The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
online tourneys - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Thread: online tourneys (/showthread.php?tid=1450)



- Mac - 01-12-2007

nee ik klik op real money balance. Dan vraagt ie of ik een real money account wil aanmaken zeg ik ja en dan ga ik naar een scherm met de betalingsopties.


- gittermaster - 01-12-2007

nee je hoeft niet te betalen, maar moet dit wel opgeven.... bankgegevens etc...


- Ad Wim - 01-12-2007

harry_bierdop Wrote:Haha.. dit heb weinig meer met poker te maken zie ik al :8:
:lol:


- harry_bierdop - 01-12-2007

Ja ik heb wel eens turbo's gezien die bizar waren maar dit was geen turbo maar speed. Ging helemaal nergens over of wel gitter? Toen ik de tafel aanzette zaten er nog 8 man aan de FT waarvan er 3 niet eens meer 1 big blind hadden!!!

Ja dan is het wel logisch dat je all ins krijgt als 78o vs J5s vs A3o =D> ! Weinig poker wel geweldig om te zien..


- Ekslem - 01-12-2007

Nice gitter =D>


- Ad Wim - 01-12-2007

harry_bierdop Wrote:Ja ik heb wel eens turbo's gezien die bizar waren maar dit was geen turbo maar speed. Ging helemaal nergens over of wel gitter? Toen ik de tafel aanzette zaten er nog 8 man aan de FT waarvan er 3 niet eens meer 1 big blind hadden!!!

Ja dan is het wel logisch dat je all ins krijgt als 78o vs J5s vs A3o =D> ! Weinig poker wel geweldig om te zien..
Welcome to Gitter's pokerworld Wink


- harry_bierdop - 01-12-2007

Ja ik vind het knap.. ik ben niet goed in turbo's. Veel te tight voor qua handselectie..

Vandaag eindelijk weer eens een leuk live toernooi. €40 buy in met maar lieftst 160 man :8: . En ook nog eens een goede structuur van 10k beginstack, 20 min levels en we beginnen bij 25-25! Echt super veel zin in... zo veel dak er gewoon met een beginnende longonsteking heen ga (rest van de week toch niks zinnigs te doen :8: )


- gittermaster - 01-12-2007

Ik speel ze erg graag, maar heeft ook iets met mijn speelstijl te maken.
Je moet echt een bepaalde tactiek hanteren bij die speed toernooien.
Mooie is, dat sommige gasten echt te snel all in gaan met prut handen. Zorg dat je na de break minimaal anderhalf keer average hebt, dan ff 10 minuten wachten, de rebuy is over en dan vliegen de gasten die nog steeds zo agressief zijn eruit en dan weer doorgaan.
@ Harrie: Succes vanavond


- harry_bierdop - 01-12-2007

Haha nou we zijn weer een illusie armer. Voor de mensen die denken dat online poker rigged is.. live poker kan ook rigged zijn :razz: .

Kreeg hele toernooi vrijwel niks.. 1 x met AQ vs AA gezeten, gelukkig kostte me het vrijwel niks. 1 x 99 moeten folden op de flop en 1 x AQs gefold preflop.. bleek tegen AT en KK te zitten.. voor de rest stack op pijl gehouden met wat bluffs..

En dan.. we zitten intussen in het 400/800 level en ik krijg KK op de button. Ik zit (nota bene 148 man, 15 tafels) vanaf het begin al naast me 1 na beste pokerkameraad. Hij maakt het op de CO 2000 en ik heb nog 10k. Ik flatcall om 1 van zijn 100 steals weer eens te trappen... flop AK3. Setje koningen, wat wil je nog meer. Hij checkt, ik bet 3,5k, hij all in, ik call. Hij een setje Azen haha...

Gelukkig heb ik 25% van um :waf:


- harry_bierdop - 02-12-2007

harry_bierdop Wrote:Gelukkig heb ik 25% van um :waf:

Sta ik net in de matrixx.. krijg ik een smsje.

"5e, 300 euro"

Ik zeg good beat zo tijdens een avondje stappen..


- Ekslem - 02-12-2007

Ik zit nu in een sit n go met 45 man en ben dik CL.... ik hit alles :lol:

EDIT: en nu twee dikke potten verloren :lol:


- Jansoe - 02-12-2007

En wat is het geworden, Ekslem?


- Mac - 02-12-2007

haha dat ie niet meer heeft gepost zegt genoeg Tongue


- Ekslem - 02-12-2007

Haha als donk op die knoppen geramd :8:


- harry_bierdop - 03-12-2007

Vanavond weer de $22 HU matches gespeeld op stars. Die gaan echt lekker... deze week 4 x gespeeld en 3 x ITM. Alle 3 de keren ging ik er met de beste hand af... gister in de kwart finale met QQ vs A9 en vandaag KT vs QT. Moet gewoon een keer een dag goed vallen en dan is die finale makkelijk te halen..

Andere goede vriend van mij (Lunatrick) zit nu deep in de sunday warm up op stars... laatste 100.. top 10!


- harry_bierdop - 03-12-2007

En laatste 50 nu..

Onder avg nu.. dat wel


- harry_bierdop - 03-12-2007

Bluh... en out! 45e..

Verloor eerst 66 van 44 voor 200k pot, 300k over! Daarna AQs van 77 tegen zelfde gast. 150k over.. en daarna amper meer speelruimte waarna de laatste 100k erin ging met A8 vs AQ Sad

Toch $1500...


- gittermaster - 04-12-2007

chipleader in 120 dollar toernyet bij pp... Nog 18 man. eerste plek ruim 5k...


- gittermaster - 04-12-2007

final table... nog 9 man...


- gittermaster - 04-12-2007

kenker!!!!!!!!!
aa gekraakt en als 8e ge-eindigt.... Win ik m gewoon dan ben ik chipleader... Wat een tyfuszooi. Bet 3 x bb en gooi na flop all in.
Die lul flopt 2,3,5

[Image: untitled1-14.jpg]


- Treesong - 04-12-2007

Niet teuten... je hebt toch een paar meier verdiend :razz:


- gittermaster - 04-12-2007

ja, maar eerste plek was meer dan 5000 dollar. Ben er nog steeds ziek van...
Iedereen verliest wel eens met AA, maar waarom precies nu....


- Ekslem - 04-12-2007

Zuur gitter..... jammer dat de river geen viertje was


- harry_bierdop - 04-12-2007

Ekslem Wrote:Zuur gitter..... jammer dat de river geen viertje was

Of een 5je, of een aasje, of de turn kaart :wink:


- Ekslem - 04-12-2007

harry_bierdop Wrote:
Ekslem Wrote:Zuur gitter..... jammer dat de river geen viertje was

Of een 5je, of een aasje, of de turn kaart :wink:

Ik vond mijn optie de mooiste!


- harry_bierdop - 04-12-2007

Ekslem Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Ekslem Wrote:Zuur gitter..... jammer dat de river geen viertje was

Of een 5je, of een aasje, of de turn kaart :wink:

Ik vond mijn optie de mooiste!

IK denk dat gitter het niet zo veel had uitgemaakt! Als we het dan toch mooi gaan doen laat dan de turn een 3 zijn en de river een A!


- Ad Wim - 04-12-2007

Dan had die knakker quads gehad Wink


- Treesong - 04-12-2007

Ad Wim Wrote:Dan had die knakker quads gehad Wink

:roll: ](*,) :-k :-s #-o


- Jansoe - 04-12-2007

Ad Wim Wrote:Dan had die knakker quads gehad Wink

Net wakker, Ad wim? :wink: Kijk dan nu nog maar een keer wat beter :razz:


- Ad Wim - 04-12-2007

Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:Dan had die knakker quads gehad Wink

:roll: ](*,) :-k :-s #-o
Ik dacht dat ik niet zoveel te doen had, maar jij spant de kroon, dat je hier zelfs, zo, op gaat reageren... :roll: