The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
online tourneys - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Thread: online tourneys (/showthread.php?tid=1450)



- Ekslem - 14-12-2007

Idd erg ziek zoals ik als ze..... ikzelf eindig 3e door een all in met 88 te verliezen van de Cl met AJo


- Jansoe - 14-12-2007

Lekkere BB, Mac :eeeek:


- gittermaster - 14-12-2007

zonde mac, wat had je gewonnen?


- Ad Wim - 14-12-2007

Had gisteren ook zoiets. Stond 5e met nog 14 man in. Krijg ik AK tegen de chip leader. Ik bet nog rustig voor de flop, geen zin om meteen all in te gaan, valt er iets van KT3. Hij bet, ik raise. Hij all in, ik na lang denken callen. Heeft ie KQ en op de turn een Q :letitallout:

Het was maar een $5 toernooitje, maar toch, als je die hand wint, kom je in de buurt van de leuke prijzen. Nu slechts iets van $20 gewonnen. Toernooien blijven ruk gaan, kan beter alleen maar gaan cashgamen :|


- Treesong - 14-12-2007

Dat krijg je d'r van als je gaat fukken met de chipleader :cry:


- Ad Wim - 14-12-2007

Ja, ik weet dat dat in de boeken staat en het klopt natuurlijk ook wel. Maar er waren slechts een paar handen die me op de flop konden verslaan, ik ga daar toch niet folden?
Bovendien zijn die CLs, zeker in die lage toernooitjes, vaak LAG knakkers die je gewoon aan moet pakken...


- Treesong - 14-12-2007

Ad Wim Wrote:ik ga daar toch niet folden?

Nee, dat hebben we gezien cry


- Ad Wim - 14-12-2007

Tja, mijn read/beslissing was goed, gewoon pech. Alleen lullig dat het op zo'n moment gebeurt...


- Treesong - 14-12-2007

Ad Wim Wrote:Tja, mijn read/beslissing was goed, gewoon pech. Alleen lullig dat het op zo'n moment gebeurt...

Achteraf gezien wel, maar daar gaat het niet om.


- harry_bierdop - 14-12-2007

Tree, ik kan er niet doorheen prikken of je nu Adje weer aan het stangen bent of niet maar IK en een heel wat andere spelers die ik ken spelen JUIST tegen de CL aangezien die gewoon tig keer losser opent, tig keer eerder bereidt is zijn centen erin te gooien en dan idd af en toe wel eens luck heeft.


- Treesong - 14-12-2007

harry_bierdop Wrote:Tree, ik kan er niet doorheen prikken of je nu Adje weer aan het stangen bent of niet

Goed hè :wink:

Gister trouwens de mooiste laydown in years gemaakt... Level 4, Tight gast raist 3x BB vanaf de CO en ik call als enige in BB met KQ klaver. Flop is K ruiten en 27klaver. Ik check en ik zie z'n hand een fractie naar z'n chips gaan maar dan checkt ie ook. Turn is 8 klaver. Ik zet 3/4 pot met zo'n opmerking als 'es kijken of je die klavers hebt.' en hij callt meteen. Ik zeg: Jij zit daar gewoon met AK en de klaver aas... dus als er een klaver op de river valt ben ik automaties weg, dat begrijp je wel...

River is 3 klaver en ik muck m'n kaarten meteen open op tafel en zeg "gefeliciteerd"... nog nooit iemand zo beteuterd zien kijken, maar hij liet die exacte hand wel even zien :razz:


- Ad Wim - 14-12-2007

Als je dat echt dacht, waarom zet je dan niet meer op de turn?


- Treesong - 14-12-2007

Ad Wim Wrote:Als je dat echt dacht, waarom zet je dan niet meer op de turn?

Wat denk jij?


- Ad Wim - 14-12-2007

Dat vroeg ik volgens mij aan jou :roll:

Jij bent zo overtuigd van je eigen kunnen, ik pak daar graag een glimp van mee. Verlicht me, Tree, verlicht me!


- Treesong - 14-12-2007

Ik zal het je zo vertellen, maar eerst mag jij vertellen hoe jij het gespeeld had dan... wrs was je met je gebruikelijke aplomb meteen all-in gegaan of nie? :lol:


- Mac - 14-12-2007

gittermaster Wrote:zonde mac, wat had je gewonnen?

bijna 60$


- Ad Wim - 14-12-2007

Lach maar, dan had je de hand wel gewonnen als hij inderdaad zo tight was Hakkuh


- Treesong - 14-12-2007

Ad Wim Wrote:Lach maar, dan had je de hand wel gewonnen als hij inderdaad zo tight was Hakkuh

Je kan ook gewoon zeggen: Ja, ik was als een lompe boer gaan rammen op de turn...

Fool...

[Image: i-aint-getting.jpg]


- Ad Wim - 14-12-2007

Ik zeg niet dat ik all-in zou gaan, maar leg mij nou eens uit waarom je niet veel meer zou zetten, gezien je read en zijn imago? Verlicht me!


- Treesong - 14-12-2007

Lees m'n stukje nou nog eens, denk even na en zet dan even neer hoe jij het zou hebben gedaan. En waarom. Zo moeilijk is dat toch niet? Ik ben gewoon benieuwd...


- buurs - 14-12-2007

Ad is even in zijn boekje aan het lezen :wink:


- buurs - 14-12-2007

Ad, in Harry Potter vind je de oplossing niet :8:


- buurs - 14-12-2007

Roep nou gewoon wat, zoals je anders ook doet


- Ad Wim - 14-12-2007

Jij weet natuurlijk veel meer over de tegenstander, ik weet alleen dat ie tight is. Jij weet of ie eerder neergelegd had bij een grote bet bijvoorbeeld. Ik weet ook de stack sizes niet, maar ik denk dat ik, zeker als je inderdaad ergens het vermoeden had dat hij klaveren aas had, meer had gezet dan 3/4 pot.


- Ad Wim - 14-12-2007

buurs Wrote:Roep nou gewoon wat, zoals je anders ook doet
buurs Wrote:Ad, in Harry Potter vind je de oplossing niet
buurs Wrote:Ad is even in zijn boekje aan het lezen :wink:
:roll:

Anders vertel je zelf even hoe je het gespeeld had...


- buurs - 14-12-2007

ik heb niet zo'n boekje :wink:


- Treesong - 14-12-2007

Ad Wim Wrote:Maar ik denk dat ik, zeker als je inderdaad ergens het vermoeden had dat hij klaveren aas had, meer had gezet dan 3/4 pot.


Maar waarom?

En FYI: hij had iets meer dan ik. Ik had 10.000 over, hij 10.500 of zo


- buurs - 14-12-2007

zeg nou maar tree.

ik had hem er ook flink voor laten betalen en als dan die 4e klaver valt, dat is dan pech.


- harry_bierdop - 14-12-2007

Als ik 100% zeker was dat ie Ac Kx had, was ik all in gegaan of had misschien een check-raise all in gedaan. Ac Kx kan ie daar heel moeilijk wegleggen en zo'n overpush is vaak ook vrij zwak.


- Ad Wim - 14-12-2007

De vraag is wanneer jij dacht dat hij die klaveren aas had, als je dacht al op de turn dacht, had ik inderdaad meer gezet om ervoor te laten betalen. Hem iig niet de juiste odds geven, zoals je nu wel doet...

Je zegt op de turn dat je wil zien of hij klavers heeft, maar het is eigenlijk toch gewoon een value bet en geen infobet wat je daar doet?

En aan die stack sizes heb ik niet heel veel als ik niet wat de blinds waren en dus wat er in de pot zat. Het ging er mij om of je hem nog weg kon krijgen met een flinke bet. En of hij weak-tight of TAG was...