The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FOOTSTAR - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Footstar.org (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=21)
+---- Thread: FOOTSTAR (/showthread.php?tid=1319)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37


- Lamme Lennie - 30-06-2007

Kan iemand me uitleggen wat hier gebeurt?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=3ZgtHIIRD28">http://www.youtube.com/watch?v=3ZgtHIIRD28</a><!-- m -->

:Big Grin


- T00L - 30-06-2007

kumbayaaaa my loord kumbayaaaaa


- kooltje - 30-06-2007

ernstige blessure waar iedereen bij komt kijken van zijn team..en uit de vrije trap een goal???


- Mukkus - 30-06-2007

Lijkt wel groepsex! :Big Grin


- Nr. 12 - 01-07-2007

Het is een buitenspel doelpunt. Want er stond nog maar 1 speler op lijn met de doelpuntmaker. En het gaat om 2 spelers achter de bal.


- Antidote - 01-07-2007

Er zijn de afgelopen aantal dagen veel topics aangemaakt en over van alles gediscuseerd. Langzamerhand ben ik de overzicht een beetje kwijt geraakt. Kunnen we straks gewoon niet beperken tot een aantal topics.

Zo zou ik graag willen weten wat we gaan doen met de israelische verdediger. Sluit hij bij FC CT aan of niet? Volgens mij was de stemming meer voor dan tegen.

We hebben een topic lopen met welke spelers er allemaal blijven. Daaruit blijkt toch dat we in de breedte te kort schieten. Zijn we van plan spelers buiten CT te halen? En zetten we daar een max aan? In principe mogen er van mij voorlopig max 2 a 3 buitenstaanders komen.

Wat gaan we doen met Milad en Bostoen? Ze willen graag weg. Wij willen van ze af. Het heeft geen zin om ze te behouden. Op langer termijn gaat toch alleen maar botsen. Van mij part verlagen we onze bod naar 75k a 100k. Afgelopen wedstrijd hebben we gezien dat we goed zonder hun kunnen en met de gratis verdediger die we kunnen binnen halen hebben we alleen een winst situatie. Nog een middenvelder erbij voor de breedte en dan zitten we voorlopig goed.

TT...is samengevat aanval-techniek, middenveld-positiespel of game vision, keeper-geen voorkeur en verdediging-korte pass (vermoeden). De rest zal dan kracht worden. Klopt dit allemaal zo'n beetje?

Dit zijn dingen wat ik me nou afvroeg. Als er nog dingen komen dan laat ik het wel weten.


- Depor - 01-07-2007

Antidote Wrote:Er zijn de afgelopen aantal dagen veel topics aangemaakt en over van alles gediscuseerd. Langzamerhand ben ik de overzicht een beetje kwijt geraakt. Kunnen we straks gewoon niet beperken tot een aantal topics.

Zo zou ik graag willen weten wat we gaan doen met de israelische verdediger. Sluit hij bij FC CT aan of niet? Volgens mij was de stemming meer voor dan tegen.

We hebben een topic lopen met welke spelers er allemaal blijven. Daaruit blijkt toch dat we in de breedte te kort schieten. Zijn we van plan spelers buiten CT te halen? En zetten we daar een max aan? In principe mogen er van mij voorlopig max 2 a 3 buitenstaanders komen.

Wat gaan we doen met Milad en Bostoen? Ze willen graag weg. Wij willen van ze af. Het heeft geen zin om ze te behouden. Op langer termijn gaat toch alleen maar botsen. Van mij part verlagen we onze bod naar 75k a 100k. Afgelopen wedstrijd hebben we gezien dat we goed zonder hun kunnen en met de gratis verdediger die we kunnen binnen halen hebben we alleen een winst situatie. Nog een middenvelder erbij voor de breedte en dan zitten we voorlopig goed.

TT...is samengevat aanval-techniek, middenveld-positiespel of game vision, keeper-geen voorkeur en verdediging-korte pass (vermoeden). De rest zal dan kracht worden. Klopt dit allemaal zo'n beetje?

Dit zijn dingen wat ik me nou afvroeg. Als er nog dingen komen dan laat ik het wel weten.

Ik vind 75K-100K gewoon te weinig voor die spelers.


- Adder - 01-07-2007

Israëlier heeft het bod afgewezen zonde commentaar. Dus opgetieft met die handel.
Buitenstaanders er bij is wel een optie, maar dit seizoen hoeft het niet. Of er moet een enorme buitenkans bij zitten( dat is mijn mening).
Bumme laat niets horen, dus ik weet niet of hij nog actief is.
Bostoen en Acda weet ik niet meer wat ze willen (na de post van Muk), maar ik zet ze niet op de TL. Dus als ze weg willen, dan is dat het einde van het seizoen(tenzij die 4 ton voor Bostoen wordt neergelegd, dan kan ik niets doen.)

TT, verdediger is echt onduidelijk, mid moet ik waarschijnlijk een muntje opgooien.
aanval is techniek en kracht komt op de gunstige dagen voor Klop, omdat hij al pleite is.


- T00L - 01-07-2007

die gast heeft gewoon een bericht gestuurd adder.. z'n manager wil em nu nog niet verkopen.


- Adder - 01-07-2007

T00L Wrote:die gast heeft gewoon een bericht gestuurd adder.. z'n manager wil em nu nog niet verkopen.

mwoah...kleinigheid toch dat ik de mail vergeet te checken? :wink: :oops:


- gittermaster - 01-07-2007

Quote:Bumme laat niets horen, dus ik weet niet of hij nog actief is.
Bumme heeft net een nieuw huis gekocht en geen internet nog...


- Adder - 02-07-2007

gittermaster Wrote:
Quote:Bumme laat niets horen, dus ik weet niet of hij nog actief is.
Bumme heeft net een nieuw huis gekocht en geen internet nog...

Kan wel weer zien waar het geld zit.... :wink:
Maar het 1e wat je regelt in een nieuw huis is toch stroom en internet?
De rest komt later wel.....


- gittermaster - 02-07-2007

Smile Das ook mijn idee.
Eettafel?
- niet relevant
Bed?
- Slaap wel op matras
Bank?
- Zit wel op kussen
Internet?
- Ja natuurlijk!!!!


- Forever - 05-07-2007

Iemand hier een aankondiging over gezien?

Quote:OK, with the recent threads about farm teams and players using AGT, Nino and Bruno reduced the experience when a player plays AGT by 75%, and they also stated how important experience will be in the future, especially when it comes to the NT team status. Now, what I really wanted to know from the Admins is - how exactly important will it be?

AGT = Avoid Getting Tired

Bron: forums -> global(English) -> Experience vital to get into the NT team?


- Adder - 05-07-2007

ik heb niets gelezen daarover(maar ik wil nog wel eens wat missen... :wink: )


- Forever - 06-07-2007

Niemend hier verder naar gekeken? Of hier niks over gevonden?

Ben benieuwd wat voor het nut een oefenwedstrijd nog heeft voor iemand die AGT aangevinkt heeft? Vooral middenvelders en spitsen zullen dat standaard doen. Had van hen ook wel wat reactie verwacht.

Wat ikzelf hierover nog las was dat het initiatief ligt bij fanatieke spelers van het eerste uur. Die waren bang dat ze hun kans op het nationale team kwijtraakten aan spelers vanuit farm-teams en uit zwakke landen (bijvoorbeeld competitie van Zuid-Afrika). Want deze krijgen wel evenveel ervaring. Maar spelen ook in de competitie AGT, omdat de resultaten niet boeien of dat ze toch tegen Bots spelen.

Veel eigen belang dus van die jongens. Want ze willen graag en de beste blijven en om de kampioenschappen spelen en straks in het nationale team komen. Je moet misschien maar gewoon accpeteren dat dat niet allemaal tegelijk kan. En bewust je doelen kiezen.


- Birger - 06-07-2007

Overigens is het wel alleen zo dat AGT minder ervaring geeft in competitie en beker, dus voor friendlies blijft het hetzelfde.
Een normale speler zal zijn beker of competitiewedstrijden toch willen winnen, dus die gayat sowieso al zonder AGT spelen Smile


- Mac - 06-07-2007

tja valt weinig over te zeggen. Experience gaat zo ongelofelijk langzaam omhoog dat dat nauwelijks te meten valt. Ik weet wel dat de experience die je in friendlies opdoet sowieso al lager is dus ja of het nou zo erg is als je daar agt eens aanzet...denk dat de trainingswinst dan groter is maar goed.


- Depor - 06-07-2007

Speel altijd met AGT, die ervaring pak ik wel als ik mijn basisplaats heb.


- Forever - 06-07-2007

Birger Wrote:Overigens is het wel alleen zo dat AGT minder ervaring geeft in competitie en beker, dus voor friendlies blijft het hetzelfde.
Een normale speler zal zijn beker of competitiewedstrijden toch willen winnen, dus die gayat sowieso al zonder AGT spelen Smile

Bedankt Birger. Dat wilde ik graag weten.


- Devlin - 16-07-2007

vertrek vandaag naar Australie voor 1 maand, heb daar uiteraard wel af en toe de beschikking over internet, maar zal zeker niet dagelijks in kunnen loggen. Gelieve mij niet op te stellen in friendly's. Beker en competitie mag uiteraard wel, zodat ik avoid getting tired niet aan hoef te vinken. Succes allen en volg het vanuit daar wel...


- Antidote - 16-07-2007

Hele fijne vakantie Dev!


- Mac - 21-07-2007

ik weet niet meer in welk topic het was maar volgens mij moesten we adder even herinneren aan een stadionuitbreiding


- Forever - 23-07-2007

Ook hier vertrek ik vanavond op vakantie. Bestemming is Roemenie. De verwachting is niet dat ze daar internet hebben. Ben al blij als ze iets van riool hebben. :wink: Hopelijk lukt het jullie de komende 3 weken om de relaties op peil te houden.


- Adder - 23-07-2007

Mac Wrote:ik weet niet meer in welk topic het was maar volgens mij moesten we adder even herinneren aan een stadionuitbreiding

dank je, maar ik heb er zelf aan gedacht. Volgende week komen er 4000 plekken bij.


- kooltje - 08-08-2007

Zo even wat vraagjes/analyse na drie maandjes footstar. Ik ben inmiddels een trotste speler van een voor mijn kwaliteiten geweldig team. Ben voor 100% vrienden met mijn teamgenoten dus dat lijkt me ook prima.
- Bij de familie is dit 60%...schiet niet erg op..maar is dit belangrijk?
- Is het belangrijk om een vriendin te hebben of heeft het geen invloed op het spel?
- Hadden jullie ook zo weining geld aan het begin voor een pt? met dit salaris duurt het nog twaalf weken..voordat ik eindelijk voor het eerst een betere kan kopen.
- Heb me op meerdere stats een heel klein beetje kunnen verbeteren...ga vanaf nu wat meer 1 of 2 onderdelen flink omhoog trainen..verstandig? probeer wel de tt zoveel mogelijk te volgen.
- Groei je net zo snel van 2 naar 3 als van 14 naar 15??

Nou dat zijn even een hoop, voor jullie simpele, vragen. Hopende op een snelle vooruitgang van Bart Topcu!


- Depor - 08-08-2007

Quote:
kooltje Wrote:Zo even wat vraagjes/analyse na drie maandjes footstar. Ik ben inmiddels een trotste speler van een voor mijn kwaliteiten geweldig team. Ben voor 100% vrienden met mijn teamgenoten dus dat lijkt me ook prima. Top!
- Bij de familie is dit 60%...schiet niet erg op..maar is dit belangrijk? Volgens mij niet
- Is het belangrijk om een vriendin te hebben of heeft het geen invloed op het spel? Kan het niet bewijzen maar volgens mij is het meer een gadget- Hadden jullie ook zo weining geld aan het begin voor een pt? met dit salaris duurt het nog twaalf weken..voordat ik eindelijk voor het eerst een betere kan kopen. Ik (Joep had wat geluk met een transfersom) niet
- Heb me op meerdere stats een heel klein beetje kunnen verbeteren...ga vanaf nu wat meer 1 of 2 onderdelen flink omhoog trainen..verstandig? probeer wel de tt zoveel mogelijk te volgen. Ligt eraan welke positie
- Groei je net zo snel van 2 naar 3 als van 14 naar 15?? Ja

Nou dat zijn even een hoop, voor jullie simpele, vragen. Hopende op een snelle vooruitgang van Bart Topcu!



- Adder - 08-08-2007

zoveel mogelijk de tt volgen, dan stijg je het snelste.


- Forever - 10-09-2007

Waarom zitten we eigenlijk samen met YBA in B4? Dat lijkt mij toch niet de bedoeling?


- T00L - 10-09-2007

eindelijk mogen we een keer tegen een bot voor de beker Big Grin