The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
online tourneys - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Thread: online tourneys (/showthread.php?tid=1450)



Re: online tourneys - harry_bierdop - 19-02-2008

Ad Wim Wrote:
harry_bierdop Wrote:wie verzint er dan ook een uur pauze.
Jijzelf, neem ik aan :roll:

Nope 8 tot 5 werktijden, uur pauze.

(en je mag idd je eigen tijden indelen over het algemeen met afstuderen maar om nu al gelijk de 2e dag eerder weg te gaan :razz: )


Re: online tourneys - Ad Wim - 19-02-2008

Maar wat houdt het afstuderen in dan? Dus niet zelfstandig een onderzoek/scriptie opzetten en uitvoeren?
Of is het een afstudeerstage?


Re: online tourneys - harry_bierdop - 19-02-2008

Ja het is een afstudeeropdracht, bij een bedrijf. 4 maanden daar een onderzoek verrichten en aan de hand daarvan een eindrapport (dat is een soort scriptie, eigelijk een adviesrapport) schrijven. 13 juni klaar als het goed is. Elke ochtend uur of 6 opstaan, doodziek natuurlijk haha :roll: .

Maar ja.. over een tijdje kank denk ik wel af en toe een dagje skippen (lees: zelf tijd indelen). Heb ook 2,3 vrij dagen per maand dus :razz:


Re: online tourneys - harry_bierdop - 21-02-2008

Tree, die step 5 nog niet gespeeld?


Re: online tourneys - Treesong - 21-02-2008

harry_bierdop Wrote:Tree, die step 5 nog niet gespeeld?

Nope... los van het feit dat step 6 na een paar uur pas is volgelopen en ik weinig tijd heb, wacht ik nog even omdat ik momenteel teveel bad beats om de oren krijg :|

Laatste sessie eergister binnen een uur:

- Ik raise met AKs - 1 call. Flop K 2 7. Ik c-bet, hij all-in, ik call, hij K9 en een 9 op de river.
- Mijn dikke AA PF raise wordt gecalld door 83os en met een flop van 732 ragged gaat hij vet zetten, ik raise, hij all in. Turn 8.
- JJ verliest van TT
- Geflopte Q-set verliest van een runner runner flush

Dan heb ik zoiets van: eerst even wachten tot ik wat minder pech heb :wink:


Re: online tourneys - Ad Wim - 21-02-2008

Treesong Wrote:Dan heb ik zoiets van
[gay]


Re: online tourneys - harry_bierdop - 21-02-2008

Hmm beter ff wachten dan idd. Ik run ook, nog steeds, bizar slecht (in toernooien) deze maand. Cash ook wel slecht maar iig nog een kleine 1k winst.

Toch weet ik zeker dat als ik straks thuis kom het niet kan laten om de $100 FO te spelen op everest (is alleen donderdags en zelfs als je slecht runt is dat toernooi nog +EV volgens mij, zo ziek veel doodgeld in dat toernooi)


Re: online tourneys - harry_bierdop - 23-02-2008

Dit is zoooo ziek, dit is gewoon onmogelijk man man man.

Denk probeer weer eens een toernooitje, $26 toernooi op FTP. 3k beginnen (double stack).

Sta na 1e uur op 8.5k (voornamelijk omdat, wonder boven wonder, mijn KK wint van TT), vlak na de pauze verlies ik met AA van A7. Hij maakt straight flush met [7c]. Was een fucking 14k pot (hij maakte een resteal voor me en ik werd wakker op de BB met AA).

Daarna weer met wat kleine potjes naar 6k gegaan (avg was toen alweer 7k), preflop alles erin met TT vs 99 14k pot en ja hoor quads negens Undecided Undecided Undecided

:roll:


Re: online tourneys - Ekslem - 23-02-2008

Ik ben vanavond ffwat toernooitjes aant spelen.... ik heb nu al een stuk of 5 van sortgelijke beats gehad. Ik weet dus wel een beetje hoe je je voelt Harry!

PokerStars Game #15497985489: Tournament #78453859, $5.00+$0.50 Hold'em No Limit - Level III (25/50) - 2008/02/23 - 15:44:39 (ET)
Table '78453859 2' 9-max Seat #5 is the button
Seat 1: longshotsam (2115 in chips)
Seat 2: Fatskis (2515 in chips)
Seat 3: maja112 (1475 in chips)
Seat 4: Ekslem (1000 in chips)
Seat 5: FloatServe (1200 in chips)
Seat 8: MYDAROOL (4125 in chips)
Seat 9: Minipli13 (3155 in chips)
MYDAROOL: posts small blind 25
Minipli13: posts big blind 50
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Ekslem [Kd Ad]
longshotsam: folds
Fatskis: folds
maja112: folds
Ekslem: raises 150 to 200
FloatServe: folds
MYDAROOL: folds
Minipli13: calls 150
*** FLOP *** [5h Ks 2h]
Minipli13: bets 100
Ekslem: raises 150 to 250
Minipli13: calls 150
*** TURN *** [5h Ks 2h] [Qd]
Minipli13: bets 550
Ekslem: calls 550 and is all-in
*** RIVER *** [5h Ks 2h Qd] [3s]
*** SHOW DOWN ***
Minipli13: shows [5d 3d] (two pair, Fives and Threes)
Ekslem: shows [Kd Ad] (a pair of Kings)
Minipli13 collected 2025 from pot
King Gibo is connected
*** SUMMARY ***
Total pot 2025 | Rake 0
Board [5h Ks 2h Qd 3s]
Seat 1: longshotsam folded before Flop (didn't bet)
Seat 2: Fatskis folded before Flop (didn't bet)
Seat 3: maja112 folded before Flop (didn't bet)
Seat 4: Ekslem showed [Kd Ad] and lost with a pair of Kings
Seat 5: FloatServe (button) folded before Flop (didn't bet)
Seat 8: MYDAROOL (small blind) folded before Flop
Seat 9: Minipli13 (big blind) showed [5d 3d] and won (2025) with two pair, Fives and Threes


Re: online tourneys - Haggie - 23-02-2008

Pappe_ruk speelt op de 109, 15.000guaranteed... Top 10 chips staat hij nu, laatste 68!.. die man is in vorm! pffff =D>


Re: online tourneys - harry_bierdop - 23-02-2008

Ekslem Wrote:Ik ben vanavond ffwat toernooitjes aant spelen.... ik heb nu al een stuk of 5 van sortgelijke beats gehad. Ik weet dus wel een beetje hoe je je voelt Harry!

Alleen duurt het bij mij al meer als een maand. Net ff beetje stats zitten kijken en van de laatste 19 keer dat ik preflop all in ben geweest met AA heb ik er 4 gewonnen Undecided , laatste 15 keer met KK preflop all in 7 keer gewonnen fucking bizar gewoon, fucking bizar.


Re: online tourneys - harry_bierdop - 24-02-2008

Haggie Wrote:Pappe_ruk speelt op de 109, 15.000guaranteed... Top 10 chips staat hij nu, laatste 68!.. die man is in vorm! pffff =D>

FT, 7 man left! iig 2k maar dat wordt wel meer :razz:


Re: online tourneys - harry_bierdop - 24-02-2008

4 man left, chipvader! Nu gaat ie stampen als een gek... voor zover ie dat nog niet deed :8:


Re: online tourneys - harry_bierdop - 24-02-2008

3e.. doodziek, 6k


Re: online tourneys - Haggie - 24-02-2008

Dat noemt men dus een winningstreak :-"


Re: online tourneys - harry_bierdop - 25-02-2008

En weer shipt een nederlander goed in de sunday million (deze keer $530 editie).

Een gast uit hengelo die speelde als een volgeslagen idioot, niet wist wat een deal was en amper engels kon stampte de hele finale tafel de grond in. Bizar gewoon, hij hitte alles wat los en vast zat en won elke flip. Zat in handen met 36s uit positie om vervolgens een 233 flop te hitten etc etc.

Met nog 4 man over heeft ie de helft van de chips en na heel veel pogingen van support snapte ie wat een deal was en dat vond ie wel interessant. Hij shipt 200k in "zachte" dollars om vervolgens 4 flips op rij te verliezen en gewoon 4e te worden maar wel met 100k meer als de andere 3 Undecided Undecided Undecided


Re: online tourneys - Treesong - 25-02-2008

harry_bierdop Wrote:En weer shipt een nederlander goed in de sunday million (deze keer $530 editie).

Een gast uit hengelo die speelde als een volgeslagen idioot, niet wist wat een deal was en amper engels kon stampte de hele finale tafel de grond in. Bizar gewoon, hij hitte alles wat los en vast zat en won elke flip. Zat in handen met 36s uit positie om vervolgens een 233 flop te hitten etc etc.

Met nog 4 man over heeft ie de helft van de chips en na heel veel pogingen van support snapte ie wat een deal was en dat vond ie wel interessant. Hij shipt 200k in "zachte" dollars om vervolgens 4 flips op rij te verliezen en gewoon 4e te worden maar wel met 100k meer als de andere 3 Undecided Undecided Undecided

Hengelo? Volgens mij was ie gewoon dronken... Undecided "200K? Da's best viel grolsch... :-k"


Re: online tourneys - harry_bierdop - 25-02-2008

Het was echt bizar... stampte als een gek. UTG+1 openen (bij laatste 18 man en nog op volle tafel) met A4o om vervolgens een push te callen voor 60% van z'n stack en dan blijkt ie tegen 47s te zitten etc etc etc. Zo ging het maar door... ook eindeloze preflop all in 4bets. Hij opent, wordt ge3bet en ramt vervolgens alles erin waarna er weer wordt gefold. Ik heb echt het idee dat ie gewoon steeds handen als A8 ofzo erin ramde. Zo vaak gebeurde het...

Ook meest compleet bizarre lines nam ie aan waardoor niemand er iets van snapte en icm dat ie alles hitte pakte ie pot na pot. Aan de FT raist ie vanaf de SB met A5o naar 48k (blinds 8k/16k) en de BB callt (bleek A2 te hebben), flop is AQ5. Bet ie ineens maar 32k, die A2 gast callt. Turn is een 7 ofzo. Shoved die gek ineens all in (die andere gast had nog 300k). Inmiddels FD op tafel... en die gast denken met A2, heeft ie nog gecallt ook.

Nou zou je zeggen dat zo'n line heel erg op een monster lijkt, ZEKER tegen een donk, maar ja hij deed zulke dingen ook gewoon met K-hoog enzo. Vlak voor FT ramde ie ook alles erin met een compleet bizarre bluf. Halve stack weg (hij was toen al CL) en toen stond ie ineens weer 5e ofzo. Maar daarna weer een paar preflop 4bet shoves en hij stond weer bij de beste 2. Ik ben HEEL erg benieuwd naar die FT replay komend weekend! Notworthy


Re: online tourneys - Mac - 25-02-2008

sooo sick dat dit soort gasten gewoon 200k shippen, zit ik dan te grinden op de 25/50NL om zo langzaam beter te worden en hogerop te komen en die gozer shipped gewoon 200k terwijl ie waarschijnlijk net aan wist dat een flush hoger was dan een straat.
Het mooie is dan weer wel dat hij nu waarschijnlijk denkt dat ie kan pokeren en veel geld zal wegdonken aan de cashtables.


Re: online tourneys - Treesong - 25-02-2008

Aan de andere kant geloof ik niet dat een 100% donk zo ver kan komen in de Sunday Million met een van de beste - misschien wel het beste online deelnermersveld... het is toch vrij onmogelijk om met louter mazzel zo ver te komen? Je hebt toch meer dan 5 meier moeten investeren of een of meer satellites moeten winnen. Echt een bizar geval dattie niet 'wist' wat een deal was... kan ook een geintje zijn geweest. Bij de laatste 18 van dat toernooi begint iedereen toch voorzichtig te hopen op de grote klapper en dan is het best geniaal en zeker ultradapper om de toko gigantisch onder druk te zetten met van die krankzinnige bets. Je wordt gewoon gecalld door mindere handen als je zo vaak poep hebt laten zien...


Re: online tourneys - Treesong - 25-02-2008

Ik lees net op het pokernews forum dat deze tukker de dag tevoren de 11$ rebuy had gewonnen en dat verklaart de buy-in ;-)

Hier een vb hand van de FT gister. Anneke is de 'donk uut hengelo' Confused

PokerStars Game #15536065802: Tournament #77290333, $500+$30 Hold'em No Limit - Level XXVIII (40000/80000) - 2008/02/25 - 02:45:54 (ET)
Table '77290333 141' 9-max Seat #9 is the button
Seat 1: PokerTov (2415632 in chips)
Seat 2: agriffrod (861253 in chips)
Seat 3: annekechillo (5370450 in chips)
Seat 7: sami31 (1272188 in chips)
Seat 9: tayballer (4770933 in chips)
PokerTov: posts the ante 8000
agriffrod: posts the ante 8000
annekechillo: posts the ante 8000
sami31: posts the ante 8000
tayballer: posts the ante 8000
PokerTov: posts small blind 40000
agriffrod: posts big blind 80000
*** HOLE CARDS ***
annekechillo: raises 160000 to 240000
sami31: folds
tayballer: folds
PokerTov: calls 200000
agriffrod: folds
*** FLOP *** 5 -7 - K
PokerTov: checks
annekechillo: bets 240000
PokerTov: calls 240000
*** TURN *** 5 - 7 - K -9
PokerTov: checks
annekechillo: bets 320000
PokerTov: raises 400000 to 720000
annekechillo: calls 400000
*** RIVER *** 5 - 7 - K - 9 - 6
PokerTov: checks
annekechillo: bets 4162450 and is all-in
PokerTov: calls 1207632 and is all-in
*** SHOW DOWN ***
annekechillo: shows Q - T (high card King)
PokerTov: shows K- J (a pair of Kings)
PokerTov collected 4935264 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot 4935264 | Rake 0
Board
Seat 1: PokerTov (small blind) showed and won (4935264) with a pair of Kings
Seat 2: agriffrod (big blind) folded before Flop
Seat 3: annekechillo showed and lost with high card King
Seat 7: sami31 folded before Flop (didn't bet)
Seat 9: tayballer (button) folded before Flop (didn't bet)


Re: online tourneys - Mac - 25-02-2008

tja dat zou je denken idd...aan de andere kant om met A4o een push te callen voor 60% van je stack...I dunno, dan ben je wel heel erg bezig met imagebuilding.


Re: online tourneys - harry_bierdop - 25-02-2008

Hij is een dikke fish op sharkscope en bij OPR had ie tot gister een verlies van ruim 9k. Gewoon een gast die het spelletje leuk vind, redelijk wat geld heeft (niet bizar veel maar gewoon wel meer als genoeg om te gokken) en regelmatig geld stort aangezien ie elke week wel een paar keer de $55 toernooien speelt en ook vaak rechtstreeks inkoopt in de sunday million. Ik denk dus dat ie gewoon 2 dagen lang een monsterlijke run kaarten en voornamelijk hits heeft gehad aangezien ie gister voor de sunday million ook nog ff de 11 rebuy shipt voor 14k Undecided .

En hij wist echt niet wat een deal was, het was echt niet gespeeld en het is ook niet slim omdat te spelen aangezien die gasten daar gewoon gebruik van gaan maken bij de deal. Nu kost het hem ook 6k aangezien de shortstack (gewoon een goede NL5000 regular) er handig op inspringt en gewoon tegen die nederlander zegt dat ie 6k meer wil. Nou die nederlander zegt 2 x nee en daarna toch maar ja..

Je moet er dan gewoon meteen hard ingaan. 1e plek was 278k, er moet 30k overblijven voor de winnaar en hij heeft de helft van de munten. Hij kreeg a.d.h.v. de chip chop eigelijk 202k maar nu dus 196k. Echter als hij daar zegt: Ik heb de helft van de chips, ik stamp de hele tafel aan, ik own jullie allemaal de hele FT al, ik wil 210k (lijkt me overigens vrij redelijk aangezien hij als ie nu het toernooi wint hij eigelijk dus 50k minder wint) dan geef ik hem goede kans dat ie die 210k krijgt maar daarnaast geeft je ook een signaal af van: Ik sta iig niks af. Nu duiken die sharks erop en troggelen hem nog 6k af en ik denk dat ie nog wel 10k had afgestaan haha.


Re: online tourneys - harry_bierdop - 25-02-2008

Die hand is trouwens nog toen ze met 10 man zaten Tree.


Re: online tourneys - Treesong - 25-02-2008

Ik probeer z'n gedachtengang te volgen Confused

Hij raist as usual en wordt OOP gecalled. BB checkt, hij bet en wordt gecalled.

Zou je al moeten denken... mwoahhh, ik heb niks, dus hoogstwrs heeft-ie wat beters dan ik.

D'r valt een 'onschuldige' kaart op de turn (alleen 68 is gevaarlijk) en je wordt 'callable' gereraised door de BB. Alarmbel 2. Dus nu kan je twee dingen doen... folden of callen en bluffen op de river.

Hij callt... nog een str8 makende kaart op de river. Jopie de donk weet onderhand wel dat de BB em beat heeft (met wrs. een K.) Dus alleen een push kan em nog redden... denkt ie. BB heeft em gewoon te vaak die grap zien uithalen dus callt lachend.

Tja... :roll:


Re: online tourneys - harry_bierdop - 25-02-2008

Ik denk dat ie daar echt callt op de Turn voor z'n gutshot. Gewoon zo van... ik kan een straat maken dus ik call.

Die call van die gast op de river is trouwens ook nog wel lastig hoor... hij beat "eigelijk" zo weinig handen daar (als je normaal denkt) en zeker tegen zo donk die van alles speelt kan er zomaar een achtje worden opgedraaidt door anneke Undecided

J op de river was sick geweest :razz:


Re: online tourneys - Treesong - 25-02-2008

Ja, maar wat ik zeg... meneer anneke de tukkerdonk loopt con-stant dat soort dingen te doen. Lomp all-in gaan op de river om de haverklap. Dat moet je op een gegeven moment afstraffen met een redelijke hand als TP met leuke kikker. Het is puur late stage turbo-rebuy spel wat-ie deed. Knallen met PP's en alles waar een A, K of Q in zit omdat de blinds over 5 minuten van 4000/8000 naar 6000/12000 gaan.


Re: online tourneys - harry_bierdop - 25-02-2008

ja idd.. hij ramde als een gek maar mooiste daarvan is eigelijk nog dat ie gewoon kneiter deep zat te spelen. Maar goed daar heeft ie waarschijnlijk geen enkele weet van. Ook wel mooi dat er zo'n gast tussenzit aan het eind.. ik weet zeker dat die sharks daar zitten en hem dan gewoon een keer reraisen met AT of TJs ofzo (want hij raist toch wel erg veel handen) om vervolgens een 4-bet shove om de oren te krijgen omdat meneer denkt *oempf* ik heb een aas dus alles gaat erin haha... Vervolgens folden die sharks keurig AT Undecided


Re: online tourneys - harry_bierdop - 25-02-2008

Ik lees hier op pokerinfo van een gast die zat in die 11 rebuy bij hem aan tafel bij de laatste 18 en daar speelde die annekechillo juist weer erg tight (ondanks de monsterstack die ie had). Dus misschien heeft ie wel een zieke run kaarten gehad ofzo Confused ?

Ik lees wel dat ie nog een keer een monsterpot won door A5 vs AK preflop all in, flop 234 Undecided


Re: online tourneys - gittermaster - 25-02-2008

wellicht speelde zijn broertje op zijn accoutn ofzo..