The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FOOTSTAR - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Footstar.org (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=21)
+---- Thread: FOOTSTAR (/showthread.php?tid=1319)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37


- Adder - 26-03-2007

Depor Wrote:
Antidote Wrote:Nu we koplopers zijn in de eredivisie, zullen zeer waarschijnlijk meer mensen naar onze team kijken. Als ik het goed heb staat de link naar competitieteam.nl op onze team pagina. Is het misschien niet verstandig om footstar een verborgen forum te maken. Nu zouden onze tegenstanders vrijblijvend hier kunnen kijken. Met tacktiek besprekingen e.d. lijkt me dit niet echt handig.

Oh oh, Travian deja vu, Anti ook al boven de 30??


:lol: :lol: :lol:


- Mac - 28-03-2007

ik heb er iig even voor gezorgd dat je ingelogd moet zijn om het footstar deel te bekijken. Zware beveiliging ala travian lijkt me (nog) niet echt nodig voor dit.


- Legion - 28-03-2007

Mee eens Anti. enne goed werk Mac.


- Bumme - 28-03-2007

Mac Wrote:ik heb er iig even voor gezorgd dat je ingelogd moet zijn om het footstar deel te bekijken. Zware beveiliging ala travian lijkt me (nog) niet echt nodig voor dit.

Lijkt mij nu voldoende maar zodra Christiaan de Bruin naar een andere club vertrek moet de deur wel goed dicht......... :wink:


- Bocaloca - 28-03-2007

Daar zit ik allang hoor. In Zweden


- Antidote - 04-04-2007

Heren, ik heb nog geen contributie betaald. Als iemand wilt doorgeven hoeveel en op welke rekening ik dat moet overmaken dan kunnen we dat ook afhandelen.


- Bumme - 04-04-2007

Antidote Wrote:Heren, ik heb nog geen contributie betaald. Als iemand wilt doorgeven hoeveel en op welke rekening ik dat moet overmaken dan kunnen we dat ook afhandelen.

Geldt ook voor Jonas.........


- Forever - 04-04-2007

Bumme Wrote:
Antidote Wrote:Heren, ik heb nog geen contributie betaald. Als iemand wilt doorgeven hoeveel en op welke rekening ik dat moet overmaken dan kunnen we dat ook afhandelen.

Geldt ook voor Jonas.........

Vraag maar het nummer van de bankrekening van Muk. Kan onze assistent ook actief worden.


- Mukkus - 04-04-2007

Is goed. Hoe hoog was de contributie ook alweer? Iets van 150 euro of zit ik er dan ver naast? :wink:


- Nr. 12 - 04-04-2007

dat is excl. BTW


- Antidote - 04-04-2007

Mukkus Wrote:Is goed. Hoe hoog was de contributie ook alweer? Iets van 150 euro of zit ik er dan ver naast? :wink:

PB je rekeningnummer en tnv en dan komt het helemaal goed. Mag ik dan wel een btw bon hebben.


- gittermaster - 05-04-2007

Hoe zit t eigenlijk precies met "ontspannen"?
Ik doe dit wekelijks 1 keer en zie dit eigenlijk als een verkapte fitness training.
Is het noodzakelijk om dit wekelijks te doen?


- Lamme Lennie - 05-04-2007

Ik heb dit al een week of 12 niet meer gedaan en het moraal blijft op 100% staan. Zolang we winnen is het niet echt nodig.


- gittermaster - 05-04-2007

echt? oke goed om te weten Smile


- Lamme Lennie - 05-04-2007

92 dagen om precies te zijn


- gittermaster - 06-04-2007

He, ik heb er ineens een aantal vijanden bij...

Mats Ada Houten Vijand (2%)
Christian Dawkins FoB Vijand (2%)
Smile


- Box Brother - 06-04-2007

gittermaster Wrote:He, ik heb er ineens een aantal vijanden bij...

Mats Ada Houten Vijand (2%)
Christian Dawkins FoB Vijand (2%)
Smile

Ben jij dan ook dagelijks aan het flamen op tegenstanders ?


- gittermaster - 06-04-2007

nee, nog niet een keer gedaan, maar ga daar toch maar eens aan beginnen...


- T00L - 06-04-2007

gittermaster Wrote:nee, nog niet een keer gedaan, maar ga daar toch maar eens aan beginnen...

en dit dan?
Quote:H. Lips bekritiseert M. Ada

Henk Lips zei dat Mats Ada beter eens zou nadenken over zijn carrièrekeuze en deze aan te passen indien deze hem niet interesseerd.
heerlijk ook, die d op het eind Big Grin


- gittermaster - 06-04-2007

hahahahahaha, dat was een krantenartikel...
Oke, dus als ik dat doe, krijgt iemand mij in zijn lijstje...
Ik begreep er al geen reet van dat ik niet terug kon beledigen... Smile


- Nr. 12 - 09-04-2007

Even een repost, op een betere plek.

Nr. 12 Wrote:Trouwens het valt mij nu op dat bij bij de L van Links is verdwenen. Ik had dus, DL in het begin, later DLC en nu alleen nog maar DC. Dat betekend dat ik nu alleen nog maar een Centrum verdediger ben. Misschien is het nu slim om toch nog een paar Links trainingen te volgen? Iemand ieddeen erover? Ik hoor ze graag, want ik kan er niks over vinden in de regels hierover.



- Adder - 09-04-2007

Nr. 12 Wrote:Even een repost, op een betere plek.

Nr. 12 Wrote:Trouwens het valt mij nu op dat bij bij de L van Links is verdwenen. Ik had dus, DL in het begin, later DLC en nu alleen nog maar DC. Dat betekend dat ik nu alleen nog maar een Centrum verdediger ben. Misschien is het nu slim om toch nog een paar Links trainingen te volgen? Iemand ieddeen erover? Ik hoor ze graag, want ik kan er niks over vinden in de regels hierover.


je bent DC nu, dus je hebt die L niet nodig.


- Antidote - 24-04-2007

Zag toevallig dat we vandaag een huis hebben gekregen.
Heb ik eindelijk een plek voor mijn laptop, motor en kleding.


- T00L - 01-05-2007

Krijg bij het uitdagen voor een friendly steeds de melding dat we niet buiten onze stad mogen spelen, dus schijnbaar heb je tegenwoordig ook eigen vervoer.
Wij zijn FC CT, dus wij hebben een privé-jet :8:
Kosten waren 75k, dus dat was het probleem niet.


- T00L - 01-05-2007

Vage shit.. ik was schijnbaar te laat met het regelen van een friendly, waardoor we alleen in A'dam kunnen spelen. Gelukkig kon ik wel een bot uitdagen (die nog meteen accepteerde ook), morgen wordt dus een makkie. Note to myself: voortaan op donderdag friendly regelen Wink
Maar goed, dat vliegtuig houden we Icon_twisted


- Box Brother - 01-05-2007

T00L Wrote:Vage shit.. ik was schijnbaar te laat met het regelen van een friendly, waardoor we alleen in A'dam kunnen spelen. Gelukkig kon ik wel een bot uitdagen (die nog meteen accepteerde ook), morgen wordt dus een makkie. Note to myself: voortaan op donderdag friendly regelen Wink
Maar goed, dat vliegtuig houden we Icon_twisted

Licht het aan mij of kunnen we die 75K beter in onze eigen zak houden en daardoor eerder op een PT4 komen ?


- Adder - 01-05-2007

Box Brother Wrote:
T00L Wrote:Vage shit.. ik was schijnbaar te laat met het regelen van een friendly, waardoor we alleen in A'dam kunnen spelen. Gelukkig kon ik wel een bot uitdagen (die nog meteen accepteerde ook), morgen wordt dus een makkie. Note to myself: voortaan op donderdag friendly regelen Wink
Maar goed, dat vliegtuig houden we Icon_twisted

Licht het aan mij of kunnen we die 75K beter in onze eigen zak houden en daardoor eerder op een PT4 komen ?

nee, privé jet is beter.


- T00L - 01-05-2007

Yep, dat licht ligt aan jou :p
Maar ff zonder dollen: PT4 kost 55k, die 3-4k die iedereen dan extra zou moeten krijgen maakt wel 1 hele week verschil. Daarvoor zou ik eerst iedereen een salarisverhoging moeten geven, om die 2 weken later weer terug te gaan draaien (eerder kan niet).

Daarnaast moeten we nu steeds huur betalen als we een uitwedstrijd spelen, omdat we geen eigen vervoer hebben. Tevens zou ik me voor kunnen stellen (of het zo is weet ik niet) dat we met het vliegtuig minder fitness verliezen dan met de bus, aangezien dat minder vermoeiend is (tenzij we 15 bergkampjes in ons team hebben)


- Birger - 01-05-2007

T00L Wrote:Tevens zou ik me voor kunnen stellen (of het zo is weet ik niet) dat we met het vliegtuig minder fitness verliezen dan met de bus, aangezien dat minder vermoeiend is (tenzij we 15 bergkampjes in ons team hebben)

klopt Smile
met een vliegtuig verlies je 1% fitness.. met een bus verlies je er veel meer (weet ik niet juist hoeveel)

wij hebben ook een vliegtuig gekocht overigens Wink


- Box Brother - 01-05-2007

T00L Wrote:Yep, dat licht ligt aan jou :p
Maar ff zonder dollen: PT4 kost 55k, die 3-4k die iedereen dan extra zou moeten krijgen maakt wel 1 hele week verschil. Daarvoor zou ik eerst iedereen een salarisverhoging moeten geven, om die 2 weken later weer terug te gaan draaien (eerder kan niet).

Daarnaast moeten we nu steeds huur betalen als we een uitwedstrijd spelen, omdat we geen eigen vervoer hebben. Tevens zou ik me voor kunnen stellen (of het zo is weet ik niet) dat we met het vliegtuig minder fitness verliezen dan met de bus, aangezien dat minder vermoeiend is (tenzij we 15 bergkampjes in ons team hebben)

Duidelijke uitleg... dan wil Sjaak graag aan het raampje zitten en in de commissie zitten die de stewardessen uitzoekt Big Grin