The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
online tourneys - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Thread: online tourneys (/showthread.php?tid=1450)



- gittermaster - 19-03-2007

auww, had mijn stack bijna verdubbelt, toen ik 99 kreeg.
Flop K,9,8...
Verlies een all in van KK.
Nu weer 1000 onder start stack...
Moet ik weer iets agressiever gaan spelen


- Matador! - 19-03-2007

1e uur overleefd?


- gittermaster - 19-03-2007

yep. Nog 218 man over.
Heb een kleine 5000 (average is 6300). Niet helemaal tevreden, maar ja, ik verloor een all in met AK van AQ.
Moet wel zeggen dat ik daarna mijn wanhoops all in (had nog 1100) met A# suited won van AK (overigens dezelfde gast als waar ik van verloor), echter die pot was minder groot dan die ik verloor.
Daarna wat bijgesnabbeld. Kijken hoe lang ik t nog volhoud


- gittermaster - 19-03-2007

out! 134e ge-eindigd. Uiteindelij op mijn broek gekregen met AK tegen KK. maar ff 55 dollar sit and go erachteraan om weer op winst te eindigen Smile


- Treesong - 20-03-2007

Brrr... gisteravond om 00:30 met me achterlijke harses m'n eerste grote Omaha hi/lo 20$ tourney op Pokerstars gaan spelen... paar 100 man en ja hoor, het ging als een speer :eeeek:

3:00 zat ik al half te pitten, maar nog 54 man en 27 paid en een above average stack... tja, dan ga je door, ook al gaat de wekker om 8:00 :wink:

4:30 de final table gehaald en om 5:00 7e geworden dankzij een AAQ2 double suited all-in tegen de chipleader met KK23, die z'n koning trok... vervolgens nog een uur wakker gelegen met tollende kaartjes voor d'ogen en nu zo vaag als een stier... en een kleine 300$ rijker Xtragaap4de


- Tripplexxx - 20-03-2007

Treesong Wrote:Brrr... gisteravond om 00:30 met me achterlijke harses m'n eerste grote Omaha hi/lo 20$ tourney op Pokerstars gaan spelen... paar 100 man en ja hoor, het ging als een speer :eeeek:

3:00 zat ik al half te pitten, maar nog 54 man en 27 paid en een above average stack... tja, dan ga je door, ook al gaat de wekker om 8:00 :wink:

4:30 de final table gehaald en om 5:00 7e geworden dankzij een AAQ2 double suited all-in tegen de chipleader met KK23, die z'n koning trok... vervolgens nog een uur wakker gelegen met tollende kaartjes voor d'ogen en nu zo vaag als een stier... en een kleine 300$ rijker Xtragaap4de

Netjes kerel...

Btw; heb jij een wekker? :eeeek:


- Treesong - 20-03-2007

Tripplexxx Wrote:Btw; heb jij een wekker? :eeeek:

Ik heb een menselijke wekker :wink:

Zo, en nu is 't tijd voor m'n 10e koffie van de dag... Confused


- Jansoe - 20-03-2007

:lol: :lol:

Wel 300$ rijker. Dat had je met een nacht slapen niet verdiend schat ik :razz:


- Dr. Pils - 21-03-2007

Gisteren eens wat mega turbo toernooitjes gespeeld bij Unibet. Dat is geen pokeren meer, maar grof gokken.


- Ad Wim - 21-03-2007

Dr. Pils Wrote:Gisteren eens wat mega turbo toernooitjes gespeeld bij Unibet. Dat is geen pokeren meer, maar grof gokken.
Absoluut ja! Ik doe het af en toe wel eens tussendoor voor de gein, maar dan moet je gewoon elke goede hand gaan, bijna geen poker meer inderdaad.


- Box Brother - 21-03-2007

Dr. Pils Wrote:Gisteren eens wat mega turbo toernooitjes gespeeld bij Unibet. Dat is geen pokeren meer, maar grof gokken.

mega-turbo ? :roll:

elke hand gaan de blinds omhoog ?


- Treesong - 21-03-2007

3 minuten is nog net te doen


- Mac - 21-03-2007

Box Brother Wrote:
Dr. Pils Wrote:Gisteren eens wat mega turbo toernooitjes gespeeld bij Unibet. Dat is geen pokeren meer, maar grof gokken.

mega-turbo ? :roll:

elke hand gaan de blinds omhoog ?

het scheelt niet veel..geloof elke 3 handen ofzo heb t maar 1x gedaan (wel gewonnen) maar het gaat echt nergens over. paar keer all-in gaan als je een plaatje hebt en dan hopen dat je m pakt.


- Dr. Pils - 21-03-2007

Dat werk is het ja. Als je aan een tafel zit waar de eerste drie prijs hebben, dan is het wel te doen. De meeste idioten gaan idd all-in met bijv. Jx met lage blinds en die vliegen er dan snel uit. Dan is het daarna hopen op een goede hand en 1x een all in overleven.

Even snel cashen, maar leuk is het niet.


- Ad Wim - 21-03-2007

Box Brother Wrote:
Dr. Pils Wrote:Gisteren eens wat mega turbo toernooitjes gespeeld bij Unibet. Dat is geen pokeren meer, maar grof gokken.

mega-turbo ? :roll:

elke hand gaan de blinds omhoog ?
Extreme turbo zelfs :razz:

Blinds gaan elke twee handen omhoog :o
Vrijwel altijd is het daar top 2 betaald, dus je moet ook behoorlijk wat geluk hebben.


- Dr. Pils - 21-03-2007

Je hebt ook een paar tafels met top 3 betaald. Daar ben ik gisteren maar even blijven zitten. Denk echter niet dat ik het snel weer doe.


- Ad Wim - 22-03-2007

Ik durfde het eerder niet te zeggen, maar ik was gewoon bijna mijn hele account kwijt :oops:
Na een aantal bad beats en een paar stomme keuzes wilde ik het goed maken en ging ik als een kip zonder kop spelen. Op een gegeven moment stond ik nog maar op $1 (terwijl ik een paar weken geleden nog op $120 stond)! Na een dag of twee rust toch maar weer begonnen, met een $1 toernooitje dus :| , en heel rustig, geduldig gespeeld, zoals in het begin toen het zo goed ging. Was gedwongen op om wat lagere tafels te spelen en gelukkig ligt het niveau daar ook wat lager. Langzaam mijn stack opgebouwd tot ik weer genoeg lucht had om $5 toernooitjes te spelen en dan vooral de 10 mans. Als je daar echt het geduld voor opbrengt en je handen uitkiest, kom je vaak bij de top 3.
De afgelopen dagen zo volgehouden en inmiddels sta ik godzijdank weer op $70.


- Depor - 22-03-2007

Ad Wim Wrote:Ik durfde het eerder niet te zeggen, maar ik was gewoon bijna mijn hele account kwijt :oops:
Na een aantal bad beats en een paar stomme keuzes wilde ik het goed maken en ging ik als een kip zonder kop spelen. Op een gegeven moment stond ik nog maar op $1 (terwijl ik een paar weken geleden nog op $120 stond)! Na een dag of twee rust toch maar weer begonnen, met een $1 toernooitje dus :| , en heel rustig, geduldig gespeeld, zoals in het begin toen het zo goed ging. Was gedwongen op om wat lagere tafels te spelen en gelukkig ligt het niveau daar ook wat lager. Langzaam mijn stack opgebouwd tot ik weer genoeg lucht had om $5 toernooitjes te spelen en dan vooral de 10 mans. Als je daar echt het geduld voor opbrengt en je handen uitkiest, kom je vaak bij de top 3.
De afgelopen dagen zo volgehouden en inmiddels sta ik godzijdank weer op $70.

Belangrijkste onderdeel in poker, geduld hebben en wachten op goede kaarten, enne waar speelde jij ook alweer? Kom ik ff geld ophalen :wink:


- Treesong - 22-03-2007

Depor Wrote:Belangrijkste onderdeel in poker, geduld hebben en wachten op goede kaarten

Alleen in het begin dan hè :wink:

Maar kom anders even langs vanavond, ad... live oefenen is de beste leerschool :8:


- Depor - 22-03-2007

Treesong Wrote:
Depor Wrote:Belangrijkste onderdeel in poker, geduld hebben en wachten op goede kaarten

Alleen in het begin dan hè :wink:

Maar kom anders even langs vanavond, ad... live oefenen is de beste leerschool :8:

Misschien maar eens een boek over pokeren schrijven Tree?


- Treesong - 22-03-2007

Neuh... alles is al zo'n beetje gezegd. Het komt toch altijd neer op de regel: broekpoeperts winnen geen toernooien :razz:

En mensen lezen kun je niet echt beschrijven... Sad


- Lamme Lennie - 23-03-2007

Vandaag voor het eerst een toernooi op internet aan het spelen vanaf half 9. 6 dollar inleg en 1090 deelnemers. Had niet verwacht er nog in te zitten :razz:

Momenteel nog 61 spelers over, maar ik zal het niet lang meer overleven denk ik.


- Lamme Lennie - 23-03-2007

Uiteindelijk 37e van de 1090, geen slecht debuut lijkt me Smile


- Ad Wim - 23-03-2007

Betaald?


- harry_bierdop - 23-03-2007

Gister wat biertjes gedronken in de stad en daarna thuis nog achter de computer gekropen met wat bier... gewoon pokeren leek me niet echt verstandig dus ging ik maar op zoek naar iets anders....

$1 HORSE toernooi op stars =D> ! Ik ken maar 2 van de 5 spellen maar na een uur spelen stond ik 3 out of 317 left... haha! Maar toen had ik geen zin meer en ging ik helemaal idioot spelen... alles door raisen en toen was het vrij snel afgelopen =D>


- Ad Wim - 23-03-2007

Kwam gisteren om 4 uur 's nachts thuis en de computer stond nog aan, dus ook maar wat toernooitjes gespeeld. Ik won het eerste meteen vrij snel en ging vervolgens op twee tafels tegelijk spelen. Dat ging me toch iets te snel :wink:
Toch nog paar dollar winst gepakt gelukkig.


- Lamme Lennie - 23-03-2007

Ad Wim Wrote:Betaald?

Het wereldbedrag van 22 dollar nogwat


- harry_bierdop - 30-03-2007

En we gaan vrolijk verder! 2e in de 5k gtd op everest ($20 MTT), goed voor $1200!

HU had ik hem 3 x gesloopt en 3 x kwam ie terug uiteindelijk een slechte call van mij die betekende dat ik 1200 won en geen 1990 Sad !

Zal in het bad beat topic maar ff plaatsen wat ik ook nog eens tegen kreeg aan de FT!


- Ad Wim - 30-03-2007

Goed bezig Harrie =D>

Ik ben maar eens cash tables gaan proberen en het bevalt me prima tot nu toe. Vanmiddag van $10 naar $20 gegaan en net weer $10 ingelegd en sta nu op $30 Hakkuh
Niet de bedragen die jij binnenhaalt, maar toch lekker.


- harry_bierdop - 30-03-2007

Zo ben ik ook begonnen... tenminste met veel sit & go's spelen... heel veel! Cash games ben ik pas gaan spelen toen me bankroll boven de $500 kwam...

Op cashtables moet ik nog een heeeele hoop leren, al denk ik wel dat ik ze tot nu toe winstgevend heb gespeeld!