The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



- Kleine Jan - 30-03-2007

Hij speelt wel... Van Gaal heeft een bloedhekel aan Sinouh.....


- Peter - 30-03-2007

Kleine Jan Wrote:Hij speelt wel... Van Gaal heeft een bloedhekel aan Sinouh.....

Nou.. Sinouh speelt tegen zijn oude club. En je weet wat de van Gaal logica is!


- Ekslem - 30-03-2007

Hij speelt wel, want KJ heeft hem in zijn team Hakkuh


- Ricochan - 30-03-2007

Peter Wrote:
Kleine Jan Wrote:Hij speelt wel... Van Gaal heeft een bloedhekel aan Sinouh.....

Nou.. Sinouh speelt tegen zijn oude club. En je weet wat de van Gaal logica is!


ja anders gaat het van die donk ook niet meer op :razz:


- Mukkus - 30-03-2007

Peter Wrote:
Kleine Jan Wrote:Hij speelt wel... Van Gaal heeft een bloedhekel aan Sinouh.....

Nou.. Sinouh speelt tegen zijn oude club. En je weet wat de van Gaal logica is!

Bij AZ-Heerenveen staat dus en Waterman en Sinouh op de goal!


- v.v. Boom - 30-03-2007

Ekslem Wrote:Hij speelt wel, want KJ heeft hem in zijn team Hakkuh
Ik heb dit weekend eindelijk een goede score, heb bijna hetzelfde team als KJ Icon_twisted


- Treesong - 30-03-2007

v.v. Boom Wrote:
Ekslem Wrote:Hij speelt wel, want KJ heeft hem in zijn team Hakkuh
Ik heb dit weekend eindelijk een goede score, heb bijna hetzelfde team als KJ Icon_twisted

Laat dit nu net het weekend zijn waarin Kleine Jan over de laatste zandkorrel van de woestijn struikelt :8:


- v.v. Boom - 30-03-2007

Tja het wordt tijd dat ik de weg naar boven vind, jij goede tips?


- Mukkus - 30-03-2007

v.v. Boom Wrote:Tja het wordt tijd dat ik de weg naar boven vind, jij goede tips?

Op dit forum assisteren wij niet bij zelfdoding.


- Bor de Wolf - 30-03-2007

Mukkus Wrote:
v.v. Boom Wrote:Tja het wordt tijd dat ik de weg naar boven vind, jij goede tips?

Op dit forum assisteren wij niet bij zelfdoding.

Bij sommige mensen zou ik toch graag assistentie willen verlenen.


- Kleine Jan - 30-03-2007

Treesong Wrote:
v.v. Boom Wrote:
Ekslem Wrote:Hij speelt wel, want KJ heeft hem in zijn team Hakkuh
Ik heb dit weekend eindelijk een goede score, heb bijna hetzelfde team als KJ Icon_twisted

Laat dit nu net het weekend zijn waarin Kleine Jan over de laatste zandkorrel van de woestijn struikelt :8:

Laten we Riekki als voorbeeld nemen voor de goeie scores aangezien hij al weken de nummer 1 plek bezet....

Mijn daling is al weken ingezet :x


- Treesong - 30-03-2007

Riekki moet natuurlijk wel winnen... da's goed voor de ranking Hakkuh


- FC Petr - 30-03-2007

Ekslem Wrote:Grygera ligt er 6 weken uit! Die heeft zijn laatste wedstrijd voor Ajax wrs gespeeld!

Wanneer mag ik nou eens een keer met een 11-tal starten. Sad


- Dre - 30-03-2007

Als je even wat op mijn rekening stort Wink


- Treesong - 30-03-2007

FC Petr Wrote:
Ekslem Wrote:Grygera ligt er 6 weken uit! Die heeft zijn laatste wedstrijd voor Ajax wrs gespeeld!

Wanneer mag ik nou eens een keer met een 11-tal starten. Sad

Als ik de naalden uit dit poppetje heb gehaald Hakkuh

[Image: voodoo2.jpg]


- Riekki - 30-03-2007

Treesong Wrote:Riekki moet natuurlijk wel winnen... da's goed voor de ranking Hakkuh

Dat gaat nog lastig worden na komend weekend. Two down in FC Riekki.
Dus ajax zal wel tegendoelpunt krijgen en willem II verliest.


- FC Petr - 30-03-2007

Treesong Wrote:
FC Petr Wrote:
Ekslem Wrote:Grygera ligt er 6 weken uit! Die heeft zijn laatste wedstrijd voor Ajax wrs gespeeld!

Wanneer mag ik nou eens een keer met een 11-tal starten. Sad

Als ik de naalden uit dit poppetje heb gehaald Hakkuh

[Image: voodoo2.jpg]

Vodun sloeber. :|


- Mukkus - 30-03-2007

Bor de Wolf Wrote:
Mukkus Wrote:
v.v. Boom Wrote:Tja het wordt tijd dat ik de weg naar boven vind, jij goede tips?

Op dit forum assisteren wij niet bij zelfdoding.

Bij sommige mensen zou ik toch graag assistentie willen verlenen.

Ik doe het ook weleens, maar je moet er natuurlijk niet mee te koop lopen....misschien is dit wel een stille.


- RR - 02-04-2007

Ajax voorlopig zonder Stam


AMSTERDAM - Trainer Henk ten Cate van Ajax kan voorlopig niet over Jaap Stam beschikken.

De aanvoerder is als gevolg van een hamstringblessure enkele weken uitgeschakeld.

Stam kreeg afgelopen zondag tijdens het door zijn ploeg gewonnen duel met Heracles (3-0) opnieuw last van de hamstring in zijn linkerbeen. De aanvoerder liet zich maandag uitgebreid onderzoeken. Hij moet voorlopig rust nemen.
De wedstrijden van komend weekeinde tegen RKC en een week later tegen NAC komen waarschijnlijk te vroeg voor Stam. Het is nu nog onduidelijk of de verdediger op tijd fit is voor de laatste duels van de reguliere competitie. Ajax ontvangt op 22 april Sparta en sluit een week later af bij Willem II.
De blessure van Stam is een grote tegenvaller voor Ajax. Trainer Ten Cate kan voorlopig ook niet over Zdenek Grygera beschikken. Thomas Vermaelen is wel dichtbij een terugkeer. Hij trainde maandag voor het eerst mee met de selectie.
(ANP)


- Peter - 02-04-2007

Mooi, kan Koeman het smoesje "wij missen nu eenmaal onze belangrijkste verdediger, wat een aderlating is" niet gebruiken als het misgaat.


- Tripplexxx - 02-04-2007

Peter Wrote:Mooi, kan Koeman het smoesje "wij missen nu eenmaal onze belangrijkste verdediger, wat een aderlating is" niet gebruiken als het misgaat.

Koeman?


- Peter - 02-04-2007

Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:Mooi, kan Koeman het smoesje "wij missen nu eenmaal onze belangrijkste verdediger, wat een aderlating is" niet gebruiken als het misgaat.

Koeman?

Je weet wel, die trainer van PSV, broertje van Erwin? Ik wil geen smoesjes horen als de titel nog verspeeld wordt. Dan moet hij eens bij zichzelf te raden gaan, met zijn "dit is geen ploeg die nog 4x gaat verliezen" in de winter. Daar heeft hij voorlopig gelijk in, maar 4x gewonnen is er na de winter ook nog niet eens terwijl dat nu toch echt 4x op rij moet gebeuren.


- Tripplexxx - 02-04-2007

Peter Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:Mooi, kan Koeman het smoesje "wij missen nu eenmaal onze belangrijkste verdediger, wat een aderlating is" niet gebruiken als het misgaat.

Koeman?

Je weet wel, die trainer van PSV, broertje van Erwin? Ik wil geen smoesjes horen als de titel nog verspeeld wordt. Dan moet hij eens bij zichzelf te raden gaan, met zijn "dit is geen ploeg die nog 4x gaat verliezen" in de winter. Daar heeft hij voorlopig gelijk in, maar 4x gewonnen is er na de winter ook nog niet eens terwijl dat nu toch echt 4x op rij moet gebeuren.

Is Koeman trainer van PSV?


- Ad Wim - 03-04-2007

RR Wrote:Ajax voorlopig zonder Stam


AMSTERDAM - Trainer Henk ten Cate van Ajax kan voorlopig niet over Jaap Stam beschikken.

De aanvoerder is als gevolg van een hamstringblessure enkele weken uitgeschakeld.

Stam kreeg afgelopen zondag tijdens het door zijn ploeg gewonnen duel met Heracles (3-0) opnieuw last van de hamstring in zijn linkerbeen. De aanvoerder liet zich maandag uitgebreid onderzoeken. Hij moet voorlopig rust nemen.
De wedstrijden van komend weekeinde tegen RKC en een week later tegen NAC komen waarschijnlijk te vroeg voor Stam. Het is nu nog onduidelijk of de verdediger op tijd fit is voor de laatste duels van de reguliere competitie. Ajax ontvangt op 22 april Sparta en sluit een week later af bij Willem II.
De blessure van Stam is een grote tegenvaller voor Ajax. Trainer Ten Cate kan voorlopig ook niet over Zdenek Grygera beschikken. Thomas Vermaelen is wel dichtbij een terugkeer. Hij trainde maandag voor het eerst mee met de selectie.
(ANP)
:cry:


- Mukkus - 03-04-2007

Peter Wrote:Mooi, kan Koeman het smoesje "wij missen nu eenmaal onze belangrijkste verdediger, wat een aderlating is" niet gebruiken als het misgaat.

SC Heerenveen wordt altijd gekscherend 'SC Alves' genoemd, PSV kunnen we nu dus ook wel omdopen tot 'ASV'...


- Peter - 03-04-2007

Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Mooi, kan Koeman het smoesje "wij missen nu eenmaal onze belangrijkste verdediger, wat een aderlating is" niet gebruiken als het misgaat.

SC Heerenveen wordt altijd gekscherend 'SC Alves' genoemd, PSV kunnen we nu dus ook wel omdopen tot 'ASV'...

Dat lijkt me idd een strak plan zodra Alves gecontracteerd is. :razz:


- Depor - 03-04-2007

Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Mooi, kan Koeman het smoesje "wij missen nu eenmaal onze belangrijkste verdediger, wat een aderlating is" niet gebruiken als het misgaat.

SC Heerenveen wordt altijd gekscherend 'SC Alves' genoemd, PSV kunnen we nu dus ook wel omdopen tot 'ASV'...

Dat lijkt me idd een strak plan zodra Alves gecontracteerd is. :razz:

Nu alleen die 20 miljoen nog


- Peter - 03-04-2007

Depor Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Mooi, kan Koeman het smoesje "wij missen nu eenmaal onze belangrijkste verdediger, wat een aderlating is" niet gebruiken als het misgaat.

SC Heerenveen wordt altijd gekscherend 'SC Alves' genoemd, PSV kunnen we nu dus ook wel omdopen tot 'ASV'...

Dat lijkt me idd een strak plan zodra Alves gecontracteerd is. :razz:

Nu alleen die 20 miljoen nog

Koné of Farfan voor 15 miljoen out, PSV heeft nog 5 miljoen over omdat ze afgelopen jaar bijna niks hebben uitgegeven aan spelers, Alves in. probleem is echter dat PSV niet 1 maar 5 a 6 voorhoedespelers wil kopen voor dat geld. :p


- Depor - 03-04-2007

Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Mooi, kan Koeman het smoesje "wij missen nu eenmaal onze belangrijkste verdediger, wat een aderlating is" niet gebruiken als het misgaat.

SC Heerenveen wordt altijd gekscherend 'SC Alves' genoemd, PSV kunnen we nu dus ook wel omdopen tot 'ASV'...

Dat lijkt me idd een strak plan zodra Alves gecontracteerd is. :razz:

Nu alleen die 20 miljoen nog

Koné of Farfan voor 15 miljoen out, PSV heeft nog 5 miljoen over omdat ze afgelopen jaar bijna niks hebben uitgegeven aan spelers, Alves in. probleem is echter dat PSV niet 1 maar 5 a 6 voorhoedespelers wil kopen voor dat geld. :p

Wel logies, ze moeten een wat bredere selectie halen, met wat pech gaan Alex en Cocu ook nog weg, dan word het echt lastig. Nu kon Hiddink met zijn beleid zoiets nog wel opvangen maar ik zie Koeman niet even goede vervangers voor Cocu en Alex halen.
Gisteren in VI had Derksen nog even uitgelegd waarom het mis ging met de Luque transfer...als het waar is dan is het wel heel erg knullig.
Luque naar Eindhoven halen om huizen te kijken terwijl de onderhandelingen nog bezig zijn :roll:


- AssyriskaFF - 03-04-2007

Heb het gisteren gemist (moest werken) maar waarom ging het dan mis met de transfer van Luque?