The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
online tourneys - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Thread: online tourneys (/showthread.php?tid=1450)



Re: online tourneys - Ad Wim - 09-06-2009

Hahahaha, die gast kende ik vroeger vrij goed. Kan ie een beetje pokeren? Beetje een nerd in dezelfde lijn als Berbera en die Jerommeke (waarvan ik even niet meer op zijn naam kom).


Re: online tourneys - Ekslem - 09-06-2009

Die gast kan wel eeen ardig potje kaarten. Zat in EPT Deauville nog aan FT. Online ook aardige resultaten geloof ik. Zal nu wel in Vegas zitten??


Re: online tourneys - Ad Wim - 09-06-2009

Wat grappig zeg, jarenlang met die gozer bier gedronken en nu staat hij daar opeens. Hij is iig stukken sympathieker dan Berbera en Jerom, die waarsch een beetje in hetzelfde groepje zitten.
Hij schrijft niet echt geweldig...


Re: online tourneys - Tripplexxx - 09-06-2009

Ekslem Wrote:Die gast kan wel eeen ardig potje kaarten. Zat in EPT Deauville nog aan FT. Online ook aardige resultaten geloof ik. Zal nu wel in Vegas zitten??

Hij heeft juist online goede resultaten geboekt. Won vorig jaar geloof ik een ton tijdens de FTSOP en ook afgelopen jaar grote prijzen gepakt. Die EPT cash was zijn eerste grote live cash. Aardige gast, praat een beetje Goois. Vind zijn analyses bij de livestreams altijd prettig om te horen.

@Harry; Gaan de zaken zo slecht bij Joep dat hij een backing nodig heeft?


Re: online tourneys - Ad Wim - 09-06-2009

Een ton?! Tering!
En doet ie ook al analyses bij livestreams? Toe maar. Ik moet maar eens met 'm een potje gaan spelen dan...


Re: online tourneys - harry_bierdop - 09-06-2009

lol, Jorn kijkt niet echt meer op van een ton :wink: . Niet dat ie ze maandelijks binnen sleept maar toch al wel vrij regelmatig dikke prijzen gepakt. Dies zeker wel 200k up alleen met MTT's (hij won afgelopen week nog de 100rebuy a 28k ofxo) en hij is ook geen beroerde cashspeler al doet ie dat minder.

@ Tripllexxx

Nee niet echt slecht maar hij heeft afgelopen half jaar vooral heel veel live toernooien gedaan (die kosten over het algemeen alleen maar geld, veel geld vanwege het feesten in de dure badplaatsen en de zieke sidebets) en ook vanwege zijn RSI. Nu is dat allemaal over en nu gaat ie zich een maand of 4 helemaal online op cash grinden richten en profiteren van zijn 100% rakeback. Hij heeft het ook ff helemaal gehad met MTT's online (veel HELE belangrijke handen verloren op de verkeerde momenten). Hij zou die 650 helemaal niet spelen maar toen zei Jorn dat er zoveel value in zat en die bood hem aan de BI te betalen in ruil voor een 25-75 deal (freeroll voor joep dus). Joep dacht: nou oke, dan speel ik wel maar 17 ipv 18 cashtafels Undecided Undecided Undecided

Daar zie je ook meteen echt het verschil tussen een normale cash grinder als mij (je bent beter als de meeste spelers, maar tegen de andere regs komt het eigelijk neer op een beetje geld schuiven over en weer) en de echte top zoals joep (en jorn en raszi en ruben etc etc). Het is echt onvoorstelbaar wat een beesten dat zijn. Joep speelt gewoon doodleuk 18 tafels 200NL op stars (wel met auto hot keys), 5 a 6 uur lang en dan wint ie nog 9bb per 100 handen (waar 6 a 7 toch al vrij hoog is). Daarboven op komt nog zijn rakeback, echt je wil niet weten hoe hard dat aantikt. BIZAR. Ik ga geen bedragen noemen maar als ik zeg dat ie van de week 6 uur gespeeld had en toen al 1k rakeback had dan kan je wel uitrekenen hoe hard dat aantikt.

Het is gewoon echt bizar. Hij had in de 1e 4 dagen van juni 4 lange sessies gespeeld en had ie 40k handen gespeeld. 40k handen!!! Daar doe ik 5 a 6 weken over en dat is meer als de meeste mensen hier (op Eks na) hier ooit met cash hebben gespeeld.


Re: online tourneys - Ad Wim - 09-06-2009

Je gaat toch niet serieus zeggen dat jullie RSI krijgen van online pokeren?


Re: online tourneys - harry_bierdop - 09-06-2009

lol tuurlijk wel, waar anders van... trekken??

Het is gewoon "werk" en daarbij heb je altijd hulp nodig van de muis. Als ik van 9 tot 5 m'n kantoorbaantje nou nemen waarvoor ik opgeleid ben zit ik ook langer als 4 uur per dag met een muis in me hand of te typen.

Probleem met pokeren is vaak dat je niet ff kan stoppen tussendoor (elk uur zoals is voorgeschreven). Je gaat niet na elk uur 8 (in mijn geval) cashtafels op sit out zetten, 5 min pauze houden en dan weer overal sit in. Das niet te doen... Ik speel wel vaak 6 tot 7 tafels zodat je niet de hele tijd bezig bent en je soms iig ff 10 seconden je muis los kan laten etc.


Re: online tourneys - Treesong - 09-06-2009

Als jij 40 duizend keer met online poker op een muis hebt geklikt is het 2020 dus dan praten we verder :razz:


Re: online tourneys - Ad Wim - 09-06-2009

harry_bierdop Wrote:lol tuurlijk wel, waar anders van... trekken??

Het is gewoon "werk" en daarbij heb je altijd hulp nodig van de muis. Als ik van 9 tot 5 m'n kantoorbaantje nou nemen waarvoor ik opgeleid ben zit ik ook langer als 4 uur per dag met een muis in me hand of te typen.

Probleem met pokeren is vaak dat je niet ff kan stoppen tussendoor (elk uur zoals is voorgeschreven). Je gaat niet na elk uur 8 (in mijn geval) cashtafels op sit out zetten, 5 min pauze houden en dan weer overal sit in. Das niet te doen... Ik speel wel vaak 6 tot 7 tafels zodat je niet de hele tijd bezig bent en je soms iig ff 10 seconden je muis los kan laten etc.
En dan zeg je lol tegen mij?!

Ik zie jullie al met bleke gezichten en vierkante ogen bij de therapeut komen.

"Wat scheelt eraan?"
"Ik denk dat ik RSI heb gekregen van online poker..."

Daar zou je eens een artikel over moeten schrijven op Pokernews: 'Hoe poker ik verantwoord?'


Re: online tourneys - harry_bierdop - 09-06-2009

:Big Grin

Die auto hot keys waar joep mee speelt zijn trouwens wel handig.

Hij speelt 18 tafels op 1 scherm, cascade style (schuin achter elkaar). Als je aan de beurt bent popt de tafel op en dan is het heel simpel:
1. Scroll omhoog is fold (maakt niet uit op welke plek als je maar op de tafel staat, super handig scheelt al heel veel)
2. linkermuisknop blijft hetzelfde
3. rechtermuisknop is preflop de standaard raise die instelt (meestal pot)
4. Rechtermuisknop is postflop xx% pot (maar net wat je instelt).

Kijk je wil niet altijd dat xx% van de pot betten maar het scheelt een hoop. Tafel popt up, pot is 124, je wil 86 betten, rechtermuisknop maakt 94 (bijv) en je klikt 2 x snel op 1 bet minder en dan linkermuisknop.


Re: online tourneys - harry_bierdop - 09-06-2009

Ad Wim Wrote:
harry_bierdop Wrote:lol tuurlijk wel, waar anders van... trekken??

Het is gewoon "werk" en daarbij heb je altijd hulp nodig van de muis. Als ik van 9 tot 5 m'n kantoorbaantje nou nemen waarvoor ik opgeleid ben zit ik ook langer als 4 uur per dag met een muis in me hand of te typen.

Probleem met pokeren is vaak dat je niet ff kan stoppen tussendoor (elk uur zoals is voorgeschreven). Je gaat niet na elk uur 8 (in mijn geval) cashtafels op sit out zetten, 5 min pauze houden en dan weer overal sit in. Das niet te doen... Ik speel wel vaak 6 tot 7 tafels zodat je niet de hele tijd bezig bent en je soms iig ff 10 seconden je muis los kan laten etc.
En dan zeg je lol tegen mij?!

Ik zie jullie al met bleke gezichten en vierkante ogen bij de therapeut komen.

"Wat scheelt eraan?"
"Ik denk dat ik RSI heb gekregen van online poker..."

Daar zou je eens een artikel over moeten schrijven op Pokernews: 'Hoe poker ik verantwoord?'

lol wat een onzin.

Bleke gezichten en vierkante ogen? Volgens mij gaan er 24 uur in een dag, als je als pokerspeler 5 uur per dag speelt is het veel. Het is geen 8 uurs baan...

Daarnaast zijn juist je vrije uren meestal overdag. Ik heb ALLE tijd om te sporten, terras te zitten of van mijn part in de tuin te werken want ik speel toch van 22 tot zeg 3 uur snachts.

Artikelen heeft joep al geschreven over rsi op PN.


Re: online tourneys - Treesong - 09-06-2009

harry_bierdop Wrote::Big Grin

Die auto hot keys waar joep mee speelt zijn trouwens wel handig.

Hij speelt 18 tafels op 1 scherm, cascade style (schuin achter elkaar). Als je aan de beurt bent popt de tafel op en dan is het heel simpel:
1. Scroll omhoog is fold (maakt niet uit op welke plek als je maar op de tafel staat, super handig scheelt al heel veel)
2. linkermuisknop blijft hetzelfde
3. rechtermuisknop is preflop de standaard raise die instelt (meestal pot)
4. Rechtermuisknop is postflop xx% pot (maar net wat je instelt).

Kijk je wil niet altijd dat xx% van de pot betten maar het scheelt een hoop. Tafel popt up, pot is 124, je wil 86 betten, rechtermuisknop maakt 94 (bijv) en je klikt 2 x snel op 1 bet minder en dan linkermuisknop.

Als ik zo zou spelen, wis ik op z'n minst m'n harde schijf... :razz:


Re: online tourneys - Ad Wim - 09-06-2009

harry_bierdop Wrote::Big Grin

Die auto hot keys waar joep mee speelt zijn trouwens wel handig.

Hij speelt 18 tafels op 1 scherm, cascade style (schuin achter elkaar). Als je aan de beurt bent popt de tafel op en dan is het heel simpel:
1. Scroll omhoog is fold (maakt niet uit op welke plek als je maar op de tafel staat, super handig scheelt al heel veel)
2. linkermuisknop blijft hetzelfde
3. rechtermuisknop is preflop de standaard raise die instelt (meestal pot)
4. Rechtermuisknop is postflop xx% pot (maar net wat je instelt).

Kijk je wil niet altijd dat xx% van de pot betten maar het scheelt een hoop. Tafel popt up, pot is 124, je wil 86 betten, rechtermuisknop maakt 94 (bijv) en je klikt 2 x snel op 1 bet minder en dan linkermuisknop.
Pfff, dan moet je geen drugs- of drankverleden hebben zeg, als een scroll omhoog al fold is...


Re: online tourneys - BIERTEAM.NET - 09-06-2009

Waar zou je anders voor moeten scrollen (bij pokeren) of uberhaupt in de buurt daarvan komen per ongeluk??


Re: online tourneys - Ekslem - 09-06-2009

BIERTEAM.NET Wrote:Waar zou je anders voor moeten scrollen (bij pokeren) of uberhaupt in de buurt daarvan komen per ongeluk??

Om het forum door te spitten :8:


Re: online tourneys - gittermaster - 09-06-2009

uiteraard een plek vd bubble in de 109. wat een kk site is het toch....
dubbel ik, sta ik echt goed. gvd gvd gdv kktt

PokerStars Game #29180499278: Tournament #169968506, $100+$9 Hold'em No Limit - Level XII (500/1000) - 2009/06/09 22:00:06 CET [2009/06/09 16:00:06 ET]
Table '169968506 24' 9-max Seat #5 is the button
Seat 1: benaston (13354 in chips)
Seat 2: Scroll100 (12126 in chips)
Seat 3: Hnrs (65319 in chips)
Seat 4: AUSSIE_JASE (21927 in chips)
Seat 5: LexiJoey (18205 in chips)
Seat 6: INevrBluff (24838 in chips)
Seat 8: gittermaster (19518 in chips)
Seat 9: corpacq (32644 in chips)
benaston: posts the ante 100
Scroll100: posts the ante 100
Hnrs: posts the ante 100
AUSSIE_JASE: posts the ante 100
LexiJoey: posts the ante 100
INevrBluff: posts the ante 100
gittermaster: posts the ante 100
corpacq: posts the ante 100
INevrBluff: posts small blind 500
gittermaster: posts big blind 1000
*** HOLE CARDS ***
Dealt to gittermaster [Kh Ac]
corpacq: folds
benaston: folds
Scroll100: folds
Hnrs: folds
AUSSIE_JASE: folds
LexiJoey: folds
gittermaster said, "at least you get pp"
gittermaster said, "Wink"
INevrBluff: raises 7000 to 8000
gittermaster: raises 11418 to 19418 and is all-in
INevrBluff: calls 11418
*** FLOP *** [7d Jh 4h]
*** TURN *** [7d Jh 4h] [4c]
*** RIVER *** [7d Jh 4h 4c] [Th]
*** SHOW DOWN ***
INevrBluff: shows [Qh Ah] (a flush, Ace high)
gittermaster: shows [Kh Ac] (a pair of Fours)
INevrBluff collected 39636 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot 39636 | Rake 0
Board [7d Jh 4h 4c Th]
Seat 1: benaston folded before Flop (didn't bet)
Seat 2: Scroll100 folded before Flop (didn't bet)
Seat 3: Hnrs folded before Flop (didn't bet)
Seat 4: AUSSIE_JASE folded before Flop (didn't bet)
Seat 5: LexiJoey (button) folded before Flop (didn't bet)
Seat 6: INevrBluff (small blind) showed [Qh Ah] and won (39636) with a flush, Ace high
Seat 8: gittermaster (big blind) showed [Kh Ac] and lost with a pair of Fours
Seat 9: corpacq folded before Flop (didn't bet)


Re: online tourneys - Ad Wim - 09-06-2009

BIERTEAM.NET Wrote:Waar zou je anders voor moeten scrollen (bij pokeren) of uberhaupt in de buurt daarvan komen per ongeluk??
Mijn scroll-wieltje zit tussen de linker- en rechtermuisknop, dus bij een beetje spanning kan ik daar best wel eens overheen gaan...


Re: online tourneys - Treesong - 10-06-2009

Ik heb niet eens een rechtermuisknop, kan je nagaan


Re: online tourneys - gittermaster - 12-06-2009

speel die 18 mans it and go's nu echt ultratight, nog tigfhter dan ik voorheen speelde, maar lijkt wel te werken de laatste dagen.
Zie hier, slechts 4e, maar wel in de money...

Gedurende huidige Hold'em sessie werden je 72 handen gedeeld en zag je de flop:
- 0 van de 11 keer terwijl je op de big blind zat (0%)
- 2 van de 11 keer terwijl je op de small blind zat (18%)
- 2 van de 50 keer terwijl je op een andere positie zat (4%)
- totaal 4 keer van de 72 (5%)
Potten gewonnen op de showdown - 2 van 3 (66%)
Potten gewonnen zonder showdown - 7


Re: online tourneys - gittermaster - 12-06-2009

speel nu de 5,50 rebuy en de 11 rebuy en ga met beide erg lekker
5,50 nog nog 24 man en een stack van 220 (av = 190) eerste plek 2,7k
bij de 11 heb ik stack van 38,5k met ave van 22k 27e van de overgebleven 233....


Re: online tourneys - gittermaster - 12-06-2009

ft nu als 6e en 11 rebu 20e... Gaat steady...


Re: online tourneys - gittermaster - 12-06-2009

kenkerzooi. 6e geworden....
Wellicht direct moeten pushen, maar denk niet dat hij dat had weggelegd, gezien ik super agressief mezelf van 250k naar 600 k had gestolen. Was wrs ook de reden van zijn limp.

PokerStars Game #29286289019: Tournament #169968302, $5.00+$0.50 Hold'em No Limit - Level XXVII (12500/25000) - 2009/06/12 18:33:03 CET [2009/06/12 12:33:03 ET]
Table '169968302 66' 9-max Seat #3 is the button
Seat 1: HoboJoe13 (707967 in chips)
Seat 3: Pooley99 (1031879 in chips)
Seat 4: gittermaster (597058 in chips)
Seat 5: sirilidion (1388172 in chips)
Seat 6: KA_Spirit (460630 in chips)
Seat 9: Sidfishious (492794 in chips)
HoboJoe13: posts the ante 2500
Pooley99: posts the ante 2500
gittermaster: posts the ante 2500
sirilidion: posts the ante 2500
KA_Spirit: posts the ante 2500
Sidfishious: posts the ante 2500
gittermaster: posts small blind 12500
sirilidion: posts big blind 25000
*** HOLE CARDS ***
Dealt to gittermaster [Jc Js]
KA_Spirit: folds
Sidfishious: folds
HoboJoe13: calls 25000
Pooley99: folds
gittermaster: raises 100000 to 125000
sirilidion: folds
HoboJoe13: calls 100000
*** FLOP *** [7d 4d 2d]
gittermaster: bets 469558 and is all-in
HoboJoe13: calls 469558
*** TURN *** [7d 4d 2d] [Qc]
Pooley99 said, "wowee"
*** RIVER *** [7d 4d 2d Qc] [3d]
*** SHOW DOWN ***
gittermaster: shows [Jc Js] (a pair of Jacks)
HoboJoe13: shows [Ad Qd] (a flush, Ace high)
Pooley99 said, "gg"
HoboJoe13 collected 1229116 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot 1229116 | Rake 0
Board [7d 4d 2d Qc 3d]
Seat 1: HoboJoe13 showed [Ad Qd] and won (1229116) with a flush, Ace high
Seat 3: Pooley99 (button) folded before Flop (didn't bet)
Seat 4: gittermaster (small blind) showed [Jc Js] and lost with a pair of Jacks
Seat 5: sirilidion (big blind) folded before Flop
Seat 6: KA_Spirit folded before Flop (didn't bet)
Seat 9: Sidfishious folded before Flop (didn't bet)


Re: online tourneys - harry_bierdop - 12-06-2009

Van 150k naar 400k gestolen :wink: ! De rest was een vrij aardig flopje voor AQs dacht ik zo :razz:

Preflop push is natuurlijk zwaar overdreven met 24bb aan een FT.

1 opmerking over die laatste hand:
(afgezien van dat ik kleiner zou raisen pre, zeker gezien het feit dat je beter bent dan die vis)
Ik zou daar echt niet meteen openshoven, ik zeg overigens niet dat je er nog onderuit was gekomen. Ik had ook niet meer gefold maar door te openshoven haal je al zijn (semi-)bluffs uit de hand en zal je vrijwel alleen maar gecallt worden door beter. Daarnaast word je hand daardoor vrij transparant want jij hebt hier heel vaak like TT/JJ of Ad Xx. Dan wordt het voor een goede tegenstander een stuk makkelijker om te bepalen of ie callt of niet.

Nogmaals as played fold ik zeker niet maar ik zie daar zelden iemand alleen callen met een kale FD in zo'n dikke pot dus vandaar dat ik zou kiezen voor bet/call. Als je preflop kleiner raised heb je op de flop veel meer ruimte om je edge om zo'n vis te benutten.


Re: online tourneys - gittermaster - 12-06-2009

hehe harry is watching you.. idd die aq was een mooie flop, maar was ik al weer vergeten, maar de rest wel echt gestolen.
ben het wel met je eens dat preflop push overdreven is, maar misschien juist omdat ik by far de actiefste aan tafel was had dat zwakker geleken.
ach ja, moet toegeven dat ik aardig wat flipjes had gewonnen, dus mag iig niet klagen, maar t blijft een zure hand


Re: online tourneys - harry_bierdop - 12-06-2009

hehe tsja als jij post dat je in 2 toernooien zit en ik zit achter de PC dan heb ik nog wel ergens een plekkie op 1 van me 2 schermen. We zullen het maar niet over die AQ postflop 3betbluff hebben op dat knaldroge Kxx board in de 11r of wel :razz: :wink: .


Re: online tourneys - gittermaster - 12-06-2009

die had in t slechte handen topic gemoeten. Was gewoon slecht, maar was al de derde keer dat die gozer mij reraisde, geloofde m niet, maar was te snel, even nadenken en ik had t niet gedaan....


Re: online tourneys - deshotas - 12-06-2009

inmiddels FT nog 9 man

leuke prijzen Smile

ben rete short


Re: online tourneys - deshotas - 12-06-2009

inmiddels nog 5


dus dat is al lekker.... :Big Grin


Re: online tourneys - gittermaster - 12-06-2009

shota gaat gewoon eerste worden, let maar op.
Maar je had m een uur geleden moeten horen na zijn JJ tegen KK...
Gelukkig was gitter er voor de nodige peptalk... Wink