The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
online tourneys - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Thread: online tourneys (/showthread.php?tid=1450)



- gittermaster - 14-09-2007

nog 18 erin.
Sta 10e...


- harry_bierdop - 15-09-2007

Vuile gore hoerige kankerbende.... daily fifty grand op stars... zitten ITM ($110 ofzo) krijg je deze teringzooi.. zou die tyfusbadrun in toernooien nog eens ophouden???

Ik speel hem perfect.. ik wist dat ie ging bluffen met niks als AK/AQ/88/66/55 en dan weeer die fucking tering river. Zo'n dikke pot man.. gemiddelde was 27k, als ik de pot pak kom ik op bijna 60k en ben ik een heel eind op weg naar de FT waar de prijzen van $1000 oploopt tot $14000... dan had dat toetsenbord wat hier in 30 stukken ligt makkelijk eraf gekunnen

PokerStars Spel #12058508432: Toernooi #60483697, $50+$5 Hold'em No Limit - Level XII (600/1200) - 14/09/2007 - 18:08:21 (ET)
Tafel '60483697 99' 9-max Plaats #7 is de button
Plaats 1: urodoc (21940 in chips)
Plaats 2: LockDown120 (43877 in chips)
Plaats 3: Jstar01 (5215 in chips)
Plaats 4: HarryBierdop (38320 in chips)
Plaats 5: Turkishmcfly (23611 in chips)
Plaats 6: Beatbookie (21803 in chips)
Plaats 7: WB123456789 (20670 in chips)
Plaats 8: lllFSlll (83629 in chips)
Plaats 9: arobinson11 (39685 in chips)
urodoc: zet de ante 125
LockDown120: zet de ante 125
Jstar01: zet de ante 125
HarryBierdop: zet de ante 125
Turkishmcfly: zet de ante 125
Beatbookie: zet de ante 125
WB123456789: zet de ante 125
lllFSlll: zet de ante 125
arobinson11: zet de ante 125
lllFSlll: zet small blind 600
arobinson11: zet big blind 1200
*** GESLOTEN KAARTEN ***
Gedeeld aan HarryBierdop [Js Jd]
urodoc: foldt
LockDown120: foldt
Jstar01: foldt
HarryBierdop: raiset 1850 naar 3050
Turkishmcfly: foldt
Beatbookie: callt 3050
WB123456789: foldt
lllFSlll: foldt
arobinson11: foldt
*** FLOP *** [2d Th 7s]
HarryBierdop: bet 5850
Beatbookie: raiset 12778 naar 18628 en is all-in
HarryBierdop: callt 12778
*** TURN *** [2d Th 7s] [Kh]
*** RIVER *** [2d Th 7s Kh] [Qh]
*** SHOWDOWN ***
HarryBierdop: toont [Js Jd] (een pair Boeren)
Beatbookie: toont [Ad Qc] (een pair Vrouwen)
Beatbookie won 46281 vanpot
*** SAMENVATTING ***
Totale pot 46281 | Rake 0
Board [2d Th 7s Kh Qh]
Plaats 1: urodoc foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 2: LockDown120 foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 3: Jstar01 foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 4: HarryBierdop toonde [Js Jd] en verloor met een pair Boeren
Plaats 5: Turkishmcfly foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 6: Beatbookie toonde [Ad Qc] en won (46281) met een pair Vrouwen
Plaats 7: WB123456789 (button) foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 8: lllFSlll (small blind) foldde voor de Flop
Plaats 9: arobinson11 (big blind) foldde voor de Flop


- Mac - 15-09-2007

gittermaster Wrote:nog 18 erin.
Sta 10e...

hoe is t afgelopen?


- gittermaster - 15-09-2007

Helaas 16e.
Had A10s op sb. Iedereen fold dus dacht ff 3 x bb raisen. Hij raised mij en ik call (had ik beter niet kunnen doen). Hij all in na flop, lag niets dus fold.
Toen was mijn stack meer dan gehalveerd. Was ongeveer 50% op avarage. Kreeg daarna 7 7 en verloor van JQ.
Maar goed, 180 dollar


- Ad Wim - 16-09-2007

Eindelijk weer eens FT van de $2 rebuy op Everest. Sta 4e momenteel.


- Ad Wim - 16-09-2007

Helaas eruit als 8e toen ik 66 op de BB kreeg en een gast flink raiste. Ik pushte, hij callde met AK en er viel een K op de river Sad


- kuiperinho - 17-09-2007

1 van mijn beste vrienden met wie ik een paar bankrolls deel online heeft zich gekwalificeerd voor de EPT volgende week in London via wat satellites op tony G. Heeft hem precies 8 dollar gekost, package van 10 duizend euro geloof ik. Was wel van onze gezamenlijke bankroll bij Tony, dus laat hem maar winnen :Big Grin



Hij heeft alleen nog nooit live gespeeld (behalve wat home games). Dus dat wordt lachen.


- Ad Wim - 17-09-2007

De EPT in Londen is toch net geweest?


- kuiper - 17-09-2007

Ad Wim Wrote:De EPT in Londen is toch net geweest?

Je bedoelt op tv.
Dat was die van vorig jaar.


- Ad Wim - 17-09-2007

Ah oke, ik wist niet dat ze daar zo ver mee achter liepen.


- harry_bierdop - 17-09-2007

Nice kuiperinho! Je kan misschien het pakket ook wel verkopen? Weet niet of dat mogelijk is hoor op Tony G.

Daarnaast kan hij/jullie, als hij eventueel actief is op pokerfora, ook procenten verkopen. $11000 (8000 euro) buy in, 1% = dus $110, 0.5% = $55! Tuurlijk zullen niet zo veel mensen happig zijn maar er zijn op fora iig altijd genoeg gasten die $ genoeg online hebben en dan best een procentje willen hebben. Op pokerinfo komt het iig veel voor. Als je 50% verkoopt en je verliest de 1e hand van het toernooi met AA vs KK heb je iig 4 ruggen in zak!

Gister hebben een kameraad (pappe_ruk) en ik samen event #5 van de WCOOP ($530 buy in, 6000+ man) op stars en de sunday warm up gespeeld. Warm up 144e (bijna $600) maar toen moest het echte werk natuurlijk nog beginnen.

Voor het toernooi begonnen was hadden wel al een bad beat te pakken hehehe. 2 links van ons zat Belowabove, een monstermonster online shark. 1 uur ging niet goed eigelijk.. krijgen back 2 back KK maar 1e keer reraisden wij iemand preflop en valt er een A op de flopt waarna we na een C-bet all in worden gezet.. fold dus. 2e keer ook een A op de flop alleen toen konden we de pot alsnog pakken.

2e uur ging erg lekker. Pakken wat potten op, hitten een keer een setje in dikke 3-way pot en nog een keer een goede call met 2 pair op een board met 4 schoppen (tegen belowabove :razz: ). Ineens gaan we als ee speer en staan we op 2 x average. Daarna lekker raisen en veel potten pakken. Die 1e tafel ging lekker maar naar 4 uur komen we op een andere tafel met onder andere MrSmokey (ofwel steve billarakis, tot gister de jongste braceletwinnaar ooit). Ook deze tafel loopt wel lekker en we staan op een gegeven moment zelfs op 45k (10k beginstack).

En dan een keyhand... AQs op de BB. De hele tafel fold naar de button toe waar aggressieve speler zat met een vrij redelijk stack (39k terwijl avg 30k was). Wij hadden 45k en de button maakt er bij 300/600 weer eens 1800 van. Dit was een vrij gebruikelijk ritueel. Gast had in de laatste 4 orbits al 3 x onze BB geraist en had weinig weerstand gehad. Wij maken er 5600 van en hij maakt een soort minraisje naar 11000. Wij hadden hier beide het idee dat dit een re-re-steal was en we hadden ook al besloten niet te spelen om ITM te komen maar gewoon om echt er voor te gaan. Na lang twijfelen pushen we aangezien we hier nog genoeg fold equity hebben tegen elke hand behalve AA. Hij heeft natuurlijk net deze keer AA en we zijn zwaar crippeld. We kunnen het nog een tijdje volhouden maar uiteindelijk eindigen we ergens rond de 1500e plaats ofzo Sad


- Mac - 17-09-2007

oef das nog eens een gunstig moment om AA te krijgen, de keren daarvoor had ie vast J8 ofzo Sad. Wel sicke gasten trouwens die meededen maar goed bijna iedereen die niet meer wsope speelde deed natuurlijk mee.


- harry_bierdop - 18-09-2007

Deepstacktoernooi (om de badbeats op te kunnen vangen zonder er meteen uit te liggen)

PokerStars Toernooi #61160628,
No Limit Hold'em
Buy-In: $20.00/$2.00
238 spelers
Totale Prijzenpot: $4760.00
Toernooi gestart - 17/09/2007 - 08:15:00 (ET)

Beste HarryBierdop,

Je bent op de 1ste plaats in het toernooi geëindigd.Een $1,309.00 prijs is gecrediteerd naar je Echt geld account.

Je hebt 355.82 tournament leader punten verdiend in dit toernooi.Voor informatie over ons tournament leader board, zie onze website <!-- m --><a class="postlink" href="ophttp://www.pokerstars.com/nl/poker/tournaments/leader-board/">ophttp://www.pokerstars.com/nl/poker/to ... der-board/</a><!-- m -->

Gefeliciteerd!

Bedankt voor je deelname.


- Mac - 18-09-2007

=D> hoe lang ben je er mee bezig geweest?


- harry_bierdop - 18-09-2007

Toernooi heeft in totaal iets van 8,5 uur geduurd hehe!

Op dit moment is bijna de FT van WCOOP #7 bezig. 10 man nog in het $320 PL Omaha rebuy event!

Greg Raymer is dik chipvader echter is zijn verbinding weggevallen waardoor gewoon vanaf nu, net is voor hem 2 x 4 minuten time bank for reconnecting verlopen, elke hand gewoon gefold gaat worden. Sick!


- Treesong - 18-09-2007

harry_bierdop Wrote:Greg Raymer is dik

Vertel eens wat nieuws :razz:


- harry_bierdop - 18-09-2007

Mac Wrote:oef das nog eens een gunstig moment om AA te krijgen, de keren daarvoor had ie vast J8 ofzo Sad. Wel sicke gasten trouwens die meededen maar goed bijna iedereen die niet meer wsope speelde deed natuurlijk mee.

Sicke gasten inderdaad... zeg dat wel!

Die belowabove heeft me een staaltje pokerwerk laten zien zeg, zo'n zieke bluffs heeft ie geshowed, echt bizar hoe die het verzint en met wat voor handen. 1e hand had ie er al 15% van z'n stack inliggen in een blindbattle hehehehe. Daarna bleef ie maar rammen als een bezetene in die 1e paar levels... toen kreeg ie een setje zessen en stond ie alweer dik boven avg om vervolgens natuurlijk z'n azen dik afbetaald te krijgen tegen QQ. Preflop alles erin.. toen ging ie helemaal los.. bluff na bluff na bluff. Vervolgens wint ie ook nog eens met QQ van AA en toen kwamen we in het 4e level ofzo en ineens ging ie veel tighter spelen...


- harry_bierdop - 18-09-2007

Treesong Wrote:
harry_bierdop Wrote:Greg Raymer is dik

Vertel eens wat nieuws :razz:

Undecided


- Ad Wim - 18-09-2007

harry_bierdop Wrote:Wij maken er 5600 van en hij maakt een soort minraisje naar 11000.
Dan moet je dus uit gaan kijken...


- harry_bierdop - 18-09-2007

Ad Wim Wrote:
harry_bierdop Wrote:Wij maken er 5600 van en hij maakt een soort minraisje naar 11000.
Dan moet je dus uit gaan kijken...

Goed dat ik het weet Ad!


- Treesong - 18-09-2007

harry_bierdop Wrote:
Ad Wim Wrote:
harry_bierdop Wrote:Wij maken er 5600 van en hij maakt een soort minraisje naar 11000.
Dan moet je dus uit gaan kijken...

Goed dat ik het weet Ad!

Zou Ad ooit hebben gedurfd om te re-re-stealen Icon_question


- Ad Wim - 18-09-2007

harry_bierdop Wrote:
Ad Wim Wrote:
harry_bierdop Wrote:Wij maken er 5600 van en hij maakt een soort minraisje naar 11000.
Dan moet je dus uit gaan kijken...

Goed dat ik het weet Ad!
Tja, nu is het te laat...


- Ad Wim - 18-09-2007

Treesong Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Ad Wim Wrote:
harry_bierdop Wrote:Wij maken er 5600 van en hij maakt een soort minraisje naar 11000.
Dan moet je dus uit gaan kijken...

Goed dat ik het weet Ad!

Zou Ad ooit hebben gedurfd om te re-re-stealen Icon_question
Ik zou er in ieder geval niet aan denken dat mijn tegenstander dat zou doen :roll:


- harry_bierdop - 18-09-2007

Ad Wim Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Ad Wim Wrote:
harry_bierdop Wrote:Wij maken er 5600 van en hij maakt een soort minraisje naar 11000.
Dan moet je dus uit gaan kijken...

Goed dat ik het weet Ad!
Tja, nu is het te laat...

Haha idd!

Ad..als dit de $2 rebuy op everest was geweest had ik hier zelfs KK nog geturbomucked echter speel je hier een $530 toernooi. Preflop wordt vrijwel het meeste bepaald, zeker als je verder in het toernooi zit.
Eindfases (en ook middelfases) van dergelijke toernooien bestaan eigelijk alleen nog maar uit steals, re-steals en re-re-steals.

Zeker in een toernooi als dit komt het "Hij denkt, dat ik denk, dat hij denkt" principe in heel veel handen voor.

Het was uiteraard heel slim van hem om hier te min-raisen met AA omdat dat in zo'n toernooi juist weer niet verwacht wordt (dan wordt er vaak nog eerder geflatcallt, zeker in positie). Het lelijkste aan deze hand is dat hij hier met TT/JJ/AQ/AK (misschien nog wel een grotere range) OOK zou min-raisen om te kijken waar ie staat én omdat ie daarna nog heel makkelijk zijn JJ o.i.d. kan folden als wij pushen.

Maar ik wil verder niks goedpraten hoor. Zoals gezegd namen wij de beslissing hier om AQ te pushen en voor een groot deel van onze stack te spelen. Je zult zien dat hij dan net AA heeft (aggressieve players krijgen makkelijk monsters afbetaald). Wij achtte de kans erg groot dat ie hier, alles behalve QQ+, alsnog zou folden. Even daarvoor in de eindfase van de sunday warm up was het ook 1 groot resteal festijn en toen waren de reads wel vrij goed. (en je hebt natuurlijk ook een beetje geluk nodig dat je niet constant tegen monsters zit aan te kijken)


- Ad Wim - 18-09-2007

Het is inderdaad geen poeptoernooi, maar het is wel online en het is geen Negreanu of Ivey waar we het over hebben. En dan vraag ik me dus af of zo'n gast gaat re-restealen met iets minder dan QQ. Zeker ook omdat hij weet dat jij hem als agressief ziet en er dus een grote kans inzit dat jij gaat pushen. Als het niveau echt zo hoog ligt, zal hij dit ook denken. In mijn ogen is het een slechte move, zeker gezien de waarde van jouw hand, na een niet al te zekere read, maar aangezien je hebt besloten om voor het echte geld te gaan en niet voor enkel ITM kan ik hem beter begrijpen, maar het blijft in mijn ogen geen goede move.


- kuiperinho - 19-09-2007

Je zit er wel diep in is het niet Harry?

Een re re steal doe je niet met een minraise mijns inziens. Ook al heb je een rukhand, dan call je altijd om de flop te zien aangezien je er nu zoveel geld al in hebt zitten. Dus je had kunnen weten dat ie een echte hand had. En de kans is dan toch redelijk groot dat je achter ligt. Dan is het hopen op iets van 77-JJ.

AQ wegleggen op die positie is niet makkelijk natuurlijk.


- harry_bierdop - 19-09-2007

kuiperinho Wrote:Je zit er wel diep in is het niet Harry?

Een re re steal doe je niet met een minraise mijns inziens. Ook al heb je een rukhand, dan call je altijd om de flop te zien aangezien je er nu zoveel geld al in hebt zitten. Dus je had kunnen weten dat ie een echte hand had. En de kans is dan toch redelijk groot dat je achter ligt. Dan is het hopen op iets van 77-JJ.

AQ wegleggen op die positie is niet makkelijk natuurlijk.

Nou AQ daar wegleggen is niet heel moeilijk maar wel met de voorafgaande table history. En met tot een re-re-steal reken ik ook handen als 77 t/m JJ en AK/AQ en misschien hier ook nog wel AJs. Een resteal hoeft lang niet altijd een slechte hand te zijn. Het gebeurt juist het meeste met handen als 77/88/99 en A9s+ etc.

Wij zetten hem hier ook echt niet op crap-crap off suit :wink: . Hij heeft hier zowiezo een redelijk hand echter zoals gezegd gaat ie hier alles slechter als QQ weggooien en ook AJ/AQ en misschien zelfs AK gaat ie hier wegleggen na een push van ons.


- harry_bierdop - 19-09-2007

kuiperinho Wrote:Je zit er wel diep in is het niet Harry?

Wat bedoelde je trouwens met deze zin? In de pot? Want dat viel nog wel mee..


- Mac - 19-09-2007

in t pokerwereldje Wink


- harry_bierdop - 19-09-2007

Ad Wim Wrote:Het is inderdaad geen poeptoernooi, maar het is wel online en het is geen Negreanu of Ivey waar we het over hebben.

hehe wat bedoel je met online? Als er ergens lomp geresteald wordt is wel juist online! (al was het al alleen maar omdat de blinds daar over het algemeen wat minder deep zijn als live).

Daarnaast vind ik je zin over dat het geen Negreanu of Ivey was helemaal onzin.. net of alleen de absolute wereldtop zulke moves maakt??? Dat gebeurt aan de lopende band in die toernooien..