The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Geschorsten/geblesseerden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten/geblesseerden (/showthread.php?tid=128)



- Kezmania - 01-11-2005

FC Wageningen Wrote:
Kezmania Wrote:Nou mag miskoop Rosales laten zien wat hij waard is :roll:
Ik ga ervan uit dat je dit serieus bedoelt?

Zo ja: absoluut oneens. Nu in een mindere periode, maar ik denk absoluut dat ie een goeie wordt. Vaak vind ik 'm in de aanval de beste.
(voorzet op maat --> is niet zo moeilijk nee)

Het was niet helemaal serieus uiteraard. Hij heeft vorig seizoen namelijk wel wat leuke wedstrijden gespeeld. Maar een versterking vind ik het niet.
Helemaal niet als je weet dat je de beschikking had over De Ridder en De Mul.

Ik geef hem nog tot het eind van dit seizoen. :wink:


- Matador! - 01-11-2005

Quote:RBC'er Arjan Ebbinge op intensive care

1/11/2005 16:16

Zoals gevreesd moest Arjan Ebbinge onder het mes. De verdediger van RBC Roosendaal heeft inmiddels de operatiekamer verruild voor intensive care.
In het Utrechts Medisch Centrum (UMC) onderging Ebbinge een operatie, waarbij een scheurtje in zijn dunne darm werd gedicht. 'De aard van de verwondingen is dusdanig ernstig dat de verdediger momenteel nog op de intensive care ligt', aldus RBC Roosendaal.

Ebbinge hield de beschadiging aan zijn dunne darm over aan de wedstrijd tegen FC Utrecht. Na een botsing met Tim Cornelisse moest de verdediger naar de kant. Nog tijdens de wedstrijd werd naar het ziekenhuis vervoerd, waar hij inmiddels de operatie heeft ondergaan.

Die voetbalt voorlopig ook niet...


- Dugarry - 02-11-2005

De Jong van Utrecht werd in de 46e minuut gewisseld voor Broerse.....

Reden? Is ie geblesseerd?


- Ricochan - 02-11-2005

Dugarry Wrote:De Jong van Utrecht werd in de 46e minuut gewisseld voor Broerse.....

Reden? Is ie geblesseerd?


Hij kon niet verder zei de verslaggever, en broerse deed het zo goed dus ik ga ervan uit dat die weer speelt.


- Keyzer - 02-11-2005

Ik ook :lol:


- Ricochan - 02-11-2005

Marcel Cas moet loopbaan beëindigen 2 november 2005

Marcel Cas moet zijn loopbaan noodgedwongen beëindigen. De 33-jarige middenvelder kampt met ernstige rugwervelproblemen en mag van de medici niet meer voetballen. Hij dient zijn tot medio 2006 doorlopende contract uit als hersteltrainer. Hij volgt hiervoor momenteel de opleiding revalidatietrainer voor spelsporters.

Cas begon zijn loopbaan in het seizoen 1997/1998 bij RBC en belandde via Notts County, Sheffield United, Grimsby Town en opnieuw RBC Roosendaal in 2004 bij Den Bosch. Hij maakte in 223 competitiewedstrijden 23 doelpunten.


- Dugarry - 02-11-2005

Hij wist dus van de 223 wedstrijden 200 keer niet te scoren, das knap beroerd. Zijn stoppen zal me dus worst wezen.


- Saartje - 02-11-2005

Dat staat er niet...


- Bocaloca - 02-11-2005

Misschien heeft ie wel 3 hattricks op zn naam staan


- Riekki - 08-11-2005

Tim Vincken heeft maandagavond zijn kuitbeen gebroken tijdens een competitieduel van Jong Feyenoord. De rechtsbuiten werd nog diezelfde avond in het ziekenhuis opgenomen en ging dinsdagochtend in alle vroegte onder het mes. Vincken staat naar verwachting drie maanden buitenspel. Het is niet de eerste tegenvaller voor de rechtsbuiten dit seizoen. Eerder werd hij al geconfronteerd met twee hamstringblessures en een schouderkwetsuur die hem weken aan de kant hielden.


Vincken was tegen Jong Vitesse (3-1 winst) uitblinker. Even voor hij uitviel had hij nog een aantal goede kansen om te scoren, maar hij slaagde daar niet in. Vincken was enkele uren daarvoor nog door bondscoach Foppe de Haan bij Jong Oranje gehaald voor de barragewedstrijden tegen Jong Slovenië, maar meldde zich door de zware blessure dezelfde dag weer af.


- Vret Mien Gras - 11-11-2005

Wout Brama heeft toch weer af moeten haken bij Jong Oranje. De jonge middenvelder die dit seizoen opviel verving eerst de geblesseerde Ibrahim Afellay, maar moet nu zelf met een blessure het trainingskamp van Foppe de Haan verlaten. Brama heeft een lieskwetsuur opgelopen. Hoe lang hij uit de roulatie is is onbekend. Sergio Hellings van Heracles Almelo neemt nu zijn plaats over in Jong Oranje.


- RR - 11-11-2005

GRONINGEN [SD] - De tuchtcommissie van de KNVB heeft Stefano Seedorf voor vijf duels, waarvan een voorwaardelijk, geschorst. De middenvelder van FC Groningen zou in het duel met Roda JC een elleboogstoot hebben uitgedeeld.
Seedorf kan, en zal waarschijnlijk, tegen de straf in beroep gaan. De aanklager van de KNVB deed hem eerder een schikkingsvoorstel van vier duels, maar dat werd door de middenvelder naast zich neergelegd. Het voorval werd door de scheidsrechter niet gezien.


- Ricochan - 11-11-2005

wat is die foppe toch een wijze man....


De Haan vindt dat Heitinga de kluts kwijt is

11/11/2005 12:12

Dat John Heitinga geen deel uit maakt van de selectie van het Nederlands elftal is niet zo vreemd. Maar dat de Ajacied zelfs niet is opgeroepen voor Jong Oranje, is niet zo logisch. Foppe de Haan vindt de verdediger niet goed genoeg.
Heitinga moet de laatste maanden bij Ajax knokken voor een basisplaats. In de meest recente duels mocht hij starten, zij het door de blessure van rechtsback Hatem Trabelsi. Maar de verdediger is nog flink wat verwijderd van de vorm waarmee hij in 2004 een plaats in de EK-selectie had afgedwongen. Dat geeft hij zelf ook toe.

De vormcrisis van Heitinga is dé reden voor bondscoach De Haan om geen gebruik te maken van de 21-jarige Ajacied, ook al heeft hij een grotere cv dan spelers als Arnold Kruiswijk, Ramon Zomer, Gianni Zuiverloon en Henrico Drost. De laatste moest zich donderdag bij de selectie voegen nadat Gijs Luirink geblesseerd afhaakte.

'Ik denk al twee weken over Heitinga na. Maar die jongen is zodanig de kluts kwijt dat ik hem er niet heb bijgenomen. Ook niet na alle recente blessures', legt De Haan uit in het Algemeen Dagblad.

Heitinga zelf zou dolgraag willen spelen namens Jong Oranje, maar De Haan heeft zijn redenen om de zestienvoudig A-international te passeren. 'Ik vind: een speler als Heitinga oproepen, betekent hem ook meteen opstellen. Maar ik zou dat gezien zijn huidige vorm niet kunnen verkopen tegenover de jongens die al vanaf de start bij Jong Oranje zitten.'


- Bredanaar - 11-11-2005

verstandiger dan bassie iig. Die roept met de regelmaat van de klok spelers op die niet regelmatig spelen en/of niet in vorm zijn.


- Ricochan - 11-11-2005

Bredanaar Wrote:verstandiger dan bassie iig. Die roept met de regelmaat van de klok spelers op die niet regelmatig spelen en/of niet in vorm zijn.


idd. mathijssen zal ook wel gelijk in de basis staan tegen Italie, al gun ik het die jongen, dat is te vroeg voor hem.

Maar die wedstrijd wordt toch weer een saaie 0-0 dus misschien krijgt ie niet veel te doen.


- RR - 11-11-2005

Niet echt veel logica bij Bassie te ontdekken inderdaad... Ooijer is er goed in vorm, dit in tegenstelling tot Vlaar. Mathijsen heeft ook nog niet erg veel wedstrijdritme lijkt me. Dus Ooijer zou toch wel in de basis moeten staan...


- Davydoff - 18-11-2005

NIJMEGEN (ANP) - NEC kan drie tot zes weken niet beschikken over verdediger Patrick Pothuizen. De 33-jarige routinier heeft een spierscheuring in zijn kuit opgelopen.

Dat gebeurde deze week tijdens de training, zo deelde de medische staf van de Nijmeegse club vrijdag mee.


- R2D2 - 18-11-2005

Beasley mist duels met RKC en Schalke

18/11/2005 14:30

PSV moet DaMarcus Beasley missen in het competitieduel met RKC Waalwijk en het treffen met Schalke 04 in de Champions League.
Beasley kampt met een scheurtje in een hamstring. Vrijdag ontbrak de Amerikaanse aanvaller op de training van de koploper van de Eredivisie.

Assistent-coach Fred Rutten verklaarde niet te weten hoe lang PSV het daadwerkelijk zonder Beasley zal moeten stellen.


- Frits - 18-11-2005

dus farfan, kone vennegoor??


- gittermaster - 19-11-2005

Koeman boos op Oranje door blessure Castelen

19/11/2005 11:07

Feyenoord mist zondag Romeo Castelen tijdens het uitduel met Roda JC. Coach Erwin Koeman is boos op de KNVB. 'Ik mis tegen Roda JC onnodig een bepalende speler.'
Castelen kampte in de aanloop naar de interland tussen Nederland en Italië met een hamstringblessure. Op het nippertje bleek de rappe vleugelspeler fit genoeg om te spelen. Bondscoach Marco van Basten liet hem de volle negentig minuten staan. Vervolgens stond Castelen vier dagen later in de basis bij Jong Oranje dat moest afrekenen met Slovenië. Na een kwartier moest de Feyenoorder van het veld omdat zijn hamstring weer opspeelde.

'Romeo had die tweede wedstrijd nooit mogen spelen', moppert Koeman in het Algemeen Dagblad. 'In zijn situatie was de hersteltijd gewoon te kort en ik vind dat ze dat bij de KNVB hadden kunnen en moeten weten. Zeker ook omdat onze medische staf al voor de eerste interland contact heeft gehad met de medische staf van het Nederlands elftal.'

Koeman had een dag voor het duel van Jong Oranje nog geprobeerd Castelen te bellen. Hij kwam niet verder dan de voicemail, waarop hij duidelijk maakte dat Feyenoord het salaris van Castelen betaalt en of de international daar rekening mee wildehouden. Tevergeefs.

Koeman zag het vanaf de tribune van het Abe Lenstra Stadion gebeuren. 'Prompt raakt Romeo een dag later weer geblesseerd aan diezelfde hamstring. Bij de eerste sprint die hij voluit moest aangaan. Toen ik het op de tribune zag gebeuren, was ik het liefst direct weer naar huis gegaan.'

'Bij Jong Oranje en bij Oranje gaan ze lekker verder met hun werk, bij Feyenoord zitten wij met de gebakken peren. Blijkbaar moeten we aandringen op nóg meer overleg. Ze denken bij Oranje en bij Jong Oranje aan hun eigen belang. Dat begrijp ik, maar naar ons belang is níet gekeken.'

Tja, ik weet niet hoor. De ene coach klaagt erover dat er alleen spelers van de grote 3 werden opgeroepen en de ander klaagt dat een half geblesseerde speler wordt opgeroepen. Als Castelen half fit was, had hij dat zelf aan de bondscoach kunnen melden toch?
Ik vind dat Koeman hier eingszins overdrijft.


- Bredanaar - 19-11-2005

Tja komen de oude vragen weer naar voren. Moet de KNVB de clubs betalen met een soort huursom en is de KNVB er verantwoordelijk voor dat (zoals met alles wat je huurt) spelers in onbeschadigde staat terug bij hun club komen en in voorkomend geval van schade hier een schadevergoeding voor moeten betalen? :eeeek:

Anderzijds: clubs hebben er natuurlijk ook belang bij dat spelers voor (Jong)Oranje uitkomen. Zij komen dan namelijk in de internationale picture en krijgen door hun status van 'international' meer waarde. Op die wijze vloeit er natuurlijk ook geld naar de betreffende club. Helaas is deze waarde ( overigens net zoals de voornoemde schade en huusom) haast onmogelijk te bepalen.

Laat alles dus maar gewoon zo als het nu is; komt een speler geblesseerd terug: jammer dan.
't is natuurlijke alleen wel jammer dat de bondscoach clubbelangen heeft en vanuit dat oogpunt risico's neemt met het inzetten van spelers. #-o
En daar komt waf. =P~


- Bocaloca - 22-11-2005

Voet in gips houdt Moens uit het doel

22/11/2005 14:10

Oscar Moens zal voorlopig het doel van Willem II niet kunnen verdedigen. De voet van de doelman wordt voor twee weken in het gips gezet.

Een peesonsteking is de oorzaak van de afwezigheid van Moens. Nadat het gips van de voet is verwijderd, moet blijken of de keeper weer kan spelen of dat verdere behandeling noodzakelijk is.

Reservedoelman Peter Zois zal tijdens de afwezigheid van Moens zijn plaats onder de lat innemen.


- gittermaster - 23-11-2005

ik zit nu steds te twijfelen over Waterman of vandenbussche zondag. Waterman speelt in ieder geval donderdag niet, maar weet iemand of hij zondag zal spelen?


- Bocaloca - 23-11-2005

Griepvirus waart ook bij NEC rond

23/11/2005 12:55

NEC heeft ook te kampen met een griepvirus, dat drie slachtoffers heeft gemaakt in de Nijmeegse selectie.

Op de training van NEC ontbraken Romano Denneboom en Andrzej Niedzielan. De twee aanvallers zijn geveld door de griep en lagen thuis in bed. Ook Peter Wisgerhof heeft te kampen met griepverschijnselen. De verdediger meldde zich nog wel voor de training, maar werd vervolgens naar huis gestuurd.

Of het drietal ook de wedstrijd tegen Willem II moeten missen, is nog onduidelijk. 'Normaal gesproken staat er voor een griepje een dag of twee, drie', zegt fysiotherapeut Cees van der Linden in De Gelderlander. 'Tenzij er koorts bij komt.'


- Vret Mien Gras - 25-11-2005

Farfan en Huntelaar spelen aankomend weekend niet!


- harry_bierdop - 25-11-2005

Zeker dat Huntelaar niet speelt?

Mukkus, ouwe hooligan ( :wink: ) zeg het eens :Big Grin


- Vret Mien Gras - 25-11-2005

David Mendes da Silva staat er vanavond weer in.

`Bij hem kwam de blessure steeds weer terug, daarom hebben we deze keer de tijd genomen. Vorige week trainde hij al met de groep mee, maar de wedstrijd kwam nog te vroeg. Deze week is het geen enkel probleem` aldus Lokhoff.


- Vret Mien Gras - 25-11-2005

harry_bierdop Wrote:Zeker dat Huntelaar niet speelt?

Mukkus, ouwe hooligan ( :wink: ) zeg het eens :Big Grin

Afwezigen
RBC kent de nodige problemen, maar de problemen rond Fortes Rodriquez en Ebbinge zijn bekend; beiden zullen om uiteenlopende redenen ontbreken. Bij Heerenveen zullen in elk geval Waterman en Huntelaar ontbreken, terwijl het maar de vraag is of Verbeek Bosvelt en Kissi zal willen belasten, zelfs als ze speelklaar zouden zijn.


- Bor de Wolf - 25-11-2005

Vret Mien Gras Wrote:David Mendes da Silva staat er vanavond weer in.

`Bij hem kwam de blessure steeds weer terug, daarom hebben we deze keer de tijd genomen. Vorige week trainde hij al met de groep mee, maar de wedstrijd kwam nog te vroeg. Deze week is het geen enkel probleem` aldus Lokhoff.

Die pot van vanavond wordt afgelast, dus het maakt niet uit


- goa - 25-11-2005

Vret Mien Gras Wrote:Bij Heerenveen zullen in elk geval Waterman en Huntelaar ontbreken.

[Image: lach.gif]