The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
NEC-SPA - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: NEC-SPA (/showthread.php?tid=1350) Pages:
1
2
|
NEC-SPA - Sjaak - 17-11-2006 Andrzej Niedzielan weer in basis 17/11/2006 Andrzej Niedzielan en Said Boutahar beginnen zaterdagavond in de thuiswedstrijd tegen Sparta in de basis. Boutahar, die vorige week in het duel tegen Excelsior tot zijn verassing op de bank begon, vervangt Chris Eagles. Niedzielan neemt de plaats in van Rutger Worm. Het duel tegen laagvlieger Sparta is voor NEC cruciaal. Bij winst houden de Nijmegenaren aansluiten met de middenmoot. Vermoedelijke opstelling: Babos, Nalbantoglu, Wisgerhof, Olsson, El Akchaoui, Barreto, Boutahar, Snoyl, Denneboom, Niedzielan, Holman - Ekslem - 17-11-2006 Als ik dit had geweten, had ik Boutahar opgesteld. Verwacht ik meer van die Barreto! - Treesong - 17-11-2006 Ekslem Wrote:Als ik dit had geweten, had ik Boutahar opgesteld. Verwacht ik meer van die Barreto! Als Baretto niet scoort, stop je er dan mee? - Ekslem - 17-11-2006 Treesong Wrote:Ekslem Wrote:Als ik dit had geweten, had ik Boutahar opgesteld. Verwacht ik meer van die Barreto! Nee, dat kan ik wel hebben. Ik kan er echter niet tegen als je knaken voor iemand hebt uitgegeven die in zijn geheel niet speelt :letitallout: . Dan haal ik nog liever minpunten! - Ricochan - 17-11-2006 Je bedoelt als je bijv silva hebt deze week :letitallout: - Treesong - 17-11-2006 Ekslem Wrote:Dan haal ik nog liever minpunten! Ik zag zojuist dat je Het Leed hebt opgesteld, dus dat komt wel in orde :cheers: - Ekslem - 17-11-2006 Het Leed maakt vanavond een heerlijke kopgoal of die slome gaat er vanaf met rood op dat kunstgrasveld - Treesong - 17-11-2006 Ekslem Wrote:Het Leed maakt vanavond een heerlijke kopgoal In eigen doel, maar dat is logisch - EJR - 17-11-2006 Ricochan Wrote:Je bedoelt als je bijv silva hebt deze week :letitallout: Wat is er met Silva? ![]() - Aukinho - 17-11-2006 niet zoveel, is een twijfelgevalletje, rico loopt weer eens zijn leeftijd - 32 uit te hangen - Ricochan - 17-11-2006 Aukinho Wrote:niet zoveel, is een twijfelgevalletje, rico loopt weer eens zijn leeftijd - 32 uit te hangen Hij viel vrijdag met hamstringklachten geblesseerd uit op de training. Dit noem ik meer dan een twijfelgevalletje mijnheertje Aukinho. - Bredanaar - 17-11-2006 Ricochan Wrote:Aukinho Wrote:niet zoveel, is een twijfelgevalletje, rico loopt weer eens zijn leeftijd - 32 uit te hangen Van het FCGroningen-supportersforum: Quote:GRONINGEN - In welke formatie FC Groningen zondag thuis aantreedt tegen Willem II is nog niet duidelijk. - Aukinho - 17-11-2006 dan nog, er spelen elke week wel een paar spelers niet die een aantal managers wél hebben opgesteld. iedereen vind het vervelend als dat bij hem gebeurd, ik ook, maar je kan ook overdrijven, zoals jij. - waf - 17-11-2006 Aukinho Wrote:dan nog, er spelen elke week wel een paar spelers niet die een aantal managers wél hebben opgesteld. iedereen vind het vervelend als dat bij hem gebeurd, ik ook, maar je kan ook overdrijven, zoals jij. zeg student, kun jij op veritas ff oud hollandsch gaan schapenfokken of prozakschoften? :razz: - Aukinho - 17-11-2006 hoezo, iedereen loop (of zuip, om het studentenleven er maar even in te houden) het toch ook vervelend :8: - Hoef - 17-11-2006 aukinho Wrote:iedereen vind het vervelend als dat bij hem gebeurdPwaaahaha, dit is echt nu al een klassieker! - Bredanaar - 17-11-2006 iedereen loop het toch ook vervelend...... :eeeek: ![]() ![]() studententaal zeker? - Ricochan - 17-11-2006 wat een idioot #-o - Aukinho - 17-11-2006 #-o - Kleine Jan - 18-11-2006 NEC - Sparta NEC: compleet. Sparta: geblesseerd: Emnes, Oost. - Ricochan - 18-11-2006 Go Snoyl !!! - Di Marci - 18-11-2006 Nou lekker dan met een dubbele verdediging van NEK!! - Gerben Zonderland - 18-11-2006 op VI staat Vlug als doelpuntenmaker - Ricochan - 18-11-2006 roseeeeee weer ! #-o - harry_bierdop - 18-11-2006 Nou harry is al thuis!! Wat een schande!! Wij zouden betaald moeten krijgen om hier naar te kijken, verre weg het slechste NEC dat ik de laatste 10 jaar heb gezien! Dit was nog slechter als toen we 5-0 achter stonden bij rust een paar jaar terug in Breda! Kijk naar de herhaling en huiver... hoofdklasse is nog beter! Misschien hebben ze een helderziende blik bij NEC.. voor de wedstrijd werd de nieuwe biersponsor vol trots gepresenteerd: Jupiler! Het kan zomaar zo zijn... - Mukkus - 18-11-2006 harry_bierdop Wrote:! Wij zouden betaald moeten krijgen om hier naar te kijken Da's een iets andere insteek van 'betaald voetbal'.... - Ricochan - 18-11-2006 2-1 - D'r an met de lippe - 19-11-2006 harry_bierdop Wrote:Nou harry is al thuis!! Wat een schande!! Wij zouden betaald moeten krijgen om hier naar te kijken, verre weg het slechste NEC dat ik de laatste 10 jaar heb gezien! Dit was nog slechter als toen we 5-0 achter stonden bij rust een paar jaar terug in Breda! NEC heeft het imago mee maar de punten moeten toch ook echt komen inderdaad. Ik zie NEC momenteel absoluut als een concurrent om lijfsbehoud. - Peter - 19-11-2006 Degradatiestrijd: NAC 13 - 15 Heracles 13 - 14 Excelsior 13 - 13 NEC 13 - 12 Willem II 12 - 10 Sparta 13 - 10 RKC 13 - 8 ADO 12 - 5 -- Op zich wel triest, liefst 8 ploegen die dit seizoen zomaar kunnen degraderen omdat ze eigenlijk kwaliteit tekort komen. Maar wel spannend.. tig degradatieduels. =D> - D'r an met de lippe - 19-11-2006 Peter Wrote:Op zich wel triest, liefst 8 ploegen die dit seizoen zomaar kunnen degraderen omdat ze eigenlijk kwaliteit tekort komen. Gelukkig zijn er genoeg ploegen waarmee we kunnen concurreren :8: |