The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FOOTSTAR - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Footstar.org (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=21)
+---- Thread: FOOTSTAR (/showthread.php?tid=1319)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37


- Vietjes - 22-11-2006

Marshall Wrote:Nee, is het ook niet... Na de 'sensatie' van de eerste week gaat het langzaamaan. Maarreh, we hebben samen een team dus komt wel goed! Vandaag weer eens vietballen! Wink

Yep, sta in de basis en ben van plan Har eens flink van bruikbare ballen te gaan voorzien :wink:


- Legion - 22-11-2006

Nu iedereen op 100% friend staat moet je dan alle interactions blijven doen?


- Vietjes - 22-11-2006

Legion Wrote:Nu iedereen op 100% friend staat moet je dan alle interactions blijven doen?

Nope. 1 actie is vaak al genoeg


- Marshall - 22-11-2006

Van beide zijdes. % zakt per dag zo'n 2% dus als 1 van beiden dagelijks even de boel langsloopt is het al in orde, 1x klikken per contact...


- Legion - 22-11-2006

Wedstrijd is nu toch bezig? Kan je hem live volgen?


- T00L - 22-11-2006

14.00 portugese tijd, dus 15.00 bij ons.

je kunt de wedstrijd live volgen, al duurde het afgelopen zaterdag wel een minuut of 20 voordat de 1e informatie kwam. Beetje a-la HT dus Wink


- Birger - 22-11-2006

leuk.. binnen 45 minuten mag ik ook meedoen Big Grin


- Vietjes - 22-11-2006

Haha

15': Lucas van Boxel recovers the ball.
15': Lucas van Boxel shoots...
15': Lucas van Boxel shoots...
15': GOOOOOAL to FC CT!! What a goal... the keeper had no chance!


- Nr. 12 - 23-11-2006

Eh, er zijn al wat meer dingen vertaald. Zoals de training status. very bad = vreselijk.
Het blijft verschikkelijk maar wel leuker om het in NL te zien.

*Edit* het was weer weg toen ik opnieuw inlogde!?!


- Antidote - 23-11-2006

Is er trouwens nog plek in het CT team?


- Bocaloca - 23-11-2006

Antidote Wrote:Is er trouwens nog plek in het CT team?

Ha een kantine juffrouw


- Marshall - 23-11-2006

Doe niet zo flauw Boca en doe de poort even open. Die jongen staat te vernikkelen van de kou in zijn hempje, broekje en wonderslofjes...


- Bocaloca - 23-11-2006

Ik zou de poort wel open willen doen maar T00l heeft de sleutel Sad


- T00L - 23-11-2006

ik ben eerlijk gezegd niet van plan om meer spelers toe te laten. Meer spelers aannemen zou inhouden dat je maar 1 wedstrijd per week speelt en dat lijkt me erg weinig


- Marshall - 23-11-2006

Tool is de Geert Wilders van FC CT Wink


- Antidote - 23-11-2006

T00L Wrote:ik ben eerlijk gezegd niet van plan om meer spelers toe te laten. Meer spelers aannemen zou inhouden dat je maar 1 wedstrijd per week speelt en dat lijkt me erg weinig
Zit nu in een bot-team en daar speel je ook maar één wedstrijd per week. Maar het maakt niks uit.....ik zoek wel een andere ploeg en vroeg of laat zal ik mijn revenche nemen. Wink


- Marshall - 23-11-2006

CT2 zal wel eens opgericht worden Anti of er stopt wel de een of ander


- Antidote - 23-11-2006

Marshall Wrote:CT2 zal wel eens opgericht worden Anti of er stopt wel de een of ander
Ik merk het van zelf wel. Ht is nog afwachten hoe het spel verder loopt en of het ook echt gaat boeien.


- Vietjes - 24-11-2006

Ik heb nou 12 dagen geen lol gehad en m'n moraal en aanpassingsvermogen staan nog steeds op 100%. Ik las dat de intentie van Having fun totaal niet werkt en dat blijkt ook wel. Ik ga pas HF trainen zodra m'n moraal begint substantieel begint te droppen.

I'll keep you informed :wink:


- Nr. 12 - 24-11-2006

Het heeft effect op je training. Zie het kleine smile symbolletje. Die staat waarschijnlijk bij jouw nu op janken? of niet?


- Vietjes - 24-11-2006

Nr. 12 Wrote:Het heeft effect op je training. Zie het kleine smile symbolletje. Die staat waarschijnlijk bij jouw nu op janken? of niet?

Nope, en ja, dat staat al 5 dagen met een blauwe kop te brullen ja

EDIT; het heeft geen effect op m'n training. Gisteren netjes een techniekstijging gehad. Ik verwacht zodadelijk een korte passpopp. Zo ja dan kan je 'm vooralsnog gewoon lekker laten janken :wink:


- Bakke - 24-11-2006

Goed, ben inmiddels een weekje bezig en heb 3x ingelogd ofzo. Zo net een training ingesteld o.i.d.:

Code:
Monday     Tuesday    Wednesday    Thursday    Friday         Saturday        Sunday
Positioning  Crosses    Technique    Positioning    Crosses     Technique        Finishing    
Speed            Dribbling    Short passes    Speed        Dribbling  Short passes  Heading
Having Fun Speed    Having Fun    Having Fun    Speed         Having fun        Having Fun

Nogmaals m'n 'stats', geen idee wat ik ben of hoe goed ik ben:

Quote:Name Pafnucy de Nijs (5985)
Position ? C
Favorite Foot Right
Age 17 Years (1/4/1)
Details Player with terrible experience
Personality Nice guy
Life Style Non-Existant!
Nationality Utrecht, Netherlands

Team Rapid Nijmegen
Future Feels good in the club
Reputation Regional (International Ranking: #2325; National Ranking: #148)



- Lamme Lennie - 24-11-2006

Is het nou verstandig om morgen voor de wedstrijd fitness te trainen? Mijn fitness staat op 80%, maar eigenlijk wil ik wel de 'game vision' teamtraining van morgen meepikken.


- Vietjes - 24-11-2006

Lamme Lennie Wrote:Is het nou verstandig om morgen voor de wedstrijd fitness te trainen? Mijn fitness staat op 80%, maar eigenlijk wil ik wel de 'game vision' teamtraining van morgen meepikken.

Ik ken het probleem. Mijn Fitness staat op 75%. Maar aangezien ik ervan uit ga dat ik morgen op de tribune zit laat ik dit nog effe verder oplopen :wink:


- T00L - 25-11-2006

Lamme Lennie Wrote:Is het nou verstandig om morgen voor de wedstrijd fitness te trainen? Mijn fitness staat op 80%, maar eigenlijk wil ik wel de 'game vision' teamtraining van morgen meepikken.

je speelt niet (zaterdag en woensdag gespeeld toch? Smile), dus doe wat jij leuk vindt Wink


- Legion - 29-11-2006

Beginnen alle friendlys en competitiewedstrijden op hetzelfde tijdstip? Zo ja hoe laat? Dit ivm fitnesstrainingen


- T00L - 01-12-2006

Friendly voor volgende week woensdag is geregeld, we spelen dan (thuis) tegen Friends uit Singapore.


- T00L - 02-12-2006

hoe zien jullie spelers er eigenlijk uit? die van mij doet een gooi naar de meest foute persoon in het spel:
[Image: footstar.png]
zonder die zonnebril was ie bij kans nog fouter, vooral dat snorretje doet het em


- T00L - 02-12-2006

deze dus:

[Image: footstarfout.png]

heil tool! Notworthy


- Box Brother - 02-12-2006

T00L Wrote:deze dus:

[Image: footstarfout.png]

heil tool! Notworthy

Alleen FS Fans kunnen gezichten maken volgens mij ... anders zou ik niet weten waar ik mijzelf kan zien....