The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



- Peter - 20-09-2005

Ik bedoelde iig Lucius als RB idd, we beginnen een opstelling toch altijd met de rb links?

Lucius rb natuurlijk, of lamey natuurlijk, of toch gewoon ooijer en dan addo centraal, maar dat is logisch!


- Gerben Zonderland - 20-09-2005

Peter Wrote:Ik bedoelde iig Lucius als RB idd, we beginnen een opstelling toch altijd met de rb links?

Lucius rb natuurlijk, of lamey natuurlijk, of toch gewoon ooijer en dan addo centraal, maar dat is logisch!

Natuurlijk! Das inderdaad logisch! :lol: En wie dan LB? :roll:


- EJR - 20-09-2005

PSV speelt met een Peppie en Kokkie verdediging! Ik begrijp niet dat jullie je nog druk maken om welke verdediger er speelt! Stel gewoon geen verdedigers op! :wink:


- Balthazar - 20-09-2005

Er kan natuurlijk ook een jeugdspeler de kans krijgen


- Ricochan - 20-09-2005

EJR Wrote:PSV speelt met een Peppie en Kokkie verdediging! Ik begrijp niet dat jullie je nog druk maken om welke verdediger er speelt! Stel gewoon geen verdedigers op! :wink:


den haag speelt met rijaard, dat is nog veel erger, wat een eikel is dat zeg :x


- Treesong - 20-09-2005

Ricochan Wrote:
EJR Wrote:PSV speelt met een Peppie en Kokkie verdediging! Ik begrijp niet dat jullie je nog druk maken om welke verdediger er speelt! Stel gewoon geen verdedigers op! :wink:


den haag speelt met rijaard, dat is nog veel erger, wat een eikel is dat zeg :x

en Feijenoord speelt met östlund! Haha, da's net een viking!


- Mukkus - 20-09-2005

PSV speelt tegen RBC. Misschien spelen ze met maar drie verdedigers.....


- Peter - 20-09-2005

Ooijer en Lucius zijn iig zekerheidjes.


- Ricochan - 20-09-2005

Peter Wrote:Ooijer en Lucius zijn iig zekerheidjes.


zeker is alleen de dood.


- Winstonicus - 20-09-2005

Op voetbalzone:

AZ gaat niet akkoord met het schikkingsvoorstel dat de aanklager deed aan Denny Landzaat. De Alkmaarders vinden het voorstel van vier duel schorsing (waarvan een duel voorwaardelijk) veel te zwaar, gezien de correcte staat van dienst van Landzaat, die in zijn gehele rode kaart nog nooit een rode kaart kreeg.?


- Kleine Jan - 22-09-2005

Grygera ontbreekt zaterdag tegen Roda JC
Talpa meldt dat de Tsjech Grygera als gevolg van zijn liesblessure opgelopen in de eerste helft van het duel tegen ADO Den Haag de wedstrijd van aanstaande zaterdag tegen Roda JC aan zich voorbij zal moeten laten gaan. De verwachting is dat hij er dinsdag tegen Arsenal wel bij kan zijn.

:letitallout:


- Woutiknout - 22-09-2005

Kleine Jan Wrote:Grygera ontbreekt zaterdag tegen Roda JC

Watje!


- Keyzer - 22-09-2005

Nu Trabelsi en Babel nog... Die zijn ook veel gekozen... :lol:


- Ricochan - 22-09-2005

Kleine Jan Wrote:Grygera ontbreekt zaterdag tegen Roda JC
Talpa meldt dat de Tsjech Grygera als gevolg van zijn liesblessure opgelopen in de eerste helft van het duel tegen ADO Den Haag de wedstrijd van aanstaande zaterdag tegen Roda JC aan zich voorbij zal moeten laten gaan. De verwachting is dat hij er dinsdag tegen Arsenal wel bij kan zijn.

:letitallout:


God straft meteen jantje... met je leuke onderschrift.
:wink:


- Kleine Jan - 22-09-2005

Ricochan Wrote:God straft meteen jantje... met je leuke onderschrift.
:wink:

Voor straf laat ik hem nog een week staan!!! Icon_evil


- Ricochan - 22-09-2005

Kleine Jan Wrote:
Ricochan Wrote:God straft meteen jantje... met je leuke onderschrift.
:wink:

Voor straf laat ik hem nog een week staan!!! Icon_evil


\Big Grin/


- FC Wageningen - 22-09-2005

Kleine Jan Wrote:Grygera ontbreekt zaterdag tegen Roda JC
Talpa meldt dat de Tsjech Grygera als gevolg van zijn liesblessure opgelopen in de eerste helft van het duel tegen ADO Den Haag de wedstrijd van aanstaande zaterdag tegen Roda JC aan zich voorbij zal moeten laten gaan. De verwachting is dat hij er dinsdag tegen Arsenal wel bij kan zijn.

:letitallout:
:letitallout:
Leuk spel hè, competitiemanager?


- Riekki - 22-09-2005

Salomon Kalou ontbrak donderdagochtend op het trainingsveld. De Ivoriaan heeft last van een bovenbeenblessure die hij tijdens de trainingsessie van dinsdag opliep. Na een vrije dag op woensdag was Kalou niet fit genoeg om donderdag te trainen. Over zijn inzetbaarheid valt drie dagen voor het duel met FC Twente niets te zeggen. ‘We bekijken het van dag tot dag’, aldus clubarts Robbart van Linschoten.

Kalou kwam tot dusver in elke competitiewedstrijd in actie.


- Ricochan - 23-09-2005

Op een andere voetbalsite staat trouwens als kop dit;

Grygera mogelijk niet inzetbaar tegen Roda


Dus het is nog niet 100% zeker dat hij niet speelt, al willen ze natuurlijk geen risico nemen ivm de CL wedstrijd, dus het zou wel dom zijn als ze hem wel laten spelen.


- Ekslem - 23-09-2005

Als ze geen risico willen nemen met Grygera in de CL laten ze hem tegen Roda spelen in de hoop dat hij dinsdag niet fit is!


- Ricochan - 23-09-2005

Ekslem Wrote:Als ze geen risico willen nemen met Grygera in de CL laten ze hem tegen Roda spelen in de hoop dat hij dinsdag niet fit is!

Tegen ADO vond ik hem toch de beste speler tot het moment dat hij uitviel..


- Treesong - 23-09-2005

Nu nog even Stekelenburg op goal en ik loop al m'n minpunten mis! =D>


- Bocaloca - 23-09-2005

Tuchtcommissie straft Landzaat minder zwaar

23/9/2005 10:11

AZ hoeft het 'maar' twee duels te doen zonder aanvoerder Denny Landzaat. De tuchtcommissie van de KNVB vond de eis van de aanklager te zwaar.

AZ achtte de strafeis van de aanklager te zwaar. Het voorstel van een schorsing van vier wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk, werd afgewezen. Bij de behandeling van de zaak vond de Alkmaarse club gehoor bij de tuchtcommissie, die de straf afzwakte.

Landzaat kreeg voor zijn vergrijp in het duel met Vitesse een schorsing van drie duels, waarvan één voorwaardelijk. De middenvelder moet de wedstrijden tegen NAC Breda en NEC aan zich voorbij laten gaan.

Landzaat ging in de fout tijdens het uitduel van AZ met Vitesse. Bij een hoekschop plantte hij een knie in het been van Swerts. Scheidsrechter Jan Wegereef was het incident ontgaan, maar op televisiebeelden was Landzaats wangedrag goed te zien.


- Riekki - 25-09-2005

BLESSURE SERGINHO GREENE VALT MEE
De bovenbeenblessure die Serginho Greene in het duel met FC Twente opliep valt mee. De medische staf heeft goede hoop dat de verdediger donderdag weer inzetbaar is tegen UEFA Cup-tegenstander Rapid Boekarest. Greene kreeg tien minuten voor rust in het duel met Blaise N’Kufo een knietje in het bovenbeen en had er zoveel last van dat hij in de tweede helft niet meer terugkeerde in het team.

Karim Saidi verving Greene en toonde zich een waardige vervanger.


- Ricochan - 26-09-2005

waarom deed nelson wau niet mee, die speelt normaal altijd :|


- Kezmania - 26-09-2005

De blessureproblemen bij PSV zijn in de verdediging nog groter geworden. PSV-verdediger Michael Lamey heeft last van een buikwand-blessure. Het euvel is een reactie op de wedstrijd van zaterdag tegen RBC. Hij trainde vandaag niet mee. Bij PSV zijn de verdedigers Michael Reiziger en Michael Ball voor langere tijd geblesseerd. Bovendien is het niet zeker of Alex en Lamey op tijd fit zijn voor de Champions League - wedstrijd tegen Fenerbahce. PSV-trainer Guus Hiddink neemt nu als extra voorzorg ook de Australische verdediger Lindsay Wilson mee naar Turkije.


- Vret Mien Gras - 27-09-2005

Hoe zit het nu bij Ajax?
Ik was bijna een week op vakantie. Al die blessures en schorsingen!
Vermaelen????


- Bocaloca - 27-09-2005

Grygera is weer fit, heitinga heeft zn schorsing gehad, trabelsi doet zowiezo vanavond niet mee, sneijder en de jong twijfelgevallen voor het laatste kwartier( denk dat ze dit weekend meespelen)


- Vret Mien Gras - 27-09-2005

Bocaloca Wrote:Grygera is weer fit, heitinga heeft zn schorsing gehad, trabelsi doet zowiezo vanavond niet mee, sneijder en de jong twijfelgevallen voor het laatste kwartier( denk dat ze dit weekend meespelen)

Thanks man,
want ik denk dat Ajax gaat winnen :wink:


- Vret Mien Gras - 28-09-2005

Ik neem mijn woorden van de vorige post terug :razz:

Trouwens:
Goed nieuws in de aanloop naar Heracles-Twente, doelman Sander Boschker heeft in een interview met De Twentsche Courant Tubantia aangegeven wedstrijdfit te zijn voor aankomende zondag. Hij betwijfelt echter of het verstandig is om in deze derby aan te treden, aangezien hij nog geen wedstrijdritme heeft.

Niet dat Twente gaat winnen hoor maar met Boschker hebben ze meer kans....