The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
online tourneys - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Thread: online tourneys (/showthread.php?tid=1450)



Re: online tourneys - Treesong - 05-03-2008

gittermaster Wrote:maar heb ook wel een beetje medelijden met m....

[gay]


Re: online tourneys - Ekslem - 05-03-2008

Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:En Jamie Gold...

Eerder die ja... Moneymaker doet het nog steeds wel leuk online. Live wil het alleen niet meer zo lukken geloof ik :cry:

Gister toevallig nog een filmpje van hem gezien (WSOP) waar zijn PF allin RR met AK gecallt wordt door KJ en die ie verliest door een J op de river. Hij ging helemaal over de rooie :lol:

Meteen hand erna (hij had hem covered) krijgt ie AQ en raist een bet voor hem. Gast zet hem all in met 77 en Moneymaker gaat eraf. Helemaal over de rooie. Schitterend :lol:


Re: online tourneys - Treesong - 05-03-2008

Waar is dat filmpie dan? :waf:


Re: online tourneys - kuiperinho - 05-03-2008

Afgelopen zaterdag voor het eerst in lange tijd weer eens een groot toernooi gespeeld. Dit maal op pokerroom: Royal tournament 20k G, een 10 dollar freezeout. Startstack=1500
Het 1e uur gebeurt er niet veel. Ik begin altijd extreem tight, dus op zich logisch.
Het 2e uur dubbel ik snel met AQ, en vlak daarna tripple ik met KK. Mijn stack is dan zo'n 15k.
Het 3e uur begin ik een beetje dood te bloeden, totdat ik een leuke run krijg, AA, 1010, AK, 44, paar resteals vanaf de blinds met medium handjes. Win elke pot en bouw op naar zo'n 40k
Vanaf het 4e uur is zo'n beetje 90% shortstack, gemiddelde M is denk zo rond 7. Ik vind na een raise en call, AK in de BB en push hier, beide callen, a op de flop en ineens sta ik op 120k met nog zo'n 80 man over geloof ik.
5e uur is all about picking the right spots. Er is geen ruimte meer om te spelen. Het is all in or fold time. Krijg 88 in de sb, cutoff gaat all in, en na lang denken fold ik hier. Iedereen wachtte toch duidelijk op een handje. Voor mijn gevoel zat ik op zijn hoogst naar een 50/50 te kijken.Vervolgens krijg ik 99 en besluit ik dat dit hem moet gaan worden, ik repush een raise en wordt door 2 man gecallt. Kijk tegen QJ en A10, flop = q..... x......9, pffff waarom eerst die Q opendraaien pokerroom?: flikker die 3 kaarten gewoon op tafel :Big Grin. Vervolgens kan ik nog een keer repushen met AK, IR fold. Uiteindelijk zit ik met een stack van 300k en blinds zijn 40/20. 2 rondjes folden later en ik heb nog 150k, met nog 11 man over. Ik krijg a9 in de bb, button gaat all in. Nu heb ik er een handje van om de finaletafel bubble te zijn bij de wat grotere toernooien. Dus mijn angsthazen gevoel zegt folden en lekker naar de finale table (meeste mensen hadden tussen de 100-300k). Na lang nadenken maak ik toch de call #-o (de kans dat ik voorlig is toch vrij groot leek me) en kijk tegen 1010. no help en de kuip wordt weer eens 11e (goed voor 160 dollar, maar een schijntje vergeleken met een paar plekken hoger).

Jammer jammer jammer


Re: online tourneys - Ekslem - 05-03-2008

Treesong Wrote:Waar is dat filmpie dan? :waf:

Deze geloof ik

[youtube]http://nl.youtube.com/watch?v=o3K-OzP-0ek[/youtube]

of is dat hellmuth of een ander (ben het ff kwijt)


Re: online tourneys - Treesong - 05-03-2008

Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:Waar is dat filmpie dan? :waf:

Deze geloof ik

[youtube]http://nl.youtube.com/watch?v=o3K-OzP-0ek[/youtube]

of is dat hellmuth of een ander (ben het ff kwijt)

Ja, da's de beroemde Phil Helmoet gaat weer eens los na de jack op de river. En ok nog bij z'n vrouw klagen cry


Re: online tourneys - gittermaster - 07-03-2008

Zoals gezegd maar eens wat geld gestort op pokerstars...
Vanavond eerste 11 dollar rebuy gedaan. Nu ben ik die van pp gewend, waar ongeveer 180 man aan meedoet...
Ik zag staan 45k gegarandeerd. Doet gewoon fucking 1643 man mee.
Top 252 betaald. Zit nu in de derde break met nog 257 man erin.
Heb zelf ongeveer 2 x average dus gaat best lekker.
Heb geen rebuy gedaan alleen add on.
Eerste plek is gewoon ruim 10k Smile
Hoop niet dat het erg laat wordt vanavond... Of eigenlijk hoop ik dat natuurlijk wel, maar goed, dan kom ik er morgen niet meer uit denk ik.

Heb ook op cash tafel in 3 uurtjes van 400 dollar 1100 dollar gemaakt. Best lachen dat stars... Wel ff wennen, maar bevalt me nu prima.


Re: online tourneys - gittermaster - 07-03-2008

en weer een uur verder.
nog 80 man en sta iets van 50e ofzo... Maar nog genoeg stack om actie te ondernemen...
Eigenlijk zijn alleen de ft plekken de moeite waard, die zijn allemaal 1000 plus.


Re: online tourneys - Treesong - 07-03-2008

Da's puik, ik heb intussen de PP speed 11$ rebuy gewonnen... toch een kleine 1500$ in de emmer Hakkuh

S6 nog :wink:


Re: online tourneys - gittermaster - 07-03-2008

mooie prestatie Tree.
thx.
Net een nare hand gehad, die kost wme wel een goeie plek vrees ik...
PokerStars Spel #15792179109: Toernooi #79267287, $10+$1 Hold'em No Limit - Level XVII (2500/5000) - 06/03/2008 - 20:37:43 (ET)
Tafel '79267287 94' 9-max Plaats #4 is de button
Plaats 1: Lulu730 (59392 in chips)
Plaats 2: 100262 (123252 in chips)
Plaats 3: angusone (152648 in chips)
Plaats 4: jadedjason (68458 in chips)
Plaats 5: TiltHappens (347136 in chips)
Plaats 6: 1959porkchop (62628 in chips)
Plaats 7: fayatyson (118596 in chips)
Plaats 8: yahooaces (343125 in chips)
Plaats 9: gittermaster (96022 in chips)
Lulu730: zet de ante 500
100262: zet de ante 500
angusone: zet de ante 500
jadedjason: zet de ante 500
TiltHappens: zet de ante 500
1959porkchop: zet de ante 500
fayatyson: zet de ante 500
yahooaces: zet de ante 500
gittermaster: zet de ante 500
TiltHappens: zet small blind 2500
1959porkchop: zet big blind 5000
*** GESLOTEN KAARTEN ***
Gedeeld aan gittermaster [Qd Kd]
fayatyson: foldt
yahooaces: raiset 5000 naar 10000
gittermaster: callt 10000
Lulu730: foldt
100262: foldt
angusone: callt 10000
jadedjason: foldt
TiltHappens: foldt
1959porkchop: raiset 52128 naar 62128 en is all-in
yahooaces: foldt
gittermaster: raiset 33394 naar 95522 en is all-in
angusone: foldt
*** FLOP *** [8h 2s 3c]
*** TURN *** [8h 2s 3c] [3s]
*** RIVER *** [8h 2s 3c 3s] [9d]
*** SHOWDOWN ***
1959porkchop: toont [Ks Ac] (een pair Drieën)
gittermaster: toont [Qd Kd] (een pair Drieën - is lager kicker)
1959porkchop won 151256 van pot
*** SAMENVATTING ***
Totale pot 151256 | Rake 0
Board [8h 2s 3c 3s 9d]
Plaats 1: Lulu730 foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 2: 100262 foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 3: angusone foldde voor de Flop
Plaats 4: jadedjason (button) foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 5: TiltHappens (small blind) foldde voor de Flop
Plaats 6: 1959porkchop (big blind) toonde [Ks Ac] en won (151256) met een pair Drieën
Plaats 7: fayatyson foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 8: yahooaces foldde voor de Flop
Plaats 9: gittermaster toonde [Qd Kd] en verloor met een pair Drieën

Ik ging ervanuit dat hij zich committed voelde en een soort steal plaats. Helaas een AK.
Maar zit er nog in... Smile inmiddels weer 50k met nog 57 man te gaan.


Re: online tourneys - gittermaster - 07-03-2008

helaas laatste hand van t toernooi...

PokerStars Spel #15792294976: Toernooi #79267287, $10+$1 Hold'em No Limit - Level XVIII (3000/6000) - 06/03/2008 - 20:43:05 (ET)
Tafel '79267287 94' 9-max Plaats #4 is de button
Plaats 1: Lulu730 (69292 in chips)
Plaats 2: 100262 (123152 in chips)
Plaats 3: angusone (130548 in chips)
Plaats 4: jadedjason (70258 in chips)
Plaats 5: TiltHappens (346036 in chips)
Plaats 6: 1959porkchop (144656 in chips)
Plaats 7: fayatyson (106496 in chips)
Plaats 8: yahooaces (335025 in chips)
Plaats 9: gittermaster (45794 in chips)
Lulu730: zet de ante 600
100262: zet de ante 600
angusone: zet de ante 600
jadedjason: zet de ante 600
TiltHappens: zet de ante 600
1959porkchop: zet de ante 600
fayatyson: zet de ante 600
yahooaces: zet de ante 600
gittermaster: zet de ante 600
TiltHappens: zet small blind 3000
1959porkchop: zet big blind 6000
*** GESLOTEN KAARTEN ***
Gedeeld aan gittermaster [6h 6c]
fayatyson: foldt
yahooaces: foldt
gittermaster: raiset 39194 naar 45194 en is all-in
Lulu730: foldt
100262: foldt
angusone: foldt
jadedjason: foldt
TiltHappens: raiset 300242 naar 345436 en is all-in
1959porkchop: foldt
*** FLOP *** [5d 5h 5s]
*** TURN *** [5d 5h 5s] [3s]
*** RIVER *** [5d 5h 5s 3s] [Ts]
*** SHOWDOWN ***
TiltHappens: toont [7d 7s] (een full house, Vijven over Zevens)
gittermaster: toont [6h 6c] (een full house, Vijven over Zessen)
TiltHappens won 101788 van pot
*** SAMENVATTING ***
Totale pot 101788 | Rake 0
Board [5d 5h 5s 3s Ts]
Plaats 1: Lulu730 foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 2: 100262 foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 3: angusone foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 4: jadedjason (button) foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 5: TiltHappens (small blind) toonde [7d 7s] en won (101788) met een full house, Vijven over Zevens
Plaats 6: 1959porkchop (big blind) foldde voor de Flop
Plaats 7: fayatyson foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 8: yahooaces foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 9: gittermaster toonde [6h 6c] en verloor met een full house, Vijven over Zessen
57e geworden Smile slechts 98 dollar kutzooi


Re: online tourneys - harry_bierdop - 07-03-2008

Gitter, wat doe je daar met die KQs man????? Je hebt, zelfs als je fold, nog een heerlijke repushstack!!! 2/3 van je stack callen??? Zonde je stond er goed voor... gg!

@Tree, lekker! Die bad run heeft bij jou maar een weekje geduurd of niet :wink:


Re: online tourneys - gittermaster - 07-03-2008

Ja, klopt, maar ik dacht echt dat die bb m wilde stelen. Had ik in zijn positie met een redelijke hand waarschijnlijk ook gedaan.
Dus dacht of hij heeft echt crap en wil pikken, of misschien een pp en komen we ongeveer 50/50.
AA, KK of AK of AQ zou me duur komen te staan.
Helaas had hij AK.
En top 15 was toch al vanaf 225k, dacht als ik deze hand pak, doe ik echt mee om de prijzen, zoals al gezegd top 10 was interessant.
Maar had inderdaad misschien nog wel ietsje langer moeten wachten.
Wat ook meespeelt is dat ik werkelijk al een uur geen hand had gehad en moet ook echt leren om geduld te bewaren...
Die tweede had ik ook nog ff mee kunnen wachten achhteraf, maar goed 66 tegen 77 is gewoon jammer.


Re: online tourneys - harry_bierdop - 07-03-2008

Nou die 2e lijkt toch een instaturboshove met die stack en die blinds haha..

Toch jammer, 98$.. wrs wel een uurtje of 4 zitten kaarten neem ik aan?


Re: online tourneys - gittermaster - 07-03-2008

yep, 4,5 uur ofzo...
Maar win ik die eerste hand... dan eindig ik echt in de top 10.
Was ook echt zo'n toernooi waarvan je aanvoelt dat je goed gaat eindigen. Het liep gewoon allemaal... tot die hand. Maar goed, kon mijn ogen ook niet echt meer open houden. Smile
Maar bevalt me wel dat Pokerstars...


Re: online tourneys - harry_bierdop - 07-03-2008

gittermaster Wrote:Maar win ik die eerste hand... dan eindig ik echt in de top 10

Zou ik echt niet heel zeker van zijn hoor. Die laatste fase (van 4 tafels (36 man) naar 1 tafel) duurt echt gigantisch lang. Kan zo nog 1,5 uur duren, misschien dat je dan Top 10 stack had gehad maar dat maakt bij stars vaak niet uit :roll: .

Wat voornamelijk zo beroerd vind aan die KQs is dat je um meelimpt in EP met die minraise voor je... als je het erin gooit op de button na een raise vanaf MP of LP dan lijkt het me easy push, maar kan begrijpen dat dat komt als je kaartdood bent.

Ik weet ook wel dat ie daar een hele brede range pushed ( wrs 55+ ATs+ ) echter zal ie denk ik vrijwel nooit een KJ/QJ/KT pushen daar omdat het juist zo obvious een potstealsqueeze lijkt (wat het dan dus vaak juist niet is). Ik denk dus dat je idd in 70% van de gevallen een flipje hebt, in 25% van de gevallen zwaar dominated bent en misschien in 5% van de gevallen voorstaat. (ruwe schatting hoor, weet natuurlijk niks van reads). Maar ja door die limp, en nog 1 achter je raak je eigelijk wel priced in aangezien er veel doodgeld in de pot komt. Denk dat dit wel een hele leuke is voor pokerstove... (iemand die hem in kan voeren, Mac?? )


Re: online tourneys - harry_bierdop - 07-03-2008

Overigens zie ik nu pas de stacksizes!Nu denk ik toch dat ie vaker een goede hand heeft en minder vaak air cq. mediums pushed hier. IR heeft meer als 340k, daartegen push je echt niet zomaar als je weet dat hij, mede door het dode geld in de pot, maar 50k hoeft te callen om 110k te winnen en als ie verliest nog 300k overheeft!


Re: online tourneys - Treesong - 07-03-2008

harry_bierdop Wrote:@Tree, lekker! Die bad run heeft bij jou maar een weekje geduurd of niet :wink:

Och... OSmile

Maar goed, zo'n speed rebuy heeft zoals ik eerder zei weinig meer met poker te maken. Final table waren de blinds 20.000/40.000 met 500 (of 700) antes en zat iedereen gemiddeld met 300.000 munten voor z'n neus. Dan wordt er niet meer gespeeld, alleen nog maar geramd en mijn voordeel was dat ik 3x op rij leuke handen kreeg, waardoor ik wat speelruimte had. Toen er met 8 man over 3 ministackjes op rij rechts van mij aan tafel zaten die automatisch zouden worden weggeblind, zette ik uiteraard de andere stacks constant all-in met semi-lucht. Daarna was het gewoon de rest lomp afmaken :waf:


Re: online tourneys - gittermaster - 07-03-2008

Speed rebuy rules... Smile

@ Harry: Er zit wel wat in, maar de eerste miniraise was niet zo verwonderlijk, dit deed ie vaker en hij had er ook de stack voor. Toch op mijn hoede want met miniraises weet je t nooit. Daarnaast vond ik QK suited ook wel een mooie hand om een flop te kijken. Zeker als er meer in zijn...
Echter had niet gedacht dat de BB AK had. Al met al had ik achteraf gezien misschine wel moeten folden.
Wat die top 10 betreft; dat was gewoon mijn gevoel :razz:


Re: online tourneys - harry_bierdop - 07-03-2008

ijzersterk ouwe beul! Notworthy

Beetje Ivey style :wink: . Laatste tijd flink wat interviews gezien en gelezen met bekende spelers en allemaal zeggen ze dat die Ivey echt een ziek beest is. Luske, Hellmuth, Brunson, Antonius, Negreanu en zelfs onze eigen Lex veldhuis (toch niet 1 van de tightste in het circuit :wafSmile zeggen dat het gewoon bizar is hoeveel Ivey maar blijft raisen. Lijkt me fantastisch om een keer 2 uur met hem mee te kunnen kijken in een live game.

Ook dat verhaal nu weer van Luske op pokernews (staat inmiddels op joetoeb geloof ik, pokernews strategie Luske) waarin Luske (aussie millions main event) pushed met QJ op T93 4 en Ivey zegt dat ie Luske maar op 3handen kan zetten (QJ/KJ/KQ) en Ivey callt met KQ Notworthy Notworthy Notworthy


Re: online tourneys - Ekslem - 07-03-2008

Speed toernooitjes is echt ruk.... heeft al heel snel nog weinig met echt poker te maken vind ik.


Re: online tourneys - harry_bierdop - 07-03-2008

@ Gitter

Tsja preflop folden vs die minraise idd maar die call zal niet zo heel veel uitmaken denk ik gezien het dode geld.. misschien vanmiddag nog ff tijd om het door pokerstove te halen. Denk dat het op het randje is maar misschien wel net kan.


Re: online tourneys - Treesong - 07-03-2008

Wat die KQ hand betreft... die zou ik 100% zeker gefold hebben. In de eerste plaats omdat ik het de grootste schijthand vind die er is, maar dets pursenel :wink:

Simpel gesteld: waarmee gaan gasten squeezen in zo'n fase van het toernooi? medium tot hoge Pocket pairs en Aas hoog is mijn ervaring, dus 80% kans dat die all-in je beat heeft... en dat nog los van het feit dat je die miniraise callde :|


Re: online tourneys - harry_bierdop - 07-03-2008

Treesong Wrote:Wat die KQ hand betreft... die zou ik 100% zeker gefold hebben. In de eerste plaats omdat ik het de grootste schijthand vind die er is, maar dets pursenel :wink:

hier exact hetzelfde... zoooooo'n beroerde hand! Hij wordt leuk als je aan een FT zit en 4 handed zit te spelen ofzo met monsterblinds!


Re: online tourneys - Treesong - 07-03-2008

harry_bierdop Wrote:
Treesong Wrote:Wat die KQ hand betreft... die zou ik 100% zeker gefold hebben. In de eerste plaats omdat ik het de grootste schijthand vind die er is, maar dets pursenel :wink:

hier exact hetzelfde... zoooooo'n beroerde hand! Hij wordt leuk als je aan een FT zit en 4 handed zit te spelen ofzo met monsterblinds!

Ik zat een paar maanden terug ergens een live toernooi te spelen aan de FT met de derde stack van de 7 die over waren meen ik. Krijg ik KQos UTG en ik tieft em weg. Stond er ventje van pokernews.nl achter me te kijken die me na die hand voor gek verklaarde en dat was maar dom, want da's geheid raisen etc.

waarop ik fijntjes reageerde: en door die gedachtegang sta jij nu aan de rail en zit ik hier :waf:

Met 4 a 5 man wordt-ie pas interessant


Re: online tourneys - Ekslem - 07-03-2008

zelfde als AQ... ok zo n kut hand


Re: online tourneys - Treesong - 07-03-2008

Ekslem Wrote:zelfde als AQ... ok zo n kut hand

In EP call ik die ook gewoon en als ik nix hit of zwaar tegengas krijg, pleurt ik em weg. Een leuke hand om te 'stealen', maar meer ook niet


Re: online tourneys - harry_bierdop - 07-03-2008

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=UXz8P1rVZvY">http://nl.youtube.com/watch?v=UXz8P1rVZvY</a><!-- m -->


Re: online tourneys - Mac - 07-03-2008

heb hier geen pokerstove...als ik thuis ben zal ik eens kijken


Re: online tourneys - gittermaster - 07-03-2008

harry_bierdop Wrote:@ Gitter

Tsja preflop folden vs die minraise idd maar die call zal niet zo heel veel uitmaken denk ik gezien het dode geld.. misschien vanmiddag nog ff tijd om het door pokerstove te halen. Denk dat het op het randje is maar misschien wel net kan.

Ik ben serieus benieuwd hoe Joep m had gespeeld. Misschien kun je eens bij m informeren...
Enige wat ik kon zeggen over tableimage is dat de eerste raiser dit in ongeveer 50% van de handen deed...