The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
online tourneys - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Thread: online tourneys (/showthread.php?tid=1450)



- buurs - 04-10-2007

harry_bierdop Wrote:Buurs.. jij bedoeld die Bonuscodes.

Elke maand staat er in de nieuwsbrief een bonuscode (bijv. SNPB07). Die code moet je dan invoeren bij het Bonusscherm en dan moet je in die maand het aangegeven summit points halen.

Ik moet deze maand 6000 summit points halen dan krijg ik $300 van everest. Dat moet je dus wel binnen 30 dagen ( na het verzenden van de nieuwsbrief) halen.

Jij leest het op de manier dat je je al behaalde summit points in kan leveren tegen geld.. maar zo is het niet. Zou ik goed zitten met m'n 48k aan summitpoints.. :razz:

ai, op die fiets... :oops:
das kut zeg :letitallout:

dan was jij miljonair idd :lol:


- buurs - 04-10-2007

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat denk je, dat je zomaar die summit points kunt inwisselen? Je moet die natuurlijk eerst verdienen. Niks dure SPs, die dingen zijn gewoon niks waard.

verdienen?
je hebt ze toch eerlijk gespaard....met cashgamen schiet het lekker op.
Je moet wel goed lezen. Je moet ze gewoon verdienen vanaf het moment dat je die code invoert. Binnen een maand 2000 SPs, lijkt me vrij lastig.

klopt.
jullie hebben gelijk.
das balen :letitallout:


- Mac - 04-10-2007

wanneer beginnen die bonuscodes trouwens? ik speel nu ruim een maand serieus op everest maar heb nog niet zo'n code gehad? Heb ook geen nieuwsbrief gehad trouwens (dus dan zal ik die wel ergens moeten aanzetten?)


- Ad Wim - 04-10-2007

Ik ben nu bezig, zit pas op 600 met nog maar een paar dagen te gaan :|


- buurs - 04-10-2007

Mac Wrote:wanneer beginnen die bonuscodes trouwens? ik speel nu ruim een maand serieus op everest maar heb nog niet zo'n code gehad? Heb ook geen nieuwsbrief gehad trouwens (dus dan zal ik die wel ergens moeten aanzetten?)

ik verwacht hem binnen een week weer.
het gaat automatisch volgens mij.


- buurs - 04-10-2007

Ad Wim Wrote:Ik ben nu bezig, zit pas op 600 met nog maar een paar dagen te gaan :|

cashgamen ad.
in een uur heb je minimaal 50 sp


- Mac - 04-10-2007

ligt er natuurlijk aan op welke limiet. op de 100NL gaat dat wel snel ja. op de 10/25NL waar je eigenlijk zou moeten spelen met jouw bankroll gaat dat een stuk minder hard.

Quote:ik verwacht hem binnen een week weer.
het gaat automatisch volgens mij.

ok thx dan wacht ik nog even af.


- harry_bierdop - 04-10-2007

heb er nu 5500 deze maand.. het zal wel toeval wezen maar elke keer als ik bijna in de buurt van m'n target komt krijg ik een ziek slechte run op everest.

Denk dak aan het eind van de maand stop met cash op everest en alleen nog maar cash ga spelen op stars. Everest is alleen maar wachten op goeie hits. Ik merk zelf ook dak op everest veel slechter speel en zowiezo geen betere speler wordt. Ik wil eigelijk dit jaar zeker nog wel voor vast naar NL200 op stars. Daarnaast is natuurlijk altijd veel meer actie op stars en kan je daar ook lekker wat plays maken. En ze hebben dan wel geen bonuscodes voor $$$ maar die FPP's tikken ook lekker aan en in die shop kan je best leuke dingen uitzoeken.


- buurs - 04-10-2007

harry_bierdop Wrote:heb er nu 5500 deze maand.. het zal wel toeval wezen maar elke keer als ik bijna in de buurt van m'n target komt krijg ik een ziek slechte run op everest.

Denk dak aan het eind van de maand stop met cash op everest en alleen nog maar cash ga spelen op stars. Everest is alleen maar wachten op goeie hits. Ik merk zelf ook dak op everest veel slechter speel en zowiezo geen betere speler wordt. Ik wil eigelijk dit jaar zeker nog wel voor vast naar NL200 op stars. Daarnaast is natuurlijk altijd veel meer actie op stars en kan je daar ook lekker wat plays maken. En ze hebben dan wel geen bonuscodes voor $$$ maar die FPP's tikken ook lekker aan en in die shop kan je best leuke dingen uitzoeken.

hoeveel sta je ongeveer op winst bij everest?
en bij stars?

zit daar heel veel verschil in?


- Ad Wim - 04-10-2007

Maar Harry, kom jij ook in aanmerking voor die lagere bonus dan, bijvoorbeeld die van $75 bij 2000 SPs? Zou wel moeten eigenlijk...


- buurs - 04-10-2007

Ad Wim Wrote:Maar Harry, kom jij ook in aanmerking voor die lagere bonus dan, bijvoorbeeld die van $75 bij 2000 SPs? Zou wel moeten eigenlijk...

waarom niet?


- harry_bierdop - 04-10-2007

Bedoel je deze maand? Totaal?

tussen stars en everest is het verschil dat je op stars met goed poker nog een heel eind kiet kunt draaien als je een dag hebt waarbij je geen kaarten krijgt of wat pech hebt. Op everest moet je gewoon wachten en hitten en dan nog gluk hebben dat je hand blijft staan tegen 4th pair of een dubbele backdoor...

Verschil is echter wel dat ALS de kaarten goed vallen je op everest natuurlijk als een racket gaat. 1,5 week terug pakte ik op everest 9 buy ins ($900) in een uur, dat is me op stars nog nooit gelukt.. wel eens 6 of 7 maar 9 is echt ziek.

Maar ik werk gewoon dak op stars ook beter ga spelen.. op everest ga'k veelste loose calls maken tegen die donks. Afcallen met AJ etc..


- Ekslem - 04-10-2007

Ik speel alleen op stars en heb al 6 FPP's :razz:


- harry_bierdop - 04-10-2007

Ad Wim Wrote:Maar Harry, kom jij ook in aanmerking voor die lagere bonus dan, bijvoorbeeld die van $75 bij 2000 SPs? Zou wel moeten eigenlijk...

Nee iedereen krijgt een persoonlijk target. Als je die haalt gaat ie meestal maand erop omhoog. Ben een keer tot de 10k per maand gekomen (target dan, 8k dus gehaald) maar das echt niet meer te doen..

Ik heb wel eens aan Jazzy gevraagd (speelt op everest onder de naam Fatima1956 op NL2000) wat voor zieke targets hij wel niet moet halen en wat ie er dan voor krijgt.... daar wou ie geen antwoord op geven hehe.


- buurs - 04-10-2007

harry_bierdop Wrote:Bedoel je deze maand? Totaal?

tussen stars en everest is het verschil dat je op stars met goed poker nog een heel eind kiet kunt draaien als je een dag hebt waarbij je geen kaarten krijgt of wat pech hebt. Op everest moet je gewoon wachten en hitten en dan nog gluk hebben dat je hand blijft staan tegen 4th pair of een dubbele backdoor...

Verschil is echter wel dat ALS de kaarten goed vallen je op everest natuurlijk als een racket gaat. 1,5 week terug pakte ik op everest 9 buy ins ($900) in een uur, dat is me op stars nog nooit gelukt.. wel eens 6 of 7 maar 9 is echt ziek.

Maar ik werk gewoon dak op stars ook beter ga spelen.. op everest ga'k veelste loose calls maken tegen die donks. Afcallen met AJ etc..

per maand geeft denk ik wel een goed beeld.


- buurs - 04-10-2007

ligt er natuurlijk wel aan hoeveel tijd je per site gemiddeld besteedt.


- Ad Wim - 04-10-2007

harry_bierdop Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar Harry, kom jij ook in aanmerking voor die lagere bonus dan, bijvoorbeeld die van $75 bij 2000 SPs? Zou wel moeten eigenlijk...

Nee iedereen krijgt een persoonlijk target. Als je die haalt gaat ie meestal maand erop omhoog. Ben een keer tot de 10k per maand gekomen (target dan, 8k dus gehaald) maar das echt niet meer te doen..

Ik heb wel eens aan Jazzy gevraagd (speelt op everest onder de naam Fatima1956 op NL2000) wat voor zieke targets hij wel niet moet halen en wat ie er dan voor krijgt.... daar wou ie geen antwoord op geven hehe.
Maar hoe bepalen ze dat dan? In wat je de afgelopen maand hebt gespeeld? En als je nou opeens switcht en een niveau omhoog gaat?
Of doen ze het op basis van je BR? Maar die kan ook enorm schommelen...

Wel een beetje vaag allemaal...


- Mac - 04-10-2007

harry_bierdop Wrote:Verschil is echter wel dat ALS de kaarten goed vallen je op everest natuurlijk als een racket gaat. 1,5 week terug pakte ik op everest 9 buy ins ($900) in een uur, dat is me op stars nog nooit gelukt.. wel eens 6 of 7 maar 9 is echt ziek.

wat voor racket? tennisracket? squashracket? Wink

maar verder erg herkenbaar ja, denk dat op de lagere limieten everest beter is om op te spelen ga je wat omhoog stars leuker is.


- harry_bierdop - 04-10-2007

buurs Wrote:
harry_bierdop Wrote:Bedoel je deze maand? Totaal?

tussen stars en everest is het verschil dat je op stars met goed poker nog een heel eind kiet kunt draaien als je een dag hebt waarbij je geen kaarten krijgt of wat pech hebt. Op everest moet je gewoon wachten en hitten en dan nog gluk hebben dat je hand blijft staan tegen 4th pair of een dubbele backdoor...

Verschil is echter wel dat ALS de kaarten goed vallen je op everest natuurlijk als een racket gaat. 1,5 week terug pakte ik op everest 9 buy ins ($900) in een uur, dat is me op stars nog nooit gelukt.. wel eens 6 of 7 maar 9 is echt ziek.

Maar ik werk gewoon dak op stars ook beter ga spelen.. op everest ga'k veelste loose calls maken tegen die donks. Afcallen met AJ etc..

per maand geeft denk ik wel een goed beeld.

Tot nu toe loopt het eigelijk vanaf dat ik begonnen ben op. In het begin was ik blij als ik $150 per maand pakte.. maar toeb speelde ik ook alleen toernooien. Ben pas cash gaan spelen na een half jaar ofzo.. tgoen ik een BR had van $2000. Toen der tijd vaak de 2 rebuy gewonnen op everest en een paar keer het $10 toernooi en dit jaar nog 2 x het $20 toernooi van kwart over 7.

Ben toen eigelijk pas in Feb. dit jaar pas echt overgestapt op stars om een beetje wat serieuzer te gaan spelen daar. In 1e instantie eigelijk alleen om een keer ver te komen in 1 van de 2000+ man toernooien daar maar nu dus voornamelijk om cash te spelen.. en van die winst speel ik dan toernooien. Sit and go'en zoals vroeger doek bijna niet meer...

De laatste maanden gaat het eigelijk pas echt hard. In april/mei en juni een beetje stilstand gehad (iets van 900 per maand ofzo) en daarna is het echt gaan lopen op cash. In juli met heel weinig uren (zomerfeestenen en vakantie geweest) net zo veel gepakt als de maanden daarvoor. Augustus ging super en richting 2k en September was echt gestoord goed met bijna 4k winst (zat wel de toernooiwinst van de deepstack bij in).

Oktober is tot nu toe $400 verlies hehe..daar ben ik nu aan het werken maar het wil nog niet echt vlotten. Speel ook echt slecht trouwens, door al die zieke beats tegen ga'k daarna slechte calls maken.


- harry_bierdop - 04-10-2007

Mac Wrote:wat voor racket? tennisracket? squashracket? Wink

:oops:


- buurs - 04-10-2007

harry_bierdop Wrote:
buurs Wrote:
harry_bierdop Wrote:Bedoel je deze maand? Totaal?

tussen stars en everest is het verschil dat je op stars met goed poker nog een heel eind kiet kunt draaien als je een dag hebt waarbij je geen kaarten krijgt of wat pech hebt. Op everest moet je gewoon wachten en hitten en dan nog gluk hebben dat je hand blijft staan tegen 4th pair of een dubbele backdoor...

Verschil is echter wel dat ALS de kaarten goed vallen je op everest natuurlijk als een racket gaat. 1,5 week terug pakte ik op everest 9 buy ins ($900) in een uur, dat is me op stars nog nooit gelukt.. wel eens 6 of 7 maar 9 is echt ziek.

Maar ik werk gewoon dak op stars ook beter ga spelen.. op everest ga'k veelste loose calls maken tegen die donks. Afcallen met AJ etc..

per maand geeft denk ik wel een goed beeld.

Tot nu toe loopt het eigelijk vanaf dat ik begonnen ben op. In het begin was ik blij als ik $150 per maand pakte.. maar toeb speelde ik ook alleen toernooien. Ben pas cash gaan spelen na een half jaar ofzo.. tgoen ik een BR had van $2000. Toen der tijd vaak de 2 rebuy gewonnen op everest en een paar keer het $10 toernooi en dit jaar nog 2 x het $20 toernooi van kwart over 7.

Ben toen eigelijk pas in Feb. dit jaar pas echt overgestapt op stars om een beetje wat serieuzer te gaan spelen daar. In 1e instantie eigelijk alleen om een keer ver te komen in 1 van de 2000+ man toernooien daar maar nu dus voornamelijk om cash te spelen.. en van die winst speel ik dan toernooien. Sit and go'en zoals vroeger doek bijna niet meer...

De laatste maanden gaat het eigelijk pas echt hard. In april/mei en juni een beetje stilstand gehad (iets van 900 per maand ofzo) en daarna is het echt gaan lopen op cash. In juli met heel weinig uren (zomerfeestenen en vakantie geweest) net zo veel gepakt als de maanden daarvoor. Augustus ging super en richting 2k en September was echt gestoord goed met bijna 4k winst (zat wel de toernooiwinst van de deepstack bij in).

Oktober is tot nu toe $400 verlies hehe..daar ben ik nu aan het werken maar het wil nog niet echt vlotten. Speel ook echt slecht trouwens, door al die zieke beats tegen ga'k daarna slechte calls maken.

Echt ziek zeg :eeeek:

Ik speel nu 3/4 jaar, maar heb dus nog nooit gestort.
Daardoor zeer lange aanloop, maar wel het spel kunnen leren zonder dat het me wat heeft gekost.

Speel nog wel redelijk veel sit and go's, maar ik merk dat mijn interesse steeds meer naar cash game gaat.

Heb je nog een aantal tips?

Heb trouwens in 3 grote potten (zo'n 150 dollar) geweldige bluffs gemaakt door een goede read op mijn tegenstander.

2x liet de tegenstander de kaarten zien en ik kan je vertellen dat ik die kaarten niet had weggelegd :wink:


- Ekslem - 04-10-2007

Wat houdt een sit and go precies in qua spel en hoe verschilt het van cash games?


- harry_bierdop - 04-10-2007

Weinig tips op het moment.. het gaat zo bizar slecht.. die gasten hitten gewoon echt alles deze 2 dagen. Niet tegen te kaarten...

Start spel 2167079451.

beb77 is zitplaats 0 met $59,90.
HarryBierdop is zitplaats 1 met $76,75.
WMA11 is zitplaats 2 met $153,63.
Akumada is zitplaats 3 met $125,50.
chacha42 is zitplaats 4 met $22,64.
jujuinho is zitplaats 5 met $15,70.

De dealer is zitplaats 4.

jujuinho plaatst een blind van $,50.
beb77 plaatst een blind van $1.

(HarryBierdop krijgt Jh Jd.)

Pre-flop:
HarryBierdop raises $2,50.
WMA11 folds.
Akumada folds.
chacha42 folds.
jujuinho calls voor $3.
beb77 folds.

De flop is
Ad 3c 7c.

jujuinho checks.
HarryBierdop zet $6 in.
jujuinho gaat all-in voor $12,20.
HarryBierdop calls voor $6,20.

Onthulling:

jujuinho toont: As 2c
Ad As 7c 3c 2c
Eén paar Azen

HarryBierdop toont: Jh Jd
Jh Jd Ad 7c 3c
Eén paar Boeren

De turn is 9d.
De river is 4h.

jujuinho toont: As 2c
Ad As 9d 7c 4h
Eén paar Azen

HarryBierdop toont: Jh Jd
Jh Jd Ad 9d 7c
Eén paar Boeren

jujuinho wint de pot van ($30,80).

----------------

Start spel 2167093452.

jiggas is zitplaats 0 met $100.
leluron is zitplaats 1 met $15,50.
gabyll is zitplaats 2 met $136,55.
G0lDFish is zitplaats 3 met $283,45.
HarryBierdop is zitplaats 4 met $100.
OrcPlayer is zitplaats 5 met $107,75.

De dealer is zitplaats 1.

gabyll plaatst een blind van $,50.
G0lDFish plaatst een blind van $1.

(HarryBierdop krijgt Ac Ad.)

Pre-flop:
HarryBierdop raises $2,50.
OrcPlayer folds.
jiggas folds.
leluron folds.
gabyll folds.
G0lDFish calls voor $2,50.

De flop is
8c Js 10h.

G0lDFish checks.
HarryBierdop zet $6,50 in.
G0lDFish calls voor $6,50.

De turn is 7c.

G0lDFish zet $20,50 in.
HarryBierdop folds.
$20,50 is terug gegeven aan G0lDFish.

G0lDFish mucks.
G0lDFish wint de pot van ($19,50).

-----------

Start spel 2167078821.

jiggas is zitplaats 0 met $99.
leluron is zitplaats 1 met $15,50.
gabyll is zitplaats 2 met $136,75.
G0lDFish is zitplaats 3 met $252,45.
HarryBierdop is zitplaats 4 met $100,60.
OrcPlayer is zitplaats 5 met $107,75.

De dealer is zitplaats 2.

G0lDFish plaatst een blind van $,50.
HarryBierdop plaatst een blind van $1.

(HarryBierdop krijgt Ac Qc.)

Pre-flop:
OrcPlayer folds.
jiggas folds.
leluron folds.
gabyll raises $1.
G0lDFish calls voor $1,50.
HarryBierdop raises $6.
gabyll folds.
G0lDFish calls voor $6.

De flop is
4c 7c 3s.

G0lDFish checks.
HarryBierdop zet $9 in.
G0lDFish raises $15.
HarryBierdop calls voor $15.

De turn is 10h.

G0lDFish checks.
HarryBierdop checks.

De river is 8h.

G0lDFish checks.
HarryBierdop checks.

Onthulling:

G0lDFish toont: 10d Qs
10h 10d Qs 8h 7c
Eén paar Tienen

HarryBierdop toont: Ac Qc
Ac Qc 10h 8h 7c
Aas hoog

G0lDFish wint de pot van ($63).

-------------------

Start spel 2166907956.

Akumada is zitplaats 1 met $103,83.
kaminari is zitplaats 2 met $156,60.
HarryBierdop is zitplaats 3 met $138,85.
tresor83 is zitplaats 4 met $107,97.
bounzz is zitplaats 5 met $62,90.

De dealer is zitplaats 2.

HarryBierdop plaatst een blind van $,50.
tresor83 plaatst een blind van $1.

(HarryBierdop krijgt Qs Qd.)

Pre-flop:
bounzz raises $2,50.
Akumada folds.
kaminari folds.
HarryBierdop raises $8.
tresor83 folds.
bounzz gaat all-in voor $59,40.
HarryBierdop calls voor $51,40.

Onthulling:

Qs Qd

Ad 7c

De flop is
5h 8h 2c.
De turn is Ah.
De river is 3c.

bounzz toont: Ad 7c
Ah Ad 8h 7c 5h
Eén paar Azen

HarryBierdop toont: Qs Qd
Qs Qd Ah 8h 5h
Eén paar Vrouwen

bounzz wint de pot van ($124,80).


- Mac - 04-10-2007

sit en go begint wanneer er een bepaald aantal mensen geregistreerd is. Het grootste verschil met cash games is dat de blinden hoger worden naarmate de tijd vordert. Elke 10 minuten bijvoorbeeld gaan de blinden omhoog. Uiteindelijk krijgt de top zoveel betaalt.

Het is een heel ander soort spel omdat je verplicht wordt chips te vergaren omdat je anders in de problemen komt met de blinds. In het begin kun je redelijk hetzelfde spelen als bij de cashgames maar daarna ga je meer risico moeten nemen.

Personlijke strategie (disclaimer: ik sta op het moment op verlies qua sng's Wink): in het begin heel tight en alleen tophanden spelen en daarmee proberen om wat chips te vergaren. Een double up is perfect natuurlijk maar niet noodzakelijk. Later wanneer de blinds iets hoger worden iets losser gaan spelen, je zult vaak nog wat respect krijgen voor de tijd dat je heel tight was en dus vaak respect krijgen. Op de bubble agressief maar voorzichtig spelen, mensen gooien het er vaak alleen maar in met zeer sterke handen maar zijn ook erg voorzichtig dus je kan er wel chips vergaren. Nou ja laatste 3/2 is gewoon keihard rammen en een beetje geluk hebben.


- harry_bierdop - 04-10-2007

Hier is gewoon niet tegen op te kaarten... 2 dagen lang ALLES hitten ze!

Start spel 2167403026.

brasssse is zitplaats 0 met $81,30.
piranas is zitplaats 1 met $9,85.
blufeurman59 is zitplaats 2 met $76,56.
HarryBierdop is zitplaats 3 met $92,20.
McFashion is zitplaats 4 met $110,90.
aoml is zitplaats 5 met $180,12.

De dealer is zitplaats 3.

McFashion plaatst een blind van $,50.
aoml plaatst een blind van $1.

(HarryBierdop krijgt Ah Ks.)

Pre-flop:
brasssse folds.
piranas calls voor $1.
blufeurman59 calls voor $1.
HarryBierdop raises $4,50.
McFashion folds.
aoml folds.
piranas calls voor $4,50.
blufeurman59 calls voor $4,50.

De flop is
Kd 6c 6h.

piranas gaat all-in voor $4,35.
blufeurman59 folds.
HarryBierdop calls voor $4,35.

Onthulling:

piranas toont: 6s Qs
6c 6h 6s Kd Qs
Drie Zessen

HarryBierdop toont: Ah Ks
Kd Ks 6c 6h Ah
Twee Paar, Heren en Zessen

De turn is 3s.
De river is 4s.

piranas toont: 6s Qs
6c 6h 6s Kd Qs
Drie Zessen

HarryBierdop toont: Ah Ks
Kd Ks 6c 6h Ah
Twee Paar, Heren en Zessen

piranas wint de pot van ($25,40).


- gittermaster - 07-10-2007

deshotas en ik beide ft bij 11 dollar rebuy, alleen nagenoeg geen stack meer voor mij, maar toch grappig Smile

[Image: untitled1-11.jpg]


- harry_bierdop - 07-10-2007

Das toch een M van 0.08 =D> =D> ! Geweldig Undecided !


- gittermaster - 07-10-2007

en wat voor m had deshotas?????

[Image: untitled1-12.jpg]


- gittermaster - 07-10-2007

Hij had volgens mij een m van 0,2. Zegt blijkbaar toch niet alles Smile

[Image: untitled2-3.jpg]

=D> =D> =D>

Mooiste hand was wel de gedwongen all in van Lars met 4 7.
Hij showed: 5 6
deck:
a a h 10 2

Smile
winst met highcard 7


- gittermaster - 07-10-2007

Over 20 minuten de 109 dollar 20k guaranteed.
Kijken of we weer de ft kunnen halen....