The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
The League II (inschrijving) - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: The League II (inschrijving) (/showthread.php?tid=136) |
The League II (inschrijving) - harry_bierdop - 01-09-2005 Ook dit CM-seizoen zal er weer een editie van The League gespeeld worden, en afhankelijk van het succes hiervan misschien nog wel meer edities! BIERTEAM en ik zullen de organisatoren van deze competitie zijn, Bocaloca en Antidote vrezen te weinig tijd te hebben voor de organisatie en stoppen hier helaas mee. Aangezien het aantal organisatoren gehalveerd is zullen wij sowieso eens in de 2 weken een verwerking moeten doen. Aangezien wij het zelf ook druk zullen hebben en we ook nog eens erg afhankelijk zullen zijn van het tijdstip van de verwerking van CM door SD, kunnen wij niet beloven dat de verwerking op zondagavond plaats kan vinden. Mogelijk hebben wij pas maandag of dinsdag de tijd om de resultaten van The League te verwerken, wij hopen op jullie begrip hiervoor. Hierbij is dus de inschrijving voor The League geopend, waarschijnlijk zal de competitie starten met de speelronde van Vrijdag 21 September of een week later, met de speelronde van Vrijdag 28 September. De inschrijving zal nu zo'n 2 weken open blijven, hopelijk is er op Vrijdag 16 September een mooi aantal deelnemers en is er voor de organisatie een week tijd om de indeling te maken en en speelschema op te stellen. Als je besluit mee te doen aan het spel dien je dit in dit topic aan te geven met je Forumnaam en je Teamnaam bij CM, en daarnaast dien je je in te schrijven in de subleague! (Login = Jacky, ww = Goal ![]() Dit is een tijdelijke subleague voor de inschrijving, wanneer de definitieve indeling bekend is zal er per divisie een subleague worden geopend door een van de organisatoren. Let op: De mensen die vorig jaar hebben deelgenomen aan The League zijn al zeker van hun plaats in de nieuwe editie van The League, in de poule waarin zij vorig jaar zaten bij de eindstand (zie hieronder). Zij moeten zich echter wel aanmelden in dit topic en inschrijven in de subleague, zodat wij kunnen zien welke deelnemers van vorig jaar er dit jaar weer wel en niet meedoen. Nieuwe inschrijvingen zijn natuurlijk altijd welkom, zij zorgen voor een uitbreiding van The League en voor een groter aantal divisies. Nieuwe deelnemers komen terecht in de laatste divisie(s), hoe hoog of laag ze vorig jaar bij CM ook geïndigd zijn of wat de huidige positie op de ranglijst bij CM ook is. De eindstand van vorig jaar na diverse promoties en degradaties: Eredivisie 1. Kleine Jan 2. Ricochan* 3. Lamme Lennie 4. Peter 5. Jazz 6. Deshotas 7. Goa* 8. Robert-vdl Divisie 1A 1. Bierteam.net* 2. Bocaloca* 3. Treesong* 4. FC Wageningen* 5. Kuiper* 6. FC Jolien* 7. Kennemerland* 8. Bounce Divisie 1B 1. Bumme* 2. Scumpie 3. Ekslem* 4. Kennedy* 5. Winstonicus 6. Antidote* 7. Gittermaster* 8. Davydoff Divisie 2A 1. JH 2. Hilcoholic 3. Wouterswervelwind 4. Bredenaar 5. FC Petr* 6. Genomico 7. Dugarry* 8. Dre* Divisie 2B 1. Yzeren Henkie 2. Fred Naaigaren 3. Assyriska ff 4. Tukker Rulez* 5. Kezmania* 6. Jansoe 7. Forever 8. Riekki* Divisie 3 Kuiperinho Vietjes Dommel Vret Mien Gras* Triplexxx Harry Bierdop* Aukinho Devlin Cruijff Boeskoolcity* (Met een * is aangegeven welke deelnemers zich weer ingeschreven hebben voor de volgende editie) Mocht het zo zijn dat een of meerdere van bovenstaande deelnemers niet meer meedoen aan de nieuwe editie, om welke reden dan ook, zal zijn plaats in een bepaalde divisie door een ander moeten worden ingenomen. Dit gaat als volgt: Stel; Kleine Jan besluit te stoppen op zijn hoogtepunt (:wink ![]() Dit was het voorlopig wat betreft de mededelingen van de organisatie, inschrijven maar! - Bocaloca - 01-09-2005 Meedoen wil ik wel ![]() - Kezmania - 01-09-2005 Ik ook Forumnaam: Kezmania Teamnaam: Messina Spartans Heb eerder meegedaan - kuiper - 01-09-2005 Ik doe ook zeker weer mee. Kuiper Dreamteam Kuiper En ik deed vorig jaar ook al mee. - Riekki - 01-09-2005 Als promovendus moet ik natuurlijk meedoen : ![]() - BIERTEAM.NET - 01-09-2005 bocaloca Wrote:Meedoen wil ik wel Kezmania Wrote:Ik ook kuiper Wrote:Ik doe ook zeker weer mee. Riekki Wrote:Als promovendus moet ik natuurlijk meedoen : Heren, let op, het eerste bericht van dit topic is enigzins gewijzigd, dus pas jullie bericht even aan! Als je besluit mee te doen aan het spel dien je dit in dit topic aan te geven met je Forumnaam en je Teamnaam bij CM, en daarnaast dien je je in te schrijven in de subleague! (Login = Jacky, ww = Goal ![]() - Onmeunige Ik - 01-09-2005 Ik doe ook wa met met dit spelletje - Tukker_Rulez - 01-09-2005 Ik ben ook weer van de partij - BIERTEAM.NET - 01-09-2005 Onmeunige Ik Wrote:Ik doe ook wa met met dit spelletje Tukker_Rulez Wrote:Ik ben ook weer van de partij Even goed lezen jongens, jullie inschrijving is niet compleet! - Bocaloca - 01-09-2005 Bocaloca en Bocastarz en de supliek sta ik al in hoor - Ricochan - 01-09-2005 Als de nr. 2 van vorige keer (op een haar verloren van Jantje) ben ik ook natuurlijk ook weer van de partij... Ricochan met FC RDP (voorheen FC Real da Prico) Er staat touwens augustus ipv september.... - FC Petr - 01-09-2005 Ik doe dit jaar ook weer mee met dit leuke spelletje. :wink: FC Petr u2acrobat.nl - Kennedy - 01-09-2005 Aanwezig/ Kennedy aka TwenteUnited - gittermaster - 01-09-2005 Uiteraard ben ook ik weer van de partij. enne wanneer beginnen we nou? :waf: - Kennemerland - 01-09-2005 Ook dit jaar wil ik weer meedoen. Kennemerland-Kennemerland - FC Wageningen - 01-09-2005 FC Wageningen FC Wageningen Oja, heb vorig jaar ook meegedaan. Succes iedereen en organisatie alvast bedankt! =D> - Tukker_Rulez - 01-09-2005 BIERTEAM.NET Wrote:Onmeunige Ik Wrote:Ik doe ook wa met met dit spelletjeTukker_Rulez Wrote:Ik ben ook weer van de partij Ik weet het maar had net geen tijd om goed te lezen. Bij deze. Ik deed vorig jaar ook al mee. Tukker_Rulez Tukker_Rulez - Ekslem - 01-09-2005 Ekslem We cannot get enough! Vorig jaar meegedaan en helaas net niet gepromoveerd - Antidote - 01-09-2005 Antidote - Xyon United Uhmmm, volgens mij heb ik hier ook aan mee gedaan. Inschrijven in de subleague zal ik nog doen wanneer ik mijn team weer ga samenstellen. - fc Jolien - 01-09-2005 Fc jolien- AngelsUnited is ook van de partij :wink: - Dugarry - 02-09-2005 Forumnaam Dugarry Teamnaam F.C.Dugarry Afgelopen jaar ben ik gepromoveerd, ikd acht van uit 3 naar 2a, maar dat kan ook wel van 2a naar 1 zijn. Check het ff svp! Klasse heren, ik heb er zin an. - Bocaloca - 02-09-2005 Dugarry jij omt uit 3vandaan ![]() - Bumme - 02-09-2005 Bumme Bummelton ................ Vorig jaar gedegradeerd uit Eredivisie - Treesong - 02-09-2005 Treesong Teamnaam: The Mighty Quinn - Guest - 02-09-2005 Dre--Dredevils Op naar div 1! - Gerben Zonderland - 02-09-2005 Treesong Wrote:Treesong Xavier: You want a beer, Jump? Jump: Do the damned need salvation? Een mooi alternatief voor:"Is de paus katholiek?" : ![]() Of refereer je aan het liedje? :wink: - goa - 02-09-2005 Ik doe graag weer mee, zeker nu ik eindelijk ben toegetreden tot de heiligheid van de eredivisie. Goa Goa's Hakkenbar - boeskoolcity - 02-09-2005 Hierbij schrijf ik me weer in Forumnaam: Boeskoolcity Teamnaam : Carptackle Deed vorig jaar ook al mee.... op naar beter succes :8: - Treesong - 02-09-2005 Gerben Zonderland Wrote:Treesong Wrote:Treesong Ik had inderdaad dat lied opstaan toen ik me inschreef... :wink: Eigenlijk moet ik m'n team noemen naar hetgene waar ik naar luister op het moment van fabriceren! ![]() - Vret Mien Gras - 02-09-2005 Vret Mien Gras De Anale Ridders aanwezig! |