The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



- Frits - 23-11-2006

Pijnstillers moeten Lucius helpen
Geschreven door Pieter Ooms op donderdag, 23 november om 08:09

Feyenoord-aanvoerder Theo Lucius heeft al enkele weken last van een vervelende liesblessure. Maar zijn belangrijke rol in het team en de krappe selectie dwingen hem elke keer weer het veld in te stappen. Ook vanavond in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Blackburn Rovers moeten zware pijnstillers hem er doorheen helpen.

Vanochtend bij het ontbijt krijgt de aanvoerder zijn eerste Cataflam-pil toegediend, na de lichte trainingssessie tijdens de lunch neemt hij de tweede pijnstiller. Wanneer de verplichte bedrust is geweest en het avondeten opgediend wordt, zal hij de laatste pijnstiller innemen.

Ondanks het feit dat Lucius absoluut niet fit is, blijft Erwin Koeman een beroep op hem doen. "Ik zie dat hij in deze fase af en toe wat minder is aan de bal. Maar hij brengt zoveel rust en leiding dat hij een meerwaarde blijft voor het team," meldt hij aan het Algemeen Dagblad.

Lucius zelf vindt het spelen met pijnstillers geen probleem, een spuit gaat echter te ver. "Dat is mij een stap te ver. Ik zeg dat gevoelsmatig, want ik heb nog nooit rechtsstreeks voor die keuze gestaan. Bij een spierblessure heeft dat ook geen zin, heb ik mij laten vertellen. Een spuit is veel meer iets voor een kneuzing."

Die Lucius, slimme kerel is dat toch


- Bor de Wolf - 23-11-2006

Frits Wrote:Pijnstillers moeten Lucius helpen
Geschreven door Pieter Ooms op donderdag, 23 november om 08:09

Feyenoord-aanvoerder Theo Lucius heeft al enkele weken last van een vervelende liesblessure. Maar zijn belangrijke rol in het team en de krappe selectie dwingen hem elke keer weer het veld in te stappen. Ook vanavond in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Blackburn Rovers moeten zware pijnstillers hem er doorheen helpen.

Vanochtend bij het ontbijt krijgt de aanvoerder zijn eerste Cataflam-pil toegediend, na de lichte trainingssessie tijdens de lunch neemt hij de tweede pijnstiller. Wanneer de verplichte bedrust is geweest en het avondeten opgediend wordt, zal hij de laatste pijnstiller innemen.

Ondanks het feit dat Lucius absoluut niet fit is, blijft Erwin Koeman een beroep op hem doen. "Ik zie dat hij in deze fase af en toe wat minder is aan de bal. Maar hij brengt zoveel rust en leiding dat hij een meerwaarde blijft voor het team," meldt hij aan het Algemeen Dagblad.

Lucius zelf vindt het spelen met pijnstillers geen probleem, een spuit gaat echter te ver. "Dat is mij een stap te ver. Ik zeg dat gevoelsmatig, want ik heb nog nooit rechtsstreeks voor die keuze gestaan. Bij een spierblessure heeft dat ook geen zin, heb ik mij laten vertellen. Een spuit is veel meer iets voor een kneuzing."

Die Lucius, slimme kerel is dat toch

Rond de donkere dagen in december is Lucius altijd "geblesseerd", omdat hij in die periode bezig is met zijn handeltje.


- Peter - 23-11-2006

AZ mist Schaars tegen Heerenveen
23 november 2006

AZ kan zondagmiddag in de uitwedstrijd tegen SC Heerenveen niet beschikken over Stijn Schaars. De Oranje-international heeft last van een buikwandblessure en ondergaat donderdag verder onderzoek.





Khalid Sinouh maakt tegen de Friezen wellicht zijn rentree. De doelman liep eerder deze maand een spierverrekking op. De komende dagen moeten uitwijzen of hij tegen Heerenveen in actie kan komen.

Het meespelen van Martijn Meerdink is ook twijfelachtig. De vleugelspeler verloor dinsdag de controle over zijn auto en raakte vervolgens een aantal bomen. Hij stapte echter ongedeerd uit het wrak.


- Berend Botje - 23-11-2006

WAT? heeft Meerdink een ongeluk gehad?


- Lamme Lennie - 23-11-2006

Quote:Jaliens verrekt hamstring
23 november 2006

AZ-trainer Louis van Gaal kan tegen SC Heerenveen mogelijk geen beroep doen op Kew 'knakworst' Jaliens. De 28-jarige verdediger heeft tijdens de training op donderdag zijn linkerhamstring licht verrekt.

De Alkmaarders moeten het waarschijnlijk ook stellen zonder Stijn Schaars (buikwandholte) en Khalid Sinouh (bovenbeenspier). Beide spelers worden dondermiddag onderzocht in het ziekenhius.

Joey Didulica zal tegen de Friezen zeker niet spelen. De doelman is nog herstellende van de hersenschudding die hij een maand geleden tegen PSV opliep.



- Peter - 23-11-2006

Kew 'knakworst' Jaliens?


- Lamme Lennie - 23-11-2006

Frits Wrote:
Tukker_Rulez Wrote:
Frits Wrote:Heitinga hersteld

Wilkshire blessee

Wilkshire is nog maar de vraag. Kan goed zijn dat ie wel speelt, al gaat Fred geen risico's nemen met hem, niemeyer is immers weer hersteld en fit.

Hoe lang hij precies buitenspel staat, is nog onduidelijk, maar dat Luke Wilkshire komend weekeind niet meespeelt met FC Twente tegen Vitesse is duidelijk. De rechtsback kampt met een enkelblessure die hij afgelopen zondag opliep tegen Ajax. In de komende dagen hopen de Tukkers de ernst van de kwetsuur waarmee de Australiër kampt te achterhalen.


jammer kuiper, loop je 3 punten mis

Quote:FC Twente kan morgenavond in de wedstrijd tegen Vitesse beschikken over een nagenoeg fitte selectie. Het viertal Shoukov, Gerritsen, Oude Kamphuis en Gakhokidze zal ontbreken. 'We zullen aan de bak moeten,' blikt Rutten vooruit op morgenavond.

Bij FC Twente lijkt Luke Wilkshire voldoende hersteld te zijn van een enkelblessure die hij opliep in het duel met Ajax. Op de wedstrijddag zal definitief duidelijk worden of hij kan worden ingezet.



- Tukker_Rulez - 24-11-2006

Luke doet mee. Staat ook in de TC Tubantia van vandaag en zelfs nog een interview met hem erbij. Zoals ik al voorspelde dus :8:


- Lamme Lennie - 24-11-2006

Hmmz, dan maar hopen dat Niemeyer wel zijn speelminuten meepakt!


- Tukker_Rulez - 24-11-2006

Dat neem ik wel aan.


- Peter - 27-11-2006

27/11/2006 - Stam niet helemaal fit

Jaap Stam is niet helemaal fit, meldde FC Godenzonen vanavond. Stam had in de wedstrijd tegen FC Twente een lichte blssure opgelopen en zou daardoor nog niet helemaal weddtrijdklaar zijn. In de wedstrijd tegen Sparta werd de Ajacied uit voorzorg gewisseld. Het schijnt dat Stam de volgende wedstrijden een paar keer gespaard zal worden.
--
Tegen Espanyol en AZ zal hij wel geen rust krijgen. Ajax tegen Willem II dus mogelijk zonder Sneijder, Perez, Gabri en Stam. :-k Vast niet de nul en misschien niet eens een zege gezien de huidige vorm. :|


- Gerben Zonderland - 27-11-2006

Berend Botje Wrote:WAT? heeft Meerdink een ongeluk gehad?

Ja, en Fokker is ook failliet! :wink:


- Gerben Zonderland - 27-11-2006

Tukker_Rulez Wrote:Luke doet mee. Staat ook in de TC Tubantia van vandaag en zelfs nog een interview met hem erbij. Zoals ik al voorspelde dus :8:

Quote:Luke: But tell me why I can't...
Yoda: No, no, there is no why. Nothing more will I teach you today. Clear your mind of questions.



- de nieuwe - 28-11-2006

Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek zal het de komende twee à drie weken moeten stellen zonder Ugur Yildirim. De eenmalige Oranje-international liep in het duel met AZ een spierblessure op, zo wees een onderzoek in het ziekenhuis vandaag uit.

”Ugur heeft het vlies rondom de spier beschadigd. Woensdag wordt er een echo gemaakt en kan de exacte schade worden bepaald. Ugur is vermoedelijk twee tot drie weken uitgeschakeld, maar als de echo gunstig is, kunnen we hem misschien al eerder terug verwachten,” liet fysiotherapeut Erik ten Voorde weten.

Ook Michael Dingsdag viel uit in het duel met de Alkmaarders, maar de blessure van de van Vitesse overgekomen verdediger lijkt mee te vallen. “Dat is in ieder geval gunstig,” klonken de geruststellende woorden van ten Voorde.


- Vret Mien Gras - 28-11-2006

Demy de Zeeuw maakt geen deel uit van de selectie van AZ in de Uefa Cup-wedstrijd van woensdag tegen Slovan Liberec. De middenvelder krijgt rust van trainer Louis van Gaal. Ryan Donk, Kees Luijckx en Rogier Molhoek maken om dezelfde reden geen deel uit van de selectie voor het duel van woensdag.

Het viertal kampt met enkele lichte blessures en wordt door Van Gaal uit voorzorg gespaard. "Het is allemaal niet ernstig. Omdat we bijna geplaatst voor de volgende ronde zijn, grijp ik deze mogelijkheid nu aan. Het helpt allemaal mee om de groep fit te houden. Want op Joey Didulica na zijn we eind november nog helemaal fit", stelt de oefenmeester op de website van de club uit Alkmaar.

Kew Jaliens moet de wedstrijd van woensdag tegen de Tsjechische club aan zich voorbij laten gaan. De verdediger is nog niet volledig hersteld van een spierscheuring die hem zondag aan de kant hield in het uitduel met sc Heerenveen. "Deze zondag zal hij er wel weer bij zijn", meent Van Gaal.


- Tripplexxx - 09-12-2006

Quote:Ingescheurde kruisband Van der Gun

09 december 2006, 20:18 uur
FC Utrecht-trainer Foeke Booy is Cedric van der Gun voor onbepaalde tijd kwijt. De aanvaller liep in de aanloop naar de uitwedstrijd tegen NEC in de Eredivisie een ingescheurde kruisband in de rechterknie op. In eerste instantie moet Van der Gun een aantal weken rust houden en daarna wordt besloten of hij onder het mes moet.

Voor FC Utrecht is de blessure van Van der Gun een stevige domper. De 27-jarige aanvaller vormde de afgelopen wedstrijd bij afwezigheid van Robin Nelisse tegen FC Groningen een prima tandem met Marc-Antoine Fortuné. Nelisse is nog niet helemaal hersteld van een spierblessure. Tegen NEC speelt Darl Douglas naast Fortuné.

Lijkt me vooral een domper voor hemzelf. De zoveelste zware blessure voor hem.....pfffff Sad


- recreantb - 10-12-2006

Tripplexxx Wrote:
Quote:Ingescheurde kruisband Van der Gun

09 december 2006, 20:18 uur
FC Utrecht-trainer Foeke Booy is Cedric van der Gun voor onbepaalde tijd kwijt. De aanvaller liep in de aanloop naar de uitwedstrijd tegen NEC in de Eredivisie een ingescheurde kruisband in de rechterknie op. In eerste instantie moet Van der Gun een aantal weken rust houden en daarna wordt besloten of hij onder het mes moet.

Voor FC Utrecht is de blessure van Van der Gun een stevige domper. De 27-jarige aanvaller vormde de afgelopen wedstrijd bij afwezigheid van Robin Nelisse tegen FC Groningen een prima tandem met Marc-Antoine Fortuné. Nelisse is nog niet helemaal hersteld van een spierblessure. Tegen NEC speelt Darl Douglas naast Fortuné.

had toch niks uitgemaakt :razz:

Lijkt me vooral een domper voor hemzelf. De zoveelste zware blessure voor hem.....pfffff Sad



- Tripplexxx - 10-12-2006

recreantb Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Quote:Ingescheurde kruisband Van der Gun

09 december 2006, 20:18 uur
FC Utrecht-trainer Foeke Booy is Cedric van der Gun voor onbepaalde tijd kwijt. De aanvaller liep in de aanloop naar de uitwedstrijd tegen NEC in de Eredivisie een ingescheurde kruisband in de rechterknie op. In eerste instantie moet Van der Gun een aantal weken rust houden en daarna wordt besloten of hij onder het mes moet.

Voor FC Utrecht is de blessure van Van der Gun een stevige domper. De 27-jarige aanvaller vormde de afgelopen wedstrijd bij afwezigheid van Robin Nelisse tegen FC Groningen een prima tandem met Marc-Antoine Fortuné. Nelisse is nog niet helemaal hersteld van een spierblessure. Tegen NEC speelt Darl Douglas naast Fortuné.

had toch niks uitgemaakt :razz:

Lijkt me vooral een domper voor hemzelf. De zoveelste zware blessure voor hem.....pfffff Sad

Flikker toch eens op man met die nietszeggende berichtjes van je :x


- Vret Mien Gras - 11-12-2006

Quote:Bodor loopt hersenschudding op
Roda JC moet het voorlopig stellen zonder Boldiszar Bodor. De middenvelder viel vrijdagavond in het competitieduel met SC Heerenveen uit met een hersenschudding. De Hongaar bleef in de rust achter in het kleedlokaal. De medische staf van de Limburgers stelde vast dat Bodor voorlopig rust moet houden.

Niet dat iemand deze lapswanz wil opstellen.......


- Treesong - 11-12-2006

Vret Mien Gras Wrote:
Quote:Bodor loopt hersenschudding op
Roda JC moet het voorlopig stellen zonder Boldiszar Bodor. De middenvelder viel vrijdagavond in het competitieduel met SC Heerenveen uit met een hersenschudding. De Hongaar bleef in de rust achter in het kleedlokaal. De medische staf van de Limburgers stelde vast dat Bodor voorlopig rust moet houden.

Niet dat iemand deze lapswanz wil opstellen.......

Hij staat wel in m'n coach van het jaar team :wink:


- R2D2 - 11-12-2006

Treesong Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Quote:Bodor loopt hersenschudding op
Roda JC moet het voorlopig stellen zonder Boldiszar Bodor. De middenvelder viel vrijdagavond in het competitieduel met SC Heerenveen uit met een hersenschudding. De Hongaar bleef in de rust achter in het kleedlokaal. De medische staf van de Limburgers stelde vast dat Bodor voorlopig rust moet houden.

Niet dat iemand deze lapswanz wil opstellen.......

Hij staat wel in m'n coach van het jaar team :wink:
Zeker geldgebrek. :8:


- Treesong - 11-12-2006

Ik moest zonodig Huntelaar opstellen Icon_evil

Vanavond maar een beetje wisselen dan


- Ekslem - 12-12-2006

Quote:PSV mist Manuel da Costa mogelijk weken

De wedstrijd tegen Heracles Almelo gaat aan hem voorbij, maar PSV vreest Manuel da Costa meerdere weken kwijt te zijn.
Da Costa hield zaterdag aan het duel met FC Groningen een enkelblessure over. Zeven minuten voor rust moest de verdediger, die dit seizoen al eerder last had van zijn enkel, naar de kant.

Hoewel een definitieve diagnose nog moet worden gesteld, denkt trainer Ronald Koeman dat Da Costa mogelijk dit kalenderjaar niet meer in actie komt. Vrijdag tegen Heracles kan zeker geen beroep worden gedaan op de Portugees

Budgettechnisch zou het wel interessant zijn om te weten wie hem vervangt! Ik persoonlijk denk weer Reiziger en Salcido in het centrum, maar het zou ook Addo centraal kunnen zijn!


- buurs - 12-12-2006

Hoeveel wedstrijden moet Sneijder nog uitzitten?


- Ekslem - 12-12-2006

buurs Wrote:Hoeveel wedstrijden moet Sneijder nog uitzitten?

Die mag weer meedoen geloof ik!


- Bumme - 12-12-2006

buurs Wrote:Hoeveel wedstrijden moet Sneijder nog uitzitten?

Die typhus-schorsing zit er inmiddels er op!


- buurs - 12-12-2006

Oke, dan staat hij er bij mij in!!! :8:


- recreantb - 12-12-2006

vd Schaaf mag van mij ook een levenslange schorsing krijgen, WHAT AN IDIOT!!!!!!


- Sjaak - 12-12-2006

Donderdag duidelijkheid over Da Costa

12 december 2006, 11:53 uur
PSV hoopt donderdag meer te weten over de ernst van de enkelblessure van Manuel Da Costa, zo verklaarde de club dinsdag bij monde van persvoorlichter Pedro Salazar Hewitt. De enkel, die de verdediger afgelopen zaterdag blesseerde in het duel met FC Groningen, is de afgelopen dagen zo min mogelijk belast. Woensdag volgt onderzoek in het ziekenhuis.

Het is nog onduidelijk of de Portugees op tijd fit kan zijn voor het duel met Heracles Almelo van vrijdag. Da Costa moest zaterdag al in de 36ste minuut geblesseerd van het veld na een tackle van Groningen-spits Erik Nevland


- de nieuwe - 12-12-2006

Quote:Het is nog onduidelijk of Danny Koevermans donderdag tegen Sevilla in het kader van de UEFA Cup in actie zal komen. De 28-jarige aanvaller kampte namelijk de voorbije dagen met griep en lijkt niet volledig hersteld te zijn.

"Gezien het belang van de wedstrijd ziet het ernaar uit dat hij niet meereist naar Sevilla", stelt een woordvoerder van de Alkmaarse club. De Zuid-Hollander trainde vandaag samen met de geblesseerde doelmannen Khalid Sinouh en Joey Didulica apart van de selectie op het trainingsveld.
Moeten we ons hier nog wat van aantrekken, kan dit iets betekenen voor het weekend.......?