The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



Re: Geschorsten/geblesseerden - Berend Botje - 04-04-2008

watje


Re: Geschorsten/geblesseerden - waf - 01-09-2008

Quote:ZEIST - Jonathan de Guzman moet zijn onbezonnen actie tegen Heracles duur bekopen. De Feyenoorder, die zondag rood kreeg toen hij Kwame Quansah velde met een elleboogstoot, wordt voor vier wedstrijden geschorst.

Feyenoord heeft het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal nog niet geaccepteerd.

De rode kaart die 020-er Evander Sno – eveneens vanwege een vermeende elleboogstoot – zaterdag kreeg tegen Willem II is geseponeerd. De aanklager achtte niet bewezen dat de Adommer opzettelijk in de fout was gegaan.\

In de straf voor De Guzman is zijn zogenaamde strafkaart meegenomen, die behelst dat wordt gekeken naar schorsingen uit het recente verleden. In 2007 kreeg de middenvelder ook al eens rood, tegen FC Groningen.

valt nog mee dat hij geen 100 wedstrijden schorsing krijgt. wist de aanklager niet dat hij bij feyenoord speelde of zo?

sno was uiteraard geen opzet. dat kan de aanklager namelijk voelen aan zijn water. en dat doen ajakkessieden nooit.

nu nog even wachten op de berichten dat er onvoldoende bewijs is om amrabat en olegeur te straffen, en het is weer het aloude liedje. :razz:


Re: Geschorsten/geblesseerden - Lamme Lennie - 01-09-2008

Sorry hoor Waf, maar zonder bril (welke dan ook) is het gewoon terecht.

Jammer dat je achteraf niemand kan schorsen als ie geel heeft gehad, want die gast die Schone bijna doormidden schopte mag van mij de rest van het seizoen aan de kant blijven :crazy:


Re: Geschorsten/geblesseerden - waf - 01-09-2008

Lamme Lennie Wrote:Sorry hoor Waf, maar zonder bril (welke dan ook) is het gewoon terecht.

rood en een schorsing is terecht. ik vind 4 wedstrijden voor guzman gewoon veel, ook al heeft hij vorig jaar een keer rood gekregen. ik weet niet wat hij toen deed, maar in mijn overtuiging deed hij het gisteren niet met opzet. ik vind toch dat een aanklager dat moet onderzoeken en ieder geval wat meer tijd moet nemen om na te denken.

net zoveel tijd als hij neemt om na te denken of amrabat het wel of niet opzettelijk deed bij hofs, zeg maar. :razz:


Re: Geschorsten/geblesseerden - Mukkus - 01-09-2008

Guzman: elleboog in het gezicht, 4 wedstrijden waarbij rekening is gehouden met zijn verleden. Guzman pakte vorig jaar iid ook rood. Dus eigenlijk krijgt Guzman 3 wedstrijden + 1 obv zijn 'verleden'. Tsja, zwaar gestrafd? Als je beoordeeld dat dit een bewuste elleboog is (wat wel zo lijkt), is 4 wedstrijden wel normaal. Voor dit soort overtredingen staat standaard 4 wedstrijden zonder 'verleden'.

Sno: Dit is meer een gevalletje 'dubieus zwaaiende armen in een kopduel'. Vrijspraak vind ik wel opvallend. Waarom niet 'vrijspraak + 1 wedstrijd voorwaardelijk'? Ik vond het meer dan 'niks aan de hand'.


Re: Geschorsten/geblesseerden - waf - 01-09-2008

Mukkus Wrote:'vrijspraak + 1 wedstrijd voorwaardelijk'?

dit is juridisch onmogelijk. het is ook geen vrijspraak, dat maakt de pers ervan. hij krijgt geen verdere straf nav zijn rode kaart. ajakkes is natuurlijk wel al gestraft voor zijn heenzenden doordat hij een tijdje niet mocht meedoen.


Re: Geschorsten/geblesseerden - Mukkus - 01-09-2008

Ik bedoel het ook cryptisch. Meer zoiets als waarschuwing, niet alleen naar Sno maar naar iedereen die tegenwoordig als een windmolen een kopduel aangaat: "Handen thuis....straks zien we het wel als opzet, en dan hebbie 4 wedstrijden aan je broek."

Het lijkt wel steeds vaker voor te komen en het blijft moeilijk te beoordelen. Het is 'breed maken', 'bal afschermen' en tegelijkertijd geeft je je tegenstander een slag voor zijn harses.


Re: Geschorsten/geblesseerden - waf - 02-09-2008

amrabat krijgt als voorstel 3 wedstrijden waarvan 2 voorwaardelijk.

asl je de opzet veronderstelt, vind ik zijn overtreding vele malen smeriger dan die van guzman.


Re: Geschorsten/geblesseerden - Peter - 03-09-2008

waf Wrote:amrabat krijgt als voorstel 3 wedstrijden waarvan 2 voorwaardelijk.

asl je de opzet veronderstelt, vind ik zijn overtreding vele malen smeriger dan die van guzman.

3 waarvan 1 voorwaardelijk! Dat zou m AZ kosten, maar is niet geaccepteert. Zal wel een schorsing uitkomen, de discussie of dat terecht is (of er sprake was van opzet) daar kom je nooit uit, maar wat is me wel afvraag is waar het onderzoek naar Oleguer blijft. Ook smerig alleen itt dat van Amrabat niet 111x maar maar 1x in de media te zien geweest. Maar evengoed een schorsing waard. Net als dat ze die speler van de Graafschap ondanks dat hij al geel kreeg nog 25 duels moeten schorsen. Weg met die regel dat je dan niet meer geschorst kunt worden. Scheids dacht dat het veel minder erg was en gaf geel, nu het veel erger blijtk moet er toch gewoon een (dikke) schorsing kunnen volgen? Dead


Re: Geschorsten/geblesseerden - Balthazar - 04-09-2008

Rajkovic is nog 365 dagen geschorst!


Re: Geschorsten/geblesseerden - Fabian - 05-09-2008

Peter Wrote:
waf Wrote:amrabat krijgt als voorstel 3 wedstrijden waarvan 2 voorwaardelijk.

asl je de opzet veronderstelt, vind ik zijn overtreding vele malen smeriger dan die van guzman.

3 waarvan 1 voorwaardelijk! Dat zou m AZ kosten, maar is niet geaccepteert. Zal wel een schorsing uitkomen, de discussie of dat terecht is (of er sprake was van opzet) daar kom je nooit uit, maar wat is me wel afvraag is waar het onderzoek naar Oleguer blijft. Ook smerig alleen itt dat van Amrabat niet 111x maar maar 1x in de media te zien geweest. Maar evengoed een schorsing waard. Net als dat ze die speler van de Graafschap ondanks dat hij al geel kreeg nog 25 duels moeten schorsen. Weg met die regel dat je dan niet meer geschorst kunt worden. Scheids dacht dat het veel minder erg was en gaf geel, nu het veel erger blijtk moet er toch gewoon een (dikke) schorsing kunnen volgen? Dead

Of het slaan van demouge ?
Zo kunnen we wel door blijven gaan.....


Re: Geschorsten/geblesseerden - waf - 05-09-2008

Balthazar Wrote:Rajkovic is nog 365 dagen geschorst!

als hij echt de scheids in zijn bek gespuugd heeft vind ik dat een zware maar terechte schorsing.


Re: Geschorsten/geblesseerden - waf - 05-09-2008

Fabian Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:amrabat krijgt als voorstel 3 wedstrijden waarvan 2 voorwaardelijk.

asl je de opzet veronderstelt, vind ik zijn overtreding vele malen smeriger dan die van guzman.

3 waarvan 1 voorwaardelijk! Dat zou m AZ kosten, maar is niet geaccepteert. Zal wel een schorsing uitkomen, de discussie of dat terecht is (of er sprake was van opzet) daar kom je nooit uit, maar wat is me wel afvraag is waar het onderzoek naar Oleguer blijft. Ook smerig alleen itt dat van Amrabat niet 111x maar maar 1x in de media te zien geweest. Maar evengoed een schorsing waard. Net als dat ze die speler van de Graafschap ondanks dat hij al geel kreeg nog 25 duels moeten schorsen. Weg met die regel dat je dan niet meer geschorst kunt worden. Scheids dacht dat het veel minder erg was en gaf geel, nu het veel erger blijtk moet er toch gewoon een (dikke) schorsing kunnen volgen? Dead

Of het slaan van demouge ?
Zo kunnen we wel door blijven gaan.....

ik heb het van demouge en olebol niet gezien, maar die aanklager weet toch zo goed wie wat opzettelijk deed? dan moet hij wel consequent zijn.

bij guzman had hij er 1 dag voor nodig, bij amrabat een week, misschien bij die twee die jij noemt ook wel een week.

maar goed, we weten nu dat je als je iemand pijn wilt doen beter even met gestrekt been op iemand zijn enkels kan gaan staan dan hem in zijn bek slaan.


Re: Geschorsten/geblesseerden - Vret Mien Gras - 05-09-2008

waf Wrote:
Balthazar Wrote:Rajkovic is nog 365 dagen geschorst!

als hij echt de scheids in zijn bek gespuugd heeft vind ik dat een zware maar terechte schorsing.

Die scheids vroeg erom netzoals Völler :wink:

Belachelijk lange straf trouwens als je het vergelijkt.

Quote:Japanese player Shigehara banned for spitting at referee

TOKYO, June 25 (Xinhua) — Ventforet Kofu’s Takehito Shigehara was suspended for seven games by Japan’s J-League on Monday after spitting at a referee.

Shigehara was booked for dissent during a J-League game against FC Tokyo last week and reacted by spitting at the match official, earning him a red card.

The J-League’s disciplinary committee banned him for four games for that indiscretion and added two more after hearing that the player had abused the referee before leaving the pitch.

To compound his trouble, Shigehara was suspended for a further game for smashing stadium equipment in a rage on his way back to the showers.


Quote:Spugende Barthez drie maanden geschorst

De Franse doelman Fabien Barthez is de aankomende drie maanden geschorst nadat hij scheidsrechter Abdellah El-Achiri in het gezicht heeft gespuugd. De Franse voetbalbond FFF heeft de 33-jarige international een schorsing van zes maanden opgelegd, waarvan drie maanden voorwaardelijk.
In de oefenwedstrijd tegen het Marokkaanse Wydad kreeg Marseille-verdediger Dehu in de 80ste minuut rood. Vervolgens kwam de gewisselde Barthez terug het veld in lopen om de scheidsrechter te bespugen.
Arbiter El-Achiri over het voorval: “Ik was een beetje verbaasd toen ik Barthez op mij af zag komen, omdat hij al was gewisseld. Hij liep naar me toe bespuugde me. Ik zal mijn federatie er over inlichten en het is aan hun verder iets met de zaak te doen.”
Door de schorsing mist de doelman het einde van de competitie met Olympique Marseille, hij zal geen belangrijke interlands missen met het Franse elftal.



Re: Geschorsten/geblesseerden - Berend Botje - 05-09-2008

Vret Mien Gras Wrote:
Quote:Door de schorsing mist de doelman het einde van de competitie met Olympique Marseille, hij zal geen belangrijke interlands missen met het Franse elftal.

?????


Re: Geschorsten/geblesseerden - harry_bierdop - 05-09-2008

Heeft iemand die overtreding op schöne ergens op beeld?

Ik was er wel bij maar ook weer niet helemaal (hele middag in de kantine gezeten :Big Grin ) en trouwens als ik wel nuchter was geweest had ik het wrs ook niet kunnen onthouden want die gasten schopten op alles wat bewoon (incl eigen spelers). Hoeveel gele kaarten kregen ze wel niet?


Re: Geschorsten/geblesseerden - Peter - 05-09-2008

harry_bierdop Wrote:Heeft iemand die overtreding op schöne ergens op beeld?

Ik was er wel bij maar ook weer niet helemaal (hele middag in de kantine gezeten :Big Grin ) en trouwens als ik wel nuchter was geweest had ik het wrs ook niet kunnen onthouden want die gasten schopten op alles wat bewoon (incl eigen spelers). Hoeveel gele kaarten kregen ze wel niet?

7x geel.Wink
De overtreding:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oiUM9sRva3s[/youtube]
Dead


Re: Geschorsten/geblesseerden - Peter - 06-09-2008

Lichte blessures voor Van Dijk, Bruins en Landzaat

Het blessurespook blijft maar ronddwalen boven Feyenoord. Het Algemeen Dagblad meldt dat de maandag door Feyenoord aangetrokken Rob van Dijk gisteren al een training aan zich voorbij heeft laten gaan. De 39-jarige doelman heeft een lichte kuitblessure en bleef uit voorzorg langs de kant. Verder trainden ook Luigi Bruins en Denny Landzaat niet mee, beiden hebben last van hun bovenbeen.

-
Gaat lekker in Zuid.


Re: Geschorsten/geblesseerden - Mukkus - 06-09-2008

Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:
Balthazar Wrote:Rajkovic is nog 365 dagen geschorst!

als hij echt de scheids in zijn bek gespuugd heeft vind ik dat een zware maar terechte schorsing.

Lekkere opvoeding heppie dan gehad bij PSV!


Re: Geschorsten/geblesseerden - Mukkus - 08-09-2008

Quote:Vooronderzoek naar gedragingen Willem II-fans
Geschreven op maandag, 8 september om 16:28

De KNVB gaat een vooronderzoek instellen naar de gedragingen van fans van Willem II gedurende het competitieduel met Ajax. Volgens de aanklager van de voetbalbond zou een deel van de supporters voortdurend hebben geprobeerd om aanhangers van de tegenpartij te provoceren.

Na afloop van het duel maakte waarnemers van de KNVB een rapportage op, waarin stond dat fans hadden geprobeerd om bekers vloeistof en ‘andere voorwerpen’ richting het vak met Ajax-fans te gooien. Mocht bij het onderzoek blijken dat er daadwerkelijk iets strafbaars is voorgevallen, dan kan de club uit Tilburg een straf tegemoet zien.

”Willem II betreurt het zeer dat het door toedoen van eigen supporters opnieuw een straf boven het hoofd hangt en zal alles in het werk stellen om de daders op te sporen en te straffen”, zo verzekert de Brabantse club op de eigen website.

Wat een stoute supporters om de lieve supporters uit Amsterdam zo te behandelen!


Re: Geschorsten/geblesseerden - Peter - 08-09-2008

Wat een gezever. Elke wedstrijd wordt er bier uitgewisseld door het uitvak en naastgelegen thuisvakken en dan moet Willem II daarvoor gaan boeten en de andere 17 clubs niet? :roll:


Re: Geschorsten/geblesseerden - Ekslem - 08-09-2008

No way dat dat iedere wedstrijd gebeurt, maar dit is idd geen uitzondering!


Re: Geschorsten/geblesseerden - Mukkus - 08-09-2008

Peter Wrote:Wat een gezever. Elke wedstrijd wordt er bier uitgewisseld door het uitvak en naastgelegen thuisvakken en dan moet Willem II daarvoor gaan boeten en de andere 17 clubs niet? :roll:

Zo dacht ik daar dus ook over.....ze zullen wel weer een daad willen stellen aan het begin van het seizoen. En Willem II is nu de sigaar.


Re: Geschorsten/geblesseerden - Berend Botje - 08-09-2008

Mukkus Wrote:En Willem II is nu de sigaar.

[Image: 1220282096.gif]


Re: Geschorsten/geblesseerden - Peter - 08-09-2008

Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Wat een gezever. Elke wedstrijd wordt er bier uitgewisseld door het uitvak en naastgelegen thuisvakken en dan moet Willem II daarvoor gaan boeten en de andere 17 clubs niet? :roll:

Zo dacht ik daar dus ook over.....ze zullen wel weer een daad willen stellen aan het begin van het seizoen. En Willem II is nu de sigaar.

Das alleen omdat zij tegen Ajax speelden en er nog van wonnen ook.

Verder zal binnenkort wel bekend worden dat Ajax een vette bonus van de KNVB krijgt omdat hun fans totaal geen aandeel hadden in de provocaties en zich ondanks het uitdagen door de Willem II fans keurig gedroegen. Xtragaap4de


Re: Geschorsten/geblesseerden - Lamme Lennie - 09-09-2008

Peter Wrote:Wat een gezever. Elke wedstrijd wordt er bier uitgewisseld door het uitvak en naastgelegen thuisvakken en dan moet Willem II daarvoor gaan boeten en de andere 17 clubs niet? :roll:

Onzin! Zoiets nog nooit gezien bij Volendam!


Re: Geschorsten/geblesseerden - Mukkus - 09-09-2008

Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Wat een gezever. Elke wedstrijd wordt er bier uitgewisseld door het uitvak en naastgelegen thuisvakken en dan moet Willem II daarvoor gaan boeten en de andere 17 clubs niet? :roll:

Onzin! Zoiets nog nooit gezien bij Volendam!

Nee, daar gooien ze met paling.


Re: Geschorsten/geblesseerden - Tripplexxx - 12-09-2008

Drie wedstrijden schorsing voor Amrabat
12/09/2008 11:45

Nordin Amrabat is vrijdagmorgen door de tuchtcomissie van de KNVB voor drie wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk, geschorst. Dit meldt het AD.

Amrabat ging in het duel om de Johan Cruijff Schaal in de fout. De actie ontging scheidsrechter Kevin Blom, maar de televisiebeelden waren aanleiding voor de aanklager een onderzoek te starten. Amrabat spreekt tegen dat er opzet in het spel was.

De 21-jarige aanvaller heeft de mogelijkheid in beroep te gaan tegen de straf. Amrabat is zaterdagavond tegen Sparta inzetbaar, indien hij voor vrijdagmiddag drie uur in beroep gaat.


Re: Geschorsten/geblesseerden - waf - 12-09-2008

amrabat 3 wedstr. 1 vorwaardelijk.

belachelijk dat hij een lagere straf krijgt dan guzman voor deze smerige overtreding (als je opzet veronderstelt dus he).


Re: Geschorsten/geblesseerden - kooltje - 12-09-2008

PSC accepteert de straf..Amrabat speelt dus niet van het weekend