstonicus Wrote:Twente’s Gerritsen zwaar geblesseerd

Jong-Oranje international Patrick Gerritsen is vanavond zwaar geblesseerd geraakt in een wedstrijd van Jong-FC Twente tegen Jong-Heerenveen. De talentvolle aanvaller heeft zowel z’n kuit als zijn scheenbeen gebroken in de met 0-3 verloren wedstrijd.

Twaalf minuten voor tijd kwam de 19-jarige jeugdinternational hard in aanraking met Jong-Heerenveen doelman Boy Waterman waarbij hij dus beide beenderen brak.

Hij is niet de eerste die dit deze week overkomt. Afgelopen zaterdag overkwam ADO Den Haag-doelman Stefan Postma hetzelfde euvel. Hoe lang Gerritsen uit de roulatie zal zijn, is nog niet bekend.

Reactie van voetbalzone, drie keer raden waar hij fan van is.....

MnH1987 - Dinsdag, 26 September om 00:13
Groot talent en dit is echt k*t voor hem want beide benen is niet niks en ik hoop voor hem dat hij er snel weer boven op is en dat het geen gevolgen met zich meebrengt voor zijn toekomst!! Patrick Sterkte man ..AFCA The Pride Of Mokum ..

:lol: Hoe dom kan je zijn


- Ad Wim - 26-09-2006

Hé, Waterman is dus weer fit.


- FC Wageningen - 26-09-2006

Mukkus Wrote:
Winstonicus Wrote:Twente’s Gerritsen zwaar geblesseerd

Jong-Oranje international Patrick Gerritsen is vanavond zwaar geblesseerd geraakt in een wedstrijd van Jong-FC Twente tegen Jong-Heerenveen. De talentvolle aanvaller heeft zowel z’n kuit als zijn scheenbeen gebroken in de met 0-3 verloren wedstrijd.

Twaalf minuten voor tijd kwam de 19-jarige jeugdinternational hard in aanraking met Jong-Heerenveen doelman Boy Waterman waarbij hij dus beide beenderen brak.

Hij is niet de eerste die dit deze week overkomt. Afgelopen zaterdag overkwam ADO Den Haag-doelman Stefan Postma hetzelfde euvel. Hoe lang Gerritsen uit de roulatie zal zijn, is nog niet bekend.

Reactie van voetbalzone, drie keer raden waar hij fan van is.....

MnH1987 - Dinsdag, 26 September om 00:13
Groot talent en dit is echt k*t voor hem want beide benen is niet niks en ik hoop voor hem dat hij er snel weer boven op is en dat het geen gevolgen met zich meebrengt voor zijn toekomst!! Patrick Sterkte man ..AFCA The Pride Of Mokum ..
Domme reacties komen behoorlijk vaak voor op voetbalzone, maar deze is wel heel erg :lol:


- Sjaak - 02-10-2006

Saïd Boutahar moet zijn debuut in het nationale team van Marokko uitstellen. De middenvelder van NEC heeft zich afgemeld vanwege een enkelblessure. De Afrikanen spelen op 5 oktober een oefenduel tegen FC Utrecht.





Bondscoach Mohammed Fakhir had Boutahar aanvankelijk geen uitnodiging gestuurd. Zondag kreeg hij echter alsnog een oproep om zich komende week bij de Marokkaanse selectie te voegen. NEC-ploeggenoot Youssouf El-Akchaoui maakt nog wel deel uit van de groep. Hij staat voor zijn eerste interland voor Marokko


- Ricochan - 02-10-2006

Hij weigert gewoon ! Een landverrader !


- de nieuwe - 02-10-2006

Quote:'Van Dijk vijf wedstrijden geschorst'

FC Utrecht-speler Gregoor van Dijk kan een schorsing van vijf wedstrijden tegemoet zien. Dit is het voorstel dat de aanklager betaald voetbal vandaag heeft gedaan aan de speler die gister een rode prent ontving voor het naschoppen richting Ajacied Wesley Sneijder.

Van Dijk had ook nog een voorwaardelijke straf van één wedstrijd open staan, die er nu dus ook bij op is geteld.

Speler en club hebben tot maandagmiddag 17:00 uur de tijd gekregen om te laten weten of ze akkoord gaan met het voorstel, of dat men besluit tot een hoger beroep.



- de nieuwe - 02-10-2006

Winstonicus Wrote:Twente’s Gerritsen zwaar geblesseerd

Jong-Oranje international Patrick Gerritsen is vanavond zwaar geblesseerd geraakt in een wedstrijd van Jong-FC Twente tegen Jong-Heerenveen. De talentvolle aanvaller heeft zowel z’n kuit als zijn scheenbeen gebroken in de met 0-3 verloren wedstrijd.

Twaalf minuten voor tijd kwam de 19-jarige jeugdinternational hard in aanraking met Jong-Heerenveen doelman Boy Waterman waarbij hij dus beide beenderen brak.

Hij is niet de eerste die dit deze week overkomt. Afgelopen zaterdag overkwam ADO Den Haag-doelman Stefan Postma hetzelfde euvel. Hoe lang Gerritsen uit de roulatie zal zijn, is nog niet bekend.

Quote:FC-Twente aanvaller Patrick Gerritsen heeft vorige week op de intensive care gelegen na de dubbele beenbreuk die hij opliep in het duel van Jong Twente tegen Jong Heerenveen. Hij brak zowel z’n kuit als z’n scheenbeen in die wedstrijd.

Door een onbekende oorzaak kwam er beenmerg in het bloed van de 19-jarige Gerritsen terecht, iets wat zeer gevaarlijk kan zijn. De artsen hebben hem vervolgens extra zuurstof toegediend, waarna het probleem langzaam werd verholpen.

Inmiddels zit de jongeling alweer thuis en maakt hij het, naar omstandigheden, goed. Wel zal hij nog zeker een half jaar niet kunnen voetballen.



- Mukkus - 02-10-2006

Waar lag die Gerritsen? Ziekenhuis van Almelo?