FTM Forum
Panini - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Panini (/showthread.php?tid=1391)

Panini - Dugarry - 24-11-2006

Door mijn nieuwe baan in de sportwereld werk ik veel met gehandicapte sporters. Een van hen spaart al (bijna) zn hele leven panini stickers, losse plaatjes of verzameld in een al dan niet compleet album.

Heeft een van jullie misschien nog het een en ander liggen van panini?

Het gaat dan voornamleijk om WK's en EK's.

Ik, en ook hij weten inmiddels dat alleen de zon voor niets op komt.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

- Bocaloca - 24-11-2006

zal eens mijn kast nasnuffelen bij mn ouders. Daar heb ik nog wel wat liggen

Re: Panini - Treesong - 24-11-2006

Dugarry Wrote:Door mijn nieuwe baan in de sportwereld

[Image: waterboy.jpg]

- Bocaloca - 24-11-2006

:lol: :lol:

- Keyzer - 24-11-2006

Hahaha, The Waterboy... :-p

- Bor de Wolf - 24-11-2006

eerst handel in kaartjes, nu weer in plaatjes...

- Keyzer - 24-11-2006

En dan zeggen dat het voor gehandicapten is, zodat wij ze voor niets geven omdat we het zielig vinden gehandicapten geld uit de zak te kloppen. Vervolgens staat Dugarry in het weekend op voetbalbeursen dik geld te verdienen aan onze plaatjes... :wink:

- Gerben Zonderland - 24-11-2006

Keyzer Wrote:En dan zeggen dat het voor gehandicapten is, zodat wij ze voor niets geven omdat we het zielig vinden gehandicapten geld uit de zak te kloppen. Vervolgens staat Dugarry in het weekend op voetbalbeursen dik geld te verdienen aan onze plaatjes... :wink:

Psies. Ik heb het complete album van EK88, maar never-nooit-niet dat ik dat ga verkopen aan wie dan ook! :8:

- Treesong - 24-11-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Keyzer Wrote:En dan zeggen dat het voor gehandicapten is, zodat wij ze voor niets geven omdat we het zielig vinden gehandicapten geld uit de zak te kloppen. Vervolgens staat Dugarry in het weekend op voetbalbeursen dik geld te verdienen aan onze plaatjes... :wink:

Psies. Ik heb het complete album van EK88, maar never-nooit-niet dat ik dat ga verkopen aan wie dan ook! :8:

Ook niet voor een Jostiband jaarkaart?

- Flixieluv - 24-11-2006

Heb WK '86 compleet... Als rasjood :^o vraag ik natuurlijk wel de hoofdprijs: € 1.450,--... :wink:

- Legion - 24-11-2006

Flixieluv Wrote:Heb WK '86 compleet... Als rasjood :^o vraag ik natuurlijk wel de hoofdprijs: € 1.450,--... :wink:

Door Jantje Marijnissen heeft die gozer toch meer geld te besteden dus je kan best wat meer vragen Wink

- Gerben Zonderland - 24-11-2006

Treesong Wrote:Ook niet voor een Jostiband jaarkaart?

Nee, maar wil je die ruilen voor een volle Pieterpad-stempelkaart?

- Devlin - 25-11-2006

Gerben Zonderland Wrote:Psies. Ik heb het complete album van EK88, maar never-nooit-niet dat ik dat ga verkopen aan wie dan ook! :8:

daar heb ik er zelfs 2 van liggen hier :razz: maar das ook het enige panini-boek dat compleet is...(oké die van GI Joe en Alfred ook :wink: )

- Mukkus - 26-11-2006

WK'78 zelfs compleet. Ruilen tegen een basketbalrolstoel?

- Berend Botje - 26-11-2006

Ik heb nog een volledig spel speelkaarten.

- Treesong - 26-11-2006

Berend Botje Wrote:Ik heb nog een volledig spel speelkaarten.

[Image: 65_03_27_cowboy_gerard_het_spel_kaarten.jpg]

[Image: mk_092601.jpg]

- Treesong - 26-11-2006

[Image: 6012090426.jpg]

[Image: Es_Hangt_ein_Pferdehalfter_an_Kilima_Haw...581230.jpg]