The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



- Ekslem - 14-10-2005

Vers uit het Brabants Dagblad: Twijfelachtig voor vanavond:

Reuser (lies)
Kerekes (nek) :letitallout:
Ceeasy (enkel)

v Mosselveld voelt zich nog niet fit genoeg om te beginnen en Victoria noemen ze hier twijfelachtig voor vanavond.

Als die Kerekes vanavond niet speelt, zal ik hem eens opzoeken. Kut interlands ook altijd!


- Kleine Jan - 14-10-2005

Ekslem Wrote:Vers uit het Brabants Dagblad: Twijfelachtig voor vanavond:

Reuser (lies)
Kerekes (nek) :letitallout:
Ceeasy (enkel)

v Mosselveld voelt zich nog niet fit genoeg om te beginnen en Victoria noemen ze hier twijfelachtig voor vanavond.

Als die Kerekes vanavond niet speelt, zal ik hem eens opzoeken. Kut interlands ook altijd!

Hebben ze dan nog wel 11 man om op te stellen? :eeeek:


- Ricochan - 14-10-2005

Vreven toch tegen ADO Den Haag
2005-10-13 23:15:43
De enkelblessure van Stijn Vreven valt mee. De verdediger van Vitesse kan zondag gewoon spelen tegen ADO Den Haag. De Belg raakte donderdagochtend tijdens de training geblesseerd door een forse tackle op zijn rechterenkel. Zwaar geïrriteerd verliet Vreven het trainingsveld op Papendal.
De eerste diagnose was een flinke kneuzing. Vanmiddag zijn er foto's gemaakt en daarop bleek geen afwijking aan de enkel. Als Vreven toch niet kan spelen, dan verhuist Gill Swerts naar rechts en wordt Purrel Frankel de linksback.


Dat is jammer dat vreven waarschijnlijk toch speelt, want met god als linksback wint ado daar zeker.....


- Vret Mien Gras - 14-10-2005

Het zit ons ook niet mee Sad

Dennis Hansson, de vleugelspeler die tot de winterstop gehuurd is van Västerås SK, heeft op de training een ernstige knieblessure opgelopen. Uit een kijkoperatie is gebleken dat Hansson de voorste kruisband van de rechterknie is afgescheurd. De vraag is wat er nu gaat gebeuren, daar Hansson tot de winterstop is gehuurd en Twente in het huurcontract een optie tot koop heeft bedongen.


Het valt aan te nemen dat Hansson in de winterstop terug zal gaan naar Västerås SK, om daar verder te revalideren.


- gittermaster - 14-10-2005

das idd "zuur" te nomen...


- Flixieluv - 14-10-2005

Kleine Jan Wrote:
Ekslem Wrote:Vers uit het Brabants Dagblad: Twijfelachtig voor vanavond:

Reuser (lies)
Kerekes (nek) :letitallout:
Ceeasy (enkel)

v Mosselveld voelt zich nog niet fit genoeg om te beginnen en Victoria noemen ze hier twijfelachtig voor vanavond.

Als die Kerekes vanavond niet speelt, zal ik hem eens opzoeken. Kut interlands ook altijd!

Hebben ze dan nog wel 11 man om op te stellen? :eeeek:

Mark my words: 0-4 voor S-P-A-R-T-A.


- Bredanaar - 14-10-2005

2-0 Kerekes 2x


- Ekslem - 14-10-2005

Bredanaar Wrote:2-0 Kerekes 2x

Als ik ie speelt! Ik teken er iig voor!


- Treesong - 14-10-2005

Flixieluv Wrote:Mark my words: 0-4 voor S-P-A-R-T-A.

Mark je dan ook even die bagel met zalm en mierikswortel als het niet zo is? :wink:


- Flixieluv - 14-10-2005

Treesong Wrote:
Flixieluv Wrote:Mark my words: 0-4 voor S-P-A-R-T-A.

Mark je dan ook even die bagel met zalm en mierikswortel als het niet zo is? :wink:

:lol: Neen. Ik verwijs je trouwens graag naar je opmerking(-en) tijdens Tsj-NL. Je gelooft dus zelf ook in de mogelijkheden van 0-4. Icon_twisted


- Flixieluv - 14-10-2005

Flixieluv Wrote:
Treesong Wrote:
Flixieluv Wrote:Mark my words: 0-4 voor S-P-A-R-T-A.

Mark je dan ook even die bagel met zalm en mierikswortel als het niet zo is? :wink:

:lol: Neen. Ik verwijs je trouwens graag naar je opmerking(-en) tijdens Tsj-NL. Je gelooft dus zelf ook in de mogelijkheden van 0-4. Icon_twisted

:letitallout: :letitallout: :letitallout: Ja, maar nu houdt het toch echt op... Klotespel.

Sparta zonder Van den Bergh tegen Willem II

14/10/2005 11:01

Ricky van den Bergh ontbreekt als Sparta Rotterdam het opneemt tegen Willem II. De spits is nog niet hersteld van de tik die hij tegen Ajax kreeg.
Van den Bergh kreeg in het duel met Ajax last van zijn kuit. De twee weken rust die hem vanwege het interlandprogramma waren gegund, bleken onvoldoende voor een volledig herstel. Sparta moet het vanavond zodoende doen zonder de clubtopscorer.

Naast Van den Bergh doet trainer Wiljan Vloet geen beroep op nieuwkomer Sani Kaita. De Nigeriaanse middenvelder heeft in de ogen van de coach nog niet voldoende kunnen trainen met de Rotterdammers. Vanwege alle formaliteiten meldde Kaita zich pas deze week op het Kasteel.


- Bor de Wolf - 14-10-2005

oud nieuws:

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=181773#181773">viewtopic.php?p=181773#181773</a><!-- l -->


- Treesong - 14-10-2005

Flixieluv Wrote:
Flixieluv Wrote:
Treesong Wrote:
Flixieluv Wrote:Mark my words: 0-4 voor S-P-A-R-T-A.

Mark je dan ook even die bagel met zalm en mierikswortel als het niet zo is? :wink:

:lol: Neen. Ik verwijs je trouwens graag naar je opmerking(-en) tijdens Tsj-NL. Je gelooft dus zelf ook in de mogelijkheden van 0-4. Icon_twisted

:letitallout: :letitallout: :letitallout: Ja, maar nu houdt het toch echt op... Klotespel.

Bij Village Bagels op de Vijzelstraat maken ze een puike! :razz:


- Flixieluv - 15-10-2005

Treesong Wrote:
Flixieluv Wrote:
Flixieluv Wrote:
Treesong Wrote:
Flixieluv Wrote:Mark my words: 0-4 voor S-P-A-R-T-A.

Mark je dan ook even die bagel met zalm en mierikswortel als het niet zo is? :wink:

:lol: Neen. Ik verwijs je trouwens graag naar je opmerking(-en) tijdens Tsj-NL. Je gelooft dus zelf ook in de mogelijkheden van 0-4. Icon_twisted

:letitallout: :letitallout: :letitallout: Ja, maar nu houdt het toch echt op... Klotespel.

Bij Village Bagels op de Vijzelstraat maken ze een puike! :razz:

... :cry:


- Vret Mien Gras - 25-10-2005

De kuitblessure die Wout Brama opliep in de wedstrijd tegen NAC Breda, waardoor hij vroegtijdig naar de kant moest blijkt me te vallen. De inmiddels vaste waarde in het team van Rini Coolen moet rust houden, maar zal alleen de wedstrijd tegen RKC Waalwijk aanstaande woensdag moeten missen. Zaterdag tegen koploper PSV is de 19-jarige middenvelder er naar alle waarschijnlijkheid gewoon weer bij.


- Ricochan - 25-10-2005

Voetbal: Aanklager wil schorsing Fehér
ZEIST (ANP) - De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft Willem II-speler Csaba Fehér dinsdag een schikkingsvoorstel gedaan van vier wedstrijden schorsing, waarvan één voorwaardelijk.

De Hongaar ging op 14 oktober in het duel met Sparta over de schreef. Buiten het zicht van de arbiter gaf hij een elleboogstoot aan een tegenstander. De aanklager gebruikt televisiebeelden om Fehér alsnog aan te pakken.

De middenvelder heeft tot het einde van dinsdag de tijd om de schikking te aanvaarden. Doet Fehér dat niet, dan komt zijn overtreding voor de tuchtcommissie.


- Moker - 25-10-2005

Alkmaar, 24-10-2005

De Marokkaanse aanvaller Tarik Sektioui die in de 29 minuut was uitgevallen in de wedstijd tegen Willem II heeft er een rib-blessure aan overgehouden. De Marokkaanse International aan de kant van AZ heeft in de 4e minuut AZ op voorsprong gezet. De uitgevallen Sektioui was vervangen door Martijn Meerdink, die zijn rentree met een doelpunt bekroonde. Sektioui zal maximaal 1 week uit de roulatie zijn.


- Kleine Jan - 25-10-2005

Kijk.. daar hebben we wat aan... Klasse, (HT) Moker! =D>


- Tripplexxx - 25-10-2005

Van Teletekst pagina 808.

Ajacied Charisteas onwel geworden in een cafe bij het Olympisch Stadion :eeeek:

In het ziekenhuis werd niks onrustbarends ontdekt.


- Scumpie - 25-10-2005

Moker Wrote:Alkmaar, 24-10-2005

De Marokkaanse aanvaller Tarik Sektioui die in de 29 minuut was uitgevallen in de wedstijd tegen Willem II heeft er een rib-blessure aan overgehouden. De Marokkaanse International aan de kant van AZ heeft in de 4e minuut AZ op voorsprong gezet. De uitgevallen Sektioui was vervangen door Martijn Meerdink, die zijn rentree met een doelpunt bekroonde. Sektioui zal maximaal 1 week uit de roulatie zijn.

meerdrink dus mijn cappie!!


- Flixieluv - 30-10-2005

Moker Wrote:Alkmaar, 24-10-2005

De Marokkaanse aanvaller Tarik Sektioui die in de 29 minuut was uitgevallen in de wedstijd tegen Willem II heeft er een rib-blessure aan overgehouden. De Marokkaanse International aan de kant van AZ heeft in de 4e minuut AZ op voorsprong gezet. De uitgevallen Sektioui was vervangen door Martijn Meerdink, die zijn rentree met een doelpunt bekroonde. Sektioui zal maximaal 1 week uit de roulatie zijn.

... :roll: Gelukkig vervangen door Koevermans... :cry:


- Moker - 30-10-2005

er stond maximaal 1 week dus ik snap niet dat iedereen vanuit ging dat hij niet zou spelen...


- R2D2 - 31-10-2005

Even ter info: Ik heb sinds vorige week problemen met het benaderen van site, krijg steeds de foutmelding "directory indentifier unavailable". Soms lukt het maar vaker niet dan wel. Hierdoor kan ik de blessurelijst op de site niet bijwerken maar ik blijf 't proberen.


- Tripplexxx - 31-10-2005

Sparta kan zeker zes weken geen beroep doen op Steve Olfers. De verdediger scheurde zondag in het competitieduel bij NEC (0-0) de mediale band in zijn linkerknie. Dat stelde clubarts Casper van Eijck volgens RTV Rijnmond maandagochtend vast. Olfers kwam in de vijftigste minuut na een duel met Peter Wisgerhof ongelukkig neer.

De 23-jarige Haarlemmer werd meteen naar de kant gehaald en vervangen door Tom Zoontjes.


- Kezmania - 31-10-2005

31/10/2005 - Ajax en Pienaar accepteren schikkingsvoorstel

Ajax heeft zojuist op haar officiele site aangekondigd dat de club en Steven Pienaar het schikkingsvoorstel van de KNVB accepteren. Dat betekent dat Pienaar vier wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk, wordt geschorst. De Zuid-Afrikaan mist daardoor de duels tegen NEC in Nijmegen, FC Twente in Amsterdam en FC Utrecht in Utrecht. Hij is op 4 december in de thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk weer inzetbaar.


- RR - 31-10-2005

Slim van ze, zonder die matige Peenhaar zijn ze een stuk beter af...


- Kezmania - 31-10-2005

RR Wrote:Slim van ze, zonder die matige Peenhaar zijn ze een stuk beter af...

Nou mag miskoop Rosales laten zien wat hij waard is :roll:


- RR - 31-10-2005

Kezmania Wrote:Nou mag miskoop Rosales laten zien wat hij waard is :roll:

Ja, dat is toch ook al zo'n topaankoop van ze :wink:


- Ricochan - 31-10-2005

Vooronderzoek naar actie Seedorf 31 oktober 2005

De aanklager betaald voetbal van de KNVB is een vooronderzoek gestart naar de vermeende elleboogstoot van FC Groningen-speler Stefano Seedorf in het duel met Roda JC (1-0) van zondag. De actie van de middenvelder ten opzichte van Boldizsár Bödör werd niet bestraft door scheidsrechter Dick Jol, maar de aanklager kan over de tv-beelden beschikken.

Seedorf kreeg het tijdens de wedstrijd enkele malen aan de stok met spelers van Roda. De Groninger maakte een paar stevige tackles en was van mening dat de Limburgers toneel speelden


- FC Wageningen - 01-11-2005

Kezmania Wrote:Nou mag miskoop Rosales laten zien wat hij waard is :roll:
Ik ga ervan uit dat je dit serieus bedoelt?

Zo ja: absoluut oneens. Nu in een mindere periode, maar ik denk absoluut dat ie een goeie wordt. Vaak vind ik 'm in de aanval de beste.
(voorzet op maat --> is niet zo moeilijk nee)