The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
NAC -EXC - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: NAC -EXC (/showthread.php?tid=1478) Pages:
1
2
|
NAC -EXC - Sjaak - 06-12-2006 Op de supporterssite van Nac staat dat Zonneveld in de wedstrijd tegen Twente door zijn rug is gegaan en geblesseerd is. Echter van Gessel is in de rust vervangen door Pinas en niet Zonneveld. Is er iemand die hier iets meer van weet? - Treesong - 06-12-2006 Ik denk Zonneveld - Ekslem - 06-12-2006 Vertel dan ook meten dat de Graaf ziek te bed ligt! - Sjaak - 06-12-2006 Ekslem Wrote:Vertel dan ook meten dat de Graaf ziek te bed ligt! Al dat 'ziek' zijn stoor ik me niet meer zo aan, heb daar al vaak genoeg rekening mee gehouden. Straks stel je de Graaf niet op en knalt ie er 2 pingels in, loop je weer met Slot te klooien die niet speelt. Tegenwoordig hebben alle clubs medici met paardenmiddelen die een griepje zo verhelpen. De Graaf is een zekerheidje. - Treesong - 06-12-2006 Sjaak Wrote:Ekslem Wrote:Vertel dan ook meten dat de Graaf ziek te bed ligt! Wat kan je die Zonneveld dan schelen? - Sjaak - 06-12-2006 Treesong Wrote:Sjaak Wrote:Ekslem Wrote:Vertel dan ook meten dat de Graaf ziek te bed ligt! Misschien wil ik die in mijn team samen met de Graaf? Deze ronde zijn er spitsen genoeg die je op kunt stellen (die 'veel' scorende spitsen van NAC vallen dus af) en ik zie NAC niet de 0 houden tegen Sloery en consorten. Ze winnen volgens mij wel dus dan zit je automatisch aan 2 middenvelders van NAC. - Treesong - 06-12-2006 Ach natuurlijk #-o - de nieuwe - 06-12-2006 Hup Slory! - Frits - 06-12-2006 Sjaak Wrote:Treesong Wrote:Sjaak Wrote:Ekslem Wrote:Vertel dan ook meten dat de Graaf ziek te bed ligt! zelfde verhaal met feyenoord. zit je al op 4 middenvelders..... - Bumme - 07-12-2006 Ik heb vandaag de grapjas gemist die om 18:55 uur kwam melden dat Zwaanswijk de training vroegtijdig heeft moeten verlaten met een blessure. - de nieuwe - 07-12-2006 Bumme Wrote:Ik heb vandaag de grapjas gemist die om 18:55 uur kwam melden dat Zwaanswijk de training vroegtijdig heeft moeten verlaten met een blessure.Nee hoor, hij moet natuurlijk wel spelen om die rode kaart in ontvangst te nemen en/of dat eigen doelpunt te maken! - Vret Mien Gras - 07-12-2006 Zonneveld ontbrak omdat hij in de wedstrijd tegen twente door zijn rug ging. Van den Broek Rigters en De Graaf waren afwezig wegens de griep. De overige geblesseerden verblijven al wat langer in de lappenmand. Sikora heeft nog last van zijn knie. Tamerus word binnenkort geopereerd aan zijn achillespees en Tamás Petö is weer op de weg terug en deed al wat lichte loopoefeningen. - FC Petr - 08-12-2006 Zolang het kopsterke duo, Penders & Zwaanswijk niet in de lappenmand verdwijnen is er geen vuiltje aan de lucht. ![]() - Sjaak - 08-12-2006 Brandts kan morgen geen beroep doen op Sikora, Tamerus, Van den Broek, Petö en Elshot. De rechtsback is er niet bij wegens privé-omstandigheden. Ronnie Stam zal zijn plek innemen. Er zijn nog wel wat kwaaltjes hier en daar, maar de verwachting is dat verder iedereen op tijd speelklaar is. De bedoeling is dat NAC ten aanval trekt en het thuispubliek trakteert op én Avondje NAC waardig spel én die broodnodige 3 punten. Het accent zal dan ook wat verlegd worden naar de aanval. `We moeten voor de overwinning gaan. De komende weken zijn voor ons belangrijk omdat we allemaal directe concurrenten treffen. We moeten nu punten pakken.` aldus Ernie Brandts. Naar alle waarschijnlijkheid keert Arne Slot terug in de basis ten koste van Sander van Gessel. Verder zal de ploeg ten opzicht van vorige week tegen twente intact blijven. Gaan met die banaan en zorgen dat die punten in Breda blijven, dat is alles wat we willen - Ekslem - 08-12-2006 Dus toch Zonneveld. Als ik dat had geweten had ik hem opgesteld ipv de Graaf! Maar goed, we zullen zien! - Kleine Jan - 08-12-2006 Ekslem Wrote:Dus toch Zonneveld. Als ik dat had geweten had ik hem opgesteld ipv de Graaf! Maar goed, we zullen zien! Als Zonneveld los gaat kom ik je halen..... :wink: - Ekslem - 08-12-2006 Kleine Jan Wrote:Ekslem Wrote:Dus toch Zonneveld. Als ik dat had geweten had ik hem opgesteld ipv de Graaf! Maar goed, we zullen zien! :cheers: - Kleine Jan - 09-12-2006 Opstelling K - Edwin Zoetebier V - Patrick Mtiliga V - Patrick Zwaanswijk V - Rob Penders V - Ronnie Stam M - Mike Zonneveld M - Arne Slot M - Edwin de Graaf A - Leonardo A - Anouar Diba A - Maceo Rigters K - Theo Zwarthoed V - Rudy Jansen V - Jos van Nieuwstadt V - Christian Gyan V - Sieme Zijm M - Luigi Bruins M - René van Dieren M - Jarda Simr A - Andwélé Slory A - Guillano Grot A - Sebastiaan Steur - Peter - 09-12-2006 Ai.. 3 spitsen voor Excelsior en Brandts heeft al aangegeven vol op de aanval te willen spelen tegen Excelsior. Ik vrees met grote vrezen voor Penders en het Leed tegen de snelle Slory. [-o< - franco - 09-12-2006 1 0 voor nac - franco - 09-12-2006 voorspelling trouwens die 1-0 - Peter - 09-12-2006 Wat is trouwens de site waar je die opstellingen altijd vandaan haalt Jantje>? - Kleine Jan - 09-12-2006 voetbal.nl - Treesong - 09-12-2006 Peter Wrote:Ai.. 3 spitsen voor Excelsior en Brandts heeft al aangegeven vol op de aanval te willen spelen tegen Excelsior. Ik vrees met grote vrezen voor Penders en het Leed tegen de snelle Slory. [-o< Hopen dat die bolle Penders die snelle Slorie effe lekker op de hakken gaat staan :8: - Tripplexxx - 09-12-2006 Rood Leonardo( 2 x geel). Na welgeteld 8 min :roll: - Tukker_Rulez - 09-12-2006 lekker, die heb ik :roll: KutBraziliaan - Di Marci - 09-12-2006 7 Leonardo (Spelbederf) 7 Leonardo (Grof taalgebruik) 2e geel voor grof taalgebruik. Schijnt toch een nieuwe trend ingezet te zijn door vriend Perez. Ben benieuwd wat leonardo geroepen heeft!! - Ad Wim - 09-12-2006 Ik ben daar inderdaad benieuwd naar. Het zal niet ernstig zijn, anders was het wel direct rood geweest :| - Hoef - 09-12-2006 Kankerneger? - kuiper - 09-12-2006 Ik denk flapdrol. Daar kreeg ik vorige week ook geel voor. :roll: |