The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



- Ricochan - 03-11-2006

Deze week lijk ik iig een keer buiten schot te blijven...


- de nieuwe - 03-11-2006

Ik vind het een beetje krom. Bij midweekse wedstrijden kan de database ook tot een uur voor aanvang open blijven, waarom op vrijdag dan niet?


- Bocaloca - 03-11-2006

omdat het niets met midweeks te maken heft. T is standaard al op woensdag databees dicht.


- de nieuwe - 03-11-2006

Ricochan Wrote:Deze week lijk ik iig een keer buiten schot te blijven...
Wie was ook weer jouw © ? :wink:


- Ricochan - 03-11-2006

Bocaloca Wrote:omdat het niets met midweeks te maken heft. T is standaard al op woensdag databees dicht.

Ik heb wel eens gemaild met de vraag waarom hij niet standaard tot vrijdag open kan blijven en dat zouden ze bekijken, maar wordt dus nooit wat mee gedaan...

@ de nieuwe

is farfania nu ook al blessee :Big Grin


- Ekslem - 03-11-2006

Ricochan Wrote:Deze week lijk ik iig een keer buiten schot te blijven...

Dat is vragen om moeilijkheden!


- Ricochan - 03-11-2006

Ekslem Wrote:
Ricochan Wrote:Deze week lijk ik iig een keer buiten schot te blijven...

Dat is vragen om moeilijkheden!

Ik ben al 50+ punten misgelopen door dit soort wekelijkse fratsen dus ik ga er al vanuit dat het sowieso nu ook weer gebeurt.


- kuiper - 03-11-2006

de nieuwe Wrote:Lekker dan, Da Costa als ©.

Hier ook. Daar gaat mijn 3e plaats. Sad Sad


- Ekslem - 03-11-2006

kuiper Wrote:
de nieuwe Wrote:Lekker dan, Da Costa als ©.

Hier ook. Daar gaat mijn 3e plaats. Sad Sad

Ik vind het persoonlijk ook een slechte keuze, zeker als je 3e staat! Maar dat is slechts mijn bescheiden mening :oops:


- Bocaloca - 03-11-2006

Hop Hop Hop Bokkie naar de top





2000


- Ricochan - 03-11-2006

kuiper Wrote:
de nieuwe Wrote:Lekker dan, Da Costa als ©.

Hier ook. Daar gaat mijn 3e plaats. Sad Sad


Beetje voorbarig geprevel, wrs speelt hij gewoon.


- FC Petr - 03-11-2006

:-$ Laat ze maar even zweten.


- Bocaloca - 03-11-2006

:8:


- kooltje - 03-11-2006

gewoon lekker voor kromkamp kiezen ronald! geen risico's met jonge da costa


- Ad Wim - 03-11-2006

Quote:Tuchtcommissie spreekt Danko Lazovic vrij

3/11/2006 10:58

Danko Lazovic kan zondag gewoon meespelen tegen Feyenoord. De Servische spits van Vitesse wordt niet geschorst. De tuchtcommissie tikte de aanklager en scheidsrechter Dick van Egmond op de vingers.
Van Egmond gaf Lazovic afgelopen zaterdag in de uitwedstrijd tegen Excelsior (2-2) rood. Die verdiende hij volgens de arbiter voor de slaande beweging naar Sieme Zijm. De aanklager vond vervolgens een schorsing van drie duels passend.

Lazovic en Vitesse bleven erbij dat een dergelijke straf buitenproportioneel was. De af en toe opvliegende aanvaller stelde het niet op prijs dat Zijm hem ongevraagd overeind trok en rukte zich los. De tuchtcommissie kon zich vinden in die verklaring.

Bij Vitesse is Lazovic dit seizoen goed op schot. De voormalige Feyenoorder scoorde in de Eredivisie zes keer in negen duels. In De Kuip kan hij zich nu bewijzen tegen de club waar hij niet slaagde.



- Ricochan - 03-11-2006

Echt weer een streek van de KNVB !


- Bocaloca - 03-11-2006

Koninklijke Nederlandse Vitesse Bond Icon_evil


- Ad Wim - 03-11-2006

En Feyenoord wordt weer genaaid :wink:


- Ricochan - 03-11-2006

Hij maakte wel degelijk een slaande beweging, dus of hij wel of niemand raakte doet er niet toe.
Dus wel schorsen!


- FC Petr - 03-11-2006

Hakkuh Tukker Rulez


- Ricochan - 03-11-2006

Ik heb zojuist met Buissie B gebeld, en die heeft me verzekerd dat lassofiets niet lang zal meespelen dit weekend :wink:


- FC Petr - 03-11-2006

110% Lazovic, en de Kuip siddert.


- Bocaloca - 03-11-2006

Ricochan Wrote:Ik heb zojuist met Buissie B gebeld, en die heeft me verzekerd dat lassofiets niet lang zal meespelen dit weekend :wink:

zei hij er ook bij dat Fnooit daarna met 10 man speelde


- Ricochan - 03-11-2006

Ja maar ze hebben de 12e man nog op de tribune


- Aukinho - 03-11-2006

ik heb deze actie niet gezien, maar wel het 2e wiekent op rij dat die zijm blijkbaar iemand een rode kaart aan naait


- Ad Wim - 03-11-2006

Ik vind het terecht dat hij vrijgesproken is. Ik snap niet wat voor oetlul daarvoor 3 wedstrijden geeft. Dat je in die wedstrijd rood geeft a la, maar een extra schorsing sloeg nergens op.


- FC Petr - 03-11-2006

Ricochan Wrote:Ja maar ze hebben de 12e man nog op de tribune

Dat is dan op dat moment de 11e he. :wink:


- Mukkus - 03-11-2006

Ad Wim Wrote:Ik vind het terecht dat hij vrijgesproken is. Ik snap niet wat voor oetlul daarvoor 3 wedstrijden geeft. Dat je in die wedstrijd rood geeft a la, maar een extra schorsing sloeg nergens op.

Dus: Scheids geeft rood. Commissie zegt: "Je hebt al rood gehad, niet weer doen, heh!" Slaande beweging = rood = schorsing.

Is er geen Davis Cup vandaag, Ada Wilma? Nee? Jammer.


- Tukker_Rulez - 03-11-2006

FC Petr Wrote:110% Lazovic, en de Kuip siddert.

Lazovic pakt zijn rode kaartje echt wel mee tegen Feyenoord. Wees maar niet bang hoor.


- FC Petr - 03-11-2006

Tukker_Rulez Wrote:
FC Petr Wrote:110% Lazovic, en de Kuip siddert.

Lazovic pakt zijn rode kaartje echt wel mee tegen Feyenoord. Wees maar niet bang hoor.

Hehehe...Hakkuh Tukker Rulez