The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



- Bredanaar - 30-09-2005

Kleine Jan Wrote:
Yzeren Henkie Wrote:
Ricochan Wrote:En hoe is het met de zogenaamde blessure, wat iemand hier zei, van de topscorer van sparta?

Alsof ik het loop te verzinnen.... :roll:
Als je het niet wilt geloven dan toch lekker niet man. Ik lees het AD, zet het netjes uit mijn werk op het forum, krijg je dit...

Ik vind het netjes hoor, Henkie.. had hem anders in mijn team gezet! Notworthy

bron: sparta-supporters-forum

Quote:Van den Bergh blijft twijfelgeval
10:40 28/09/2005
De Spartaanse topscorer viel afgelopen zondag geblesseerd uit en heeft nog steeds last van zijn teen. Er zijn echter nog vier dagen te gaan, waarin dit tegenvallende bericht nog best een positieve wending kan krijgen. Laten we het hopen, even afwachten dus.

ROTTERDAM - Ricky van den Bergh vreest de confrontatie met Ajax, zondag op het Kasteel te moeten missen.
De Haagse aanvaller van Sparta, dit seizoen al goed voor vier doelpunten in de eredivisie, heeft last van zijn teen. Van den Bergh werd door trainer Wiljan Vloet zondag tien minuten voor tijd naar de kant gehaald. De aanvaller verklaarde na afloop dat het geen publiekswissel was, maar dat stekende pijn in zijn teen verder spelen onmogelijk maakte.

Begin deze week heeft hij van de medische staf een injectie met ontstekingsremmer gekregen. ,,Maar de pijn blijft’’, zegt hij. ,,Zoals ik me nu voel, verwacht ik niet dat ik de wedstrijd tegen Ajax kan halen. Dat zou een vreselijke domper zijn, want ik kijk erg uit naar die wedstrijd.’’

Sergio Hellings van Heracles Almelo was de boosdoener volgens Van den Bergh. De voormalig Ajacied ging tijdens het duel op het Kasteel op de voet staan van de Hagenaar. ,,Heel vervelend, want de pijn is nauwelijks te harden. Zondag heb ik het nog lang volgehouden.’’

Ook Anthony Obodai (sleutelbeen) en Danny Schenkel (bekken) zijn zeker niet van de partij tegen de Amsterdammers. Wiljan Vloet hoopt vandaag wel de Nigeriaan Sani Kaita te verwelkomen op het trainingsveld. De kans dat de jonge Afrikaan meteen speeltijd krijgt tegen de ploeg van ex-Spartaan Danny Blind is erg klein.



- Bocaloca - 30-09-2005

KNVB schrapt rode kaart Jonas Olsson

30/9/2005 12:28

Jonas Olsson kan het volgende duel van NEC gewoon spelen. De KNVB heeft vrijdag de rode kaart van de centrale verdediger geseponeerd.

Scheidsrechter Ben Haverkort stuurde Olsson vorige vrijdag van het veld tijdens het uitduel met SC Heerenveen. Op aanraden van de vierde official besloot de arbiter rood te tonen omdat de Zweed tegenstander Georgios Samaras zou hebben nagetrapt.

Uit televisiebeelden bleek daar geen sprake van te zijn. Het incident leek eerder op een ongelukkige botsing, aangedikt door de gewillige valpartij van Samaras. Toch had de aanklager van de KNVB eerder deze week nog een schorsing van drie duels voorgesteld, maar daarmee weigerden NEC en Olsson akkoord te gaan.

Olsson zal zondag normaal gesproken meespelen in het uitduel met AZ, al is dat afhankelijk van hoeveel hinder de 22-jarige jeugdinternational ondervindt van de gebroken hand, die hij opliep toen hij uit woede over de beslissing van Haverkort op de kleedkamerdeur had geslagen. Eerder deze week trainde hij gewoon mee, ondanks het gips om zijn hand.


- Ricochan - 30-09-2005

Bredanaar Wrote:
Kleine Jan Wrote:
Yzeren Henkie Wrote:
Ricochan Wrote:En hoe is het met de zogenaamde blessure, wat iemand hier zei, van de topscorer van sparta?

Alsof ik het loop te verzinnen.... :roll:
Als je het niet wilt geloven dan toch lekker niet man. Ik lees het AD, zet het netjes uit mijn werk op het forum, krijg je dit...

Ik vind het netjes hoor, Henkie.. had hem anders in mijn team gezet! Notworthy

bron: sparta-supporters-forum

Quote:Van den Bergh blijft twijfelgeval
10:40 28/09/2005
De Spartaanse topscorer viel afgelopen zondag geblesseerd uit en heeft nog steeds last van zijn teen. Er zijn echter nog vier dagen te gaan, waarin dit tegenvallende bericht nog best een positieve wending kan krijgen. Laten we het hopen, even afwachten dus.

ROTTERDAM - Ricky van den Bergh vreest de confrontatie met Ajax, zondag op het Kasteel te moeten missen.
De Haagse aanvaller van Sparta, dit seizoen al goed voor vier doelpunten in de eredivisie, heeft last van zijn teen. Van den Bergh werd door trainer Wiljan Vloet zondag tien minuten voor tijd naar de kant gehaald. De aanvaller verklaarde na afloop dat het geen publiekswissel was, maar dat stekende pijn in zijn teen verder spelen onmogelijk maakte.

Begin deze week heeft hij van de medische staf een injectie met ontstekingsremmer gekregen. ,,Maar de pijn blijft’’, zegt hij. ,,Zoals ik me nu voel, verwacht ik niet dat ik de wedstrijd tegen Ajax kan halen. Dat zou een vreselijke domper zijn, want ik kijk erg uit naar die wedstrijd.’’

Sergio Hellings van Heracles Almelo was de boosdoener volgens Van den Bergh. De voormalig Ajacied ging tijdens het duel op het Kasteel op de voet staan van de Hagenaar. ,,Heel vervelend, want de pijn is nauwelijks te harden. Zondag heb ik het nog lang volgehouden.’’

Ook Anthony Obodai (sleutelbeen) en Danny Schenkel (bekken) zijn zeker niet van de partij tegen de Amsterdammers. Wiljan Vloet hoopt vandaag wel de Nigeriaan Sani Kaita te verwelkomen op het trainingsveld. De kans dat de jonge Afrikaan meteen speeltijd krijgt tegen de ploeg van ex-Spartaan Danny Blind is erg klein.


Ik had het verder nergens gelezen daarom vroeg ik het even ter info/check, maar je had dus gelijk.
Ik hoop iig dat hij speelt en er 1 inschiet....


- Lamme Lennie - 30-09-2005

Bredanaar Wrote:Sergio Hellings van Heracles Almelo was de boosdoener volgens Van den Bergh. De voormalig Ajacied ging tijdens het duel op het Kasteel op de voet staan van de Hagenaar. ,,Heel vervelend, want de pijn is nauwelijks te harden. Zondag heb ik het nog lang volgehouden.’’

Ook Anthony Obodai (ex-Ajax, red.) zeker niet van de partij tegen de Amsterdammers.

Waf? :roll:


- Mist - 30-09-2005

VD Bergh en Obodai staan gewoon in de basis zondag.


- Bocaloca - 30-09-2005

PSV paar weken zonder Theo Lucius

30/9/2005 19:19

Theo Lucius is zondag uit tegen SC Heerenveen zeker niet van de partij bij PSV. De veelzijdige Brabander kampt sinds het Champions Leagueduel met Fenerbahçe met een hamstringblessure.

'Bij een check bleek zijn blessure niet zwaar, maar het zal wel een paar weken duren', legde Guus Hiddink uit op de PSV-site. 'Normaal gesproken staat voor een dergelijke spierblessure vier weken, maar ik verwacht dat hij relatief snel kan herstellen.'

De coach van PSV weet uit ervaring dat het kan spoken in Friesland. 'Ik weet niet hoe Heerenveen er momenteel voor staat, ik weet wel dat ze gisteren een prachtig resultaat hebben behaald. We hebben het de laatste jaren erg moeilijk gehad in Friesland, dus we zullen vol aan de bak moeten.'


- Lamme Lennie - 30-09-2005

Laten we allemaal zo'n lang onderschrift nemen, dan zie je door de bomen het bos niet meer :|


- Bocaloca - 30-09-2005

hij staat er echt al een week of 2 hoor


- waf - 30-09-2005

Lamme Lennie Wrote:
Bredanaar Wrote:Sergio Hellings van Heracles Almelo was de boosdoener volgens Van den Bergh. De voormalig Ajacied ging tijdens het duel op het Kasteel op de voet staan van de Hagenaar. ,,Heel vervelend, want de pijn is nauwelijks te harden. Zondag heb ik het nog lang volgehouden.’’

Ook Anthony Obodai (ex-Ajax, red.) zeker niet van de partij tegen de Amsterdammers.

Waf? :roll:

wat is er? wil je zeggen dat het je nu pas opvalt dat ze alleen (en altijd) bij oud-ajakkessieden deze toevoeging doen?

[hoefmode]ja het zou gek zijn als ze bij spelers van andere clubs oud-ajakkessieden zouden schrijven[/hoefmode]


- Lamme Lennie - 30-09-2005

blessures van en door ex-Ajacieden --> Sparta-Ajax --> complot? (lees: Waf)


- waf - 30-09-2005

Lamme Lennie Wrote:blessures van en door ex-Ajacieden --> Sparta-Ajax --> complot? (lees: Waf)

verdomd, ook dat nog! :wink:

nog maar te zwijgen over oud-spartaan blind, die wordt vast geen strobreed in de weg gelegd.


- goa - 03-10-2005

Weet iemand hoe het met de blessure van Theo Tokkie is?


- Tukker_Rulez - 03-10-2005

lekker boeiend, komt toch eerst een interlandronde. Of hij moet zwaar geblesseerd zijn.


- goa - 03-10-2005

Bedankt voor deze eens te meer zeer nuttige bijdrage :roll:


- Bocaloca - 04-10-2005

Willem II is weer verdediger kwijt: Smit

4/10/2005 12:05

Willem II is Arvid Smit enkele weken kwijt. De PSV-huurling liep afgelopen zondag in het uitduel met FC Groningen een enkelblessure op. Tijdens de 2-0 nederlaag moest hij na zestig minuten het veld verlaten.

De laatste weken speelde Smit als centrale verdediger voor Willem II. De Tilburgse club heeft op die positie een flink aantal geblesseerde spelers, zoals Frank van der Struijk, Jos van Nieuwstadt, Frank van Mosselveld en Michel Kreek. De van origine middenvelder presteerde naar behoren.

Naast Smit moest ook Marco Kolsi zich in het Oosterpark laten vervangen. De Finse jeugdinternational kampt met een hersenschudding. Toch is hij afgereisd naar Finland, waar hij deel uitmaakt van de selectie van Jong Finland.


- Hoef - 04-10-2005

Van Nieuwstadt viel toch in afgelopen weekend?


- Peter - 04-10-2005

PSV update'je:

Reiziger richt zich op AZ, vrijwel zeker dat ie dan weer kan spelen.
Beasley richt zich op Milan-uit, AZ zal wrs net te vroeg komen maar aangezien VoH en Kone tegen milan niet mogen richt Beasley zich op die pot.
Lucius richt zich ook op AZ, maar is iets minder zeker dan Reiziger voor die wedstrijd.
Ooijer is niet 100% fit, liet dit aan van Basten weten en is daarom niet opgeroepen. Hij traint niet 100% maar kan in wedstrijden wel spelen.
Afellay heeft lichte lies en hamstringklachten en uit voorzorg speelt ie niet voor jong Oranje deze week, tegen AZ kan ie ook wel gewoon spelen.
Cocu heeft ook wat rust nodig en zn schorsing voor Oranje komt dus wel goed uit.

De Jong, Ball, Vayrynen en Sibon zijn nog wel ff OUT, maar t ziet er dus best goed uit..


- Matador! - 04-10-2005

Peter Wrote:PSV update'je:

Reiziger richt zich op AZ, vrijwel zeker dat ie dan weer kan spelen.
Beasley richt zich op Milan-uit, AZ zal wrs net te vroeg komen maar aangezien VoH en Kone tegen milan niet mogen richt Beasley zich op die pot.
Lucius richt zich ook op AZ, maar is iets minder zeker dan Reiziger voor die wedstrijd.
Ooijer is niet 100% fit, liet dit aan van Basten weten en is daarom niet opgeroepen. Hij traint niet 100% maar kan in wedstrijden wel spelen.
Afellay heeft lichte lies en hamstringklachten en uit voorzorg speelt ie niet voor jong Oranje deze week, tegen AZ kan ie ook wel gewoon spelen.
Cocu heeft ook wat rust nodig en zn schorsing voor Oranje komt dus wel goed uit.

De Jong, Ball, Vayrynen en Sibon zijn nog wel ff OUT, maar t ziet er dus best goed uit..

Er is toch niemand die ook maar overweegt om een PSV'er te kiezen aangezien ze met 0-3 onderuit gaan...


- Peter - 04-10-2005

Matador! Wrote:
Peter Wrote:PSV update'je:

Reiziger richt zich op AZ, vrijwel zeker dat ie dan weer kan spelen.
Beasley richt zich op Milan-uit, AZ zal wrs net te vroeg komen maar aangezien VoH en Kone tegen milan niet mogen richt Beasley zich op die pot.
Lucius richt zich ook op AZ, maar is iets minder zeker dan Reiziger voor die wedstrijd.
Ooijer is niet 100% fit, liet dit aan van Basten weten en is daarom niet opgeroepen. Hij traint niet 100% maar kan in wedstrijden wel spelen.
Afellay heeft lichte lies en hamstringklachten en uit voorzorg speelt ie niet voor jong Oranje deze week, tegen AZ kan ie ook wel gewoon spelen.
Cocu heeft ook wat rust nodig en zn schorsing voor Oranje komt dus wel goed uit.

De Jong, Ball, Vayrynen en Sibon zijn nog wel ff OUT, maar t ziet er dus best goed uit..

Er is toch niemand die ook maar overweegt om een PSV'er te kiezen aangezien ze met 0-3 onderuit gaan...

Want met spelers als Schaars, Buskermolen, Sektioui, de Zeeuw en Jaliens rol je natuurlijk elke tegenstander op! Ik denk echt dat AZ te afhankelijk is van spelers als Landzaat, Arveladze en Perez om een serieuze rol te spelen in de strijd om de titel, maar een stuntje in Eindhoven zou natuurlijk kunnen.


- Matador! - 04-10-2005

H ik denk dat AZ makkelijk A gaat winnen van PSV P :razz:


- Peter - 04-10-2005

Ik heb t al vaker gezegd op momenten dat jij van een 'hap'-reaktie spreekt, maar wat is hier hap aan? Jij denkt dat AZ makkelijk wint, ik denk van niet. Dan kunnen we daar toch gewoon over discusseren zonder dat t meteen hap is? :roll:


- Bredanaar - 04-10-2005

Valt me inderdaad ook op dat wanneer iemand het niet eens is met matador hij nogal snel op het HAP-ontvluchtingsplan overschakelt. Erg doorzichtig matador. :lol: =D>


- Matador! - 04-10-2005

Peter Wrote:Ik heb t al vaker gezegd op momenten dat jij van een 'hap'-reaktie spreekt, maar wat is hier hap aan? Jij denkt dat AZ makkelijk wint, ik denk van niet. Dan kunnen we daar toch gewoon over discusseren zonder dat t meteen hap is? :roll:

Jij zet een heel verhaal neer met wat je allemaal niet denkt. Ik zeg zonder ook maar iets te beargumenteren neer dat AZ wint. Vervolgens ga jij er weer tegenin met allemaal logica etc. Dus je hapt overduidelijk.

Maar als je wil dat ik serieus ben: Ik denk dat deze wedstrijd in een gelijkspelletje of een nipte overwinning voor PSV gaat eindigen. :wink:


- Bredanaar - 04-10-2005

gezien jouw 2927e plekkie op de ranglijst:
Quote:2927 2609 matadore 157 18 9 0 0
ben ik erg onder de indruk van jouw voorspellende gaven :lol: :wink:


- Ricochan - 04-10-2005

Bredanaar Wrote:gezien jouw 2927e plekkie op de ranglijst:
Quote:2927 2609 matadore 157 18 9 0 0
ben ik erg onder de indruk van jouw voorspellende gaven :lol: :wink:


zelfs the legend staat er nog beter voor ....
:wink:

2219 2095 Dos Tonnos - The Legend 169 22 12 3 0


- Bredanaar - 04-10-2005

Matador! Wrote:
Peter Wrote:Ik heb t al vaker gezegd op momenten dat jij van een 'hap'-reaktie spreekt, maar wat is hier hap aan? Jij denkt dat AZ makkelijk wint, ik denk van niet. Dan kunnen we daar toch gewoon over discusseren zonder dat t meteen hap is? :roll:

Jij zet een heel verhaal neer met wat je allemaal niet denkt. Ik zeg zonder ook maar iets te beargumenteren neer dat AZ wint. Vervolgens ga jij er weer tegenin met allemaal logica etc. Dus je hapt overduidelijk.

Maar als je wil dat ik serieus ben: Ik denk dat deze wedstrijd in een gelijkspelletje of een nipte overwinning voor PSV gaat eindigen. :wink:

Peter zie ik wel zeker beargumenteren - en schrijft niet op wat ie niet denkt- juist JIJ voorspelt (en nog wel serieus zoals jij schrijft) zonder enig argument te geven.


- Peter - 04-10-2005

Matador! Wrote:
Peter Wrote:Ik heb t al vaker gezegd op momenten dat jij van een 'hap'-reaktie spreekt, maar wat is hier hap aan? Jij denkt dat AZ makkelijk wint, ik denk van niet. Dan kunnen we daar toch gewoon over discusseren zonder dat t meteen hap is? :roll:

Jij zet een heel verhaal neer met wat je allemaal niet denkt. Ik zeg zonder ook maar iets te beargumenteren neer dat AZ wint. Vervolgens ga jij er weer tegenin met allemaal logica etc. Dus je hapt overduidelijk.

Maar als je wil dat ik serieus ben: Ik denk dat deze wedstrijd in een gelijkspelletje of een nipte overwinning voor PSV gaat eindigen. :wink:

Hoe moet ik nou weten wanneer een post van jou wel of niet serieus bedoelt is? Mss is t wel beter gewoon niet op jou posts te reageren. :8:


- Matador! - 04-10-2005

Bredanaar Wrote:
Matador! Wrote:
Peter Wrote:Ik heb t al vaker gezegd op momenten dat jij van een 'hap'-reaktie spreekt, maar wat is hier hap aan? Jij denkt dat AZ makkelijk wint, ik denk van niet. Dan kunnen we daar toch gewoon over discusseren zonder dat t meteen hap is? :roll:

Jij zet een heel verhaal neer met wat je allemaal niet denkt. Ik zeg zonder ook maar iets te beargumenteren neer dat AZ wint. Vervolgens ga jij er weer tegenin met allemaal logica etc. Dus je hapt overduidelijk.

Maar als je wil dat ik serieus ben: Ik denk dat deze wedstrijd in een gelijkspelletje of een nipte overwinning voor PSV gaat eindigen. :wink:

Peter zie ik wel zeker beargumenteren - en schrijft niet op wat ie niet denkt- juist JIJ voorspelt (en nog wel serieus zoals jij schrijft) zonder enig argument te geven.

Dat zeg ik ook in mijn vorige post als je goed leest...

Bredanaar Wrote:gezien jouw 2927e plekkie op de ranglijst:
Quote:2927 2609 matadore 157 18 9 0 0
ben ik erg onder de indruk van jouw voorspellende gaven :lol: :wink:

Ik sta op plek 1152, ff verder kijken dan je bruine arm lang is.

Quote:1152 1397 L'equipe de Matador! 189 31 15 3 1



- Bredanaar - 04-10-2005

HAP !!! :lol: :wink:


- Matador! - 04-10-2005

Ben jij echt 49? Triest....