The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



- Kleine Jan - 23-01-2007

wie staan er in de spits? Jenner en ....?


- Lamme Lennie - 23-01-2007

Dembele


- Kleine Jan - 23-01-2007

Lamme Lennie Wrote:Dembele

Ik zietuth


- Lamme Lennie - 23-01-2007

Van Halst zegt net dat AZ Koevermans en Arveladze spaart wegens lichte blessures :|


- Kleine Jan - 23-01-2007

Dan zullen ze er dit weekend toch wel weer bij zijn.. denk ik.. of niet... je weet het nooit..


- Lamme Lennie - 23-01-2007

Jij hebt een gouden pik, dus laat maar even weten of je Danny wel of niet neemt :razz:


- Hoef - 23-01-2007

Geen Penders én Zwaanswijk tegen Twente

23/1/2007 16:30

NAC Breda-trainer Ernie Brandts is er nog niet uit wie het verdedigingsduo gaan vormen nu zowel Rob Penders als Patrick Zwaanswijk woensdag tegen FC Twente ontbreekt.

'Het is niet anders', blijft Brandts rustig. 'We gaan het dus gewoon doen met de spelers die we hebben, klaar. Hoe we het gaan doen, weet ik nog niet. Zullen we het woensdag vroeg ook nog eens over hebben.'

Afgelopen zondag tegen Feyenoord nam Sander van Gessel waar voor Penders, die al langer aan de kant staat met een onderbeenblessure. Deze rol zal hij in het bekerduel met FC Twente ook vervullen. Voor de vacante plaats van Zwaanswijk komen Tamás Petö en Aykut Demir in aanmerking.

Het blessureleed blijft niet beperkt tot de twee verdedigers, van wie Zwaanswijk kampt met een voetblessure. Brian Pinas en Victor Sikora moeten woensdag eveneens verstek laten gaan.


- Peter - 24-01-2007

Ekslem Wrote:
Kleine Jan Wrote:Dan is meneer Pieterse toch een goedkope optie...

En wat als Keller, Dickoh en broerse toch allemaal fit blijken te zijn?

Broerse is toch juist de enige fitte?


- goa - 24-01-2007

Maar die ken nie foeballuh!


- Ekslem - 24-01-2007

Alleen Koevermans en Arveladze trainen donderdag

ALKMAAR- Het zal donderdagmiddag rustig zijn op het trainingsveld van AZ. Alleen Shota Arveladze en Danny Koevermans zullen een (herstel)training afwerken om op die manier op tijd fit te worden voor AZ-Sparta. Het spitsenduo ontbrak dinsdag tegen MVV vanwege lichte blessures. De rest van de selectie is donderdag vrij.

Worden we eigenlijk nog niets wijzer van....


- Treesong - 24-01-2007

Ekslem Wrote:Word ik eigenlijk nog niets wijzer van....

Zo ist beter


- Mukkus - 24-01-2007

Volgens goed geinformeerde Alkmaarse bronnen raakt Mendes da Silva om 18:55 uur geblesseerd......


- Peter - 24-01-2007

Mukkus Wrote:Volgens goed geinformeerde Alkmaarse bronnen raakt Mendes da Silva in het eerste uur 3x de paal om vervolgens met direct rood van het veld te gaan........



- Peter - 25-01-2007

Na Robin van Persie is Arsenal nog een aanvaller kwijt. Aliaksandr Hleb liep in het League Cup-duel met Tottenham van woensdag een hamstringblessure op die hem weleens lang aan de kant kan houden.
"Hleb heeft zijn hamstring verrekt, het ziet er niet zo best uit", vertelt Arsène Wenger op de site van Arsenal. De Wit-Rus viel in de tweede helft in, maar hield het maar 25 minuten vol. Hij werd vanwege de kwetsuur vervangen door Mathieu Flamini.

-
Tuurlijk zonde dat zulke spelers nu niet in Eindhoven aan het werk te zien zullen zijn, maar ik vind het toch goed nieuws. \Big Grin/


- Ekslem - 25-01-2007

Peter, kan dit niet gewoon op het internationale forum? Waar het overigens ook al gewoon staat!


- Hoef - 25-01-2007

Petertje wordt geil van berichten met woord psv durrin, vandaar


- Ekslem - 26-01-2007

Quote:Redan krijgt geen schorsing van KNVB
26 januari 2007


De KNVB zal Iwan Redan niet schorsen naar aanleiding van zijn wangedrag in de bekerwedstrijd tegen De Graafschap. De spits van Willem II deelde dinsdagavond een kopstoot uit aan zijn ploeggenoot Kristof Imschoot.


"Op de tv-beelden blijkt de actie niet ernstig genoeg voor een schikkingsvoorstel", aldus KNVB-woordvoerder Frank Huizinga in De Telegraaf. Redan werd opmerkelijk genoeg door de clubleiding van Willem II wel voor onbepaalde tijd op non-actief gezet.

Dat de KNVB de zaak verder laat rusten, is voor Willem II-voorzitter Hans Verbunt geen reden om Redan weer bij de selectie te halen. "Wij hebben het oog van Imschoot gezien en staan achter onze straf. Iwan mag voorlopig thuisblijven. Hij heeft ijsvrij."



- Ekslem - 29-01-2007

Wilkshire en de Ceulaer onder het mes.
Reiziger ook weer enkele weken out Hakkuh


- Peter - 29-01-2007

Gelukkig maar. Reiziger VS Jenner zou lachen gieren brullen zijn voor AZ-supporters.


- Ad Wim - 29-01-2007

Waarom speelde Reiziger eigenlijk? Da Costa was toch weer fit?
Zo nee, wie is dan de vervanger voor Reiziger? Lamey?


- goa - 29-01-2007

Costa op de bank


- Treesong - 29-01-2007

goa Wrote:Costa op de bank

Ik zit liever op de bank aan de Costa :8:


- Kezmania - 29-01-2007

goa Wrote:Costa op de bank

Als je Da Costa donderdag hebt zien spelen weet je waarom hij zondag op de bank zat. Nou deed Reiziger het niet veel beter, misschien dat Koeman het zaterdag met Alcides probeert


- Peter - 29-01-2007

Ad Wim Wrote:Waarom speelde Reiziger eigenlijk? Da Costa was toch weer fit?
Zo nee, wie is dan de vervanger voor Reiziger? Lamey?


Lamey.. :lol: Die komt misschien, heel misschien van de tribune af als Kromkamp, Alex, Salcido, da Costa en Alcides komende week net als Reiziger geblesseerd raken. :8:

Ik denk ook niet dat hij meteen Alcides in zo'n wedstrijd voor de leeuwen gooit. Kromkamp, Alex, Da Costa, Salcido lijkt me meest reëel.


- Aukinho - 29-01-2007

pfoe echt lastige ronde, zeker om verdedigers op te stellen. eigenlijk zie ik alleen nac en vitesse de 0 houden en evt heracles en/of willem II, maar die wedstrijd kan alle kanten op..

Budget: 0.85M
Zoetebier, Edwin (10.25M)

Zwaanswijk, Patrick (11.00M)
Heitinga, Johnny (18.85M)
Sansoni, Sébastien (10.05M)

Bakircioglu, Kennedy (15.40M)
Väyrynen, Mika (13.35M)
Aissati, Ismail (11.00M)
Sneijder, Wesley © (18.20M)
Moreno Freire, Iderlindo (4.60M)

Lazovic, Danko (13.60M)
Farfán, Jefferson (20.85M)

ik ben ook benieuwd naar de opstelling van PSV, iemand die daar ideeen over heeft? Weer een vier mans middenveld en kluivert op de bank?


- Kleine Jan - 29-01-2007

Aukinho Wrote:pfoe echt lastige ronde, zeker om verdedigers op te stellen. eigenlijk zie ik alleen nac en vitesse de 0 houden en evt heracles en/of willem II, maar die wedstrijd kan alle kanten op..

Budget: 0.85M
Zoetebier, Edwin (10.25M)

Zwaanswijk, Patrick (11.00M)
Heitinga, Johnny (18.85M)
Sansoni, Sébastien (10.05M)

Bakircioglu, Kennedy (15.40M)
Väyrynen, Mika (13.35M)
Aissati, Ismail (11.00M)
Sneijder, Wesley © (18.20M)
Moreno Freire, Iderlindo (4.60M)

Lazovic, Danko (13.60M)
Farfán, Jefferson (20.85M)

ik ben ook benieuwd naar de opstelling van PSV, iemand die daar ideeen over heeft? Weer een vier mans middenveld en kluivert op de bank?

Kan dit niet in het teams-topic?


- Aukinho - 29-01-2007

:oops:

ik dacht ik hem daar had geplaatst..


- Vret Mien Gras - 29-01-2007

Luke Wilkshire ondergaat woensdag een kijkoperatie. Na een MRI-scan was nog niet duidelijk wat Luke mankeert. Een kijkoperatie is dus noodzakelijk. Waarschijnlijk heeft hij een zware knieblessure :cry:

Oh ja, die tering Tininho!


- Matador! - 29-01-2007

Vret Mien Gras Wrote:Luke Wilkshire ondergaat woensdag een kijkoperatie. Na een MRI-scan was nog niet duidelijk wat Luke mankeert. Een kijkoperatie is dus noodzakelijk. Waarschijnlijk heeft hij een zware knieblessure :cry:

Oh ja, die tering Tininho!

Net goed voor die malloot. Had-ie nog tegoed van vlak voor het WK in de wedstrijd tegen NL. Overigens raakte er toen niemand geblesseerd, maar het waren wel overtredingen van dezelfde soort.


- Vret Mien Gras - 29-01-2007

Matador! Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Luke Wilkshire ondergaat woensdag een kijkoperatie. Na een MRI-scan was nog niet duidelijk wat Luke mankeert. Een kijkoperatie is dus noodzakelijk. Waarschijnlijk heeft hij een zware knieblessure :cry:

Oh ja, die tering Tininho!

Net goed voor die malloot. Had-ie nog tegoed van vlak voor het WK in de wedstrijd tegen NL. Overigens raakte er toen niemand geblesseerd, maar het waren wel overtredingen van dezelfde soort.

Leuk dat jij mensen een zware blessure gunt omdat ze zelf hard het duel ingaan........
Nu noem jij Wilkshire een malloot, ik denk dat jij hier de malloot bent, MALLOOT!