The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



- Ad Wim - 03-11-2006

Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik vind het terecht dat hij vrijgesproken is. Ik snap niet wat voor oetlul daarvoor 3 wedstrijden geeft. Dat je in die wedstrijd rood geeft a la, maar een extra schorsing sloeg nergens op.

Dus: Scheids geeft rood. Commissie zegt: "Je hebt al rood gehad, niet weer doen, heh!" Slaande beweging = rood = schorsing.

Is er geen Davis Cup vandaag, Ada Wilma? Nee? Jammer.
Het was gewoon niet zo'n overtreding waar je achteraf nog drie wedstrijden schorsing voor geeft. Belachelijk voorstel.
En rood in een wedstrijd is dus niet altijd een schorsing.


- waf - 03-11-2006

Ad Wim Wrote:En rood in een wedstrijd is dus niet altijd een schorsing.

welles, je bent sowieso voor de rest van de wedstrijd waarin je rood krijgt geschorst.

van egmond weer overruled. lekker hoor.


- Mukkus - 03-11-2006

Ad Wim Wrote:
Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik vind het terecht dat hij vrijgesproken is. Ik snap niet wat voor oetlul daarvoor 3 wedstrijden geeft. Dat je in die wedstrijd rood geeft a la, maar een extra schorsing sloeg nergens op.

Dus: Scheids geeft rood. Commissie zegt: "Je hebt al rood gehad, niet weer doen, heh!" Slaande beweging = rood = schorsing.

Is er geen Davis Cup vandaag, Ada Wilma? Nee? Jammer.
Het was gewoon niet zo'n overtreding waar je achteraf nog drie wedstrijden schorsing voor geeft. Belachelijk voorstel.
En rood in een wedstrijd is dus niet altijd een schorsing.

Het zwartgedrukte klopt niet: Je geeft aan dat de rode kaart terecht is, maar dat daar niet een extra straf achteraan moet. Als die rode kaart terecht is, is dat een schorsing. Is het geen schorsing, dan is die rode kaart niet terecht geweest.


- Ad Wim - 03-11-2006

Ik zeg niet dat ik die rode kaart terecht vond. Ik zeg dat ik begrijp dat je hem geeft, omdat een scheids het kan zien als een duidelijke slaande beweging. Als je de beelden later terug kijkt, wat dus de aanklager doet, vind ik het belachelijk dat je dan nog 3 wedstrijden voorstelt.


- Mukkus - 03-11-2006

Ad Wim Wrote:Ik zeg niet dat ik die rode kaart terecht vond. Ik zeg dat ik begrijp dat je hem geeft, omdat een scheids het kan zien als een duidelijke slaande beweging. Als je de beelden later terug kijkt, wat dus de aanklager doet, vind ik het belachelijk dat je dan nog 3 wedstrijden voorstelt.

Dus de aanklager kijkt de beelden terug en geeft hem 3 wedstrijden obv die tv-beelden. Door wie wordt ie dan vrijgesproken? Een arnhemse stadswacht?


- Ad Wim - 03-11-2006

Nee, door de tuchtcommissie.


- Mukkus - 03-11-2006

Da's in mijn ogen 1 pot nat. Allebei KNVB. Zit die aanklager er lekker naast. Kan die het instructieboekje van de video niet lezen ofzo? Kortom: Scheidsrechter overruled, aanklager voor lul gezet. Gore bende bij de KNVB.
(maar dat wisten we al)


- FC Petr - 03-11-2006

Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:
Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik vind het terecht dat hij vrijgesproken is. Ik snap niet wat voor oetlul daarvoor 3 wedstrijden geeft. Dat je in die wedstrijd rood geeft a la, maar een extra schorsing sloeg nergens op.

Dus: Scheids geeft rood. Commissie zegt: "Je hebt al rood gehad, niet weer doen, heh!" Slaande beweging = rood = schorsing.

Is er geen Davis Cup vandaag, Ada Wilma? Nee? Jammer.
Het was gewoon niet zo'n overtreding waar je achteraf nog drie wedstrijden schorsing voor geeft. Belachelijk voorstel.
En rood in een wedstrijd is dus niet altijd een schorsing.

Het zwartgedrukte klopt niet: Je geeft aan dat de rode kaart terecht is, maar dat daar niet een extra straf achteraan moet. Als die rode kaart terecht is, is dat een schorsing. Is het geen schorsing, dan is die rode kaart niet terecht geweest.

Heel goed Mukkus, en dat laatste is hier aan de orde. =D>


- Mukkus - 03-11-2006

Dat weet ik niet. Ik heb het niet gezien. Ik kijk nooit naar Vitesse. Als bijen wil zien, bel ik wel een imker.


- FC Petr - 03-11-2006

Mukkus Wrote:Dat weet ik niet. Ik heb het niet gezien. Ik kijk nooit naar Vitesse. Als bijen wil zien, bel ik wel een imker.

Ik weet wel dat je geen echte man bent, by the way....geel zwarte bijen. :lol:


- Ricochan - 03-11-2006

Mukkus Wrote:Dat weet ik niet. Ik heb het niet gezien. Ik kijk nooit naar Vitesse. Als bijen wil zien, bel ik wel een imker.


Ik zie nu ineens wie Deniz in werkelijkheid is Idea


- Ad Wim - 03-11-2006

Mukkus Wrote:Dat weet ik niet. Ik heb het niet gezien. Ik kijk nooit naar Vitesse. Als bijen wil zien, bel ik wel een imker.
En dan ga je er op kauwen?


- Mukkus - 03-11-2006

Ad Wim Wrote:
Mukkus Wrote:Dat weet ik niet. Ik heb het niet gezien. Ik kijk nooit naar Vitesse. Als bijen wil zien, bel ik wel een imker.
En dan ga je er op kauwen?

Ja. Zo'n Lazovic kauw ik in een half uurtje weg. Shirtje duurt ietsjes langer.


- Ad Wim - 03-11-2006

Wat een echte man ben je toch ook!


- Ricochan - 06-11-2006

Aanklager wil Heitinga schorsen
ZEIST - Als het aan de aanklager betaald voetbal van de KNVB ligt, mist Ajax-verdediger John Heitinga de topper tegen PSV zondag in de ArenA. De Amsterdammer heeft een schikkingsvoorstel van twee duels schorsing gekregen, waarvan één duel voorwaardelijk, voor zijn rode kaart zondag in het uitduel met Heracles Almelo (0-3).
Heitinga dient de aanklager maandagmiddag voor 15.00 uur te laten weten of hij akkoord gaat met zijn straf. Na afloop van het duel in Almelo gaf Ajax-trainer Henk ten Cate al duidelijk aan dat de Amsterdammers de rode kaart voor Heitinga willen aanvechten. Dat moet dan donderdagavond gebeuren bij de tuchtcommissie van de KNVB in Zeist.


- Hoef - 06-11-2006

Of Heitinga nou gemist gaat worden tegen pusvee is maar de vraag. Waarschijnlijk kun je beter spelen met spelers die wat minder vaak brokken maken door onhandigheid/onstuimigheid.
Ik blijf het overigens geen terechte rode kaart vinden (neehee, niet omdat het om een Ajacied gaat) omdat hij duidelijk uitglijdt.


- goa - 06-11-2006

Ook als John Heitinga instemt met het schorsingsvoorstel dat de aanklager van de KNVB hem heeft gedaan, kan de 22-jarige verdediger zondag met Ajax aantreden in de topper tegen PSV. Door de eis van twee wedstrijden schorsing, waarvan een voorwaardelijk, hoeft Heitinga alleen het bekerduel met ADO Den Haag te missen.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=85256/sc=794b62">http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conte ... /sc=794b62</a><!-- m -->


- waf - 06-11-2006

goa Wrote:Ook als John Heitinga instemt met het schorsingsvoorstel dat de aanklager van de KNVB hem heeft gedaan, kan de 22-jarige verdediger zondag met Ajax aantreden in de topper tegen PSV. Door de eis van twee wedstrijden schorsing, waarvan een voorwaardelijk, hoeft Heitinga alleen het bekerduel met ADO Den Haag te missen.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=85256/sc=794b62">http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conte ... /sc=794b62</a><!-- m -->

dat wist de aanklager natuurlijk ook, vandaar die eis.

en anders had de knvb wel een wedstrijd ingelast om die schorsing uit te kunnen zitten.


- Mukkus - 06-11-2006

waf Wrote:
goa Wrote:Ook als John Heitinga instemt met het schorsingsvoorstel dat de aanklager van de KNVB hem heeft gedaan, kan de 22-jarige verdediger zondag met Ajax aantreden in de topper tegen PSV. Door de eis van twee wedstrijden schorsing, waarvan een voorwaardelijk, hoeft Heitinga alleen het bekerduel met ADO Den Haag te missen.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=85256/sc=794b62">http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conte ... /sc=794b62</a><!-- m -->

dat wist de aanklager natuurlijk ook, vandaar die eis.

en anders had de knvb wel een wedstrijd ingelast om die schorsing uit te kunnen zitten.

Eis: 4 wedstrijden schorsing en geldt zowel voor alle wedstrijden van Ajax, waardoor Heitinga alleen de wedstrijden mist met Jong Ajax (maandag), de bekerwedstrijd tegen Den Haag, en de wedstrijden van Ajax A1 (zaterdagmiddag) en die van Ajax D1 (zaterdagochtend). Derhalve kan hij zondag tegen PSV weer gewoon spelen.....


- waf - 06-11-2006

Mukkus Wrote:
waf Wrote:
goa Wrote:Ook als John Heitinga instemt met het schorsingsvoorstel dat de aanklager van de KNVB hem heeft gedaan, kan de 22-jarige verdediger zondag met Ajax aantreden in de topper tegen PSV. Door de eis van twee wedstrijden schorsing, waarvan een voorwaardelijk, hoeft Heitinga alleen het bekerduel met ADO Den Haag te missen.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=85256/sc=794b62">http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conte ... /sc=794b62</a><!-- m -->

dat wist de aanklager natuurlijk ook, vandaar die eis.

en anders had de knvb wel een wedstrijd ingelast om die schorsing uit te kunnen zitten.

Eis: 4 wedstrijden schorsing en geldt zowel voor alle wedstrijden van Ajax, waardoor Heitinga alleen de wedstrijden mist met Jong Ajax (maandag), de bekerwedstrijd tegen Den Haag, en de wedstrijden van Ajax A1 (zaterdagmiddag) en die van Ajax D1 (zaterdagochtend). Derhalve kan hij zondag tegen PSV weer gewoon spelen.....

oh, das waar, die teams die hebben van de knjb allemaal al 3x mee mogen doen met de amstel cup, dan tellen ze idd mee.


- Mukkus - 06-11-2006

Jong Ajax speelt woensdag ook nog beker uit tegen een amateurclub, waar de accomodatie geen lichtmasten heeft. Wedstrijd kan niet gespeeld worden, dus heeft de KNVB besloten tot een reglementaire 0-3 overwinning. Heitinga had ook daar op het wedstrijdformulier kunnen staan, maar de KNVB was iets te vroeg met het afgelasten van die wedstrijd, anders waren het 5 wedstrijden geweest.


- waf - 06-11-2006

Mukkus Wrote:Jong Ajax speelt woensdag ook nog beker uit tegen een amateurclub, waar de accomodatie geen lichtmasten heeft. Wedstrijd kan niet gespeeld worden, dus heeft de KNVB besloten tot een reglementaire 0-3 overwinning. Heitinga had ook daar op het wedstrijdformulier kunnen staan, maar de KNVB was iets te vroeg met het afgelasten van die wedstrijd, anders waren het 5 wedstrijden geweest.

huh, ajakkes en jong ajakkes spelen toch altijd thuis? zeker wat misgegaan.

maar dat verklaart wel dat ik dit weekend henk kesler met een lichtmast zag lopen.


- Mukkus - 06-11-2006

Die amateurclub heeft aangifte gedaan, d'r schijnen 4 van onderstaande lichtmasten gestolen te zijn:

[Image: Kuip-lichtmast-gif.gif]


- waf - 06-11-2006

Mukkus Wrote:Die amateurclub heeft aangifte gedaan, d'r schijnen 4 van onderstaande lichtmasten gestolen te zijn:

[Image: Kuip-lichtmast-gif.gif]

dan zal feyenoord wel de schuld krijgen.


- Mukkus - 06-11-2006

Dat zit er dik in. Cirkel weer rond.


- Mukkus - 06-11-2006

waf Wrote:huh, ajakkes en jong ajakkes spelen toch altijd thuis? zeker wat misgegaan.

D'r is inderdaad wat misgegaan. De verkeerde balletjes warm gemaakt:

VOLLEDIG PROGRAMMA

di 7/11 FC Groningen - NAC Breda 20.45 vb
di 7/11 De Graafschap - FC Emmen 20.00 vb
di 7/11 MVV - Stormvogels Telstar 20.00 vb
di 7/11 Go Ahead - Excelsior 20.00 vb
di 7/11 RBC Roosendaal - FC Eindhoven 20.00 vb
di 7/11 Be Quick '28 - Willem II 20.00 vb
wo 8/11 Achilles '29 - Sparta Rotterdam 20.00 vb
wo 8/11 RKC Waalwijk - Feyenoord 20.45 vb
wo 8/11 AZ - SV Meerssen 20.00 vb
wo 8/11 FC Twente - NEC 20.00 vb
wo 8/11 Roda JC - ASWH 20.00 vb
do 9/11 FC Utrecht - Rijnsburgse Boys 20.00 vb
do 9/11 Haarlem - FC Den Bosch 20.00 vb
do 9/11 Vitesse - PSV 20.00 vb
do 9/11 AZ 2 - SC Genemuiden 20.00 vb
do 9/11 Ajax - ADO Den Haag 20.45 vb

Jong Ajax stroomt pas in, als Ajax 1 is uitgeschakeld.

Roda JC, Heerenveen, Groningen, NAC, RKC, Feyenoord, Twente, NEC, Vitesse en PSV schakelen elkaar uit, zodat je AZ en Ajax overhoudt voor de finale. Op verzoek van van Basten.


- Aukinho - 06-11-2006

Mwah, Meerssen thuis is altijd lastig


- waf - 06-11-2006

intussen heeft talpa het ook weer voor elkaar dat er een vooronderzoek tegen buys gestart wordt. dat is natuurlijk niet gek na 204 herhalingen.

ik zit nog steeds te wachten op een onderzoek naar de elleboogstoot van huntelaars, hoewel dat de vorige competitie was. maar het schijnt dat jan van halst daar zijn mening niet over hheeft gegeven en dat het daarom weinig zin had.


- Mukkus - 06-11-2006

waf Wrote:intussen heeft talpa het ook weer voor elkaar dat er een vooronderzoek tegen buys gestart wordt. dat is natuurlijk niet gek na 204 herhalingen.

ik zit nog steeds te wachten op een onderzoek naar de elleboogstoot van huntelaars, hoewel dat de vorige competitie was. maar het schijnt dat jan van halst daar zijn mening niet over hheeft gegeven en dat het daarom weinig zin had.

204? Dat worden er nog veel meer. Ze gaan die beelden vanavond ook nog uitzenden in de reclameblokken.


- Ad Wim - 06-11-2006

waf Wrote:intussen heeft talpa het ook weer voor elkaar dat er een vooronderzoek tegen buys gestart wordt. dat is natuurlijk niet gek na 204 herhalingen.

ik zit nog steeds te wachten op een onderzoek naar de elleboogstoot van huntelaars, hoewel dat de vorige competitie was. maar het schijnt dat jan van halst daar zijn mening niet over hheeft gegeven en dat het daarom weinig zin had.
Werd de overtreding van Heitinga niet ook herhaald?