The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
online tourneys - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Thread: online tourneys (/showthread.php?tid=1450)



- Lamme Lennie - 09-04-2007

Idd zonde, maar op zich een goeie bet.


- gittermaster - 09-04-2007

tja, hij was aan t slowplayen, viel allemaal gewoon net verkeerd. ten eerste steelde hij al veel potjes, waardoor ik niet echt schrok van zijn preflop call, ten tweede was hij de chipleader. Ieder ander had ik van mogen verliezen en dan had ik minstens nog de helft van mijn stack gehad en ten derde is 2 paar verliezen van trips gewoon zuur.
Jammer, had graag weer eens de final table gehaald.


- Lamme Lennie - 09-04-2007

Ziet er goed uit voor Deshotas!


- Lamme Lennie - 09-04-2007

Lekkere flush, waardoor nu hele dikke pot en chipleader


- deshotas - 09-04-2007

bijna weer final table

net paar net niet potten


- Lamme Lennie - 09-04-2007

En nu loop je tegen AA aan Sad


- deshotas - 09-04-2007

ja zuur

twijfelde

maar ja aq suited...


- harry_bierdop - 09-04-2007

Heb je ook ff openstaan! succes!


- deshotas - 09-04-2007

:wink:

ja baal beetje

kijken of ik nog beetje kan klimmen met een superhand


- deshotas - 09-04-2007

alles vliegt eruit

lekker :lol:


- harry_bierdop - 09-04-2007

Wat had je na die AJ all in?


- deshotas - 09-04-2007

aq


- deshotas - 09-04-2007

aq


- deshotas - 09-04-2007

gaat lekker zo


- Lamme Lennie - 09-04-2007

in ieder geval 183 dollar


- harry_bierdop - 09-04-2007

Wat een slechte call van die gast met A3 zeg :lol:


- deshotas - 09-04-2007

jammer 2 pair van mij

tegen trips

maargoed toch tevreden


- Ad Wim - 13-04-2007

Zit nu bij een rare knakker aan tafel! Die gast ging in de eerste 10 handen de hele tijd all in. Hij werd 1x gecalld en won toen met 56os tegen AJ...
Daarna ging hij het iets rustiger aan doen, maar raiste wel standaard elke hand met iets van 300. Hij werd zelden gecallt, maar als hij gecallt werd, ging hij op de flop all in. Soms had hij ook wel KK of AQ, maar meestal A3, J10 of K7. Hij heeft echt bijna geen enkele keer gecallt of gecheckt, echt idioot.
Dus ik maar wachten op een goede hand. Krijg ik 10 10, AQs en KK, zijn dat nou net ongeveer de enige handen die hij fold :|
Keer op keer knalt hij mensen eruit, soms met geluk, soms met een goede hand. Iedereen schelden, maar hij heeft geen woord gezegd.
Maar hij had wel invloed op de tafel, want als hij een keer foldde, was er altijd wel iemand anders die zijn rol overnam. Er werd geen 'normale' pot gespeeld. Hele agressieve tafel dus met enorm veel bluf. Zaak dus om tight te spelen, maar helaas kreeg ik vrijwel niets gedurende het toernooi.
Heel lastig spelen tegen zo iemand, omdat je compleet niet weet wat hij heeft. Dat is dan wel weer knap, maar ik heb nog nooit zo'n idioot gezien.


- Tripplexxx - 13-04-2007

Ad Wim Wrote:Net een rare knakker aan tafel! Die gast ging in de eerste 10 handen de hele tijd all in. Hij werd 1x gecalld en won toen met 56os tegen AJ...
Daarna ging hij het iets rustiger aan doen, maar raiste wel standaard elke hand met iets van 300. Hij werd zelden gecallt, maar als hij gecallt werd, ging hij op de flop all in. Soms had hij ook wel KK of AQ, maar meestal A3, J10 of K7. Hij heeft echt bijna geen enkele keer gecallt of gecheckt, echt idioot.
Dus ik maar wachten op een goede hand. Krijg ik 10 10, AQs en KK, zijn dat nou net ongeveer de enige handen die hij fold :|
Keer op keer knalt hij mensen eruit, soms met geluk, soms met een goede hand. Iedereen schelden, maar hij heeft geen woord gezegd.
Maar hij had wel invloed op de tafel, want als hij een keer foldde, was er altijd wel iemand anders die zijn rol overnam. Er werd geen 'normale' pot gespeeld. Hele agressieve tafel dus met enorm veel bluf. Zaak dus om tight te spelen, maar helaas kreeg ik vrijwel niets gedurende het toernooi.
Heel lastig spelen tegen zo iemand, omdat je compleet niet weet wat hij heeft. Dat is dan wel weer knap, maar ik heb nog nooit zo'n idioot gezien.

Even wat feedback voor het taalwonder;

Ik heb gecalld en ik raisede de pot..... :wink:


- Ad Wim - 13-04-2007

Ach, pokertaal is een geval apart :razz:


- Ad Wim - 13-04-2007

En ik win het toernooi Hakkuh

Ging heads up tegen een gast (een andere dan hierboven vermeld) met 1000 tegen 9000 en toch win ik hem nog :o

Ik begin het heads up steeds beter door te krijgen. Ik wissel heel veel af zodat hij nooit kan weten wat ik heb. Raise met niks en checken/callen met monsterkaarten.

Uiteindelijk win ik het toernooi door zijn BB gewoon te flat callen met KK, waarop hij all in gaat :8:


- gittermaster - 15-04-2007

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ik speelde op account van de shotas een 11 dollar rebuy van 170 man en heb gewonnen Smile
2216 dollar.
Heerlijk, mijn eerste grote toernooi dat ik gewonnen heb Smile
Ik ben blij!!!!

[Image: untitled1-1.jpg]


- centre court - 15-04-2007

:eeeek: =D> =D>


- T00L - 15-04-2007

nice! Notworthy


- Lamme Lennie - 15-04-2007

Nice one Gitter!!! Dat is niet mis.


- Matador! - 15-04-2007

Feli man! Nog wat key hands?

Overigens speel ik die speed rebuy daar ook wel eens en kom regelmatig redelijk ver alleen nog nooit boven de 15e plek geeindigd... Al een bestemming voor het geld? :wink:


- Treesong - 16-04-2007

Matador! Wrote:Al een bestemming voor het geld? :wink:

Ik vermoed dat gitter ipv Kreta naar de Canarische eilanden gaat :razz:


- gittermaster - 16-04-2007

Smile
Blijft gewoon op pokeraccount....
Heb al een gedeelte verspeeld met cashgames... :razz:


- harry_bierdop - 16-04-2007

Lekker Gitter!

Harry heeft, nadat 4 dagen geleden een paar lokale bouwvakkers het nodig vonden om door een kabel in de straat heen te gaan, weer internet ! EINDELIJK, ik voelde me net gehandicapt :x !


- Dr. Pils - 16-04-2007

Ik neem aan dat je die gasten ff een factuurtje stuurt ivm gemiste inkomsten.