The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



- Tripplexxx - 12-12-2006

de nieuwe Wrote:
Quote:Het is nog onduidelijk of Danny Koevermans donderdag tegen Sevilla in het kader van de UEFA Cup in actie zal komen. De 28-jarige aanvaller kampte namelijk de voorbije dagen met griep en lijkt niet volledig hersteld te zijn.

"Gezien het belang van de wedstrijd ziet het ernaar uit dat hij niet meereist naar Sevilla", stelt een woordvoerder van de Alkmaarse club. De Zuid-Hollander trainde vandaag samen met de geblesseerde doelmannen Khalid Sinouh en Joey Didulica apart van de selectie op het trainingsveld.
Moeten we ons hier nog wat van aantrekken, kan dit iets betekenen voor het weekend.......?

Ja dat hij dit weekend fris en fruitig aan de start verschijnt!


- de nieuwe - 12-12-2006

Tripplexxx Wrote:
de nieuwe Wrote:
Quote:Het is nog onduidelijk of Danny Koevermans donderdag tegen Sevilla in het kader van de UEFA Cup in actie zal komen. De 28-jarige aanvaller kampte namelijk de voorbije dagen met griep en lijkt niet volledig hersteld te zijn.

"Gezien het belang van de wedstrijd ziet het ernaar uit dat hij niet meereist naar Sevilla", stelt een woordvoerder van de Alkmaarse club. De Zuid-Hollander trainde vandaag samen met de geblesseerde doelmannen Khalid Sinouh en Joey Didulica apart van de selectie op het trainingsveld.
Moeten we ons hier nog wat van aantrekken, kan dit iets betekenen voor het weekend.......?

Ja dat hij dit weekend fris en fruitig aan de start verschijnt!
Dat hoop ik dus ook, maar ja........twijfel.....twijfel.......


- Peter - 13-12-2006

Koevermans niet mee naar Sevilla

Danny Koevermans gaat woensdag niet mee naar Sevilla voor het laatste groepsduel in de UEFA Cup. De spits van AZ ontbrak afgelopen zondag tegen Ajax ook al wegens griep. Naast Koevermans blijven ook Kees Luijckx, Ruud Vormer, Jeremain Lens en Ryan Donk in Nederland achter. Stijn Schaars gaat wel mee, maar zal rust krijgen, zo heeft Louis van Gaal aangegeven.


- Kleine Jan - 13-12-2006

Ik denk dat hij er dit weekend wel weer bij is....


- Treesong - 13-12-2006

Denk niet dat Gaal het risico neemt...


- Vret Mien Gras - 13-12-2006

Zomer, Brama, Eikelkamp en Boschker waren betrokken bij een kettingbotsing.
Boschker heeft er nekklachten aan over gehouden. Dat is de reden waarom hij gisteren niet in actie is gekomen tegen Achilles'12 Hengelo. Of hij zondag tegen Heerenveen zal keepen is nog de vraag!
Bron: VMG.


- Kleine Jan - 13-12-2006

Pfffff....Eikelkamp was mijn secret weapon deze week... weer mijn team aanpassen.... #-o


- Frits - 14-12-2006

14/12/2006 - KNVB zet Braamhaar niet in
(Gepost door BvT)

BRON: KNVB

De KNVB lijkt besloten te hebben arbiter Braamhaar te straffen voor zijn matige optreden tijdens Ajax-AZ, afgelopen weekend. De scheidsrechter werd na afloop van de wedstrijd door beide zijden bejegend. Onder andere bestrafte Braamhaar niet de vermeende overtreding van Huntelaar op Cziommer en onthield hij Ajax een penalty voor een handsbal in de zestien. Braamhaar wordt dit weekend nu niet ingezet door de voetbalbond.


DAT MOETEN ZE VAKER DOEN!!


- Frits - 14-12-2006

Vret Mien Gras Wrote:Zomer, Brama, Eikelkamp en Boschker waren betrokken bij een kettingbotsing.
Boschker heeft er nekklachten aan over gehouden. Dat is de reden waarom hij gisteren niet in actie is gekomen tegen Achilles'12 Hengelo. Of hij zondag tegen Heerenveen zal keepen is nog de vraag!
Bron: VMG.

Twente-speler Brama veroorzaakt ongeluk
13 december 2006 13:20 - Voetbal - Raphael Klees

FC Twente speler Wout Brama heeft een ongeluk veroorzaakt waarbij ook doelman Sander Boschker en assistent trainer René Eijkelkamp betrokken raakten.De jongeling van de Twentse voetbalclub lette niet goed op bij het naderen van een verkeerslicht en ramde de wagen die voor hem reed.

Deze auto reed door de klap een stukje verder en raakte op zijn beurt zijn voorganger. De twee auto’s werden, opvallend genoeg, bestuurd door keeper Boschker en René Eijkelkamp. Alléén Boschker klaagde over fisiek letsel. De sluitpost kamp na het voorval met lichte nekklachten. Het is nog onzeker of hij zondag in de competitie wedstrijd tegen SC Heerenveen in actie kan komen.


verkopen die Brama!


- Vret Mien Gras - 14-12-2006

Ja, Brama heeft zwart-wit bloed, verkopen aan Heracles.


- Mukkus - 14-12-2006

"Ajax een aantal weken zonder Sneijdert"

Wordt gemeld door verschillende media.


- de nieuwe - 14-12-2006

Koné en Farfán dreigen duel Heracles te missen

14/12/2006 14:39

De aanvalslinie van PSV ziet er vrijdag tegen Heracles Almelo mogelijk anders uit. Zowel Arouna Koné als Jefferson Farfán is onzeker voor het competitieduel.

Ondanks de pijntjes bij Farfán en Koné sluit trainer Ronald Koeman niet uit dat beide aanvallers vrijdag gewoon aan de aftrap komen. 'Farfán heeft lichte irritatie aan zijn hamstring, Koné heeft last onder zijn voet', vertelde de coach op de PSV-website. ‘We moeten even afwachten. Koné is minder een twijfelgeval dan Farfán. De vraag is ook: hoe gaat een speler met wat pijn om?'

Ook achter de naam Phillip Cocu staat voor vrijdag een vraagteken. De middenvelder is donderdag ziek thuisgebleven. 'Phillip gaf aan niet fit genoeg te zijn om te komen trainen', aldus Koeman.

Naast Diego Tardelli ontbreekt Manuel da Costa zeker. De Portugese verdediger heeft te veel last van een enkel. 'Maar mogelijk is hij er volgende week tegen Willem II weer bij', aldus Koeman. ‘Maar daar loop ik niet op vooruit. Er is niks kapot, hij heeft een behoorlijke tik gehad. Ik doe nu daarom nog geen voorspellingen.'


- kooltje - 14-12-2006

die spelen gewoon, psv wil even zielig doen


- FC Petr - 14-12-2006

Koné moet natuurlijk wel spelen want hij is mijn captain Jack.


- de nieuwe - 14-12-2006

FC Petr Wrote:Farfan moet natuurlijk wel spelen want hij is mijn captain .



- buurs - 14-12-2006

FC Petr Wrote:Koné moet natuurlijk wel spelen want hij is mijn captain Jack.

Insgelijks


- Lamme Lennie - 14-12-2006

Quote:Sparta mist Rose en Kaita tegen NAC
14 december 2006

Sparta-trainer Wiljan Vloet kan komende zaterdag tegen NAC Breda zeker niet beschikken over Yuri Rose. De middenvelder is nog altijd herstellende van een spierscheuring.


Ook Sani Kaita moet verstek laten gaan. De Nigeriaanse international heeft woensdag in een wedstrijd met Jong Sparta tegen de beloftes van FC Groningen een scheurtje in de binnenband van een enkel opgelopen. Het inmiddels aangebrachte gips wordt over tien dagen verwijderd.

Pfoei, Kaita heeft nog in mijn team gestaan.


- Lamme Lennie - 14-12-2006

Steinsson in de 43e minuut vervangen. Het zal toch niet ......... Sad


- Frits - 14-12-2006

Lamme Lennie Wrote:Steinsson in de 43e minuut vervangen. Het zal toch niet ......... Sad

jewel Smile

Sneijder, Koevermans, Steinson, Kone, Cocu allemaal niet.

Farfan please.................


- Peter - 14-12-2006

Frits Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Steinsson in de 43e minuut vervangen. Het zal toch niet ......... Sad

jewel Smile

Sneijder, Koevermans, Steinson, Kone, Cocu allemaal niet.

Farfan please.................

:roll:

Wel klote voor Kuiper; die is met Steinsson en Sneijder al 2 spelers kwijt als hij idd geblesseerd is. Confused


- Frits - 14-12-2006

Tussenstand Sevilla - AZ 1-1 | UEFA
Op dit moment is het nog 1-1 tussen Sevilla en AZ. Met deze uitslag is AZ groepswinnaar van Groep C.

Omdat we niet de wedstrijd kunnen bekijken, maar wel het live verslag wat AZ.nl ons biedt, geven wij een beknopte samenvatting.

Gezien de berichten heeft Sevilla het veldoverwicht. Ze hebben meer kansen dan AZ, maar Watereus houdt AZ op de been.

In de 42ste minuut is Steinsson vervangen door Luirink. Waarschijnlijk heeft Van Gaal dit gedaan omdat Steinsson in het begin geblesseerd raakte aan zijn arm.


?? z'n arm??

die speelt gewoon dus


- FC Wageningen - 14-12-2006

Frits Wrote:In de 42ste minuut is Steinsson vervangen door Luirink. Waarschijnlijk heeft Van Gaal dit gedaan omdat Steinsson in het begin geblesseerd raakte aan zijn arm.
Hopen dan maar dat ie speelt in t weekend... [-o<


- kuiper - 14-12-2006

Ik ook.


- goa - 15-12-2006

Ik heb Sneijder, Steinsson en Farfan ©, dat wordt stijgen dit weekend met al die eigen doelpunten! =D>


- Bumme - 15-12-2006

kuiper Wrote:Ik ook.

Sterkte dan maar! Is het RSI of gewoon beetje pijn aan je pols?


- Ekslem - 18-12-2006

Goed nieuws voor Ado!

Quote:ADO moet basiskracht Bosschaart missen

Tegenslag voor Pascal Bosschaart. De 26-jarige middenvelder van ADO Den Haag heeft een beschadiging aan de mediale band van zijn linkerknie.
De blessure houdt de Feyenoord-huurling vier tot zes weken aan de kant. Bosschaart raakte gekwetst in het duel van ADO met Willem II. De middenvelder moest zich na een uur spelen laten vervangen na een duel met Anouar Hadouir.

Bosschaart is na zijn komst van Feyenoord basisspeler van ADO. De Hagenaars huren hem dit seizoen van Feyenoord, waarna hij in de zomer van 2007 definitief wordt overgenomen.



- Frits - 18-12-2006

Sneijder mist mogelijk Vitesse
Geschreven door Pieter Hanson op maandag, 18 december om 19:14

Het is nog onduidelijk of Ajax-trainer Henk ten Cate aankomend weekeinde in het competitieduel tegen Vitesse kan beschikken over Wesley Sneijder. De middenvelder kampt met een blessure en later deze week moet duidelijk worden of hij het volgende competitieduel kan spelen.

Sneijder raakte vorige week woensdag geblesseerd in het UEFA Cup-duel tegen Zulte Waregem (0-3 winst). De middenvelder ondervindt veel hinder van zijn bekken. Vandaag verscheen Sneijder wel op het trainingsveld, waar hij enkele loopoefeningen deed met fysiotherapeut Frank van Deursen.

Ten Cate kan komend weekeinde sowieso niet beschikken over John Heitinga. De verdediger ontving gisteren tegen Excelsior zijn vijfde gele kaart van het seizoen en is automatisch voor één duel geschorst.


- kuiper - 19-12-2006

Al iemand nieuws over Farfan of moet ik mijn "anonieme" tipgever nog weer lastig vallen?


- Treesong - 19-12-2006

kuiper Wrote:Al iemand nieuws over Farfan of moet ik mijn "anonieme" tipgever nog weer lastig vallen?

Gaan we dreigen? :eeeek:


- Ekslem - 19-12-2006

kuiper Wrote:Al iemand nieuws over Farfan of moet ik mijn "anonieme" tipgever nog weer lastig vallen?

Doe maar!