The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
online tourneys - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Thread: online tourneys (/showthread.php?tid=1450)



- gittermaster - 17-06-2007

56 s op sb. Iedereen fold, ik had nog ongeveer 100k, dus voldoende voor een steal.
Hij callt met AQ.
Valt wel een 6 op de flop.
Maar river was een Q.


- gittermaster - 17-06-2007

Nu dan in de 6 dollar. Met ruim 1000 man.
Nog 155 erin en heb 24k. Average kleine 20k. Nu 2e break.
Verlies helaas 8 k net in laatste hand voor de break


- gittermaster - 17-06-2007

Op het moment dat ik hier post is het altijd gedaan met me Smile
Nog maar 9 k over
edit: 18 k... Smile


- Mac - 18-06-2007

daarna niks meer gepost...dus of je was er snel uit of je bent het vreselijk gaan vieren Wink


- Treesong - 18-06-2007

Ik denk het eerste :razz:


- gittermaster - 18-06-2007

nee, was wel in de money ge-eindigd (105e), maar was geen spetakel.
Kwam nog een beetje terug, maar bleef tamelijk short stacked.
Had op een gegeven moment 23k toen ik AJ op de bb kreeg.
Chipleader raist naar 8k. Ik gooi all in, hij callt met 10Q s.
Uiteraard zoals altijd bij pp wint de chipleader door een Q op de river.


- Box Brother - 19-06-2007

zit nu in de $6 rebuy op partypoker... eens zien wat het mij gaat brengen..


- Matador! - 19-06-2007

Hoe gaat het?

Ik zit in de 20000 guaranteed op Titan. Nog 182 in en sta iets boven avg. Eerste 100 TM en met 940 begonnen...


- gittermaster - 20-06-2007

Box Brother Wrote:zit nu in de $6 rebuy op partypoker... eens zien wat het mij gaat brengen..

Gaat wel aardig Box!
Succes. Ik kijk ff met je mee
jij ook succes Matador


- Jansoe - 20-06-2007

Ik kijk niet mee, ik ga slapen.


- Matador! - 20-06-2007

gittermaster Wrote:
Box Brother Wrote:zit nu in de $6 rebuy op partypoker... eens zien wat het mij gaat brengen..

Gaat wel aardig Box!
Succes. Ik kijk ff met je mee
jij ook succes Matador

Dank je. Zitten nu op de bubble, 100 man dus over en sta 26e....

Hoe gaat het bij Box?


- Box Brother - 20-06-2007

Matador! Wrote:
gittermaster Wrote:
Box Brother Wrote:zit nu in de $6 rebuy op partypoker... eens zien wat het mij gaat brengen..

Gaat wel aardig Box!
Succes. Ik kijk ff met je mee
jij ook succes Matador

Dank je. Zitten nu op de bubble, 100 man dus over en sta 26e....

Hoe gaat het bij Box?

2e break, 676 man gestart nog 234 over. top 100 paid ($20) heb er zelf 16 ingezet....

avarage stack: 36,250
mijn stack: 55,000

won net een double up met AA tegen iemand die een paar Q hitte op de flop... :roll:


- Matador! - 20-06-2007

Netjes! =D>

Bij mij zitten er nu nog 75 in en sta 40e. Verloor net een dikke pot, maar ging 2x allin daarna en niemand callde. Blinds 2000/4000 dus dat was wel lekker. Heb nu nog 33000 dus moet nog een keer dubbelen voor ik weer een gezonde stack heb.


- Box Brother - 20-06-2007

Yes... met 60K double-up

JAos.... flop 69Jrainbow... raise naar 22K wordt gecalled. Turn weer een J

all-in wordt gecalled door AA... op naar 120K met nog 175 man in het tournooi (average stack 50K)


4 handen later pak ik met nutflush draw (A hoog) dezelfde gozer voor 45K.... ga ik in 5 handen van 55 K naar 145K Hakkuh


- Matador! - 20-06-2007

Ik lig eruit, verloor coinflip AK tegen QQ... 66e geworden en 3,5 uur gespeeld voor een lousy $35. #-o

Succes Box, lees morgen wel hoe het afgelopen is!


- Box Brother - 20-06-2007

Matador! Wrote:Ik lig eruit, verloor coinflip AK tegen QQ... 66e geworden en 3,5 uur gespeeld voor een lousy $35. #-o

klote.... kan mij ook zo gebeuren....


- Treesong - 20-06-2007

Post gewoon voortaan als je gewonnen hebt


- Box Brother - 20-06-2007

Treesong Wrote:Post gewoon voortaan als je gewonnen hebt

Dit heeft waarschijnlijk te maken met Matador ?

Wat mij betreft, break 3 nu. (3 uur en 15 min. gespeeld)

105 spelers over (top 100 paid)
average stack: 80,800
mijn stack: 185,100

Ben nog nooit zover gekomen ... eens kijken hoe ver ik kan komen.


edit: 4 handen na break 3 chipleader Hakkuh


- Box Brother - 20-06-2007

Uiteindelijk als 70e eruit na eerder een groot deel van mijn stack verloren te hebben op de volgende hand

Ik: stack van 200K
tegenstander: stack van 120K


KcQc

preflop gaat er ongeveer 40K van beide in

flop: 9s10sKh

ik bet 48K, tegenstander gaat all-in. Gozer speelde de hele tijd al redelijk loose en ik wist dat ik hem had. dus ik ga mee

Turn: 2d

River: 4s

Showdown: tegenstander 3sAs cry:

Daarna uur lang bagger gekregen, zat door blinds en antes op een M van 7 ofzo, kreeg AJ suited en ging all-in en werd gecalled door JJ, viel niks dus eruit.

uiteindelijk $33 gepakt... uiteindelijk toch teleurstellend...


- Dre - 20-06-2007

Ja soms kan het gewoon tegen zitten. In ieder geval heb je weer wat op je saldo Wink


- Box Brother - 20-06-2007

Dre Wrote:Ja soms kan het gewoon tegen zitten. In ieder geval heb je weer wat op je saldo Wink

yep Wink


- Treesong - 20-06-2007

Zo, net voor de 2e x in 3 dagen een 6$ sng met 45 man op de naam geschreven Hakkuh

Gister 2e in een 13$ met 45 man...

Toch weer een paar 100 ballen voor 3 uurtjes lachen om de A5 tegen A9 allins bij lage blinds :razz:


- kuiperinho - 20-06-2007

Damn it. Ging gister heel lekker in de 3 dollar rebuy op Unibet, 6k guaranteed. Vanaf het 3e uur constant top5 gestaan. Tot ik AK krijg, terwijl de blinds 2k en 4k zijn (en er nog 35 man over zijn vd 700) . Mijn stack is 140k op dat moment.

Er wordt voor mij geraist en ik besluit op de cutoff te callen. De rest fold

Flop: 5 K 5. Perfecte flop, rainbow ook nog. Pot is op dat moment 26k

Hij bet 15k uit. Ik reraise naar 40k. Hij callt.

Turn: 6, ongevaarlijk op het eerste gezicht. Hij checkt. Ik raise 40k, hij gaat all in, ik call en hij laat fucking pocket 6-en zien. Hij dacht dat ik de koning niet had.

Doe je denk ik weinig aan. Had alleen voor de flop anders kunnen spelen door te reraisen, maar er werd op dat moment zeer tight gespeeld en ik zet liever niet op dat moment mijn hele stack op het spel voor AK. Achteraf misschien een foute beslissing geweest.


- Treesong - 20-06-2007

Uiteraard had je die AK zwaar moeten reraisen, vooral omdat hij je (blijkbaar) covered had.


- kuiperinho - 20-06-2007

Treesong Wrote:Uiteraard had je die AK zwaar moeten reraisen, vooral omdat hij je (blijkbaar) covered had.

Nee ik had 1k meer als hem :Big Grin

reraise met als doel neem ik aan om hem voor de flop al te laten folden? Aan de andere kant als ie die 6 niet hit, dubbel ik gewoon. Want hij zette mij door mijn flatcall niet op AK.

Wat had je gedaan als ie na mijn reraise all in was gegaan? Gefold? Of de coinflop aangegaan?


- gittermaster - 20-06-2007

de coinflop, maar de kans is aanwezig dat hij bij een flinke reraise weg was geweest....
Nu ben je ook all in gegeaan maar hebt hem de gelegenheid gegeven zijn 6 te hitten


- kuiperinho - 20-06-2007

De 6 viel pas op de turn, nadat ie al voor de helft van zijn chips in de pot zat. Dus die kans heb ik hem gegeven ja, maar dan wel voor heel veel chips. Het was gewoon een slechte call van zijn kant die uiteindelijk goed uitvalt.

Het probleem met AK is vaak vind ik, als je reraist en je wordt gecallt en je hit niks, heb je hem overspeelt. Flatcall je en je hit wel, speel je hem weer te behoudend. Ik probeer te varieren (zeker als ik een grote stack heb, ja Tree ik varieer... :wink: )

Volgens mij zag ik zaterdagnacht nog iemand zeggen: AK is like Anna Kournikova, it looks pretty but she never wins.


- Treesong - 20-06-2007

kuiperinho Wrote:
Treesong Wrote:Uiteraard had je die AK zwaar moeten reraisen, vooral omdat hij je (blijkbaar) covered had.

Nee ik had 1k meer als hem :Big Grin

reraise met als doel neem ik aan om hem voor de flop al te laten folden? Aan de andere kant als ie die 6 niet hit, dubbel ik gewoon. Want hij zette mij door mijn flatcall niet op AK.

Wat had je gedaan als ie na mijn reraise all in was gegaan? Gefold? Of de coinflop aangegaan?

AK is een prima hand om als eerste mee te raisen, maar als er voor je iemand raist vind ik een flat call te riskant. Je hebt weliswaar positie, maar je zal toch echt iets moeten hitten en zelfs dan is het maar de vraag of je de nuts hebt. Alleen met een flinke reraise preflop weet je hoe laat het is... meestal zullen ze folden uit angst voor een overpair. ALS ie all-in gaat kan je em vrijwel zeker op een paartje zetten en dan is het de vraag of je er voor wilt gaan of niet... maar met 110K over zou ik wrs folden. Hangt helemaal van m'n bui af
:wink:


- Treesong - 20-06-2007

Ik heb me trouwens bij dat toernooi gister wel schandelijk gedragen :waf:

Met 7 places paid begon ik de Final Table (9 man) met 16.000 chips en de nr. 2 had 9.000. Blinds 400/800 + antes. Echt ALLES 3x BB geraist met een Q/K/A combi of een paartje. En maar doodbloeden en schelden die gasten (hehe)

Op een bepaald moment met A2 all-in gezet door QKs.... flop KQ3. Iedereen lachen...

Turn: 2. River: A. :razz:

Wat kan bullyen toch lekker zijn :cry:


- Frits - 20-06-2007

Treesong Wrote:Ik heb me trouwens bij dat toernooi gister wel schandelijk gedragen :waf:

alleen door je schandelijk te gedragen kun je ver komen in een toernooi. Je moet alleen wel weten wanneer je ermee moet beginnen en mee op moet houden.