![]() |
TACTICS: uitslag ronde 15 + voorspelling ronde 16 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: TACTICS: uitslag ronde 15 + voorspelling ronde 16 (/showthread.php?tid=1550) |
TACTICS: uitslag ronde 15 + voorspelling ronde 16 - Riekki - 18-12-2006 Ronde 15 is gewonnen door Frits (zijn eerste weekoverwinning). Hij won nipt van Mitch die slechts 1 puntje minder scoorde. Er werd deze ronde over het algemeen goed gescoord. Dit had wellicht te maken dat psv en az beide hun wedstrijd wonnen en de 0 hielden. Berend Botje had de pech dat Lovre niet speelde waardoor hij -12 aan de broek kreeg. Tevens toonde Treesong aan dat hij beter is in een team voor zichzelf maken dan voor een ander. Uitslag ronde 15 1. Frits 59 2. Mitch 58 3. Kuiper 55 4. Treesong 49 5. Ekslem 45 6. Vret mien gras 44 7. Musse 43 8. Bumme 35 9. Feits 23 9. Berend Botje 23 Tussenstand na ronde 15: 1. Ekslem 698 2. Vret mien gras 683 3. Kuiper 653 4. Treesong 615 5. Musse 583 6. Bumme 581 7. Frits 562 8. Mitch 548 9. Berend Botje 508 10. Assyriska FF 476 11. Boca Loca 471 12. Feits 422 13. Dre 325 13. Meazza 325 15. Harry Bierdop 303 16. Gittermaster 46 Weekwinnaars: 1. Harry Bierdop 2. Ekslem 3. Musse 4. Treesong 5. Vret mien gras 6. Ekslem 7. Ekslem 8. Vret mien gras & Meazza 9. Assyriska FF 10. Vret mien gras 11. Treesong 12. Kuiper 13. Musse 14. Mitch 15 Frits Ook bij tactics staat er een dubbele ronde op het programma. Let erop dat de kluns beide wedstrijden moet spelen. Het gaat erom dat de kluns voor aanvang van de eerste wedstrijd in het linkerrijtje staat. (mocht hij in het tweede gedeelte uit het rechterrijtje komen is dat geen probleem) De kluns moet wel in beide wedstrijden aan spelen toekomen!!!! Succes heren! Programma ronde 16: Heracles Almelo - FC Groningen Feyenoord - Sparta Rotterdam SC Heerenveen - Excelsior PSV - Willem II NAC Breda - ADO Den Haag RKC Waalwijk - FC Utrecht Roda JC - FC Twente AZ - NEC Vitesse - Ajax Feyenoord - PSV Willem II - Excelsior FC Groningen - Sparta Rotterdam FC Utrecht - Heracles Almelo NEC - SC Heerenveen FC Twente - AZ ADO Den Haag - RKC Waalwijk Ajax - Roda JC NAC Breda - Vitesse - Vret Mien Gras - 18-12-2006 Barreto (kluns) Kone Koevermans Huntelaar Alves Leonardo Fortune Suarez De Guzman Kufo Kolk - Frits - 19-12-2006 Nevland de Guzman Alex (captain) Alves Arveladze N'Kufo Huntelaar Zwaanswijk Nelisse Barreto (kluns) Bobson ------------ wilde eigenlijk ook Koevermans en Fortune maar dat zou Vret niet leuk vinden. Bobson ipv Kolk is hetzelfde verhaal. Kun je voortaan niet op vrijdag posten Vret ![]() - Vret Mien Gras - 19-12-2006 Frits Wrote:Kun je voortaan niet op vrijdag posten Vret Nee, ik probeer zodoende Ekslem uit de tent te lokken zodat hij een volledig ander team neemt om op mij uit te lopen :wink: - Ekslem - 19-12-2006 Vret Mien Gras Wrote:Frits Wrote:Kun je voortaan niet op vrijdag posten Vret :razz: , ik zal je eerlijk zeggen dat ik zelden naar andere teams kijk. - Mitch - 19-12-2006 Alex (PSV) Huysegems (FEY) N'Kufo (TWE) Arveladze (AZ) Fortune (UTR) Zonneveld (NAC) Huntelaar (AJX) (Cappie) Alves (HEE) Nevland (GRO) Lazovic (VIT) Barreto (NEC) (Klunsie) - Bumme - 20-12-2006 Huntelaar Alex Nevland Arveladze Kufo Alves - aanvoerder Baretto - kluns Charisteas Zwaanswijk Caluwe Reuser - AssyriskaFF - 20-12-2006 Babel (AJX) DeGuzman (FEY) Kennedy (TWE) Arveladze (AZ) Fortune (UTR) Rigters (NAC) Alves (HEE) Suarez (GRO) Lazovic (VIT) Captain: Alex (PSV) Kluns: Barreto (NEC) - Feits - 20-12-2006 Holman NEC (KLUNS #-o ) Lucius PSV Delorge ADO Emanuelson AJA Nkufo TWE Pranjic HEE Cornelisse UTR (CAP =D> ) Suarez GRO Kone PSV Arveladze AZ Mahijssen NAC - kuiper - 20-12-2006 Ben benieuwd naar de uitslag, volgens mij heb ik wel aardig gescoord!!! - Riekki - 20-12-2006 Ik zal proberen vanavond te gaan rekenen - Ekslem - 21-12-2006 Captain: Alex Kluns: Baretto Nevland Alves Huntelaar Zwaanswijk Hofs Fortune N'kufo Arveladze Lazovic - kuiper - 22-12-2006 Team Kuiper: Nevland (Gro) De Guzman (Fey) Alves (Hee) Rigters (Nac) Huntelaar (Aja) Fortune (Utr) Bakircioglu (Twe) Koevermans (Az) Lazovic (Vit) Capt.: Koné (Psv) Kluns: Baretto (Nec) Re: TACTICS: uitslag ronde 15 + voorspelling ronde 16 - Treesong - 22-12-2006 Riekki Wrote:Tevens toonde Treesong aan dat hij beter is in een team voor zichzelf maken dan voor een ander. Dat team heb ik telefonies doorgekregen heur! :| - Treesong - 22-12-2006 Leonardoe Alves © Kromlamp Koefo Caluwee Nevland Koevermans Huntelaar Mols Huysegems Baretto (kl) - Berend Botje - 22-12-2006 Arveladze, Shota AZ Kluivert, Patrick PSV Fortuné, Marc-Antoine UTR Zonneveld, Mike NAC Nilsson, Lasse HEE Mols, Michael ADO Charisteas, Angelos FEY Everton HER Bakircioglu, Kennedy TWE Babel AJA (captain) NEC (kluns) - Berend Botje - 22-12-2006 ![]() - Mitch - 24-12-2006 Bijna iedereen had Baretto als kluns, hetgeen hen duur komt te staan (-10) omdat hij niet heeft gespeeld. Berend Botje had NEC als kluns aangewezen hetgeen hem dus een ongelidg team oplevert, maar daar was hij zelf ook al achter. Alleen Feits had een andere kluns, maar dat heeft hem niet veel geholpen, hij had verder ook weinig spelers die wel punten scoorde. Tussenstand van deze ronde: 1. Assyriska FF 33 Treesong 33 3. Ekslem 29 4. kuiper 27 5. Bumme 25 6. Frits 21 Mitch 21 8. Feits 19 9. Frits 12 Dit alles natuurlijk onder voorbehoud, de officiele telling laat ik graag over aan de eindverantwoordelijke. - Vret Mien Gras - 24-12-2006 Kut, geen captain :eeeek: - Frits - 28-12-2006 Vret Mien Gras Wrote:Kut, geen captain :eeeek: zero points tis hard maar je bent niet de enige - Frits - 28-12-2006 Excelsior - Feyenoord SC Heerenveen - FC Utrecht NEC - Ajax PSV - ADO Den Haag RKC - FC Groningen Sparta - FC Twente AZ - Roda JC Heracles - Vitesse Willem II - NAC Breda aankomende ronde kan ik niet vinden dus bij deze kluns: Lindgren captain: Alex Hofs Alves Huntelaar Janssen (rkc) N Kufo Mendes da Silva Lazovic Slot Slory - Ekslem - 28-12-2006 Frits Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Kut, geen captain :eeeek: Niet zo hard voor Vretje! Wat mij betreft telt het gewoon mee, maar dan voor zijn eigenlijke captain geen dubbele punten. - Mitch - 28-12-2006 Huijsegems (FEY) Alves (HEE) Alex (PSV) (Cappie) N'Kufo (TWE) Mathijssen (NAC) (Klunsie) Bobson (WII) Mendes da Silva (AZ) Huntelaar (AJX) Janssen (RKC) Levchenko (GRO) Lazovic (VIT) |