The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
online tourneys - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Thread: online tourneys (/showthread.php?tid=1450)



Re: online tourneys - gittermaster - 15-02-2008

Treesong Wrote:Na heel wat wachten eindelijk een volle 170$ tafel bij de Party Poker steps gisteravond om 2:30 Xtragaap4de

Een uur later was de buit binnen en mogen we de 500$ SnG spelen voor de hoofdprijs van 2000 piekies :-"

Es kijken of dat lukt voor juni... :wink:

Lekker! Ik heb hetezelfde een tijd geleden gehad en was toch echt in 2 dagen gevuld...
Ging er toen als fucking zesde uit...


Re: online tourneys - harry_bierdop - 18-02-2008

gekke joep staat 14e van de 26 in de sunday million... 5k is al binnen, 1e plek 220k


Re: online tourneys - Mac - 18-02-2008

en nog altijd in?


Re: online tourneys - Tripplexxx - 18-02-2008

Joep is 8e geworden. Andere Nederlander wint even 96k. Kantekening; Hij moet het wel delen met zijn backer....


Re: online tourneys - harry_bierdop - 18-02-2008

Very nice Ship voor joep.. $14.5k maar goed,teleurstelling overheerst toch.. 7 plaatjes hoger is 220k :eeeek: !


Re: online tourneys - harry_bierdop - 19-02-2008

Tsjonge jonge.. zieke zieke joep.. nu wint ie weer de $160 freeze out op full tilt.. goed voor $15.3K Undecided .


Re: online tourneys - Treesong - 19-02-2008

Dat doet die Joep niet verkeerd =D>

Ik vind het altijd fascinerend als ik interviews lees met andere gasten van begin 20 die binnen twee weken hele jaarsalarissen binnenhengelen en dan zeggen dat ze zich drukmaken over 'gaten in hun CV', als ze drie maanden hebben zitten grinden. :eeeek:


Re: online tourneys - Mac - 19-02-2008

sterker nog...hij doet t gewoon binnen 2 dagen. SM 15k (al werd ie daarvoor gebacked volgens mij?) en nu weer 15k. Heel sick.


Re: online tourneys - Treesong - 19-02-2008

Daarmee zit ie nog niet op mijn jaarsalaris :razz:

Maar als je zo'n talent voor het spel hebt, is het gewoon een belediging voor alle wannabe (semi)pro's wereldwijd als Joep besluit een 9-5 carrière in de IT te beginnen... (of zoiets) :wink:


Re: online tourneys - Mac - 19-02-2008

jouw jaarsalaris ja Wink maar er is toch een aantal nederlanders dat t met zo'n bedrag moet doen ben ik bang.

maar ja aan de ene kant wel aan de andere kant kan ik me goed voorstellen dat pokerpro niet iets is wat je je hele leven wilt doen. 8 uur per dag grinden waarvan de meeste uren s nachts omdat de amerikanen dan wakker zijn. Sicke swings maken etc. Denk persoonlijk dat ik een soort tussenweg zou nemen waarbij ik 2/3 dagen per week normaal zou werken en 2/3 dagen zou pokeren als ik het zo goed kon. Dan blijf je ook nog enigzins een normaal leven houden. Alhoewel werken voor 2/3k per maand natuurlijk verschrikkelijk moet zijn als je weet dat je hetzelfde bedrag binnen 4 uurtjes aan de pokertafel kunt verdienen Wink


Re: online tourneys - Ekslem - 19-02-2008

Betaal je nog belasting over dat geld via pokeren of kun je het gewoon overmaken?

30K in 2 dagen is echt sick :lol:


Re: online tourneys - Treesong - 19-02-2008

Mac Wrote:jouw jaarsalaris ja Wink maar er is toch een aantal nederlanders dat t met zo'n bedrag moet doen ben ik bang.

maar ja aan de ene kant wel aan de andere kant kan ik me goed voorstellen dat pokerpro niet iets is wat je je hele leven wilt doen. 8 uur per dag grinden waarvan de meeste uren s nachts omdat de amerikanen dan wakker zijn. Sicke swings maken etc. Denk persoonlijk dat ik een soort tussenweg zou nemen waarbij ik 2/3 dagen per week normaal zou werken en 2/3 dagen zou pokeren als ik het zo goed kon. Dan blijf je ook nog enigzins een normaal leven houden.

30.000 dollar is een netto maandsalaris van 1.750 euro... dat lijkt me toch reuzemodaal :8:

En alle jobs hebben hun nadelen... maar als je al op heel jonge leeftijd een gruwelijk talent voor een bepaald iets hebt, moet je dat gewoon nastreven. Johan Cruijff die op z'n 16e toch maar besloten had om de banketbakkersschool af te maken, stel je eens voor :waf:


Re: online tourneys - Treesong - 19-02-2008

Ekslem Wrote:Betaal je nog belasting over dat geld via pokeren of kun je het gewoon overmaken?

30K in 2 dagen is echt sick :lol:

De meesten hebben wel manieren om die centjes via Internet belastingvrij in de zakkies te laten stromen :wink:


Re: online tourneys - Ekslem - 19-02-2008

Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Betaal je nog belasting over dat geld via pokeren of kun je het gewoon overmaken?

30K in 2 dagen is echt sick :lol:

De meesten hebben wel manieren om die centjes via Internet belastingvrij in de zakkies te laten stromen :wink:

Maar stel dat ik dadelijk 2000 dollar wil cashen. Kan ik dat dan gewoon overmaken naar mijn bankrek. of krijg je daar problemen mee?


Re: online tourneys - Ad Wim - 19-02-2008

Mac Wrote:jouw jaarsalaris ja Wink maar er is toch een aantal nederlanders dat t met zo'n bedrag moet doen ben ik bang.

maar ja aan de ene kant wel aan de andere kant kan ik me goed voorstellen dat pokerpro niet iets is wat je je hele leven wilt doen. 8 uur per dag grinden waarvan de meeste uren s nachts omdat de amerikanen dan wakker zijn. Sicke swings maken etc. Denk persoonlijk dat ik een soort tussenweg zou nemen waarbij ik 2/3 dagen per week normaal zou werken en 2/3 dagen zou pokeren als ik het zo goed kon. Dan blijf je ook nog enigzins een normaal leven houden. Alhoewel werken voor 2/3k per maand natuurlijk verschrikkelijk moet zijn als je weet dat je hetzelfde bedrag binnen 4 uurtjes aan de pokertafel kunt verdienen Wink
Amerikanen mogen toch maar heel beperkt online spelen?

En als je zo goed bent, hoef je ook geen 8 uur per dag te grinden, zeker niet als je zo goed bent in toernooien. Dan is het gewoon een paar grote toernooien per week en klaar is kees. En daarnaast heel veel live spelen, dat is toch het leukste vind ik. Alle EPTs afgaan om mee te beginnen, dan kom je nog best tussen de mensen, en daar ligt ook echt het grote geld. Het lijkt mij wel wat hoor :Big Grin


Re: online tourneys - Treesong - 19-02-2008

Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Betaal je nog belasting over dat geld via pokeren of kun je het gewoon overmaken?

30K in 2 dagen is echt sick :lol:

De meesten hebben wel manieren om die centjes via Internet belastingvrij in de zakkies te laten stromen :wink:

Maar stel dat ik dadelijk 2000 dollar wil cashen. Kan ik dat dan gewoon overmaken naar mijn bankrek. of krijg je daar problemen mee?

Geen idee, ik doe het altijd via Neteller en dan stort ik een deel cash bij de bank


Re: online tourneys - Ekslem - 19-02-2008

Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Betaal je nog belasting over dat geld via pokeren of kun je het gewoon overmaken?

30K in 2 dagen is echt sick :lol:

De meesten hebben wel manieren om die centjes via Internet belastingvrij in de zakkies te laten stromen :wink:

Maar stel dat ik dadelijk 2000 dollar wil cashen. Kan ik dat dan gewoon overmaken naar mijn bankrek. of krijg je daar problemen mee?

Geen idee, ik doe het altijd via Neteller en dan stort ik een deel cash bij de bank

Netteller is toch gewoon een soort van 'intermediair' om geld op je bankrek. te krijgen? of heb ik het nu helemaal mis?

Snap dat cash verhaal niet helemaal dus.


Re: online tourneys - Treesong - 19-02-2008

Je stort je geld eerst op je Internet account (Neteller of any other) en dan kan je met een speciale pinpas je geld uut de muur halen. Meestal stort ik ook een klein deel (3 a 4 meier) van die cash bij de bank op m'n rekening als ik weer eens een tandartsrekening moet betalen o.i.d. Dat valt niet zo op :wink:


Re: online tourneys - Mac - 19-02-2008

Ad Wim Wrote:
Mac Wrote:jouw jaarsalaris ja Wink maar er is toch een aantal nederlanders dat t met zo'n bedrag moet doen ben ik bang.

maar ja aan de ene kant wel aan de andere kant kan ik me goed voorstellen dat pokerpro niet iets is wat je je hele leven wilt doen. 8 uur per dag grinden waarvan de meeste uren s nachts omdat de amerikanen dan wakker zijn. Sicke swings maken etc. Denk persoonlijk dat ik een soort tussenweg zou nemen waarbij ik 2/3 dagen per week normaal zou werken en 2/3 dagen zou pokeren als ik het zo goed kon. Dan blijf je ook nog enigzins een normaal leven houden. Alhoewel werken voor 2/3k per maand natuurlijk verschrikkelijk moet zijn als je weet dat je hetzelfde bedrag binnen 4 uurtjes aan de pokertafel kunt verdienen Wink
Amerikanen mogen toch maar heel beperkt online spelen?

En als je zo goed bent, hoef je ook geen 8 uur per dag te grinden, zeker niet als je zo goed bent in toernooien. Dan is het gewoon een paar grote toernooien per week en klaar is kees. En daarnaast heel veel live spelen, dat is toch het leukste vind ik. Alle EPTs afgaan om mee te beginnen, dan kom je nog best tussen de mensen, en daar ligt ook echt het grote geld. Het lijkt mij wel wat hoor :Big Grin

whahahahaha ik denk dat jij de variantie in toernooien een ietsjepietsje onderschat. Hoeveel toernooien denk je dat joep wel niet speelt per week?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Pappe_Ruk/poker/results/CFDC3DF8084242E7BF634F20DF2A783D.html?t=2">http://www.officialpokerrankings.com/po ... D.html?t=2</a><!-- m --> hier een illustratie van de gemiddelde week van pappe_ruk op pokerstars en daar staan de toernooien op fulltilt, everest, t6poker etc etc nog niet eens bij. Een goeie speler haalt een itm percentage van tussen de 10-15% en daarvan zullen de meesten kleine cashes zijn. Reken dus maar uit hoeveel toernooien je moet spelen om een regelmatig inkomen te krijgen per week.


Re: online tourneys - Ad Wim - 19-02-2008

Dat snap ik ook wel, 'een paar toernooien' was natuurlijk slechts symbolisch bedoeld. Maar hij heeft blijkbaar zo'n uitzonderlijk talent dat hij niet per se 8 uur per dag hoeft te spelen.


Re: online tourneys - Box Brother - 19-02-2008

Mac Wrote:
Ad Wim Wrote:
Mac Wrote:jouw jaarsalaris ja Wink maar er is toch een aantal nederlanders dat t met zo'n bedrag moet doen ben ik bang.

maar ja aan de ene kant wel aan de andere kant kan ik me goed voorstellen dat pokerpro niet iets is wat je je hele leven wilt doen. 8 uur per dag grinden waarvan de meeste uren s nachts omdat de amerikanen dan wakker zijn. Sicke swings maken etc. Denk persoonlijk dat ik een soort tussenweg zou nemen waarbij ik 2/3 dagen per week normaal zou werken en 2/3 dagen zou pokeren als ik het zo goed kon. Dan blijf je ook nog enigzins een normaal leven houden. Alhoewel werken voor 2/3k per maand natuurlijk verschrikkelijk moet zijn als je weet dat je hetzelfde bedrag binnen 4 uurtjes aan de pokertafel kunt verdienen Wink
Amerikanen mogen toch maar heel beperkt online spelen?

En als je zo goed bent, hoef je ook geen 8 uur per dag te grinden, zeker niet als je zo goed bent in toernooien. Dan is het gewoon een paar grote toernooien per week en klaar is kees. En daarnaast heel veel live spelen, dat is toch het leukste vind ik. Alle EPTs afgaan om mee te beginnen, dan kom je nog best tussen de mensen, en daar ligt ook echt het grote geld. Het lijkt mij wel wat hoor :Big Grin

whahahahaha ik denk dat jij de variantie in toernooien een ietsjepietsje onderschat. Hoeveel toernooien denk je dat joep wel niet speelt per week?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Pappe_Ruk/poker/results/CFDC3DF8084242E7BF634F20DF2A783D.html?t=2">http://www.officialpokerrankings.com/po ... D.html?t=2</a><!-- m --> hier een illustratie van de gemiddelde week van pappe_ruk op pokerstars en daar staan de toernooien op fulltilt, everest, t6poker etc etc nog niet eens bij. Een goeie speler haalt een itm percentage van tussen de 10-15% en daarvan zullen de meesten kleine cashes zijn. Reken dus maar uit hoeveel toernooien je moet spelen om een regelmatig inkomen te krijgen per week.

Dit neemt toch niet weg dat als je 30K pakt in 3 dagen dat je, mijn inziens, een jaar niet hoeft te werken ? Dat ie uiteraard doorspeelt om meer binnen te hengelen is logisch. Maar als ik de verhalen van Harry zo hoor pakt joep gemiddeld, genomen zo'n 10K per maand... lijkt mij een redelijk maandsalaris. Dat ie daarvoor 'gewoon' 8 uur achter zijn computer zit per dag lijkt mij niet meer dan normaal. Ik pak met 8 uur per dag achter de computer zitten een mooi starterssalaris...


Re: online tourneys - Mac - 19-02-2008

ow hij zal het zeker niet slecht hebben, alhoewel je natuurlijk niet moet vergeten dat hij ook nog tig buyins moet betalen. Maar goed je ziet idd bij bovenstaande link dat hij de afgelopen 4 maanden bijna 40k$ winst heeft gemaakt op stars dus hij mag zeker niet klagen.

@ad: denk dat je toch al snel uitkomt hoor op 8 uur per dag. Zo'n groot toernooi duurt meestal toch wel 5/6 uur als je ver komt. SM duurt 12/14 uur geloof ik als je ver komt, dus als je dan 3/4 toernooien per dag speelt zit je al snel op 8 uur. Zeker als je daarnaast nog af en toe cashgamed om ook een minder swing gevoelig inkomen te vergaren.


Re: online tourneys - Treesong - 19-02-2008

Volgens mij ben je gewoon een beetje jaloers, mekkiemek :razz:


Re: online tourneys - Mac - 19-02-2008

haha absoluut! maar so not my point Wink Ik probeer de mensen hier een beetje te overtuigen dat het leven van een pokerpro niet zo makkelijk is als het lijkt.

zat trouwens nog ff op OPR te kijken en kwam op het profiel van dario minieri de italiaan.\

[Image: minierisr5.png]

dan kun je pas een jaartje stoppen met werken...200k in 2 dagen brrr


Re: online tourneys - Treesong - 19-02-2008

Puik spelertje idd, jammer alleen dat het zo'n irritante flapdrol is Dead


Re: online tourneys - Ad Wim - 19-02-2008

Inderdaad ja, met z'n maffia-engels maar dan met zo'n hoog stemmetje. Ai tienk joe have die aces cry

Maar tering, wat een flow van die gast joh. Speelt ook effe een SnGtje met 8 man met $10K inleg :eeeek:


Re: online tourneys - Mac - 19-02-2008

hehe dat is de heads up high stakes showdown...elke zondag heads up toernooi met de meest zieke gasten.
die 100k cash is de high stakes winner takes it all...20 man allemaal 5k en de winnaar neemt alles mee naar huis. Alhoewel ik geloof dat hij bij die een deal gemaakt heeft en iets van 40k kreeg ofzo.


Re: online tourneys - Box Brother - 19-02-2008

Ad Wim Wrote:Inderdaad ja, met z'n maffia-engels maar dan met zo'n hoog stemmetje. Ai tienk joe have die aces cry

Maar tering, wat een flow van die gast joh. Speelt ook effe een SnGtje met 8 man met $10K inleg :eeeek:

die €5200 met 20 man vind ik enger... pakt daar 19x zijn inleg mee... en dat toernooi zal niet al te lang geduurd hebben :eeeek:


Re: online tourneys - harry_bierdop - 19-02-2008

MTT's zijn zo moeilijk om echt winstgevend te spelen (winstgevend in de vorm van er echt maandelijks een goed bedrag aan over te houden). Ik speel ook MTT's met een ROI van 74% (<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.officialpokerrankings.com/pokerstars/HarryBierdop/poker/results/8E170ACF7DF04EBEADEB7E22133F4BDE.html?t=2">http://www.officialpokerrankings.com/po ... E.html?t=2</a><!-- m -->) echter heb ik met toernooien (op stars) in de laatste 4 maanden $1500 winst gemaakt, niet echt bijzonder dus. Ik speel ze echter ook niet echt veel.. 2 toernooitjes per dag meestal maar dat komt omdat ik een cashgamer ben. Joep daarentegen is een echte toernooispeler en speelt af en toe voor de gein wat cash erbij, al heb ik um de laatste tijd toch een heel eind kunnen triggeren om wat meer tijd aan cash te besteden.

Laatste tijd pakt ie echt ie echt superveel idd.. voornamelijk op T6 waar ie, vanaf het begin zo'n 6 weken terug ofzo, tot nu toch wel zeker een dikke 10k euro winst heeft gemaakt. Maar nu dus ook nog in 2 dagen 30k op stars en FTP. Dat OPR is echter ook vrij misleidend vaak hoor. Ik weet zeker dat zijn ROI in zachte dollars (en mijn ook) hoger is als daar staat aangezien hij vaak genoeg gebacked wordt voor de echte grote toernooien (alles boven de $300+, sunday million speelde ie gewoon voor zich eigen). Ozenc heeft blind vertrouwen in Joep en backed hem regelmatig voor echt sicke bedragen. laatst speelde Joep de super tuesday op stars (dinsdagavond, $1k buy in) dan betaald Ozzie gewoon 70% en joep 30%. Dat heeft natuurlijk dikke gevolgen op zijn OPR statistieken aangezien hij maar $300 kwijt is daarvoor. Pas als een keer een dikke cash maakt in zo'n toernooi (waarna ie dus ook een gedeelte van de winst weer af moet staan) zal dat een beetje gelijk trekken. Daarnaast is die winst ook niet helemaal reëel aangezien Joep ook enorm veel sattelites speelt en die zitten ook bij die "winst" in.

Maar hij gaat dus inderdaad echt heel lekker laatste maand eigelijk pas... daarvoor is het een hele tijd echt heel beroerd geweest (neem dat maar van mij aan). Hij heeft altijd van die periodes waarin hij gewoon een maand alles sloopt wat los en vast zit en daarna weer een tijdje afzakt om vervolgens, op een hoger niveau, weer keihard toe te slaan. Ik ken um nu 2 jaar ofzo en zo gaat het al vanaf het begin met hem. Dat is gewoon het nadeel van een toernooispeler zoals hij... de ene maand pakt ie 17k winst en dan weer 2 maanden 4k verlies. (deze maand daargelaten want die is te sick voor woorden). Ik zal nooit zulke bedragen pakken (op de limiet waar ik nu speel), ik pak gemiddeld netjes m'n 4k per maand (met cash) waarvan ik ook weer wat investeer in wat grotere toernooien (om een keer zo'n dikke klapper te maken) en bijvoorbeeld wat procenten te kopen van wat EPT-gasten maar verder zal ik zolang ik niet hoger ga spelen nooit meer pakken als 8 a 10k per maand, dat zijn dan ook echte uitschieters (record is 8k afgelopen december). Soms zal je een maand hebben dat je maar $1k pakt ofzo als je slecht runt.

Daarom ben ik het vaak ook niet zo eens met dat men zegt dat swings groter zijn. dagelijkse swings wel ja, maar als je kijkt naar de swings over 2 maanden gezien ofzo gaat joep veel dieper het rood in als mij en piekt ie ook veel en veel hoger als mij. Als je een redelijke tot goede cashspeler bent en je speelt tot NL200 (waarop je nog winnend kan spelen ondanks als je slecht runt) zul je nooit diep in het rood gaan, als je hogerop gaat wel. Als je NL1000 gaat spelen worden beslissingen zo marginaal dat als je slecht runt je echt 30 BI in een maand kan verliezen ofzo... dat zie ik niet snel gebeuren op NL100 of NL200 bij een regular.

Lang verhaal weer haha.. maar ja moet wat doen in je pauze tijdens afstuderen.. wie verzint er dan ook een uur pauze.


Re: online tourneys - Ad Wim - 19-02-2008

harry_bierdop Wrote:wie verzint er dan ook een uur pauze.
Jijzelf, neem ik aan :roll: