The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



- Mukkus - 06-11-2006

Ad Wim Wrote:
waf Wrote:intussen heeft talpa het ook weer voor elkaar dat er een vooronderzoek tegen buys gestart wordt. dat is natuurlijk niet gek na 204 herhalingen.

ik zit nog steeds te wachten op een onderzoek naar de elleboogstoot van huntelaars, hoewel dat de vorige competitie was. maar het schijnt dat jan van halst daar zijn mening niet over hheeft gegeven en dat het daarom weinig zin had.
Werd de overtreding van Heitinga niet ook herhaald?

Ja, om te zeggen dat het niet terecht was.

Komt er ook een vooronderzoek naar het gedrag van de heer Ten Cate?

Quote:Ajax-trainer Henk ten Cate betrad het veld om zijn spelers bij scheidsrechter Bjorn Kuipers weg te halen. En passant ging hij zelf ook verhaal halen bij de arbiter, vanwege de discutabele rode kaart die John Heitinga kreeg voorgehouden. Zelf hoefde Ten Cate opmerkelijk genoeg niet naar de tribune, terwijl hij duidelijk buiten het coachingsvak was getreden.



- Ad Wim - 06-11-2006

Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:intussen heeft talpa het ook weer voor elkaar dat er een vooronderzoek tegen buys gestart wordt. dat is natuurlijk niet gek na 204 herhalingen.

ik zit nog steeds te wachten op een onderzoek naar de elleboogstoot van huntelaars, hoewel dat de vorige competitie was. maar het schijnt dat jan van halst daar zijn mening niet over hheeft gegeven en dat het daarom weinig zin had.
Werd de overtreding van Heitinga niet ook herhaald?

Ja, om te zeggen dat het niet terecht was.
Daar heeft de, volgens Waf corrupte, KNVB zich niets van aangetrokken want hij heeft gewoon een schorsing ontvangen.


- Mukkus - 06-11-2006

Dat hebben we al besproken.


- Ad Wim - 06-11-2006

Waf heeft het toch altijd over volledige informatie geven? Dan moet is dat nu ook doen.


- Bocaloca - 06-11-2006

Wie is is?


- Ad Wim - 06-11-2006

isisie


- Bumme - 06-11-2006

Aanklager bekijkt duel tussen Buijs en Lazovic

6/11/2006 15:02

De aanklager van de KNVB heeft een vooronderzoek ingesteld naar Feyenoorder Danny Buijs. De middenvelder zou een klap hebben uitgedeeld aan Danko Lazovic van Vitesse.
Buijs had het tijdens de door Feyenoord met 2-1 gewonnen wedstrijd herhaaldelijk aan de stok met de Servische spits. Na afloop van een van de duels bleef Lazovic geblesseerd achter. Op televisiebeelden was 204 keer te zien dat de twee spelers elkaar bij het shirt vasthielden en dat Lazovic de elleboog van Buijs in zijn gezicht kreeg.

Het is voor de tweede keer in korte tijd dat Buijs in opspraak komt. Tegen FC Twente had hij een harde tackle uitgevoerd op de benen van Niels Wellenberg. De berichten al zou naar aanleiding van die actie ook een vooronderzoek worden ingesteld, bleken niet op waarheid te berusten. Buijs liet zich toen ontvallen dat hij zich onheus bejegend voelde door de media.


- FC Wageningen - 06-11-2006

Bumme Wrote:204 keer
:lol:


- waf - 06-11-2006

Ad Wim Wrote:
Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:intussen heeft talpa het ook weer voor elkaar dat er een vooronderzoek tegen buys gestart wordt. dat is natuurlijk niet gek na 204 herhalingen.

ik zit nog steeds te wachten op een onderzoek naar de elleboogstoot van huntelaars, hoewel dat de vorige competitie was. maar het schijnt dat jan van halst daar zijn mening niet over hheeft gegeven en dat het daarom weinig zin had.
Werd de overtreding van Heitinga niet ook herhaald?

Ja, om te zeggen dat het niet terecht was.
Daar heeft de, volgens Waf corrupte, KNVB zich niets van aangetrokken want hij heeft gewoon een schorsing ontvangen.

die analyse heeft wel geholpen. zo kon hij in plaats van de gebruikelijk 3 wedstrijden 1 wedstrijd geven (met in het achterhoofd de wedstrijd tegen ado).

edit: ik zie nu dat de overtreding op biseswar was. dat is nog meer reden om een lagere straf te geven.


- FC Wageningen - 06-11-2006

Heitinga gaat akkoord met schikkingsvoorstel

6/11/2006 15:23

John Heitinga (22) is akkoord gegaan met het schikkingsvoorstel van twee wedstrijden schorsing, waarvan één voorwaardelijk. De rechtsback van Ajax mist daardoor alleen de bekerwedstrijd tegen ADO Den Haag.
In eerste instantie meldde Ajax dat het de rode kaart die Heitinga kreeg tegen Heracles Almelo hoe dan ook aan zou vechten. Club en speler waren het niet eens met de uitsluiting.

Heitinga maakte een forse overtreding op Diego Biseswar. De rode kaart die scheidsrechter Bjorn Kuipers vervolgens tevoorschijn haalde, verbaasde vriend en vijand. Naast het feit dat Ajax de wedstrijd met tien man moest uitspelen, dreigde Heitinga ook te worden geschorst voor de topper met PSV. Door het schikkingsvoorstel te accepteren is de verdediger er zondag gewoon bij.


- Ricochan - 06-11-2006

Dus alleen ADO heeft pech dat het lek niet meedoet ...


- Ad Wim - 06-11-2006

Bumme Wrote:De berichten al zou naar aanleiding van die actie ook een vooronderzoek worden ingesteld, bleken niet op waarheid te berusten.
:roll:


- Frits - 07-11-2006

Blessure Benson minder ernstig dan verwacht
Gepubliceerd op 07-11-06

De blessure van Fred Benson schijnt minder ernstig te zijn dan in eerste instantie werd verwacht. De aanvaller van Vitesse moest tijdens het competitietreffen met Feyenoord van afgelopen zondag naar de kant met een dijbeenblessure. Nu blijkt de kwetsuur dus niet al te zwaar te zijn.

"Het deed echt enorm veel pijn, ik kon nauwelijks meer lopen. Er zit een wond op mijn dijbeen, maar het betreft vooral de omliggende spieren. Gelukkig gaat het inmiddels weer iets beter", aldus Benson tegenover Omroep Gelderland.

De speler zelf verwacht aanstaande donderdag voor het bekerduel tegen PSV weer gewoon inzetbaar te zijn.


- Frits - 08-11-2006

Cissé weer bijna inzetbaar voor Roda JC

06/11/2006

Roda JC-trainer Huub Stevens denkt dat zijn speler Sekou Cissé over een paar weken weer volledig fit is. De Ivoriaan kampt al sinds eind augustus met een spierblessure.

Ondanks dat de Ivoriaan nog niet helemaal wedstrijdklaar is, zat hij zaterdag tijdens het duel tegen FC Groningen toch op de bank bij de Limburgers. ,,Hij is nog niet helemaal fit, maar om achttien spelers te hebben, zat hij wel op de bank. Maar juist zijn specialiteit, zijn explosiviteit ontbreekt nog. Hij had een kwartiertje kunnen spelen, maar dan had ik nog geen gebruik kunnen maken van zijn snelheid. Nog een weekje of twee drie dan is hij weer voor honderd procent inzetbaar", aldus Stevens in 'Dagblad de Limburger'.


- FC Wageningen - 08-11-2006

Wie heeft de VI en zet ff de schorsingen erop?
Bvd...


- Bor de Wolf - 08-11-2006

FC Wageningen Wrote:Wie heeft de VI en zet ff de schorsingen erop?
Bvd...

Haal de VI dan ff van mijn trap en breng hem boven

edit: dan ga ik zelf wel


- Treesong - 08-11-2006

Zo bevestig je natuurlijk wel het vooroordeel van de luie neger... :negerwaf:


- Bor de Wolf - 08-11-2006

Bosschaart, Zijm, Boakye geschorst volgens VI

Op scherp: Gabri, Stam, Lindgren, Prager, Bisewar, Diba, andere Stam, Zonneveld, Keller, Zomer, Knol


- Bor de Wolf - 08-11-2006

nekkramp

Quote:Ten Cate gunt Gabri misschien rust
8-11-2006 Henk ten Cate weet nog niet of hij donderdagavond tegen ADO Den Haag een beroep op Gabri doet. De Spanjaard heeft last van zijn nek en de trainer wil met het oog op de wedstrijd tegen PSV zondag geen risico nemen.
Nicolea Mitea maakt wel deel uit van de selectie. De Roemeen is fit. Hij heeft op de training en in het tweede van Ajax goed gepresteerd en mag nu meedoen. John Heitinga mist de bekerwedstrijd omdat hij geschorst is.
De bekerwedstrijd tegen ADO Den Haag wordt donderdag in de ArenA gespeeld. ADO staat bijna laatste in de reguliere competitie.



- FC Wageningen - 08-11-2006

Bor de Wolf Wrote:Bosschaart, Zijm, Boakye geschorst volgens VI

Op scherp: Gabri, Stam, Lindgren, Prager, Bisewar, Diba, andere Stam, Zonneveld, Keller, Zomer, Knol
Goed werk, Bor :!:


- Lamme Lennie - 09-11-2006

Quote:Maarten Martens, die Moussa Dembélé (ontstoken teen) op het laatste moment verving, opende na tien minuten het bal: 1-0. Via Schaars, de jarige Tim de Cler en Cziommer was het met rust 4-0. Meerssen was daarbij nauwelijks over de middenlijn geweest en had welgeteld één keer voorlangs geschoten.

Zal dit weekend wel over zijn.


- Frits - 09-11-2006

Lamme Lennie Wrote:
Quote:Maarten Martens, die Moussa Dembélé (ontstoken teen) op het laatste moment verving, opende na tien minuten het bal: 1-0. Via Schaars, de jarige Tim de Cler en Cziommer was het met rust 4-0. Meerssen was daarbij nauwelijks over de middenlijn geweest en had welgeteld één keer voorlangs geschoten.

Zal dit weekend wel over zijn.

Ontstoken teen kan wel een tijdje duren denk ik. En van Gaal heeft zat goede opties achter de hand. Jenner bijvoorbeeld. Waarom risico nemen tegen Herales


- Ricochan - 09-11-2006

Inderdaad lekker die Dembele met zijn voet in een emmer ijs, en gewoon die oude arveladze laten spelen en de koef.


- Bocaloca - 09-11-2006

Ricochan Wrote:Inderdaad lekker die Dembele met zijn voet in een emmer ijs, en gewoon die oude arveladze laten spelen en de koef.

Age: 40 :8:


- Ricochan - 09-11-2006

Bocaloca Wrote:
Ricochan Wrote:Inderdaad lekker die Dembele met zijn voet in een emmer ijs, en gewoon die oude arveladze laten spelen en de koef.

Age: 40 :8:

Ja ik ben van dezelfde generatie als Arveladze, en daarom gun ik hem ook deze partij en moet dat jonkie wegwezen !


- Ricochan - 09-11-2006

Nekklachten Gabri, Mitea terug in selectie

9/11/2006 10:24

Gabri dreigt donderdag verstek te moeten laten gaan als Ajax het in de strijd om de KNVB-beker opneemt tegen ADO Den Haag. De 27-jarige Spanjaard heeft nekklachten.
De middenvelder liep de blessure op in het competitieduel bij Heracles Almelo (3-0 winst). 'Een zeer groot vraagteken', aldus trainer Henk ten Cate over de inzetbaarheid van Gabri.

'Ik moet er nog even rustig over nadenken of ik deze wedstrijd gebruik om spelers rust te geven. Door de schorsing van Heitinga en de nekblessure van Gabri mis ik misschien al twee belangrijke spelers.'

Nicolae Mitea keert terug in de wedstrijdselectie van Ajax. De Roemeen was lang uit de roulatie, maar maakte inmiddels een succesvolle rentree in het beloftenteam. 'Nicolae is er nog niet helemaal, maar ik wil hem ook belonen voor zijn vorderingen. Dus misschien dat hij er tegen ADO weer even aan mag snuffelen.'


- Mukkus - 09-11-2006

Kortom: Mitea kan voor volgende week weer bij de geblesseerden.


- Bumme - 09-11-2006

Mukkus Wrote:Kortom: Mitea kan voor volgende week weer bij de geblesseerden.

Nicolae Mite(ll)a


- Ekslem - 10-11-2006

Als die Dembele niet speelt, kap ik er wederom mee :8:


- Bocaloca - 10-11-2006

Ekslem Wrote:Als die Dembele niet speelt, kap ik er wederom mee :8:
deal