The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
De uitgangspoll: wat heb je gestemd? - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: De uitgangspoll: wat heb je gestemd? (/showthread.php?tid=1380)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15


De uitgangspoll: wat heb je gestemd? - Marshall - 22-11-2006

Na al het geraaskaal en geflirt met alle partijen is het vandaag tijd om kleur te bekennen! Wat heb je gestemd en welke persoon?


- Bocaloca - 22-11-2006

Jantje van de SP


- FC Petr - 22-11-2006

CU


- Marshall - 22-11-2006

CU? Dan heb je de verkeerde aangeklikt Petr :lol:
Ik heb namelijk ook CU gestemd...


- FC Petr - 22-11-2006

Marshall Wrote:CU? Dan heb je de verkeerde aangeklikt Petr :lol:
Ik heb namelijk ook CU gestemd...

Heel goed Marshall, ik kan het bijna niet geloven.......nu je nog laten dopen. :wink:


- Ekslem - 22-11-2006

Moet nog stemmen, maar gaat CDA JP worden :8:


- Bocaloca - 22-11-2006

Ekslem Wrote:Moet nog stemmen, maar gaat CDA JP worden :8:

jij laat de cijfers spreken :|


- Ekslem - 22-11-2006

Bocaloca Wrote:
Ekslem Wrote:Moet nog stemmen, maar gaat CDA JP worden :8:

jij laat de cijfers spreken :|

Ik dacht jij de accountant was hier!


- gittermaster - 22-11-2006

uiteindelijk toch maar CDA...


- Marshall - 22-11-2006

FC Petr Wrote:
Marshall Wrote:CU? Dan heb je de verkeerde aangeklikt Petr :lol:
Ik heb namelijk ook CU gestemd...

Heel goed Marshall, ik kan het bijna niet geloven.......nu je nog laten dopen. :wink:

Dat is helaas al gebeurd toen ik nog geen 'Nee' kon zeggen... Heb er bijna watervrees aan over gehouden


- Legion - 22-11-2006

VVD


- Ad Wim - 22-11-2006

PvdA


- kuiper - 22-11-2006

Ad Wim Wrote:PvdA

Tjonge Ad wat zijn we het weer eens.

Ook PvdA hier.


- Gerben Zonderland - 22-11-2006

Nog niet gestemd, maar het gaat ook CDA worden, en dan OF op van Geel OF op Wijn.


- Treesong - 22-11-2006

Het belooft een heerlijke dag te worden! :cry:

[Image: marijnissen.jpg]


- Dugarry - 22-11-2006

Wat is dat voor linkse relschopper?


- Aukinho - 22-11-2006

ga straks voor college even langs om op verhagen te stemmen. ben op het laatste moment, na alles nog eens goed doornemen, nog even gaan twijfelen aan sp, maar ben het economisch niet met ze eens en een stem voor sp is een stem voor een links kabinet. dus toch maar cda. ik vind het eigenlijk jammer dat een kabinet van cda-sp-pvda (of vvd maar dat is helemáál irrealistisch) blijkbaar geen mogelijkheid is.


- waf - 22-11-2006

Treesong Wrote:Het belooft een heerlijke dag te worden! :cry:

[Image: marijnissen.jpg]kankoabestua!


sp staat nog steeds op 2 tree, en toe jij poste stond cda opeens op 3? das geen toeval he? :wink:


- Treesong - 22-11-2006

waf Wrote:
Treesong Wrote:Het belooft een heerlijke dag te worden! :cry:

[Image: marijnissen.jpg]

kankoabestua!

sp staat nog steeds op 2 tree, en toe jij poste stond cda opeens op 3? das geen toeval he? :wink:

Ik zal het nog even aanklikken :wink:


- kooltje - 22-11-2006

waarom staat wilders niet gewoon met zijn partij erbij...en wel die domme dieren...


- Gerben Zonderland - 22-11-2006

kooltje Wrote:waarom staat wilders niet gewoon met zijn partij erbij...en wel die domme dieren...

Gezien zijn continue beveiliging is Geert ook een beschermde diersoort, dus je kunt met een gerust hart op de PvdD stemmen, dan komt het allemaal voor elkaar... :wink:

Deze kende ik nog niet trouwens:
[Image: Even-iets-Wilders.jpg]

:lol: ubergeil!


- Treesong - 22-11-2006

Haha, Sjors de Keizer, de kapper waar nooit iemand zit :lol:


- EJR - 22-11-2006

Wat heb ik gister trouwens weer genoten van Freek.

Voor wie 'm gemist heeft:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/vpro/destemming/bb.20061121.asf">http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/t ... 061121.asf</a><!-- m -->

[Image: 303408862_59c384913e.jpg]


- Bocaloca - 22-11-2006

hij was sterk gister inderdaad


- Treesong - 22-11-2006

Jammer alleen dattie zo rond dat stuk over die pinguins de draad wat kwijtraakte...


- waf - 22-11-2006

EJR Wrote:Wat heb ik gister trouwens weer genoten van Freek.

dat zal wel ja. die zit immers tesamen met de media in het grote linkse complot. Puke


- EJR - 22-11-2006

Wel een ijzersterke metafoor met roken.

"Je weet dat CDA stemmen slecht voor je is, maar toch doe je het de volgende keer weer!"


- Marshall - 22-11-2006

kooltje Wrote:waarom staat wilders niet gewoon met zijn partij erbij...en wel die domme dieren...

Omdat geen zinnig dier op Wilders zal stemmen, het tijdperk van Louis XIII reeds ver achter ons ligt en hij in de meest recente peilingen van de afgelopen dagen geen potten kon breken...


- Dugarry - 22-11-2006

Treesong Wrote:Jammer alleen dattie zo rond dat stuk over die pinguins de draad wat kwijtraakte...

Dat stukje heb ik gezien, zo rond de klok van elven. Na 5 minuten heb ik Freek afgezet. Wat een ontzettende, niet grappige Seth Gaaikema is het toch ook.

Bovenal is het gewoon een grote linkse paarde(n)lul!


- EJR - 22-11-2006

Dugarry Wrote:
Treesong Wrote:Jammer alleen dattie zo rond dat stuk over die pinguins de draad wat kwijtraakte...

Dat stukje heb ik gezien, zo rond de klok van elven. Na 5 minuten heb ik Freek afgezet. Wat een ontzettende, niet grappige Seth Gaaikema is het toch ook.

Bovenal is het gewoon een grote linkse paarde(n)lul!

Best moeilijk he Dugarry om door een intellectueel geconfronteerd te worden met de domheid van je eigen denkbeelden? :wink: