The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



- Kleine Jan - 12-09-2007

Quote:Blessure Berg vergroot problemen Groningen
Geschreven door Bart Kruyt op woensdag, 12 september om 15:58

Ron Jans zal behoorlijk moeten puzzelen om tot een fatsoenlijke aanvalslinie te komen. Marcus Berg heeft gisteravond tijdens zijn optreden met Jong Zweden een lichte hersenschudding opgelopen, zo meldt de officiële website van FC Groningen. Het is nog niet bekend wanneer de spits weer naar Nederland kan reizen.

Berg, die afgelopen speelronde nog goed was voor twee treffers tegen Ajax (2-2), begon gisteravond in de basis tegen Jong Duitsland. Lang duurde zijn optreden echter niet. Één minuut voor rust moest Berg duizelig het veld verlaten nadat hij in botsing was gekomen met een tegenstander. De wedstrijd tegen FC Utrecht (komende vrijdag) komt hoogstwaarschijnlijk te vroeg voor de aanvaller.

Dat is bijzonder slecht nieuws voor de Noorderlingen, die in Stefan Nijland nu slechts één fitte spits in de selectie hebben. Erik Nevland (knie) en Marnix Kolder (lies) herstellen van operaties, terwijl de meest recente aanwinst Tim Matavz ziek is geworden. Koen van der Laak is op de weg terug na een hersenschudding, maar hij heeft nog geen speelminuten gemaakt.


En die staat er bij SD nou net niet bij.....
:roll:


- Treesong - 12-09-2007

Ik ga die van Loo ook maar es uit m'n team halen :|


- Peter - 12-09-2007

Luque en Urzaiz nog geen hele wedstrijd

In Voetbal International liet Henk ten Cate weten dat Luque en Urzaiz nog niet klaar zijn voor een volledige wedstrijd van 90 minuten. "Ze zijn medisch gezien fit, maar conditioneel nog niet op volle kracht."

Maduro en Delorge niet tegen Heracles

Volgens Voetbal International komt het duel tegen Heracles te vroeg voor zowel Maduro als Delorge. Volgens VI kampt Maduro nog steeds met de naweeën van zijn hersenschudding. Vorige week deed hij wel alweer mee, maar haakte hij in de rust af.


- joep - 13-09-2007

Peter Wrote:Luque en Urzaiz nog geen hele wedstrijd

In Voetbal International liet Henk ten Cate weten dat Luque en Urzaiz nog niet klaar zijn voor een volledige wedstrijd van 90 minuten. "Ze zijn medisch gezien fit, maar conditioneel nog niet op volle kracht."

Maduro en Delorge niet tegen Heracles

Volgens Voetbal International komt het duel tegen Heracles te vroeg voor zowel Maduro als Delorge. Volgens VI kampt Maduro nog steeds met de naweeën van zijn geboorte. Vorige week deed hij wel alweer mee, maar haakte hij in de rust af.

:notfunny:


- de nieuwe - 13-09-2007

Kleine Jan Wrote:
Quote:Blessure Berg vergroot problemen Groningen
Geschreven door Bart Kruyt op woensdag, 12 september om 15:58

Ron Jans zal behoorlijk moeten puzzelen om tot een fatsoenlijke aanvalslinie te komen. Marcus Berg heeft gisteravond tijdens zijn optreden met Jong Zweden een lichte hersenschudding opgelopen, zo meldt de officiële website van FC Groningen. Het is nog niet bekend wanneer de spits weer naar Nederland kan reizen.

Berg, die afgelopen speelronde nog goed was voor twee treffers tegen Ajax (2-2), begon gisteravond in de basis tegen Jong Duitsland. Lang duurde zijn optreden echter niet. Één minuut voor rust moest Berg duizelig het veld verlaten nadat hij in botsing was gekomen met een tegenstander. De wedstrijd tegen FC Utrecht (komende vrijdag) komt hoogstwaarschijnlijk te vroeg voor de aanvaller.

Dat is bijzonder slecht nieuws voor de Noorderlingen, die in Stefan Nijland nu slechts één fitte spits in de selectie hebben. Erik Nevland (knie) en Marnix Kolder (lies) herstellen van operaties, terwijl de meest recente aanwinst Tim Matavz ziek is geworden. Koen van der Laak is op de weg terug na een hersenschudding, maar hij heeft nog geen speelminuten gemaakt.


En die staat er bij SD nou net niet bij.....
:roll:
Jawel, hoor.........


- Treesong - 13-09-2007

Ik ga toch maar voor Utreg


- Peter - 13-09-2007

Ik zie het nu ook. Helaas werkt je teampagina opslaan in je favorieten ook niet meer zo goed. Updates in de database enzo zie je pas als je de browser vernieuwt. Icon_evil


- Peter - 13-09-2007

Treesong Wrote:Ik ga toch maar voor Utreg

Gokken op een mindere subtopper die Groningen uit wint. Gok dan gewoon helemaal niet op de pot. Ben je nog steeds de grote winnaar als Groningen het niet red en als ze toch winnen heb je nog gewoon 11 man om punten te halen. :-k Of ben ik nu een onruststoker? Icon_twisted


- Treesong - 13-09-2007

Peter Wrote:
Treesong Wrote:Ik ga toch maar voor Utreg

Gokken op een mindere subtopper die Groningen uit wint. Gok dan gewoon helemaal niet op de pot. Ben je nog steeds de grote winnaar als Groningen het niet red en als ze toch winnen heb je nog gewoon 11 man om punten te halen. :-k Of ben ik nu een onruststoker? Icon_twisted

Zo'n indruk heeft Grun nog niet op me gemaakt en zonder behoorlijke aanvallers wordt het niks... ik zie Nelisse wel 6 puntjes voor me verdienen :8:


- Peter - 13-09-2007

Treesong Wrote:
Peter Wrote:
Treesong Wrote:Ik ga toch maar voor Utreg

Gokken op een mindere subtopper die Groningen uit wint. Gok dan gewoon helemaal niet op de pot. Ben je nog steeds de grote winnaar als Groningen het niet red en als ze toch winnen heb je nog gewoon 11 man om punten te halen. :-k Of ben ik nu een onruststoker? Icon_twisted

Zo'n indruk heeft Grun nog niet op me gemaakt en zonder behoorlijke aanvallers wordt het niks... ik zie Nelisse wel 6 puntjes voor me verdienen :8:

Daar heb je wel een punt; als je van het huidige Ajax niet eens kunt winnen in de Arena wordt Utrecht thuis een ware hel.


- waf - 17-09-2007

Quote:ROTTERDAM - Onderzoek in het ziekenhuis heeft uitgewezen dat Feyenoorder Ron Vlaar de voorste kruisband in zijn linkerknie heeft (in)gescheurd. Hoe ernstig de blessure precies is, viel door de grote hoeveelheid vocht in het gewricht nog niet vast te stellen.

Nader onderzoek moet uitwijzen of de Hensbroeker aan zijn knie moet worden geopereerd of dat zijn spieren sterk genoeg zijn om het kruisbandletsel zo te laten herstellen. In dat laatste geval is de revalidatie aanzienlijk korter dan de negen maanden die normaal voor een gescheurde kruisband staan.

begon er toch aardig in te komen. erg sneu voor vlaar als hij er 9 mnd uitligt.


- Ad Wim - 21-09-2007

Mukkus, die Johansen van jullie werd afgelopen weekend gewisseld en speelde gisteren weer niet, terwijl hij de eerste 3 wedstrijden vaste waarde was. Is dat omdat hij blessee is, of omdat hij gepasseerd is?


- Vret Mien Gras - 21-09-2007

BIj FC Twente is iedereen ongeschonden uit de strijd gekomen.


- Mukkus - 21-09-2007

Ad Wim Wrote:Mukkus, die Johansen van jullie werd afgelopen weekend gewisseld en speelde gisteren weer niet, terwijl hij de eerste 3 wedstrijden vaste waarde was. Is dat omdat hij blessee is, of omdat hij gepasseerd is?

Dat weet ik wel.


- Sjaak - 21-09-2007

Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:Mukkus, die Johansen van jullie werd afgelopen weekend gewisseld en speelde gisteren weer niet, terwijl hij de eerste 3 wedstrijden vaste waarde was. Is dat omdat hij blessee is, of omdat hij gepasseerd is?

Dat weet ik wel.

Passé, werd vorige week aan alle kanten voorbij gelopen door Rojer.


- Ekslem - 21-09-2007

Oper doet niet mee bij Roda


- gittermaster - 24-09-2007

Vermaelen zag er op tv al erg lelijk uit. Kreeg al pijn van het alleen ernaar kijken...

Blessures Stam en Vermaelen

Amsterdam, 24 sep 2007
Ajax besloot de topper tegen AZ weliswaar met een overwinning (2-3), de club zag zondag wel twee spelers geblesseerd raken. Thomas Vermaelen liep in Alkmaar een gescheurde enkelband op en Jaap Stam blesseerde zijn knie.

Vermaelen is ongeveer twee maanden uit de roulatie. Stam, die een verrekking opliep aan de binnenband van zijn rechterknie, is gedwongen tot ongeveer tot een à twee weken toekijken. Ajax hoopt de verdediger fit te krijgen voor de returnwedstrijd tegen Dinamo Zagreb op 4 oktober.


- de nieuwe - 27-09-2007

Saïd Boutahar moet zijn rode kaart in het bekerduel met Haarlem duur bekopen. De 25-jarige middenvelder van Willem II werd door de tuchtcommissie van de KNVB geschorst voor vier wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk.

Boutahar kwam in Haarlem als invaller binnen de lijnen. Hij haalde het einde van de wedstrijd niet doordat hij een slaande beweging maakte naar een tegenstander. Scheidsrechter Dick Jol stuurde Boutahar met een rode kaart van het veld.

Zijn schorsing houdt in dat de middenvelder de competitiewedstrijden met NEC, PSV en NAC Breda vanaf de tribune moet bekijken.


- kooltje - 27-09-2007

Theo Janssen ook weer geblesseerd. scheurtje in scheenbeen opgelopen tegen eindhoven


- Vret Mien Gras - 01-10-2007

Bij deze een aantal zaken om rekening mee te houden:

Quote:David Mendes da Silva maakt maandagavond zijn rentree op het voetbalveld. De middenvelder is hersteld van een blessure aan zijn rechterknie, die hij in februari opliep tegen FC Groningen. Mendes da Silva zal, als alles goed gaat, maandag op Sportcomplex ’t Lood minuten gaan maken met Jong AZ tegen Jong ADO Den Haag (18:30 uur).

Quote:Graziano Pellè is ongeveer twee weken uitgeschakeld. Onderzoek in het ziekenhuis wees vanmiddag uit dat de Italiaanse aanvaller een botkneuzing in zijn rechterknie heeft. Pellè liep de blessure donderdag op in de met 1-0 verloren bekerwedstrijd tegen Cambuur Leeuwarden.

Quote:UTRECHT - In het eredivisieduel tussen FC Utrecht en Vitesse ontbreekt bij de thuisclub Tim Cornelisse door ziekte. Aljé Schut is zijn vervanger. Bij Vitesse werd Remco van der Schaaf fit genoeg bevonden om in de basis te starten.

Quote:voorin krijgt Tamerus (mits hij wedstrijdfit wordt verklaard vandaag) de kans om te laten zien dat hij de targetman is waar we al jarenlang naar op zoek zijn.

Quote:PSV is maandagochtend met Fagner, maar zonder Da Costa afgereisd naar Milaan voor het treffen met Internazionale op dinsdag. Da Costa kan niet spelen in verband met een knieblessure.
PSV Netwerk
In vergelijking met het duel met NAC komen Alcides en Aissati terug bij de selectie, waar de geschorste Zonneveld en Marcellis afvallen

Quote:Saïd Boutahar is door de tuchtcommissie van de KNVB voor vier duels geschorst, waarvan één voorwaardelijk. Dit alles naar aanleiding van zijn rode kaart in de bekerwedstrijd tegen Haarlem. Boutahar mist de competitiewedstrijden met NEC, PSV en NAC Breda.

Maikel Aerts staat zo'n vier weken buitenspel. De doelman, net hersteld van een blessure aan de arm, raakte in de slotfase tegen Roda JC geblesseerd aan de knie. Door middel van een operatie zal wat kraakbeen worden verwijderd.

Quote:Anders Due viel na ruim een half uur uit in de wedstrijd tegen FC Utrecht. Hij liep een kaakblessure op.
De ernst van de blessure is nog niet helemaal duidelijk, maar de Deen was na afloop wel weer volledig in staat om te praten. "Het deed heel veel pijn, maar eerlijk gezegd weet ik er niks meer van", zegt Due. "Ik ben zeker een minuut van de wereld geweest", voegde hij eraan toe.

Quote:Direct na de wedstrijd kon Luque nog niet zeggen hoe lang hij uit de roulatie zal zijn. Coach Henk ten Cate liet al weten dat hij er op rekent dat de Spanjaard enkele weken niet inzetbaar is, maar Luque zelf is optimistischer. "Ik ga dinsdag met de clubarts naar het ziekenhuis. Dan zal pas duidelijk worden hoe het er voor staat. Ik hoop dat ik de wedstrijd tegen Dinamo Zagreb, komende donderdag, kan halen. Dat is immers een heel belangrijke wedstrijd. Maar als ik niet honderd procent fit ben, zal ik niet spelen. Maar goed, het is dus nog even afwachten. Hopelijk valt het mee."

Quote:Brett Holman is tijdens de wedstrijd van NEC direct naar het ziekenhuis gegaan om zijn enkel te laten onderzoeken. Holman werd door Rydell Poepon na een forse overtreding ongelukkig geraakt en kon niet verder spelen. ''Gelukkig hebben ze in het ziekenhuis geen breuk gevonden en lijkt er niks echt beschadigd'', aldus Mario Been tegenover ForzaNEC. Been geeft aan dat er toch een mogelijkheid is dat de Australiër twee weken aan de kant staat.

De blessure van Tim Janssen lijkt mee te vallen en heeft net als Holman last van zijn enkel. Morgen zal er worden gekeken of verdere behandeling noodzakelijk is, of dat hij weer bij de groep kan aansluiten. Jhonny van Beukering heeft nog steeds last van zijn Hamstring. Al tijdens het warmlopen gaf de NEC'er aan dat hij nog niet fit genoeg is om te spelen.

Quote:Op een zeer ongelukkige manier eindigde het seizoen voor Eldridge Rojer al na vier competitiewedstrijden. In het duel met sc Heerenveen bleef de aanvaller tijdens een draai om de bal mee te nemen met zijn linkerbeen in de grond staan.

Quote:Fung a Wing moest met een lichte hersenschudding het veld verlaten en voor zijn plaats kwam Purrel Frankel.

Quote:Tot slot gaf Van Marwijk aan dat hij zich geen zorgen maakt om Kevin Hofland. De verdediger liep in de eindfase van de wedstrijd wat te hinken, maar dit is niet ernstig. ‘Maar het is logisch dat zijn voet nog wat gevoelig is’, zei Van Marwijk.



- Vret Mien Gras - 01-10-2007

Bobson is twee duels geschorst.


- Mukkus - 08-10-2007

Ik weet niet hoe is met Kenneth Vermeer is, maar tijdens PSV-Willem II zag ie wat bleekjes....

[Image: actiefoto2.jpg]


- Peter - 09-10-2007

Culina drie weken out
PSV-middenvelder Jason Culina is de komende drie weken niet inzetbaar. De Australiër onderging een kijkoperatie in verband met een klein scheurtje in zijn buitenmeniscus, waarvoor hij is geholpen, en moet daarvan herstellen. Culina mist hierdoor zeker de thuiswedstrijd tegen Fenerbahce.

-
Tegenvaller! Dan maar teruggrijpen naar 4-4-2.


- Vret Mien Gras - 16-10-2007

Roda JC kan voorlopig niet beschikken over Ger Senden en Dieter Van Tornhout. Beiden moesten een optreden met de beloftes tegen Jong PSV bekopen met fysiek ongemak.


- Vret Mien Gras - 29-10-2007

Urby is mogelijk weken uit de roulatie.


- Mukkus - 30-10-2007

Wel raar:

Quote:Van Dieren met spoed naar ziekenhuis

ROTTERDAM - Profvoetballer René van Dieren is maandag met verlamde benen afgevoerd naar een ziekenhuis in Rotterdam. De 26-jarige verdediger kon na aankomst bij zijn club Excelsior vlak voor de training plotseling niet meer lopen. Op advies van de clubarts werd hij met spoed vervoerd naar het ziekenhuis.

Een eerste onderzoek wees de oorzaak nog niet aan. Dinsdag ondergaat hij een mri-scan.



- Vret Mien Gras - 30-10-2007

Martens ook mogelijk weken uit de roulatie.


- Mukkus - 30-10-2007

Vret Mien Gras Wrote:Martens ook mogelijk weken uit de roulatie.

Da's niet erg. Da's eentje van A-Slet.


- Peter - 30-10-2007

Morgenavond zal Alves zich verstappen waardoor hij 3 tot 4 dagen uit de roulatie zal zijn. Hakkuh


- Dre - 30-10-2007

Zo stoer hoor.