The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



- waf - 29-01-2007

Vret Mien Gras Wrote:
Matador! Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Luke Wilkshire ondergaat woensdag een kijkoperatie. Na een MRI-scan was nog niet duidelijk wat Luke mankeert. Een kijkoperatie is dus noodzakelijk. Waarschijnlijk heeft hij een zware knieblessure :cry:

Oh ja, die tering Tininho!

Net goed voor die malloot. Had-ie nog tegoed van vlak voor het WK in de wedstrijd tegen NL. Overigens raakte er toen niemand geblesseerd, maar het waren wel overtredingen van dezelfde soort.

Leuk dat jij mensen een zware blessure gunt omdat ze zelf hard het duel ingaan........
Nu noem jij Wilkshire een malloot, ik denk dat jij hier de malloot bent, MALLOOT!

je moet hem eens horen als een ajakkessied een blessure toegewenst krijgt.... :roll:


- Matador! - 29-01-2007

Vret Mien Gras Wrote:
Matador! Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Luke Wilkshire ondergaat woensdag een kijkoperatie. Na een MRI-scan was nog niet duidelijk wat Luke mankeert. Een kijkoperatie is dus noodzakelijk. Waarschijnlijk heeft hij een zware knieblessure :cry:

Oh ja, die tering Tininho!

Net goed voor die malloot. Had-ie nog tegoed van vlak voor het WK in de wedstrijd tegen NL. Overigens raakte er toen niemand geblesseerd, maar het waren wel overtredingen van dezelfde soort.

Leuk dat jij mensen een zware blessure gunt omdat ze zelf hard het duel ingaan........
Nu noem jij Wilkshire een malloot, ik denk dat jij hier de malloot bent, MALLOOT!

Ik zeg niet dat ik het hem gun, maar ik gun het hem wel eerder dan een ander, die niet van die schandalige overtredingen maakt. Vaak zie je dat het net goed gaat bij zulke overtredingen en nu gaat het bij hem dus mis. Aangezien hij zelf ook van deze overtredingen maakt (heb dit seizoen natuurlijk niet alles van Twente gezien, maar wel wat wedstrijden en natuurlijk NL-Australie), vind ik het minder erg dan wanneer het een ander overkomt. Ik zou er ook niet rouwig om zijn wanneer bijv. Materazzi eens een rotschop krijgt.


- Ekslem - 30-01-2007

Materazzi werd afgelopen weekend neergekopt :razz:


- Flixieluv - 30-01-2007

Matador! Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Matador! Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Luke Wilkshire ondergaat woensdag een kijkoperatie. Na een MRI-scan was nog niet duidelijk wat Luke mankeert. Een kijkoperatie is dus noodzakelijk. Waarschijnlijk heeft hij een zware knieblessure :cry:

Oh ja, die tering Tininho!

Net goed voor die malloot. Had-ie nog tegoed van vlak voor het WK in de wedstrijd tegen NL. Overigens raakte er toen niemand geblesseerd, maar het waren wel overtredingen van dezelfde soort.

Leuk dat jij mensen een zware blessure gunt omdat ze zelf hard het duel ingaan........
Nu noem jij Wilkshire een malloot, ik denk dat jij hier de malloot bent, MALLOOT!

Ik zeg niet dat ik het hem gun, maar ik gun het hem wel eerder dan een ander, die niet van die schandalige overtredingen maakt. Vaak zie je dat het net goed gaat bij zulke overtredingen en nu gaat het bij hem dus mis. Aangezien hij zelf ook van deze overtredingen maakt (heb dit seizoen natuurlijk niet alles van Twente gezien, maar wel wat wedstrijden en natuurlijk NL-Australie), vind ik het minder erg dan wanneer het een ander overkomt. Ik zou er ook niet rouwig om zijn wanneer bijv. Materazzi eens een rotschop krijgt.

Nee, inderdaad, dat zeg je niet... :roll:


- Matador! - 30-01-2007

Het ging meer om een algemene opmerking dan om hem persoonlijk. Het staat er een beetje raar, dat ben ik met je eens.


- Vret Mien Gras - 30-01-2007

EJR, hoe is het met Zwinkels zijn blessure?
Gaat hij keepen of Wagenaar?


- Vret Mien Gras - 31-01-2007

Matador! Wrote:Het ging meer om een algemene opmerking dan om hem persoonlijk. Het staat er een beetje raar, dat ben ik met je eens.

Gelukkig lees ik net dat de blessure wel meevalt, hij verwacht na drie weken weer te kunnen voetballen.
Vindt je dat niet jammer Matador, je had zeker liever einde seizoen gelezen ofniet soms?


- Lamme Lennie - 01-02-2007

Quote:Ali Boussaboun kent geen goede start bij FC Utrecht. Gisteren zette de aanvaller al grieperig zijn handtekening onder de overeenkomst die hem aan de club uit de Domstad verbindt, vandaag bleek hij te ziek om met het team van Foeke Booy mee te trainen. Ook de bijbehorende perspresentatie kon geen doorgang vinden. Het is nog onzeker of de oud-Feyenoorder zondag tegen ADO Den Haag in actie kan komen om zijn debuut te maken.



- Ricochan - 01-02-2007

Lamme Lennie Wrote:
Quote:Ali Boussaboun kent geen goede start bij FC Utrecht. Gisteren zette de aanvaller al grieperig zijn handtekening onder de overeenkomst die hem aan de club uit de Domstad verbindt, vandaag bleek hij te ziek om met het team van Foeke Booy mee te trainen. Ook de bijbehorende perspresentatie kon geen doorgang vinden. Het is nog onzeker of de oud-ADO speler zondag tegen ADO Den Haag in actie kan komen om zijn debuut te maken.



- goa - 02-02-2007

Nicky Hofs 3 maanden OUT na meniscusoperatie Icon_evil


- Ricochan - 06-02-2007

Emanuelson en Heitinga haken af bij Oranje


ZEIST - John Heitinga doet woensdag niet mee in de vriendschappelijke interland tussen Oranje en Rusland. De verdediger van Ajax meldde zich maandag wel in het spelershotel in Amsterdam, maar na onderzoek door de medische staf van het Nederlands elftal ging hij weer naar huis. Heitinga heeft te veel last van een bovenbeenblessure, die hij zondag in de met 4-1 gewonnen wedstrijd tegen Feyenoord opliep.

John Heitinga is er tegen Rusland niet bij wegens eens blessure.

Eerder op maandag haakte ook Urby Emanuelson al af. De ploeggenoot van Heitinga heeft een knieblessure. Bondscoach Marco van Basten roept voor beide spelers geen vervanger op. De selectie telt nu nog achttien


- Ekslem - 06-02-2007

Weet niet of dit consequenties heeft voor aankomend weekend.....

Kromkamp verlaat trainingskamp Oranje
06 februari 2007

Jan Kromkamp komt woensdagavond niet in actie voor het Nederlands elftal tegen Rusland. De rechtsback van PSV heeft het trainingskamp van Oranje wegens familieomstandigheden verlaten. Kromkamp zou tegen de Russen in de basis beginnen.

Later meer


- gittermaster - 06-02-2007

hmmm, maakt t weer lastig...
Zal Alcides speelminuten krijgen?


- Ekslem - 06-02-2007

gittermaster Wrote:hmmm, maakt t weer lastig...
Zal Alcides speelminuten krijgen?

Tsja Da Costa totaal niet in vorm en leverde veel ballen in tegen AZ en Alex is niet geheel fit. Ik ga er wel vanuit dat ie speelt...


- Bumme - 06-02-2007

Kromkamp speelt zondag gewoon hoor!
Komt zelfs misschien al weer terug bij oranje.....


- Kleine Jan - 06-02-2007

Die Kromkamp heeft wel vaak van die familieomstandigheden....


- Tripplexxx - 06-02-2007

Kleine Jan Wrote:Die Kromkamp heeft wel vaak van die familieomstandigheden....

Hij had nog wat grootouders en die gaan op een gegeven moment dood :|


- goa - 06-02-2007

Uit de categorie schorsingen: 10 maanden geeist tegen Hiddink :eeeek:


- Riekki - 06-02-2007

goa Wrote:Uit de categorie schorsingen: 10 maanden geeist tegen Hiddink :eeeek:

10 maanden cel wel te verstaan


- Tripplexxx - 06-02-2007

goa Wrote:Uit de categorie schorsingen: 10 maanden geeist tegen Hiddink :eeeek:

Het is nog maar een eis, maar het zou natuurlijk bizar zijn als hij echt de gevangenis in moet. OM schijnt redelijk sterk te staan dus dit verhaal is nog lang niet afgelopen. :|


- Riekki - 06-02-2007

Tripplexxx Wrote:
goa Wrote:Uit de categorie schorsingen: 10 maanden geeist tegen Hiddink :eeeek:

Het is nog maar een eis, maar het zou natuurlijk bizar zijn als hij echt de gevangenis in moet. OM schijnt redelijk sterk te staan dus dit verhaal is nog lang niet afgelopen. :|

Ik denk ook wel dat Hiddink een probleem heeft (voor zover ik kan beoordelen). Belastingontduiking van 1,4 miljoen is dan ook geen peuleschilletje. Dat is een halve Charisteas


- Peter - 06-02-2007

Wedden dat Kromkamp,Alex,Salcido,Alcides de PSV achterhoede wordt. =D>


- Ricochan - 07-02-2007

Peter Wrote:Wedden dat Kromkamp,Alex,Salcido,Alcides de PSV achterhoede wordt. =D>


wou je alweer geld verliezen :Big Grin


- waf - 07-02-2007

Tripplexxx Wrote:
goa Wrote:Uit de categorie schorsingen: 10 maanden geeist tegen Hiddink :eeeek:

Het is nog maar een eis, maar het zou natuurlijk bizar zijn als hij echt de gevangenis in moet. OM schijnt redelijk sterk te staan dus dit verhaal is nog lang niet afgelopen. :|

10 maanden cel zal het niet worden, maar het om staat idd sterk. vooral nu hiddink toegegeven heeft nooit in belgie geslapen te hebben..... :|

ik weet niet wat voor adviseurs hij heeft, maar dat is behoorlijk dom.


- Ekslem - 07-02-2007

waf Wrote:
Tripplexxx Wrote:
goa Wrote:Uit de categorie schorsingen: 10 maanden geeist tegen Hiddink :eeeek:

Het is nog maar een eis, maar het zou natuurlijk bizar zijn als hij echt de gevangenis in moet. OM schijnt redelijk sterk te staan dus dit verhaal is nog lang niet afgelopen. :|

10 maanden cel zal het niet worden, maar het om staat idd sterk. vooral nu hiddink toegegeven heeft nooit in belgie geslapen te hebben..... :|

ik weet niet wat voor adviseurs hij heeft, maar dat is behoorlijk dom.

Ik neem aan ook van den Boomen advocaten die daarnaast zijn administratie deden.... (van den Boomen Accountants dan)


- Ricochan - 07-02-2007

Aangezien ze bijv. kluivert (maar ook andere bekende nederlanders voor wat dan ook) ook nooit celstraf hebben gegeven zou het wel triest zijn als Guus wel een celstraf krijgt, maar misschien wel een voorwaardelijke en een boete van een paar miljoen...


- waf - 07-02-2007

Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Tripplexxx Wrote:
goa Wrote:Uit de categorie schorsingen: 10 maanden geeist tegen Hiddink :eeeek:

Het is nog maar een eis, maar het zou natuurlijk bizar zijn als hij echt de gevangenis in moet. OM schijnt redelijk sterk te staan dus dit verhaal is nog lang niet afgelopen. :|

10 maanden cel zal het niet worden, maar het om staat idd sterk. vooral nu hiddink toegegeven heeft nooit in belgie geslapen te hebben..... :|

ik weet niet wat voor adviseurs hij heeft, maar dat is behoorlijk dom.

Ik neem aan ook van den Boomen advocaten die daarnaast zijn administratie deden.... (van den Boomen Accountants dan)

misschien is hun advies in de wind geslagen, maar er niet daadwerkelijk wonen is dom, maar het vervolgens toegeven ook. :wink:


- Tripplexxx - 07-02-2007

waf Wrote:
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Tripplexxx Wrote:
goa Wrote:Uit de categorie schorsingen: 10 maanden geeist tegen Hiddink :eeeek:

Het is nog maar een eis, maar het zou natuurlijk bizar zijn als hij echt de gevangenis in moet. OM schijnt redelijk sterk te staan dus dit verhaal is nog lang niet afgelopen. :|

10 maanden cel zal het niet worden, maar het om staat idd sterk. vooral nu hiddink toegegeven heeft nooit in belgie geslapen te hebben..... :|

ik weet niet wat voor adviseurs hij heeft, maar dat is behoorlijk dom.

Ik neem aan ook van den Boomen advocaten die daarnaast zijn administratie deden.... (van den Boomen Accountants dan)

misschien is hun advies in de wind geslagen, maar er niet daadwerkelijk wonen is dom, maar het vervolgens toegeven ook. :wink:

Was geen handige actie inderdaad. Waarschijnlijk dachten die advocaten dat hij op die manier zich kwetsbaar zou opstellen, maar je geeft het OM alleen maar een stok om mee te slaan.


- RR - 07-02-2007

Bumme Wrote:Kromkamp speelt zondag gewoon hoor!
Komt zelfs misschien al weer terug bij oranje.....

Ik zou er niet te hard op rekenen. Zou me niet verbazen iig.


- Hoef - 07-02-2007

7/2/2007 - Emanuelson enkele weken uit de roulatie? Heitinga kan zondag wel spelen
(Gepost door RvN)

Voetbal International meldt dat Urby Emanuelson waarschijnlijk enkele weken uit de roulatie is als gevolg van een verrekking van zijn knieband, die hij opliep in het duel tegen Feyenoord. Hij moest daar al de interland van het Nederlands elftal voor afzeggen.

John Heitinga is naar verwachting wel op tijd fit om zondag in actie te kunnen komen tegen ADO Den Haag. Ook hij moest vanwege een blessure afzeggen voor Oranje.