The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
online tourneys - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Thread: online tourneys (/showthread.php?tid=1450)



- kuiperinho - 10-07-2007

Fabian Wrote:Misschien pre-flop meer moeten raisen ?


Zelf analyserend vermogen hier :Big Grin

met een raise van 20 naar 50 krijg je de limpers echt niet weg. Ik kijk altijd naar mijn eigen positie en het aantal limpers. Zit je een beetje in LP en er zijn meer dan 2 limpers, dan raise ik altijd 4 a 5 keer de blinds (hangt ook van de hoogte van de blinds af, in jouw geval had ik naar 100 geraist), anders krijg je gewoon teveel mensen in de pot. En dat wil ik zelfs met azen niet.


- Treesong - 10-07-2007

kuiperinho Wrote:met een raise van 20 naar 50 krijg je de limpers echt niet weg.

Nee, met een raise naar 100 krijg je ze lekker weg :roll:


- Fabian - 10-07-2007

Ik maakte die raise, drukte erop en meteen dacht ik 'kut, dit is te weinig om limpers weg te krijgen'.

Misschien dat ik die bad beat dan ook wel verdiende.... :wink:

Gister weer in the money! 2 hele dollars gewonnen in een toernooi. Was 120e ofzo, van de 3100... ( lage buy-in ).


- kuiperinho - 10-07-2007

Ik wil ze toch niet allemaal wegkrijgen, of wel? Het ligt er maar aan hoe der gespeeld wordt, 100 moet genoeg zijn om er een paar te laten folden.

En mocht het een toernooi of tafel zijn waar ze alles callen, dan kun je altijd nog limpen en hopen dat je een set hit en hem goed laten afbetalen door dit soort loose players.

Raisen naar 300? Wat wil je daar nu mee? De blinds oppakken? Die zijn 20 Tree. Het toernooi is net begonnen.


- Treesong - 10-07-2007

kuiperinho Wrote:Ik wil ze toch niet allemaal wegkrijgen, of wel? Het ligt er maar aan hoe der gespeeld wordt, 100 moet genoeg zijn om er een paar te laten folden.

En mocht het een toernooi of tafel zijn waar ze alles callen, dan kun je altijd nog limpen en hopen dat je een set hit en hem goed laten afbetalen door dit soort loose players.

Raisen naar 300? Wat wil je daar nu mee? De blinds oppakken? Die zijn 20 Tree. Het toernooi is net begonnen.

99 op de SB is geen fijne hand, als twee apen met overcards die 100 callen en er valt een 10 of hoger, ben je de sigaar. Nu pak je sowieso wat Hakkuh


- kuiperinho - 10-07-2007

Dan zou ik dus limpen in dit geval. Als de blinds het waard zijn ga ik geheel met je mee om ze uit de pot te raisen. Maar voor 20 nee, mij niet gezien.


- Treesong - 10-07-2007

Door zo'n dikke raise geef je wel meteen je visitekaartje af Hakkuh


- harry_bierdop - 10-07-2007

Ik had hier ook gewoon gelimpt! 99 op de SB is idd niet pretting aangezien je compleet uit positie zit en omdat het een $3 toernooi is... je kan wel naar 300 raisen maar dan wordt je nog gecallt door any (suited) A of K! Dat weet je gewoon op dit niveau..

Daarom alleen callen voor een set, geen set geef je de hand op.

In deze situtatie had ik gecheck-raist.. je verliest alleen van een hogere set (lijkt me onwaarschijnlijk dat TT of JJ niet geraised is op dit niveau) of van een straat, maar dan heb je nog altijd een 1:2 redraw naar een fullhouse. Check-raise komt ook een stuk sterker over, je weet met 5 man in de pot vrijwel zeker dat er gebet gaat worden dus je kan rustig checken.

Je kan hier idd ook betten, in de hoop op een raise zodat je kan reraisen. Je hebt echter de pech hier dat hij hem meteen all in pushed en je hem dus niet met een reraise uit de pot kan drukken..

Maar goed.. je hebt gewoon de beste hand en hij hit z'n 2 outer.. gewoon pech!


- Mac - 10-07-2007

nog 58 man over in het 11$ freezeout toernooi van 13 uur op pokerstars...zit met 1/2 avg dus aardig shortstack...maar voor the money gaan


- Mac - 10-07-2007

en out als 45e, precies itm Tongue helaas maar 17$ dit keer


- harry_bierdop - 10-07-2007

En gelukt! Nice..

Je moest idd ook wel knallen meteen als je ITM was.. die min-raise van hem was ook niet erg sterk!

gg


- Mac - 10-07-2007

nope had geen zin om weer de hele tijd shortstack te blijven hangen, had m misschien preflop allin moeten gooien maar goed, toch wel tevreden over mn toernooi, geen enkele suckout uitgedeeld en maar 2x allin geweest. 1x KK en 1x JJ gehad (waarbij ik geen enkele keer gecalled werd) en verder verdomd weinig tophanden dus dan itm komen is niet slecht.


- Mac - 11-07-2007

pffff dacht maar weer eens een 180 man tourney te doen voor $4,40. Wat is dat toch een ongelofelijk langzaam toernooi zeg. Net gewoon 3 uur bezig geweest...wel ITM maar helaas out als 12e waardoor ik maar 8$ won. Baal er zwaar van...speelde nog eens belachelijk slecht ook, denk niet dat ik deze toernooitjes nog vaak ga doen.


- Fabian - 11-07-2007

Net een speed SnG van 45 man gespeeld, buy-in het lovely bedrag van &1 + 0.10 .
Gewonnen $ 10 met plaats 2...


- Depor - 11-07-2007

Mac Wrote:pffff dacht maar weer eens een 180 man tourney te doen voor $4,40. Wat is dat toch een ongelofelijk langzaam toernooi zeg. Net gewoon 3 uur bezig geweest...wel ITM maar helaas out als 12e waardoor ik maar 8$ won. Baal er zwaar van...speelde nog eens belachelijk slecht ook, denk niet dat ik deze toernooitjes nog vaak ga doen.

Die grotere toernooien moet je echt met rebuy doen anders ben je 10 uur bezig voor een paar knaken


- Mac - 11-07-2007

dit is zo'n sit & go he...bij pokerstars heb je die constant van 180 man met 4$, 10$ of 20$ inleg.

Heb echter het idee dat je veel beter andere, grotere toernooien kan spelen. We hebben hier letterlijk een half uur gedaan over de bubble, bij grotere toernooien ligt de bubble lager waardoor er vaak wat meer shortstacks zijn. Gister ben ik net aan 2 uur bezig geweest bij een toernooi met 440 man en toen had ik meer winst dan nu.


- Ricochan - 12-07-2007

Mac Wrote:pffff dacht maar weer eens een 180 man tourney te doen voor $4,40. Wat is dat toch een ongelofelijk langzaam toernooi zeg. Net gewoon 3 uur bezig geweest...wel ITM maar helaas out als 12e waardoor ik maar 8$ won. Baal er zwaar van...speelde nog eens belachelijk slecht ook, denk niet dat ik deze toernooitjes nog vaak ga doen.



3 uur (hehe) als je een beetje normaal toernooi speelt op pokerstars ben je wel 7 uur of langer bezig :Big Grin


- Mac - 12-07-2007

Ten eerste is dat waarschijnlijk met een stuk meer dan 180 man. Ten tweede werd ik dus 12e...de winnaar was iets van 4,5 uur bezig. Weet dat de sunday million idd bijna 12 uur duurt maar goed daar doen dan ook iets van 6000 man aan mee. De rest valt best wel mee hoor. Die keer dat ik 2e werd deed ik er 4,5 uur over en dat was met ruim 900 man.

Maar goed dat was helemaal niet het punt van mn verhaal. Bij dat soort toernooien is er gewoon constant actie. Hier niet, mensen zijn veel te voorzichtig en er is dus gewoon geen ruk aan omdat je zit te wachten tot er een tophand vs tophand komt voor wat actie. Leuk om zo af en toe te kunnen stelen maar verder geen ruk aan.


- kuiperinho - 12-07-2007

Mac Wrote:Ten eerste is dat waarschijnlijk met een stuk meer dan 180 man. Ten tweede werd ik dus 12e...de winnaar was iets van 4,5 uur bezig. Weet dat de sunday million idd bijna 12 uur duurt maar goed daar doen dan ook iets van 6000 man aan mee. De rest valt best wel mee hoor. Die keer dat ik 2e werd deed ik er 4,5 uur over en dat was met ruim 900 man.

Maar goed dat was helemaal niet het punt van mn verhaal. Bij dat soort toernooien is er gewoon constant actie. Hier niet, mensen zijn veel te voorzichtig en er is dus gewoon geen ruk aan omdat je zit te wachten tot er een tophand vs tophand komt voor wat actie. Leuk om zo af en toe te kunnen stelen maar verder geen ruk aan.

Lol, lijkt me heerlijk spelen juist. Hoe minder actie aan tafel, hoe makkelijker het voor jou wordt toch?


- Mac - 12-07-2007

Valt mee, ik ben van nature ook redelijk tight, maar goed ik kon er wel redelijk wat chips door verzamelen idd. Ik kan er alleen heeeeel slecht tegen als een shortstack in de BB zit en de button en de SB die allebei een avg stack hebben gewoon folden. Misschien ergerde ik me wel meer aan het dramatische niveau als ik het zo lees eigenlijk Wink


- kuiperinho - 12-07-2007

Op zich hoeft het niet onlogisch te zijn om te folden naar een shortstack op de BB. Als je aanvoelt dat die shortstack nu met alles gaat callen en je hebt een rukhand dan fold ik ook.

Weet je dat de shortstack nog alles zal folden om zover mogelijk te komen, dan is het raisen natuurlijk.


- Ricochan - 12-07-2007

Mac Wrote:Ten eerste is dat waarschijnlijk met een stuk meer dan 180 man. Ten tweede werd ik dus 12e...de winnaar was iets van 4,5 uur bezig. Weet dat de sunday million idd bijna 12 uur duurt maar goed daar doen dan ook iets van 6000 man aan mee. De rest valt best wel mee hoor. Die keer dat ik 2e werd deed ik er 4,5 uur over en dat was met ruim 900 man.

Maar goed dat was helemaal niet het punt van mn verhaal. Bij dat soort toernooien is er gewoon constant actie. Hier niet, mensen zijn veel te voorzichtig en er is dus gewoon geen ruk aan omdat je zit te wachten tot er een tophand vs tophand komt voor wat actie. Leuk om zo af en toe te kunnen stelen maar verder geen ruk aan.

Ik speel die wel eens van 10$ - 180- deelnemers, maar ik merk daar niet dat ze allemaal gaan zitten wachten op een tophand, maar misschien doen ze dat bij die 4$ wel meer....


- Fabian - 12-07-2007

Moet je ook speed/turbo spelen, gaat allemaal een stuk sneller... :wink:


- kuiperinho - 12-07-2007

Ik hit echt alles nu de laatste weken bij Unibet. Mijn bankroll zat 4 weken geleden op 1000 dollar. Nu sta ik op 2000. Alleen maar met het spelen van MTT's. En dan nog voornamelijk 1 t/m 3 dollar rebuy's.

De afgelopen dagen is het helemaal zot. Ik zit op een final table percentage van tegen de 25%. Vandaag 7 MTT's gespeeld, 1x1e, 2x4e, 1x6e.

Mijn zwakste punt was altijd dat ik te passief speelde. Speel nu wat agressiever vooral in positie en mijn spel is flink vooruit gegaan. Het lezen van pokernews, de topics hiero en het vele poker op tv is ook zeer leerzaam.

Vandaag ook nog eens de beste call ooit van mezelf gemaakt (voor mijn gevoel dan). Het was in het toernooi wat ik vandaag won, zaten nog met 3 man. Ik krijg A7 en raise. 1 gast callt.

Flop 234
Ik raise en hij callt
Turn: 3
Ik raise en hij callt weer.
River: 4.
Ik raise weer en hij gaat all in. Voorheen had ik hier nooit gecallt. Maar nadenkend over wat ie kon hebben, had ik zoiets:

Met een 2, 3 of 4 gaat ie preflop niet mee waarschijnlijk. Een middel paartje had ie na de flop mij gereraist. Dus de kans was groot dat ie alleen maar 2 overcards had en dan moest mijn A goed genoeg zijn.

Op zich geen briljante call ofzo, maar dit moet de eerste keer zijn dat ik een all in call met eigenlijk helemaal niks (na de river dan).


- harry_bierdop - 12-07-2007

Netjes!!

Ik wou laatst ook een kijkje nemen op unibet maar was een heel gedoe allemaal.. moest eerst een account van de goksite enz enz...

En ik ben al lid geweest van die site maar toen was het nog Mr Bookmaker.. uiteindelijk maar op Mansion de $$ gezet die ik ineens tegen kwam op moneybookers haha, altijd leuk als je weer ergens geld tegen komt waarvan je niet weet dat je het hebt..

Mansion is ook geen fluit waard.. hele dag zijn er alleen maar sattelites naar die 100k en verder niks.. heb er nu 2 weken geld op staan en heb geloof ik 1 toernooi gespeeld!


- Ricochan - 13-07-2007

Ik speel ook regelmatig toernooien op unibet, maar de pest daar is dat er bijna altijd weinig deelnemers zijn behalve in de freerolls of de 10.000 guaranteed rebuys en ik speel liever freezeouts.


- kuiperinho - 13-07-2007

Wat is weinig deelnemers voor jou? De meeste toernooien hebben altijd wel 100+ deelnemers. S avonds vaak wel tot 300-500 deelnemers. Ook redelijk wat guaranteed toernooien.

Het freezeout aanbod is echter wel wat laag. Ik speel bij unibet echter liever rebuy, omdat er heel veel gokkers bij unibet spelen. En dan loop je toch wel regelmatig in het begin tegen een suckoutje aan. Maar uiteindelijk betalen ze wel af als ze weer eens pushen met A4 ofzo.


- Jansoe - 13-07-2007

Speel je daar ook wel eens de Speedy Gonzales, kuiperinho? Denk dat ik daar as zondag maar weer eens aan meedoe....


- gittermaster - 14-07-2007

Ben reeds 2 uur bezig met een 2 dollar toernooi met 874 deelnemers bij partypoker.
Nog 119 erin en heb ongeveer 2,5 x average.
Eerste plek is slechts 330. Baal nu al dat ik hieraan heb meegedaan, maar goed was enige grote toernooi op dat moment.


- gittermaster - 14-07-2007

Fuck, moet morgen vroeg op, die toernooien duren lang.
Nog 44 man, Bijna 2 x average