The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
online tourneys - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Thread: online tourneys (/showthread.php?tid=1450)



- Treesong - 02-05-2007

Sharkscope is iig griezelig accuraat, en binnen 10 seconden staat je sng result al genoteerd :eeeek:

Maar cashgames registratie is natuurlijk veel intersanter :wink:


- gittermaster - 02-05-2007

gisterenavond ff snel mijn toernooiwinst en doorheen gejast met cashgame.
Ik m,oet daar ook gewoon mee stoppen, ben ik gewoon te agressief voor.


- Ad Wim - 02-05-2007

$500 weg? :eeeek:


- Treesong - 02-05-2007

gittermaster Wrote:gisterenavond ff snel mijn toernooiwinst en doorheen gejast met cashgame.
Ik m,oet daar ook gewoon mee stoppen, ben ik gewoon te agressief voor.

Way to go, Johnny Hooker :|

[Image: redford-the%20sting.jpg]


- gittermaster - 02-05-2007

Ad Wim Wrote:$500 weg? :eeeek:

ruim Wink
kan hoor in 30 minuten


- Treesong - 02-05-2007

Moest je weer zo nodig met de Big Boys gaan spelen? :wink:


- Ad Wim - 02-05-2007

Zal het verschil student-werkende man zijn, maar ik zat de gisteren te juichen toen ik de $200-grens op mijn account bereikt had :razz:


- gittermaster - 02-05-2007

Treesong Wrote:Moest je weer zo nodig met de Big Boys gaan spelen? :wink:

ging ff op 3 6 tafel
lullig was dat ik direct QQ kreeg.
Op BB nog wel.
Iemand raises 24, ik reraise naar 72. Hij callt.
Flop: 5 6 J rainbow.
Ik bet 150, hij all in, ik call.
Hij had dus gewoon 78 s en hit straat.
Ik zat maar met 400, dus viel nog mee.
Toen lagere tafel.
Kreeg weer QQ.
Bet 20 preflop, wordt door 2 man gecalled.
Flop: K 6 7, ik doe driekwart potbet en wordt door een idioot geraised naar 500.
Lang nadenken en toch maar folden, doet ie showdown AJ.
Toen heb ik nog eventjes gespeeld en ben maar naar bed gegaan


- Matador! - 02-05-2007

:eeeek:

Ik ga ook nooit met een te grote stack aan een tafel zitten, risico dat je alles verspeeld is dan te groot. Ga ongeveer met 2x het minimum aan een tafel en dan langzaam opbouwen.


- Lamme Lennie - 02-05-2007

gittermaster Wrote:Ik zat maar met 400, dus viel nog mee.

:eeeek:


- gittermaster - 02-05-2007

Matador! Wrote::eeeek:

Ik ga ook nooit met een te grote stack aan een tafel zitten, risico dat je alles verspeeld is dan te groot. Ga ongeveer met 2x het minimum aan een tafel en dan langzaam opbouwen.

dat is zo irritant Wink
Zit je met 5 man met 400 aan een tafel, komt er iemand met 80.
Bet jij 16, krijg je direct zo'n all in om je oren, die ik in ieder geval, met een redelijke kaart direct call, wat me veelal 80 dollar kost.


- gittermaster - 02-05-2007

Lamme Lennie Wrote:
gittermaster Wrote:Ik zat maar met 400, dus viel nog mee.

:eeeek:

de rest zat met 600 of meer, eentje met 1800 en eentje met 1300.
Dus vandaar dat 400 nog wel meeviel en als ik verlies troost ik me altijd met de gedachte dat ik t nog *0,75 mag doen. Bij winst denk ik hier gewoon niet overna Wink


- Lamme Lennie - 02-05-2007

Ten opzichte van de rest wel idd, maar 400 is geen kattepis. Ik houd het voorlopig bij de 3 dollar SnG. Lekker rustig aan mijn geld verdubbelen.


- Dr. Pils - 02-05-2007

Ik speel nu meestal de 10$ en 20$ SnG op Everest. Niveau ligt wel een stukje hoger, maar er zijn weinig idioten. Meestal 1 of 2 en die vliegen er binnen 10 handen uit na een all in.

Des te mooier als het dan lukt om zo'n toernooi te winnen. Wat me nu een paar keer gelukt is.

Gisteren echter ook met 2 handen weer 50$ kwijtgeraakt aan een stel idioten. Ik zal die handen vanavond eens opzoeken, want dat ging weer nergens over.


- harry_bierdop - 02-05-2007

Matador! Wrote::eeeek:

Ik ga ook nooit met een te grote stack aan een tafel zitten, risico dat je alles verspeeld is dan te groot. Ga ongeveer met 2x het minimum aan een tafel en dan langzaam opbouwen.

Een te grote stack????? NOOIT IN EEN CASHGAME! Als je je stack te groot vind speel je te hoog!!

Ik ga zitten met 100 bij NL100 of met 200 bij NL200 en als ik een pot verlies van $10 reload ik meteen die $10... Met hoe meer BB's je zit, hoe lekkerder spelen! Als je al bang bent om 1 buy in te verliezen in een cashgame moet je gewoon een niveau of 4 lager gaan spelen...


- Matador! - 02-05-2007

gittermaster Wrote:
Matador! Wrote::eeeek:

Ik ga ook nooit met een te grote stack aan een tafel zitten, risico dat je alles verspeeld is dan te groot. Ga ongeveer met 2x het minimum aan een tafel en dan langzaam opbouwen.

dat is zo irritant Wink
Zit je met 5 man met 400 aan een tafel, komt er iemand met 80.
Bet jij 16, krijg je direct zo'n all in om je oren, die ik in ieder geval, met een redelijke kaart direct call, wat me veelal 80 dollar kost.

Klopt, maar daarom ga ik dus ook met minimaal $150 naar een $2/$4 tafel en met minimaal $80 naar een $1/$2 tafel... Hoger nog nooit gespeeld. Als je met minimum aan een cashtafel gaat zitten gaan ze je alleen maar lopen pushen. Met iets meer valt het wel mee.

Speel trouwens de laatste tijd vaak rebuy toernooien met iets hogere buy-ins ($20-$30), zonder dat ik ga rebuyen. Dus mocht ik er in het 1e uur uitliggen dan weer naar een ander toernooi. Voordeel van die rebuy toernooien is dat er echt enorme donks bijzitten die als een gek gaan lopen bijkopen en je zo redelijk goedkoop aan een goede stack kan komen. Heeft me gister bij het $20 rebuy toernooi op PP $100 opgeleverd voor een 27e plaats.


- FC Wageningen - 02-05-2007

harry_bierdop Wrote:
Matador! Wrote::eeeek:

Ik ga ook nooit met een te grote stack aan een tafel zitten, risico dat je alles verspeeld is dan te groot. Ga ongeveer met 2x het minimum aan een tafel en dan langzaam opbouwen.

Een te grote stack????? NOOIT IN EEN CASHGAME! Als je je stack te groot vind speel je te hoog!!

Ik ga zitten met 100 bij NL100 of met 200 bij NL200 en als ik een pot verlies van $10 reload ik meteen die $10... Met hoe meer BB's je zit, hoe lekkerder spelen! Als je al bang bent om 1 buy in te verliezen in een cashgame moet je gewoon een niveau of 4 lager gaan spelen...
Eens.


- Matador! - 02-05-2007

harry_bierdop Wrote:
Matador! Wrote::eeeek:

Ik ga ook nooit met een te grote stack aan een tafel zitten, risico dat je alles verspeeld is dan te groot. Ga ongeveer met 2x het minimum aan een tafel en dan langzaam opbouwen.

Een te grote stack????? NOOIT IN EEN CASHGAME! Als je je stack te groot vind speel je te hoog!!

Ik ga zitten met 100 bij NL100 of met 200 bij NL200 en als ik een pot verlies van $10 reload ik meteen die $10... Met hoe meer BB's je zit, hoe lekkerder spelen! Als je al bang bent om 1 buy in te verliezen in een cashgame moet je gewoon een niveau of 4 lager gaan spelen...

Even goed lezen. Ik vind het risico te groot om met $400 aan een $2/$4 te gaan zitten. Begin dan liever met ong. $150. Heeft me tot nu toe genoeg opgeleverd. Speel trouwens weinig op cash tables, behalve als ik veel in een toernooi heb gewonnen.


- Treesong - 02-05-2007

Harrie bedoelt: Ben je bang om 400$ te verliezen? Dan speel je te hoog. :razz:


- harry_bierdop - 02-05-2007

Matador... dat zijn geen donks, dat is nou een rebuy toernooi en voor die mensen is wrs een rebuy van $20/$30 evenveel als voor ons een rebuy van $2.. Bij een leuk rebuy toernooi heb je gewoon bij de break zo'n 10 tot 12 x de beginstack... Als ik de $2 rebuy speel op everest of de $3 op stars en er gaan 5 man voor me all in dan call ik ook met 56s of T8s maar als ik de 20R speel niet...

En over dat cashtbablen... het gaat er toch niet om of ze je de hele tijd aan lopen pushen? Volgens mij is dat juist niet zo... als ik aan een NL100 zit en er zit iemand met $30 ga ik echt geen move maken met niks op zijn bet van $8 terwijl als ik tegen iemand zit die met $150 zit ik dat veel sneller zou doen..

Jij stelt dat het risico dat je alles verspeelt te groot is... als je het verlies van 1 buy in niet aan kan speel gewoon echt mijlen te hoog.... met een volle buy in krijg 10 x meer respect, kan je lekker pokeren ipv een beetje tight op je premiums en setjes gaan zitten wachtten, die je dan toch amper afbetaald krijgt en als je dan een keer AA vs KK krijgt of top set vs middle set en je zit met $80 aan een NL400 tafel dan baal je echt wel..


- Treesong - 02-05-2007

Verder: als je met 150$ de goed verstopte boss hand hebt en er gaat een pipo mee all-in heb je 300$. Met een volle stack heb je 800$ :wink:


- Matador! - 02-05-2007

Harrie, ik speel ook vaak genoeg rebuy toernooien waarbij ik wel bijkoop. Maar ga niet zoals jij ook zegt met 56s mee bij een all-in op een $20 of $30 rebuytoernooi. Er zijn er echter wel die dat doen en dat is dan vaak makkelijk wat fiches pakken.

Valt me ook op dat met hoe minder jij aan een cashtable zit, hoe meer er raises tegen je gedaan worden. Natuurlijk maakt dat niet zoveel uit alleen dan speel ik niet de twijfelhandjes en alleen de monsters.

Maar zoals ik al zei, toernooien speel ik echt het vaakst. En dan vooral $10 of $20 toernooien. Denk dat ik 2 weken geleden voor het laatst aan een cashtable gezeten heb.


- harry_bierdop - 02-05-2007

Hmm ik weet toch niet of dat zo makkelijk fiches pakken is... beste hand wint zelden in de rebuy periode :Big Grin ! En azen blijven ook niet zo makkelijk staan tegen 3 man.. maar goed als ze blijven staan en je kan met 4 x beginstack rustig uitzitten tot de FO periode is het lekker maar je staat dan vaak zo ver achter tegen de bigstacks...


- Dr. Pils - 02-05-2007

Het ontbreekt mij vaak aan tijd om die rebuy toernooien mee te doen, maar als ik dan meedoe zit ik altijd aan een tight table. Toch knap frusterend als je met goed spel tot 2 a 3 x de beginstack komt, terwijl je de chipleaders na 5 minuten al op 10x de beginstack ziet staan.


- Matador! - 02-05-2007

Die bigstacks zijn meestal niet de mensen die winnen.. Zijn vaak door met bijna elke hand mee te gaan en enorm geluk aan zo'n grote stack gekomen. In het FO-gedeelte zie je een groot deel dan weer wegzakken.


- Treesong - 02-05-2007

In een rebuy moet je gewoon niet moeilijk doen, vooral niet in 2-5$ buy-in. Net zo lang rammen tot je een goeie stack voor je hebt staan Hakkuh


- Matador! - 02-05-2007

Zijn er mensen die vanavond nog een toernooitje gaan spelen? Zit zelf te denken aan de speed-rebuy van 22:15 op PP.. En ja, mocht het nodig zijn, ik ga rebuyen :wink:


- gittermaster - 02-05-2007

rebuy toernooien zijn voor idioten als ik. Als er 6 man in is in het begin, ga ik ongeacht mijn kaart mee.
Zit nu weer in de speed rebuy van 11 dollar op pp. Das pas echt gekkewerk.
145 deelnemers en na 54 minuten 545 rebuys Smile
Sta lekker. average is 34000, sta op 64000.
Met nog 60 deelnemers. Moet wel weer een prijsje worden gok ik zo


- gittermaster - 02-05-2007

eerste break, rebuy periode voorbij, 607!!! rebuys Smile
I love these tourneys


- Ad Wim - 02-05-2007

Daar moet ik dus niet zijn. Succes!