The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



- Bredanaar - 05-10-2005

Matador! Wrote:Ben jij echt 49? Triest....

Ben blij dat je eindelijk in de gaten krijgt hoe zielig het overkomt om telkens met "HAP-" ( en "calimero-" ) reacties te komen. =D>
Ik beeindig mijn discussie hierover, want ik ben duidelijk genoeg nu lijkt me.


- Matador! - 06-10-2005

:lol: Dat telkens valt wel mee en ik ga er ook gewoon mee door zo vaak als het relevant en nodig is, alleen als jij echt 49 bent, dan had ik toch wel een wat volwassener reactie verwacht.... #-o


- Ekslem - 07-10-2005

Barretto is er enkele weken uit met een hamstring blessure.


- Ricochan - 08-10-2005

die moet ik ff wisselen dan


- Di Marci - 08-10-2005

Weet iemand iets meer over de ernst van de hamstringblessure van onze vriend Arne slot?????


- Bredanaar - 09-10-2005

Enkelblessure Jan Paul Saeijs (bericht van 8/10/2005)
Quote:Jan Paul Saeijs is gisteren tijdens de training van FC DEN HAAG geblesseerd geraakt aan zijn enkel. De centrale verdediger is naar het ziekenhuis gegaan voor onderzoek. "Maar uit de foto's is niets ernstigs gebleken",aldus Saeijs. "Mijn enkel is gekneusd."
"Ik maakte een sliding en bleef met mijn voet in de grond steken. Daarop klapte mijn enkel dubbel. Voor de zekerheid heb ik foto's laten maken. Voorlopig moet ik rust houden en ijsen."


bron: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.northside.nl/index.php?subaction=showfull&id=1128772818&archive=&start_from=&ucat=7&">http://www.northside.nl/index.php?subac ... m=&ucat=7&</a><!-- m -->


- Legion - 11-10-2005

Bredanaar Wrote:HAP !!! :lol: :wink:

Notworthy \Big Grin/


- Tripplexxx - 11-10-2005

Vitesse voorlopig zonder Knopper.......Bron: NOS-teletekst


- Ricochan - 12-10-2005

Tripplexxx Wrote:Vitesse voorlopig zonder Knopper.......Bron: NOS-teletekst

kut die had ik er net in gezet als verassing :|


- kuiper - 12-10-2005

Elia speelt niet voor Ado deze week. Hij moet met nederland onder zoveel mee.


- R2D2 - 12-10-2005

Ruud Knol denkt zondag tegen ADO Den Haag zijn rentree te kunnen maken bij Vitesse. De 24-jarige verdediger is naar eigen zeggen helemaal hersteld van de knieblessure die hem al geruime tijd parten speelt.

Mike Zonneveld heeft een succesvolle meniscusoperatie ondergaan. De middenvelder van NAC Breda hoopt binnen zes tot acht weken weer speelklaar te zijn.

p.s. ze moeten nog op mijn homepage worden aangepast.


- Ekslem - 12-10-2005

Knol, uhm ten koste van wie zou dat gaan? Als het Dinsgdag maar niet is!


- Mukkus - 12-10-2005

Rentree, da's hooguit 15 minuten invallen.


- Kleine Jan - 12-10-2005

Het gaat ten kosten van Woensgdag..


- FC Petr - 12-10-2005

Knopper is geblesseerd, van de Schaaf schuift eindelijk weer eens naar zijn vertrouwde middenveld op......................Dingsdag naast Knol in verdedigende hart.


- Tripplexxx - 12-10-2005

R2D2 Wrote:Ruud Knol denkt zondag tegen ADO Den Haag zijn rentree te kunnen maken bij Vitesse. De 24-jarige verdediger is naar eigen zeggen helemaal hersteld van de knieblessure die hem al geruime tijd parten speelt.

Mike Zonneveld heeft een succesvolle meniscusoperatie ondergaan. De middenvelder van NAC Breda hoopt binnen zes tot acht weken weer speelklaar te zijn.

p.s. ze moeten nog op mijn homepage worden aangepast.

Sinds wanneer bepaalt een speler wanneer hij een basisplaats krijgt? :roll:


- Bredanaar - 12-10-2005

Mukkus Wrote:Rentree, da's hooguit 15 minuten invallen.
90 minuten of 15 minuten; de nul geeft 7 punten. Hoe korter je speelt hoe minder kans op een kaart (d.t.o.s. natuurlijk dat ie ook minder kans heeft op scoren of een assist) :-k


- R2D2 - 12-10-2005

Tripplexxx Wrote:
R2D2 Wrote:Ruud Knol denkt zondag tegen ADO Den Haag zijn rentree te kunnen maken bij Vitesse. De 24-jarige verdediger is naar eigen zeggen helemaal hersteld van de knieblessure die hem al geruime tijd parten speelt.

Mike Zonneveld heeft een succesvolle meniscusoperatie ondergaan. De middenvelder van NAC Breda hoopt binnen zes tot acht weken weer speelklaar te zijn.

p.s. ze moeten nog op mijn homepage worden aangepast.

Sinds wanneer bepaalt een speler wanneer hij een basisplaats krijgt? :roll:
Ruud Knol denkt zondag tegen ADO Den Haag zijn rentree te kunnen maken bij Vitesse.
Wishful thinking van Knol. Uiteindelijk bepaald Sturing de opstelling.


- EJR - 12-10-2005

Saeijs traint al dagen niet mee ivm enkelblessure...


- Bredanaar - 12-10-2005

Oud nieuws


- Riekki - 12-10-2005

Maar hij is toch wel erg vaak gekozen


- Tripplexxx - 12-10-2005

Riekki Wrote:Maar hij is toch wel erg vaak gekozen

In niet-aangepaste teams ja.


- Lamme Lennie - 13-10-2005

Enkelblessure treft Stijn Vreven
13 oktober 2005, 19:04
Door: Jelmer Geerds
Vitesse-trainer Edward Sturing kan zondag mogelijk geen beroep doen op Stijn Vreven. De Belgische verdediger moest donderdag de training vroegtijdig beëindigen met een enkelblessure.
Het is vooralsnog onduidelijk hoe ernstig de kwetsuur is. De komende dagen zal de medische staf van Vitesse de Belg intensief behandelen. Het is daardoor nog onzeker of Vreven zondag inzetbaar is in de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag


- FC Petr - 13-10-2005

Weet iemand al iets meer nieuws over de ernst van de blessure van Maduro?


- Bocaloca - 13-10-2005

13/10/2005 - Dikke neus voor Maduro
(Gepost door RvN)

Hedwiges Maduro heeft aan het duel tegen Macedonie last van zijn neus overgehouden, zo liet hij weten tegenover Ajax.nl. "Eerst dacht de medische staf dat de neus gebroken was, maar de dokter heeft wat testjes gedaan en er blijken alleen twee scheurtjes te zitten. De neus voelt dik, maar doet verder geen pijn." Zijn meespelen komend weekend komt dus niet in gevaar. [reageer]


- Treesong - 13-10-2005

Wat een gedoe om niks! Hij had toch al een dikke neus?


- Riekki - 13-10-2005

Willem II zonder Victoria en Kolsi tegen Sparta

13/10/2005 22:08

Het zit Willem II niet mee. De Tilburgers raakten deze week Marko Kolsi (foto) en Raymond Victoria kwijt door blessures.

Kolsi scheurde zijn enkelbanden bij Jong Finland. Hij zal enkele weken niet met Willem II kunnen spelen. Datzelfde geldt voor Victoria, die een spier in zijn kuit scheurde. Zij missen sowieso het duel dat de Tilburgse club vrijdag speelt tegen Sparta Rotterdam.

In die wedstrijd kan coach Robert Maaskant ook geen beroep doen op Michel Kreek (kuit), Frank van der Struijk (voet), Iwan Redan (stage) en Moussa Dembele (ziek). Daartegenover staat de terugkeer van Frank van Mosselveld, die is hersteld van zijn enkelblessure.


- Kleine Jan - 13-10-2005

Riekki Wrote:Willem II zonder Victoria en Kolsi tegen Sparta

13/10/2005 22:08

Het zit Willem II niet mee. De Tilburgers raakten deze week Marko Kolsi (foto) en Raymond Victoria kwijt door blessures.

Kolsi scheurde zijn enkelbanden bij Jong Finland. Hij zal enkele weken niet met Willem II kunnen spelen. Datzelfde geldt voor Victoria, die een spier in zijn kuit scheurde. Zij missen sowieso het duel dat de Tilburgse club vrijdag speelt tegen Sparta Rotterdam.

In die wedstrijd kan coach Robert Maaskant ook geen beroep doen op Michel Kreek (kuit), Frank van der Struijk (voet), Iwan Redan (stage) en Moussa Dembele (ziek). Daartegenover staat de terugkeer van Frank van Mosselveld, die is hersteld van zijn enkelblessure.

Deze meneer heb ik toch wel vaak overwogen deze week.... :roll:


EDIT: ow nee.. was in de war met Kerekes :oops:


- Mukkus - 13-10-2005

Bredanaar Wrote:
Mukkus Wrote:Rentree, da's hooguit 15 minuten invallen.
90 minuten of 15 minuten; de nul geeft 7 punten. Hoe korter je speelt hoe minder kans op een kaart (d.t.o.s. natuurlijk dat ie ook minder kans heeft op scoren of een assist) :-k

Ik bedoel: Ik denk niet dat Knol in de basis begint ten koste van Dingsdag. Als Knol speelt, dan hooguit een kwartiertje, tenzij de nood aan de man is.....


- Ricochan - 13-10-2005

Mukkus Wrote:
Bredanaar Wrote:
Mukkus Wrote:Rentree, da's hooguit 15 minuten invallen.
90 minuten of 15 minuten; de nul geeft 7 punten. Hoe korter je speelt hoe minder kans op een kaart (d.t.o.s. natuurlijk dat ie ook minder kans heeft op scoren of een assist) :-k

Ik bedoel: Ik denk niet dat Knol in de basis begint ten koste van Dingsdag. Als Knol speelt, dan hooguit een kwartiertje, tenzij de nood aan de man is.....


Vorig jaar 3-4 en nu weer hopelijk dankzij de nieuwe haagse aanwinst!