The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



- Ekslem - 08-02-2007

Ook Vermaelen haakt af....

Ogararu - Stam - Heitinga - ???
Lindenbergh misschien?

Quote:'Vermaelen enkele weken buiten strijd'

8/2/2007 8 :50

Thomas Vermaelen is geblesseerd uitgevallen tijdens de interland die hij met België afwerkte tegen Tsjechië. De verdediger van Ajax moest na 35 minuten naar de kant.
Hoewel de ernst van de blessure nog niet duidelijk is, zijn de eerste geluiden dat Vermaelen enkele weken nodig zal hebben om te herstellen. 'Een streep door de rekening', reageerde de Belgische bondscoach René Vandereycken op het uitvallen van de centrumverdediger.

Ook voor Ajax is de kwetsuur van Vermaelen een tegenvaller. De verdediger werd door coach Henk ten Cate twaalf keer opgenomen in zijn basiself en kwam zeven keer binnen de lijnen als invaller. Met de blessures van Urby Emanuelson, Zdenek Grygera en John Heitinga kennen de Amsterdammers al meer personele problemen in de defensie.



- Ricochan - 08-02-2007

heitinga is ook blessee...


HUP ADO !


- Ad Wim - 08-02-2007

Ach, het is ADO maar. Dan kan Lindenboom wel op linksback spelen. Desnoods geef je de jongelingen Anita en/of Slijngaard een kans.


- Ekslem - 08-02-2007

Ricochan Wrote:heitinga is ook blessee...


HUP ADO !

Een bericht voor het mijne staat dat ie weer fit is! :|


- Ricochan - 08-02-2007

Ekslem Wrote:
Ricochan Wrote:heitinga is ook blessee...


HUP ADO !

Een bericht voor het mijne staat dat ie weer fit is! :|

Maar in jouw stukje op deze pagina niet :x


- Mukkus - 08-02-2007

Ad Wim Wrote:Ach, het is ADO maar. Dan kan Lindenboom wel op linksback spelen. Desnoods geef je de jongelingen Anita en/of Slijngaard een kans.

Lekker op de hoogte van je clubbie, Ada Wilma.
Anita is een middenvelder en....
Slijngaard is verhuurd aan Groningen....trouwens hij heet 'Slijngard'.


- waf - 08-02-2007

slijmbaard? nooit van gehoord.

is snijder al geschorst?


- Ad Wim - 08-02-2007

Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:Ach, het is ADO maar. Dan kan Lindenboom wel op linksback spelen. Desnoods geef je de jongelingen Anita en/of Slijngaard een kans.

Lekker op de hoogte van je clubbie, Ada Wilma.
Anita is een middenvelder en....
Slijngaard is verhuurd aan Groningen....trouwens hij heet 'Slijngard'.
Slijngard had ik even gemist.
Anita kan prima in de verdedging spelen, volgens mij is hij dat ook van origine. Timisela is ook een optie.


- Bocaloca - 08-02-2007

gewoon 3-4-3 tegen Adaaaauuu


- Ad Wim - 08-02-2007

Nu je het zegt ja, dat zal het wel worden. Maar dan moet je alsnog met Lindenboom gaan spelen. Maar ja, het is maar Ado. De 0 zullen ze wel niet houden, maar met het middenveld en de aanval in vorm verwacht ik wel een 1-3.


- Frits - 08-02-2007

Emanuelson out, Heitinga herstelt voorspoedig PDF Afdrukken E-mail
Urby Emanuelson zal waarschijnlijk enige weken uit de roulatie zijn als gevolgd van een verrekking van een band in zijn knie. De blessure liep hij op tijdens de Klassieker tegen Feyenoord en daardoor moest hij oranje deze week ook al afzeggen.

John Heitinga herstelt voorspoedig en zal naar verwachting aanstaande zondag zijn opwachting kunnen maken tegen ADO Den Haag.



kut man, had niet op zitten letten, maar gelukkig speelt ie zondag gewoon weer Smile


- Vret Mien Gras - 08-02-2007

Patrick van Diemen en Benjamin de Ceulaer hebben vandaag de groepstraining hervat. Ook Pius Ikedia en Dustley Mulder trainden weer met de groep mee.

Na de hamstringblessure van Van Diemen en de knieblessure van De Ceulaer, sloten de twee spelers vandaag weer bij de groep aan. Dustley Mulder had na de wedstrijd tegen NAC Breda last van een lichte hamstringblessure, maar trainde weer met de groep mee. Ook Pius Ikedia, die in de trainingswedstrijd tegen VVV uitviel met een lichte enkelblessure, was er vandaag weer bij.

Ivan Vicelich en Robert Fuchs hopen volgende week de aansluiting naar de groep te kunnen maken. Voor Frank van Mosselveld is dat nog niet haalbaar, hij herstelt nog van zijn meniscusoperatie.


- Peter - 10-02-2007

Zware blessure voor Luigi Bruins
Feyenoord's nieuwe aanwinst Luigi Bruins heeft een, op het oog, zware blessure opgelopen in het verloren duel van Excelsior tegen FC Groningen. Hoe zwaar de blessure aan zijn enkel is, is momenteel nog onbekend. Door diverse media wordt echter al gespeculeerd dat Bruins de rest van het seizoen niet meer in actie kan komen.


- FC Petr - 10-02-2007

Deze heb ik in enkele teams voorbij zien komen.

Oper niet inzetbaar tegen NEC

Door: Cas Broxterman
Andres Oper moet het belangrijke duel tussen Roda JC en NEC aan zich voorbij laten gaan. De Hongaarse spits van Roda moet toekijken met een lichte blessure, die hij deze week bij de nationale selectie van Estland opliep.
Door het wegvallen van Oper, die dit seizoen al vijf maal het net vond, bestaat de voorhoede van Roda hoogstwaarschijnlijk uit middenvelder Adil Ramzi, Dieter van Tornhout en Sekou Cissé.

Ook NEC kan niet over haar scherpschutter beschikken, zo werd vrijdag al bekend. Romano Denneboom kampt namelijk met ziekte en zal zo goed als zeker niet aantreden tegen de ploeg uit Kerkrade


- Kleine Jan - 10-02-2007

Das dus goed nieuws voor de managers met Adil


- goa - 10-02-2007

Oftewel 99% van de managers


- Kleine Jan - 10-02-2007

goa Wrote:Oftewel 99% van de managers

Je kan natuurlijk ook overdrijven...


- Kleine Jan - 10-02-2007

Oper speelt gewoon...


- Mukkus - 11-02-2007

Alves drie tot zes weken uit de roulatie
Door: Mike Boeschoten
10/02/2007 22:07

SC Heerenveen zal de komende tijd niet kunnen beschikken over Afonso Alves. De Braziliaanse spits ging in het duel met Vitesse ongelukkig onderuit en liep daardoor een opgerekte mediale knieband op. Voor de blessure staat drie tot zes weken.

Een heuse aderlating voor de ploeg van trainer Gertjan Verbeek. Alves is momenteel de topscorer van de Eredivisie met 22 goals.


- Kennedy - 11-02-2007

Alle ballen op N'Kufo :8:


- de nieuwe - 11-02-2007

En Sinouh weer geblesseerd uitgevallen. Interessant voor CM : Waterman (10,50M).
Goed excuus voor van Gaal om het de komende tijd eens met Waterman te gaan proberen :razz:
Quote:AZ-doelman Khalid Sinouh heeft wederom een bovenbeenblessure opgelopen. De goalie moest zich gisteravond in het competitieduel tegen Willem II (2-0 winst) voortijdig laten vervangen.

"Toen ik wilde uittrappen, voelde ik een messteek in mijn bovenbeen. Uit voorzorg heb ik besloten om eruit te gaan." zo sprak een teleurgestelde Sinouh na afloop.

Eerder dit seizoen werd de ex-doelman van RKC Waalwijk ook al getroffen door een bovenbeenblessure. Toen moest hij zich voortijdig laten wisselen in het UEFA Cup-duel tegen Slovan Liberec.

Komende maandag moet de ernst van Sinouh's nieuwe blessure duidelijk worden. Dan ondergaat de goalie een MRI-scan.



- Ad Wim - 11-02-2007

Schrijf Tininho maar vast op voor 3 wedstrijden schorsing.


- Mukkus - 11-02-2007

de nieuwe Wrote:"Toen ik wilde uittrappen, voelde ik een messteek in mijn bovenbeen. Uit voorzorg heb ik besloten om eruit te gaan." zo sprak een teleurgestelde Sinouh na afloop.

Tsja, het blijft een marokkaan....


- Ad Wim - 12-02-2007

Weet iemand al meer over de ernst van de blessure van Knalves?


- goa - 12-02-2007

Die ligt er een week of 3 uit begreep ik


- Ad Wim - 12-02-2007

Ik hoorde gisteren en Studio Voetbal een maand. Maar aangezien er vandaag een scan gemaakt zou worden...


- goa - 12-02-2007

....doet hij dit weekend in ieder geval niet mee.....


- R2D2 - 13-02-2007

Ad Wim Wrote:Weet iemand al meer over de ernst van de blessure van Knalves?
4 tot 6 weken!


- Lamme Lennie - 13-02-2007

Quote:De blessure van Khalid Sinouh blijkt ernstiger te zijn dan gedacht. Aanvankelijk werd gedacht dat de keeper van AZ alleen een dijbeenblessure had, maar uit onderzoek is gebleken dat er ook nog sprake is van schade aan de meniscus, zo meldt De Telegraaf.

'Om mijn knie te ontlasten, heb ik waarschijnlijk geforceerd gelopen en de spieren in mijn bovenbeen beschadigd,' vertelt Sinouh. 'Ik ben niet twee, maar als het tegenzit wel zes weken uitgeschakeld.'



- FC Petr - 21-02-2007

Vitesse zes weken zonder Janssen

21 februari 2007, 19:40 uur
Theo Janssen is de komende zes weken uit de roulatie. Woensdag bleek uit een MRI-scan dat de buitenmeniscus in zijn linkerknie beschadigd is en donderdag moet de Vitesse-middenvelder onder het mes. "Hopelijk ben ik er aan het eind van het seizoen weer bij en kan ik de play-offs spelen als we die halen", aldus Janssen tegen Omroep Gelderland.

Janssen liep de blessure op in de aanloop naar de competitiewedstrijd thuis tegen Roda JC van afgelopen weekend (0-0). Hij speelde niet mee en meldde zich maandag in het ziekenhuis. "Al met al is het wel een rampseizoen voor mij", aldus de linksbenige middenvelder. "Ik heb veel te weinig gespeeld, eerst die hamstringblessure, toen die schorsing en nu die knie weer.