The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



- Frits - 17-01-2007

Ricochan Wrote:GVD !

ADO Den Haag vreest knieblessure Mols

15/1/2007 8 :18

Michael Mols moet de hervatting van de competitie mogelijk missen. De spits van ADO Den Haag heeft in Turkije een knieblessure opgelopen.
In het oefenduel met Fenerbahçe, dat de wedstrijd met 4-1 won, ging het vrijdag mis met Mols. 'Hij schoot en knikte gelijk door zijn knie', aldus trainer Lex Schoenmaker tegen Sportsignaal. 'Het was gelijk over voor hem.'

De knieblessure weerhield Mols ervan zondag te spelen tegen Dinamo Minsk. Maandag zal onderzoek meer duidelijkheid verschaffen over de ernst van de blessure.

ADO Den Haag zonder Mols tegen AZ | Eredivisie

Aanstaande vrijdag wordt de wedstrijd ADO Den Haag - AZ gespeeld, maar het is nog onzeker of Mols tegen AZ opgesteld kan worden.

Mols kampt met een peesklacht aan de buitenkant van zijn rechterknie. Hij heeft deze blessure opgelopen in het oefenduel tegen Fenerbache.


AZ DEFENSE!!


- Ad Wim - 18-01-2007

Quote:Liesklachten zitten Ibrahim Afellay dwars

18/1/2007 8 :31

Ibrahim Afellay heeft de winterstop niet goed verteerd. De middenvelder van PSV dreigt door liesklachten de hervatting van de Eredivisie te missen.
Afellay moet zaterdag tegen SC Heerenveen mogelijk verstek laten gaan. De jeugdinternational heeft aan het trainingskamp in La Manga een liesblessure overgehouden.

Naast Afellay staat er achter de namen van Edison Méndez en Mika Väyrynen nog een vraagteken. De Ecuadoraanse en Finse middenvelder hebben te kampen met respectievelijk een hamstring- en liesblessure.

Trainer Ronald Koeman kan zaterdag zeker niet beschikken over Michael Reiziger (buikspier) en John de Jong (bovenbeen).



- Vret Mien Gras - 20-01-2007

Verhoek 4 weken uitgeschakeld.


- Tripplexxx - 20-01-2007

Quote:Ooijer breekt been bij winst Blackburn

20/1/2007 20:43

Blackburn Rovers won met gemak de uitwedstrijd tegen Manchester City: 3-0. De gasten zagen André Ooijer echter uitvallen met een ernstige blessure.
Bij een corner viel Bernado Corradi ongelukkig op het been van Ooijer. De verdediger lag minuten naast het doel van Blackburn en moest uiteindelijk per brancard naar de catacomben worden gebracht. De eerste diagnose is dat hij zijn kuitbeen heeft gebroken.

Buiten het uitvallen van Ooijer kende Blackburn een plezierige middag. Morten Gamst Pedersen was de grote man door de eerste twee doelpunten voor zijn rekening te nemen. Eerst kopte de Noor raak uit een voorzet van David Bentley, bij de 2-0 schoot hij raak uit een vrije trap. Matt Derbyshire bepaalde de eindstand in de slotminuut op 3-0.

Sad


- Frits - 22-01-2007

Voor aankomende week, naast Vorm kun je kiezen uit:

Cornelisse, Braafheid, Keller, Dickoh, Pieters, Shew Atjon....
en Schut komt er aan

Dickoh, Braafheid en Keller waren nog licht geblesseerd maar dikke kans dat ze klaar zijn voor zondag.

Jammer dat ze niet dinsdag al spelen voor de beker, maar woensdag om 20:00 uur
Alleen Cornelisse vind ik een zekerheid, maar die is het duurst


- Ekslem - 22-01-2007

Frits Wrote:Voor aankomende week, naast Vorm kun je kiezen uit:

Cornelisse, Braafheid, Keller, Dickoh, Pieters, Shew Atjon....
en Schut komt er aan

Dickoh, Braafheid en Keller waren nog licht geblesseerd maar dikke kans dat ze klaar zijn voor zondag.

Jammer dat ze niet dinsdag al spelen voor de beker, maar woensdag om 20:00 uur
Alleen Cornelisse vind ik een zekerheid, maar die is het duurst

Braafheid heeft het verbruid in Utrecht

22/1/2007 8 :47

Het nieuws dat Edson Braafheid gaat verkassen naar FC Twente kwam als een verrassing. De ontkenning van de verdediger wekte nog meer verbazing en irritatie bij FC Utrecht.
Voorlopig heeft Braafheid het verbruid bij trainer Foeke Booy. Niet zozeer omdat de verdediger aan de slag gaat bij FC Twente, maar vooral omdat hij de aanstaande overgang ontkende. Braafheid ontbrak ook in de selectie voor het duel met Ajax.

'Vrijdag kregen we aanwijzingen dat hij met FC Twente bezig was. Piet Buter (technisch manager) heeft zaterdag met hem gesproken', zei Booy in het AD. 'Edson ontkende. Hij gaf toe dat er contact met FC Twente was, maar voegde er aan toe dat het allemaal nog niet rond was.'

'Maar op de officiële website van FC Twente stond dat Edson vanaf volgend seizoen in Enschede voetbalt. Hij staat formeel gesproken in zijn recht, zo is het transfersysteem nu eenmaal. Maar er is ook een fatsoensnorm.'

FC Utrecht probeert al langer Braafheid te behouden. De verdediger, wiens contract na dit seizoen afloopt, heeft het aanbod naast zich neergelegd. Maar tot verbazing van de leiding in De Galgenwaard meldde FC Twente de komst van Braafheid, die een contract voor drie jaar tekent in Enschede.

Braafheid heeft niets verkeerd gedaan, vindt vader en zaakwaarnemer René Braafheid. 'Wij ontkennen niet dat we onderhandeld hebben, maar een contract is pas rond als er handtekeningen onder staan.'


- Frits - 22-01-2007

lekker onrust stoken dat twente Sad

maar prima, is een keuze minder voor dit weekend!


- Ekslem - 22-01-2007

Frits, What about Valentijn? Is toch nieuw? Zou ie niet de voorkeur op rechts kunnen krijgen ipv Shew Atjon?


- Hoef - 22-01-2007

Valentijn was nou niet bepaald een zekere factor (links) in de verdediging, stond flink te schutteren. We vroegen ons al af hoe ze zo'n slechte voetballer Ja(h)ri durfden te noemen.


- Frits - 22-01-2007

shew heeft ervaring en doet het prima. die valentijn kwam er in omdat dikkop en kellert ook nog is blessee waren / zijn


- Ekslem - 22-01-2007

Frits Wrote:shew heeft ervaring en doet het prima. die valentijn kwam er in omdat dikkop en kellert ook nog is blessee waren / zijn

Las net ook dat Booy hem zo wilde belonen voor zijn ontwikkeling. Van de amateurs, naar jong Utrecht waar ie het verdienstelijk doet. Shew Atjon lijkt me dus ook een zekerheidje!?


- waf - 22-01-2007

5 wedstrijden is het voorstel voor rankovic. :roll: bijna net zoveel als sneijder. :roll:


- Lamme Lennie - 22-01-2007

waf Wrote:5 wedstrijden is het voorstel voor rankovic. :roll: bijna net zoveel als sneijder. :roll:

Terechte straf, het wordt tijd dat ze de scheidsrechters eens wat meer inbescherming nemen. Laat dit een voorbeeld zijn. Ik ben alleen bang dat ze deze lijn niet lang door zullen trekken.


- EJR - 22-01-2007

Lamme Lennie Wrote:
waf Wrote:5 wedstrijden is het voorstel voor rankovic. :roll: bijna net zoveel als sneijder. :roll:

Terechte straf, het wordt tijd dat ze de scheidsrechters eens wat meer inbescherming nemen. Laat dit een voorbeeld zijn. Ik ben alleen bang dat ze deze lijn niet lang door zullen trekken.

Goed gezien. Deze lijn begint zoals gewoonlijk in Den Haag en stopt zodra ie de stadsgrens over is.

Misschien kan de KNJB ADO gewoon op de onder curatele lijst zetten en uit de competitie nemen. Is toch veel makkelijker dan zo het hele seizoen pesten via de scheidsrechters en tuchtcommissie? Puke


- Peter - 22-01-2007

Lamme Lennie Wrote:
waf Wrote:5 wedstrijden is het voorstel voor rankovic. :roll: bijna net zoveel als sneijder. :roll:

Terechte straf, het wordt tijd dat ze de scheidsrechters eens wat meer inbescherming nemen. Laat dit een voorbeeld zijn. Ik ben alleen bang dat ze deze lijn niet lang door zullen trekken.

Als het een speler van ajax overkomt spreken alle media schande en schaft de KNVB die regeling weer af, tot die tijd zitten we ermee opgescheept, let maar op. Nu is het 'maar' Rankovic en is er weinig aandacht dus zal de regel wel blijven.


- Aukinho - 22-01-2007

mwah, wat sneijder en rankovic deden kan allebei niet, of je hem nou met worden of met je lichaam (zonder echt agressief te worden) intimideert. beide een gelijke straf is dus wel logisch naar mijn mening.

ik had jullie nog wel eens willen horen als sneijder tegen blom op was gaan rijden..


- Peter - 22-01-2007

Aukinho Wrote:mwah, wat sneijder en rankovic deden kan allebei niet, of je hem nou met worden of met je lichaam (zonder echt agressief te worden) intimideert. beide een gelijke straf is dus wel logisch naar mijn mening.

ik had jullie nog wel eens willen horen als sneijder tegen blom op was gaan rijden..

Dan was hij er met een voorwaardelijke straf afgekomen waarschijnlijk. :p Als Rankovic nou op schandalige wijze iets deed tegen de scheids ok, maar dit is wel erg zwaar. Geef die jongen 1 of 2 potjes schorsing, dan is de boodschap net zo duidelijk als nu met 5 wedstrijden. Puke


- Matador! - 22-01-2007

Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
waf Wrote:5 wedstrijden is het voorstel voor rankovic. :roll: bijna net zoveel als sneijder. :roll:

Terechte straf, het wordt tijd dat ze de scheidsrechters eens wat meer inbescherming nemen. Laat dit een voorbeeld zijn. Ik ben alleen bang dat ze deze lijn niet lang door zullen trekken.

Als het een speler van ajax overkomt spreken alle media schande en schaft de KNVB die regeling weer af, tot die tijd zitten we ermee opgescheept, let maar op. Nu is het 'maar' Rankovic en is er weinig aandacht dus zal de regel wel blijven.

Calimero Je vergeet te zeggen dat wanneer het PSV overkomt, de KNVB weer anti-PSV is.


- Peter - 22-01-2007

Matador! Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
waf Wrote:5 wedstrijden is het voorstel voor rankovic. :roll: bijna net zoveel als sneijder. :roll:

Terechte straf, het wordt tijd dat ze de scheidsrechters eens wat meer inbescherming nemen. Laat dit een voorbeeld zijn. Ik ben alleen bang dat ze deze lijn niet lang door zullen trekken.

Als het een speler van ajax overkomt spreken alle media schande en schaft de KNVB die regeling weer af, tot die tijd zitten we ermee opgescheept, let maar op. Nu is het 'maar' Rankovic en is er weinig aandacht dus zal de regel wel blijven.

Calimero Je vergeet te zeggen dat wanneer het PSV overkomt, de KNVB weer anti-PSV is.

PSV'ers doen dat soort dingen niet. Refereer je met die calimero nog steeds aan 1995?


- Aukinho - 22-01-2007

Peter Wrote:
Aukinho Wrote:mwah, wat sneijder en rankovic deden kan allebei niet, of je hem nou met worden of met je lichaam (zonder echt agressief te worden) intimideert. beide een gelijke straf is dus wel logisch naar mijn mening.

ik had jullie nog wel eens willen horen als sneijder tegen blom op was gaan rijden..

Dan was hij er met een voorwaardelijke straf afgekomen waarschijnlijk. :p Als Rankovic nou op schandalige wijze iets deed tegen de scheids ok, maar dit is wel erg zwaar. Geef die jongen 1 of 2 potjes schorsing, dan is de boodschap net zo duidelijk als nu met 5 wedstrijden. Puke

Ik vond dit niet minder schandalig dan de woorden van Sneijder. Beide dingen gebeuren vaak zat buiten de professionele voetbalvelden, maar daar binnen is het logisch dat het zwaar wordt gestraft.

En ik denk dat Sneijder ook gewoon 5 wedstrijden had gekregen. Vergeet niet dat (een deel van) jullie net zo (zo niet veel meer) subjectief is dan de media/knvb is/zou zijn.


- waf - 22-01-2007

Lamme Lennie Wrote:
waf Wrote:5 wedstrijden is het voorstel voor rankovic. :roll: bijna net zoveel als sneijder. :roll:

Terechte straf, het wordt tijd dat ze de scheidsrechters eens wat meer inbescherming nemen. Laat dit een voorbeeld zijn. Ik ben alleen bang dat ze deze lijn niet lang door zullen trekken.

ik vind net als ejr dat je wel moet uitleggen waarom deze lijn pas nu getrokken moet worden en niet toen sneijder een grote muil had. let wel, ik vind de straf van sneijder niet verkeerd, maar dan moet je nu niet opeens veel zwaarder gaan straffen.

net zoals van wonderen die ooit eens geel kreeg voor geel vragen. op zich terecht, dat was de nieuwe lijn, maar daarna is er nooit meer een kaart voor getrokken (hoewel ik het ook minder vaak zie gebeuren)


- waf - 22-01-2007

Aukinho Wrote:mwah, wat sneijder en rankovic deden kan allebei niet, of je hem nou met worden of met je lichaam (zonder echt agressief te worden) intimideert. beide een gelijke straf is dus wel logisch naar mijn mening.

ik had jullie nog wel eens willen horen als sneijder tegen blom op was gaan rijden..

je vindt dat ze gelijke straffen verdienen? dan vind je het toch ook raar dat sneijder 2 wedstrijden krijgt en rankovic 5? :|


- Aukinho - 22-01-2007

waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
waf Wrote:5 wedstrijden is het voorstel voor rankovic. :roll: bijna net zoveel als sneijder. :roll:

Terechte straf, het wordt tijd dat ze de scheidsrechters eens wat meer inbescherming nemen. Laat dit een voorbeeld zijn. Ik ben alleen bang dat ze deze lijn niet lang door zullen trekken.

ik vind net als ejr dat je wel moet uitleggen waarom deze lijn pas nu getrokken moet worden en niet toen sneijder een grote muil had. let wel, ik vind de straf van sneijder niet verkeerd, maar dan moet je nu niet opeens veel zwaarder gaan straffen.

oeps, bedenk me nu pas dat sneijder maar 2 of 3 ipv 5 wedstrijden heeft gekregen. haalde het even door de war met perez.

in dat geval is het inderdaad bedenkelijk dat rankovic meer krijgt


- Aukinho - 22-01-2007

waf Wrote:
Aukinho Wrote:mwah, wat sneijder en rankovic deden kan allebei niet, of je hem nou met worden of met je lichaam (zonder echt agressief te worden) intimideert. beide een gelijke straf is dus wel logisch naar mijn mening.

ik had jullie nog wel eens willen horen als sneijder tegen blom op was gaan rijden..

je vindt dat ze gelijke straffen verdienen? dan vind je het toch ook raar dat sneijder 2 wedstrijden krijgt en rankovic 5? :|

klopt, daar kwam ik dus pas net achter, dus beschouw mijn eerste berichten hierover maar als niet gepost :oops:


- Ekslem - 23-01-2007

Hele achterhoede is dus een twijfel bij Utreg (behalve Vorm)

Quote:FC Utrecht: vier afwezigen, drie twijfelgevallen
23 januari 2007


FC Utrecht-trainer Foeke Booy moet voor de bekerwedstrijd tegen RBC Roosendaal flink improviseren. De oefenmeester mist minimaal vier en maximaal zeven spelers tegen de huidige nummer twee van de Jupiler League. Keller, Schut, Braafheid en Van der Gun ontbreken in ieder geval, terwijl achter de namen van Dickoh, Cornelisse en Shew Atjon een vraagteken staat.


De technische staf van FC Utrecht zal pas op het laatste moment, woensdagochtend, beslissen of de drie twijfelgevallen deel uit maken van de selectie. De ploeg zal in ieder geval geen spelers gaan sparen, omdat het het bekertoernooi zeer serieus neemt. "Er is ons alles aan gelegen om woensdag in de sterkste opstelling te spelen", zegt assistent-trainer John van Loen op de website van de Domstedelingen. "Dit is een heel belangrijke wedstrijd voor ons. We willen in de volgende ronde komen. Daar moet alles voor wijken."

De thuiswedstrijd tegen RBC Roosendaal lijkt een haalbare opgave voor FC Utrecht, maar de ploeg is gewaarschuwd. Vorig seizoen was het immers ook een ploeg uit de Jupiler League, VVV Venlo, die de Utrechters in de Galgenwaard uit het bekertoernooi kegelde. "Bekerwedstrijden zijn wedstrijden op zich. Zij hebben niets te verliezen. Van de uitschakeling tegen VVV vorig seizoen hebben we wel geleerd dat je geen enkele tegenstander moet onderschatten."



- Kleine Jan - 23-01-2007

Dan is meneer Pieterse toch een goedkope optie...


- Ekslem - 23-01-2007

Kleine Jan Wrote:Dan is meneer Pieterse toch een goedkope optie...

En wat als Keller, Dickoh en broerse toch allemaal fit blijken te zijn?


- Kleine Jan - 23-01-2007

Ekslem Wrote:
Kleine Jan Wrote:Dan is meneer Pieterse toch een goedkope optie...

En wat als Keller, Dickoh en broerse toch allemaal fit blijken te zijn?

En wat als Utrecht opeens Roberto Carlos, Maldini en Terry aantrekt?


- Tripplexxx - 23-01-2007

Ingeklapte long Collen na medische fout

23/1/2007 19:26

Feyenoorder Pieter Collen ligt tot zeker eind deze week in het ziekenhuis met een ingeklapte long, die het resultaat is van een medische misser.
Collen ging vorige week naar het Rotterdamse ziekenhuis Ikazia voor een operatie aan een gebroken ringvinger. Het werd een ingreep met vervelende gevolgen: de Belgische verdediger ligt in het ziekenhuis met een ingeklapte long.

Aanvankelijk ging Collen gewoon naar huis na de operatie aan zijn vinger. Enkele dagen later hij keerde terug in het ziekenhuis, omdat hij last bleef houden van zijn longen. Na onderzoek bleek de Belg te maken te hebben met een ingeklapte long.

Bij het verdoven voor de vingeroperatie was het misgegaan in het Rotterdamse ziekenhuis, waardoor er vocht in de longen kon komen. Woensdag wordt duidelijk hoe lang Collen nodig heeft om weer helemaal te herstellen.

:eeeek:


- Lamme Lennie - 23-01-2007

Quote:Donk in de basis; Arveladze, Koevermans geblesseerd
ALKMAAR- Ryan Donk start dinsdagavond in de basis tegen MVV. De verdediger speelt omdat Kew Jaliens en Gijs Luirink niet bij de selectie zitten vanwege de bekerwedstrijd van Jong AZ tegen Roda JC. Shota Arveladze en Danny Koevermans ontbreken ook vanwege blessures. Moussa Dembélé keert terug in de basiself van Louis van Gaal. Stijn Schaars zit op de bank.



WEDSTRIJDSTATISTIEKEN AZ-MVV

Opstelling AZ: Khalid Sinouh, Barry Opdam, Tim de Cler, Simon Cziommer, Maarten Martens, Ryan Donk, , Demy de Zeeuw, Grétar Steinsson, David Mendes da Silva, Julian Jenner.

Opstelling MVV: Serge van den Ban, Alexandre Bryssinck, Robert van Boxtel, Mark Luijpers, Sjoerd Winkens, Bernd Rauw, Ramon Voorn, Sven Lintjens, Harry Gommans, Drazen Brncic, Damien Miceli.


Hmmz, Koevermans en Arveladze dus twijfelachtig voor het weekend :|