![]() |
UTR-GRO - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: UTR-GRO (/showthread.php?tid=1435) |
UTR-GRO - Sjaak - 30-11-2006 Braafheid en Nelisse onzeker bij FC Utrecht 30 november 2006 FC Utrecht-trainer Foeke Booij kan zondag, in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen, mogelijk geen beroep doen op Edson Braafheid en Robin Nelisse. Beide spelers kampen met een lichte blessure en lieten donderdag de training schieten. Braafheid heeft last van zijn heup, terwijl Nelisse sinds enkele dagen kampt met een pijnlijke lies. "Ze gaan langzaam vooruit. We kijken van dag tot dag hoe ze ervoor staan en kunnen dan ook nu nog niet zeggen of ze er zondag bij kunnen zijn", aldus assistent-trainer John van Loen op de website van zijn club. - Ekslem - 30-11-2006 Hup Grun =D> - Frits - 30-11-2006 Ekslem Wrote:Hup Grun =D> ![]() - Peter - 30-11-2006 Als Utrecht net zo speelt als in Eindhoven hebben Suarez en Nevland een leuke middag. - Frits - 30-11-2006 Peter Wrote:Als Utrecht net zo speelt als in Eindhoven hebben Suarez en Nevland een leuke middag. wat denk je zelf.... als heracles net zo speelt als in rotterdam heeft roda een leuke middag als groningen speelt als tegen Ado dan heeft Utrecht een leuke middag als ajax net zo speelt als in rotterdam dan heeft willem II een leuke middag als Feyenoord net zo speelt als ik nijmegen dan heeft heerenveen een leuke middag Als PSV speelt heeft het een leuke middag ![]() - Peter - 30-11-2006 Die laatste zin klopt. - Kleine Jan - 02-12-2006 FC Utrecht-FC Groningen FC Groningen kampt nog steeds met een goed gevulde ziekenboeg. Inmiddels is ook Mathias Florén geblesseerd. Ron Jans heeft daardoor verdedigend nog maar weinig keuzes over, waardoor Ondrej Svejdik morgen met Gibril Sankoh het centrale duo vormt. FC Utrecht: geblesseerd: Nelisse, Schut, Van Buuren, Van Steensel. Twijfelachtig: Braafheid. FC Groningen: geblesseerd: Kruiswijk, Matthijs, Florén, Van de Laak en Fledderus. - FC Petr - 02-12-2006 Peter Wrote:Die laatste zin klopt. ...niet. - Kleine Jan - 03-12-2006 Geen Broerse bij Utrecht.. die heb ik toch lang in mijn team gehad.. Opstelling K - Michel Vorm V - Tim Cornelisse V - Francis Dickoh V - Sander Keller V - Edson Braafheid M - Tom Caluwé M - Rick Kruys M - Gregoor van Dijk M - Peter Kopteff A - Cedric van der Gun A - Marc-Antoine Fortuné K - Bas Roorda V - Bruno Silva V - Gibril Sankoh V - Ondrej à  vejdÃÂk V - Antoine van der Linden M - Yuri Cornelisse M - Danny Holla M - Rasmus Lindgren M - Evgeniy Levchenko A - Glen Salmon A - Erik Nevland - Tripplexxx - 03-12-2006 Suarez op de bank? Verrassend.... - Ekslem - 03-12-2006 Ook hier al 1-0 en ook een V, Keller - Mukkus - 03-12-2006 Assist: Kopteff. Die heb ik! - Mukkus - 03-12-2006 2-0 van der Gun - BIERTEAM.NET - 03-12-2006 3-0 van der Gun... Wat is er toch aan de hand met Groningen? - Balthazar - 03-12-2006 BIERTEAM.NET Wrote:3-0 van der Gun... De verdediging is een gatenkaas en de keeper is ook niet al te best... - Mukkus - 03-12-2006 Vooral Roorda. Die wordt ook zwaar bekritiseerd door de Groningen-supporters. En het vertrek van Buijs zal ook enige invloed hebben, denk ik. |