The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



- waf - 19-12-2006

kuiper Wrote:Al iemand nieuws over Farfan of moet ik mijn "anonieme" tipgever nog weer lastig vallen?

ja


- Lamme Lennie - 19-12-2006

waf Wrote:
kuiper Wrote:Al iemand nieuws over Farfan of moet ik mijn "anonieme" tipgever nog weer lastig vallen?

ja

Peter zei dat hij weer fit was, en dan geloof ik nu wel na vorige week :razz:


- Peter - 19-12-2006

Tuurlijk speelt Farfan gewoon. Vorige week heeft hij rustig aan moeten doen, maar op donderdag kon hij al (apart van de groep) trainen, vrijdag zou hij spelen, maar voelde hij zich in de warming-up niet 100%, deze week trainde hij beide keren gewoon vol mee (heb ik vernomen, ben er zelf niet geweest), dus die speelt gewoon.


- Frits - 20-12-2006

Later in de week uitsluitsel over Sneijder | Blessures

Wesley Sneijder trainde maandag kort met de groep mee. De middenvelder raakte tijdens de wedstrijd tegen Zulte Waregem geblesseerd aan zijn bekken en moest daardoor de wedstrijd tegen Excelsior overslaan. Ajax meldt dat pas later deze week duidelijk zal worden of Sneijder er in de uitwedstrijd tegen Vitesse bij kan zijn.

kunnen ze dat niet voor vandaag 19:00 doen Sad


- kuiper - 20-12-2006

Peter Wrote:Tuurlijk speelt Farfan gewoon. Vorige week heeft hij rustig aan moeten doen, maar op donderdag kon hij al (apart van de groep) trainen, vrijdag zou hij spelen, maar voelde hij zich in de warming-up niet 100%, deze week trainde hij beide keren gewoon vol mee (heb ik vernomen, ben er zelf niet geweest), dus die speelt gewoon.

Ja, ik begreep ook dat hij weer topfit is en minimaal 3x gaat scoren in de twee wedstrijden.
Dus cappie van de week!


- Lamme Lennie - 21-12-2006

Quote:Sneijder traint half mee bij Ajax
21 december 2006

Wesley Sneijder is nog altijd niet volledig hersteld van de bekkenblessure die hij vorige week opliep in het UEFA Cup-duel met Zulte Waregem. De middenvelder trainde donderdag nog altijd niet volledig mee met de selectie van Ajax, waardoor de kans klein lijkt dat hij komend weekend mee kan doen in de competitiewedstrijd tegen Vitesse.

Sneijder deed donderdag mee tijdens een groot deel van de groepstraining, maar haakte op sommige momenten weer af. Op de momenten dat Sneijder niet aan de groepstraining kon deelnemen, rende en keerde hij op vol vermogen tussen een aantal gekleurde hoedjes. Tijdens de belangrijkste trainingsvormen, een groot positiespel en een rondo, was Sneijder wel van de partij.



- Ekslem - 21-12-2006

Vies vuil tering....... :letitallout: . Zijn ze daar bij Utrecht van glas gemaakt?

Quote:Fortuné mogelijk niet tegen RKC Waalwijk

FC Utrecht moet het mogelijk zonder Marc-Antoine Fortuné doen in de competitiewedstrijd tegen RKC Waalwijk. De aanvaller van de Domstedelingen kreeg donderdag last van een blessure aan het bovenbeen.
De afwezigheid van de Fransman zou voor FC Utrecht-trainer Foeke Booy een flinke aderlating zijn. Fortuné is de man in vorm bij de Utrechters. Afgelopen zondag was de spits belangrijk tegen Feyenoord door een penalty te veroorzaken en de assist bij de 2-0 te verzorgen.

De aanvallende zorgen bij FC Utrecht worden met de dag groter. Op de training van woensdag kreeg Robin Nelisse ook al last van een kwetsuur aan het bovenbeen. Bovendien is de boomlange spits Guisseppe Rossini voor twee duels geschorst en is Cedric van der Gun de komende maanden uitgeschakeld.



- EJR - 22-12-2006

Ekslem Wrote:Vies vuil tering....... :letitallout: . Zijn ze daar bij Utrecht van glas gemaakt?

Quote:Fortuné mogelijk niet tegen RKC Waalwijk

FC Utrecht moet het mogelijk zonder Marc-Antoine Fortuné doen in de competitiewedstrijd tegen RKC Waalwijk. De aanvaller van de Domstedelingen kreeg donderdag last van een blessure aan het bovenbeen.
De afwezigheid van de Fransman zou voor FC Utrecht-trainer Foeke Booy een flinke aderlating zijn. Fortuné is de man in vorm bij de Utrechters. Afgelopen zondag was de spits belangrijk tegen Feyenoord door een penalty te veroorzaken en de assist bij de 2-0 te verzorgen.

De aanvallende zorgen bij FC Utrecht worden met de dag groter. Op de training van woensdag kreeg Robin Nelisse ook al last van een kwetsuur aan het bovenbeen. Bovendien is de boomlange spits Guisseppe Rossini voor twee duels geschorst en is Cedric van der Gun de komende maanden uitgeschakeld.

Icon_evil Een van mijn jokers.


- Kleine Jan - 22-12-2006

Peter Wrote:Tuurlijk speelt Farfan gewoon. Vorige week heeft hij rustig aan moeten doen, maar op donderdag kon hij al (apart van de groep) trainen, vrijdag zou hij spelen, maar voelde hij zich in de warming-up niet 100%, deze week trainde hij beide keren gewoon vol mee (heb ik vernomen, ben er zelf niet geweest), dus die speelt gewoon.

Ik hoop het, Peter.. dit staat vanmorgen in de telegraaf! :eeeek:

Quote:Het meespelen van PSV-aanvaller Jefferson Farfán tegen Willem II is een groot vraagteken. De Peruaan heeft nog steeds last van zijn hamstring. .



- Lamme Lennie - 22-12-2006

Lekker nieuws op de vroege morgen KJ! Farfan is mijn cappie en die moet natuurlijk gewoon spelen in een dubbele ronde!!!


- Kleine Jan - 22-12-2006

Lamme Lennie Wrote:Lekker nieuws op de vroege morgen KJ! Farfan is mijn cappie en die moet natuurlijk gewoon spelen in een dubbele ronde!!!

Sorry, LL... het is trouwens ook mijn captain..... dus hij MOET inderdaad spelen...


- Lamme Lennie - 22-12-2006

Mijn humeur is meteen verpest. Zou na Kromkamp (2x) en Farfan al de zoveelste PSV-naaistreek zijn.


- Kleine Jan - 22-12-2006

Laten we niet op de feiten vooruit lopen.... dit stond de ook in dat bericht...

Quote:Het herstel van Manuel da Costa verloopt niet naar wens. De Franse verdediger komt dit seizoen in principe niet meer in actie

m.a.w...... laten we hopen dat de rest van dit bericht ook niet klopt....


- Tripplexxx - 08-01-2007

Quote:Zieke Van Dijk niet mee met RKC naar Portugal

8/1/2007 11:30

RKC Waalwijk is zonder Rob van Dijk naar het trainingskamp in Portugal vertrokken. De doelman ontbreekt omdat hij zich ziek heeft gemeld.
De afmelding komt RKC niet goed uit. Jurgen Wevers is nu de enige doelman waarover coach Mark Wotte in Albufeira kan beschikken. De Brabanders denken eraan alsnog een tweede keeper in te vliegen.

Van Dijk kreeg vorige week van Wotte te horen dat hij per direct mag vertrekken. De 36-jarige was basisspeler maar hoeft onder de nieuwe trainer nergens meer op te rekenen.

Ach gossie, meneer is op z'n pik gatrapt en meldt zich ziek cry


- Bocaloca - 09-01-2007

Blessure Redan blijkt mee te vallen
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 9 januari om 10:16

De aanwezigheid van Iwan Redan in de de streekderby tegen NAC Breda van aanstaande zondag lijkt geen gevaar te lopen. De aanvaller van Willem II raakte zondagochtend geblesseerd op het trainingskamp in Portugal.

In een duel met verdediger Ibrahim Kargbo raakt de 26-jarige aanvaller geblesseerd aan de knie en enkel. Redan moest vervolgens de training verlaten, maar nader onderzoek nam gisteren de angst voor een lange herstelperiode weg.

Redan zal daardoor zo goed als zeker tegen de Bredase formatie in actie komen. De spits kwam tot dusverre dertien wedstrijden in actie, waarin hij twee maal wist te scoren


- Tripplexxx - 09-01-2007

Quote:Coolen zet Davids uit selectie bij AGOVV

9/1/2007 16:47

Trainer Rini Coolen heeft het voorlopig even gehad met Jaap Davids. De van Vitesse gehuurde verdediger is bij AGOVV Apeldoorn uit de selectie gezet.
Davids speelde dit seizoen pas drie competitieduels bij AGOVV. De 22-jarige verdediger kampt al geruime tijd met een knieblessure. Als hij weer fit is, moet hij zich melden bij het tweede elftal.

'Voorlopig hoort hij niet meer bij de selectie', vertelde Coolen aan de regionale krant De Stentor. 'Naast zijn blessure heeft dat ook te maken met zijn gedrag. We zijn erg ontevreden over hoe hij de zaken benadert.'

AGOVV is de tweede club waaraan Davids door Vitesse wordt verhuurd. Vorig seizoen speelde hij 34 wedstrijden voor FC den Bosch en scoorde vijf keer.

Het zit hem in de naam :waf:


- Peter - 12-01-2007

Na 22 maanden is Schut weer voetballer

12/1/2007 13:12

Na een afwezigheid van 22 maanden heeft Alje Schut bij FC Utrecht zijn rentree gemaakt. De 25-jarige verdediger speelde een uur mee in een oefenwedstrijd van Jong FC Utrecht.
Schut speelde op 5 maart 2005 zijn laatste wedstrijd in de hoofdmacht van FC Utrecht. Tegen RKC Waalwijk (2-2) moest de verdediger zich na 37 minuten laten vervangen met een knieblessure. Uit onderzoek bleek Schut een kruisband te hebben gescheurd.

Wat volgde was een lange revalidatie die werd gemarkeerd door vele tegenslagen. 'Het zal echt nog wel een tijdje duren voordat hij helemaal terug is', temperde trainer Foeke Booy het optimisme over Schut. 'Ritme opdoen is nu het allerbelangrijkste. Dat kun je niet forceren, zoiets groeit normaliter vanzelf. Ik schat dat Alje nu op tachtig procent zit.'

--
Mooi, weer een concurrent die minder tijd krijgt voor Competitiemanager. :razz:


- Mukkus - 12-01-2007

Tripplexxx Wrote:
Quote:Coolen zet Davids uit selectie bij AGOVV

9/1/2007 16:47

Trainer Rini Coolen heeft het voorlopig even gehad met Jaap Davids. De van Vitesse gehuurde verdediger is bij AGOVV Apeldoorn uit de selectie gezet.
Davids speelde dit seizoen pas drie competitieduels bij AGOVV. De 22-jarige verdediger kampt al geruime tijd met een knieblessure. Als hij weer fit is, moet hij zich melden bij het tweede elftal.

'Voorlopig hoort hij niet meer bij de selectie', vertelde Coolen aan de regionale krant De Stentor. 'Naast zijn blessure heeft dat ook te maken met zijn gedrag. We zijn erg ontevreden over hoe hij de zaken benadert.'

AGOVV is de tweede club waaraan Davids door Vitesse wordt verhuurd. Vorig seizoen speelde hij 34 wedstrijden voor FC den Bosch en scoorde vijf keer.

Het zit hem in de naam :waf:

Jaap?


- Treesong - 13-01-2007

Blessure Everton fikse tegenvaller Heracles

12/1/2007 23:37

Voor Heracles Almelo heeft het oefenduel met Hertha BSC mogelijk vervelende consequenties. Spits Everton viel uit met een hamstringblessure.
Everton, die met nieuwkomer Igor Gluscevic het spitsenkoppel bij Heracles vormde, viel op slag van rust naar de kant. Een hamstringblessure maakte verder spelen voor de Braziliaanse spits onmogelijk.

Heracles Almelo verloor het vriendschappelijke duel met 2-0. Beide doelpunten van Hertha BSC kwamen op naam van Gilberto. Stefaan Tanghe miste namens de Tukkers een strafschop.


- Tripplexxx - 14-01-2007

Quote:Zo goed als fitte John de Jong haakt weer af

14/1/2007 14:14

John de Jong moet opnieuw een tegenvaller incasseren. De middenvelder van PSV blijkt op het trainingskamp van de Eindhovenaren in Spanje een spierblessure in zijn linker bovenbeen te hebben opgelopen. De Jong ligt er vier tot zes weken uit.
De Hagenaar leek juist te hebben afgerekend met 22 maanden blessureleed, waarin zijn knie hem telkens in de weg zat. Zijn laatste optreden in de hoofdmacht van PSV dateert van 20 maart 2005, toen hij in de rust inviel voor Phillip Cocu in de topper bij Ajax. PSV won met 4-0.

Je zou hem bijna vergeten zijn als voetballer. Heb altijd een zwak gehad voor zijn spel. Creatieve speler, maar vreselijk blessuregevoelig...


- de nieuwe - 14-01-2007

Las het net ook, weer een fikse tegenvaller. Sad


- Tripplexxx - 14-01-2007

Utrecht: Booy ontbreekt na ongelukkige val

14/1/2007 19:34

Foeke Booy ontbrak zondag op de bank van FC Utrecht bij het oefenduel in stadion Galgenwaard met Schalke 04 (1-1). De coach moest verstek laten gaan, waardoor assistent John van Loen de honneurs waarnam.
Booy moet een paar dagen rust nadat hij zich tijdens het trainingskamp van FC Utrecht in Knokke had verstapt. De 44-jarige Fries viel daarbij ongelukkig en liep verwondingen aan zijn gezicht op.


- Hoef - 14-01-2007

Treesong Wrote:Blessure Everton fikse tegenvaller Heracles

12/1/2007 23:37

Voor Heracles Almelo heeft het oefenduel met Hertha BSC mogelijk vervelende consequenties. Spits Everton viel uit met een hamstringblessure.
Everton, die met nieuwkomer Igor Gluscevic het spitsenkoppel bij Heracles vormde, viel op slag van rust naar de kant. Een hamstringblessure maakte verder spelen voor de Braziliaanse spits onmogelijk.

Heracles Almelo verloor het vriendschappelijke duel met 2-0. Beide doelpunten van Hertha BSC kwamen op naam van Gilberto. Stefaan Tanghe miste namens de Tukkers een strafschop.



- Ricochan - 15-01-2007

GVD !

ADO Den Haag vreest knieblessure Mols

15/1/2007 8 :18

Michael Mols moet de hervatting van de competitie mogelijk missen. De spits van ADO Den Haag heeft in Turkije een knieblessure opgelopen.
In het oefenduel met Fenerbahçe, dat de wedstrijd met 4-1 won, ging het vrijdag mis met Mols. 'Hij schoot en knikte gelijk door zijn knie', aldus trainer Lex Schoenmaker tegen Sportsignaal. 'Het was gelijk over voor hem.'

De knieblessure weerhield Mols ervan zondag te spelen tegen Dinamo Minsk. Maandag zal onderzoek meer duidelijkheid verschaffen over de ernst van de blessure.


- Tripplexxx - 16-01-2007

Treesong Wrote:Blessure Everton fikse tegenvaller Heracles

12/1/2007 23:37

Voor Heracles Almelo heeft het oefenduel met Hertha BSC mogelijk vervelende consequenties. Spits Everton viel uit met een hamstringblessure.
Everton, die met nieuwkomer Igor Gluscevic het spitsenkoppel bij Heracles vormde, viel op slag van rust naar de kant. Een hamstringblessure maakte verder spelen voor de Braziliaanse spits onmogelijk.

Heracles Almelo verloor het vriendschappelijke duel met 2-0. Beide doelpunten van Hertha BSC kwamen op naam van Gilberto. Stefaan Tanghe miste namens de Tukkers een strafschop.

Blessure Heraclied Everton valt mee

16/1/2007 14:24

Trainer Ruud Brood heeft goed nieuws gekregen van de medische staf van Heracles Almelo. De spierblessure van spits Everton is minder zwaar dan gevreesd.
Everton moest afgelopen vrijdag al in de eerste helft van het oefenduel met Hertha BSC afhaken. De Braziliaanse aanvaller had te veel last van een hamstringblessure.

De kans is aanwezig dat Everton zaterdag 'gewoon' kan spelen, zo heeft nader onderzoek uitgewezen. Heracles Almelo begint in 2007 met een thuiswedstrijd tegen NEC.


- Treesong - 16-01-2007

Misschien moet PSV John de Jong eens naar de clubarts van Heracles sturen... of anders naar de medische man van Excelsior die Slory altijd weer binnen een dag overeind heeft :-k


- Peter - 16-01-2007

Slory is gewoon nooit geblesseerd geweest, dat scheelt. :razz:


- Vret Mien Gras - 17-01-2007

Nu Reiziger een buikspierblessure heeft lijkt me een basisplek voor Alcides een zekerheidje!


- Ekslem - 17-01-2007

Vret Mien Gras Wrote:Nu Reiziger een buikspierblessure heeft lijkt me een basisplek voor Alcides een zekerheidje!

Kromkamp Da costa Alex Salcido lijkt mij een zekerheidje!


- Peter - 17-01-2007

Vret Mien Gras Wrote:Nu Reiziger een buikspierblessure heeft lijkt me een basisplek voor Alcides een zekerheidje!

Stel m lekker op zou ik zeggen. :Big Grin